Meesterlijkquote:
Pfffff,quote:. Afgunst en jaloezie is typisch Nederlands en innig verbonden met de calvinistische inborst van dit land.
Ceesje: "Het kan niet waar zijn, boehoehoequote:Staatssecretaris Van der Knaap, verantwoordelijk voor het personeelsbeleid van Defensie, kan zich niet vinden in de resultaten van het onderzoek. Hij vindt de conclusies te stellig.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4921802quote:'China bemoeit zich niet met mensenrechten'
De Chinese premier Wen Jiabao is op rondreis door Afrika om de economische betrekkingen verder aan te halen. In Cairo zei hij dat de Chinese betrekkingen met Afrika en Latijns-Amerika zijn gebaseerd op wederzijds respect. China bemoeit zich niet met mensenrechen en andere interne aangelegenheden van andere landen, aldus Wen. Hij is de derde hooggeplaatste Chinese functionaris in zes maanden die Afrika bezoekt. Zaterdag en zondag was Wen in Egypte waar hij een aantal handels- en samenwerkingovereenkomsten tekende. Inmiddels is hij in Ghana, en zal ook de Demokratische Republiek Congo, Zuid-Afrika, Angola, Uganda en Tanzania aandoen.
zei de Tibetaanquote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Eindelijk een supermacht dat eens niet bemoeit met interne aangelegenheden!
cal·vi·nis·me (het ~)quote:
Je moet denken dat economische voorspoed kan leiden tot democratisering en een normalisering van de onderdrukking.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4921802
daar gaan vast Kamervragen van komen in China
misschien kan een terugval in economische voorspoed de trigger zijn voor China, net zoals in Indonesie in 1998 de Azie-crisis meehielp de dictatuur aldaar om zeep te helpenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je moet denken dat economische voorspoed kan leiden tot democratisering en een normalisering van de onderdrukking.
Mja, en hoe meer huizen ze zomaar wegbulldozeren, hoe meer mensen het beu worden. Ik hoop nog een heuse Chinese democratie te zien. Wat zouden de Chinezen wilen?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:48 schreef George-Butters het volgende:
Dat is volgens mij wel de angst van de communistische leiders daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |