En de 4e: een debiele blik.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef koffiegast het volgende:
Lol, moet zeggen dat je op die foto wel enigszins wat weg van heeft , de 3 karakterseigenschappen:
stekeltjes haar, bril(met hoeken) en 'polo' shirts.
Polo shirts is toeval op de foto's, maar op Jamai lijken, oké, maar hermanquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef koffiegast het volgende:
Lol, moet zeggen dat je op die foto wel enigszins wat weg van heeft , de 3 karakterseigenschappen:
stekeltjes haar, bril(met hoeken) en 'polo' shirts.
Ik heb al twintig verschillende brillen gehad, het maakt niet uitquote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef Fliepke het volgende:
Neem dan ook een andere bril slimmerik en een ander kapsel
OMG, ik moet een clubje met hem startenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit is pas de echte Lollerjamai!
[afbeelding]
Christiaan![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Polo shirts is toeval op de foto's, maar op Jamai lijken, oké, maar herman![]()
![]()
KIJK NOU GVD:
[afbeelding]
"Dat" lijkt toch niet op mij![]()
je lijkt idd niet op herman, maar zoals eerder werd genoemd is voornamelijk je 'hoekige' bril wat je het meest erop doet laat lijken.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Polo shirts is toeval op de foto's, maar op Jamai lijken, oké, maar herman![]()
![]()
KIJK NOU GVD:
[afbeelding]
"Dat" lijkt toch niet op mij![]()
vormgezicht -> op 2 puntenquote:
beter te vergelijken:quote:
Zoiets?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef LonelyWolf het volgende:
Wie bewerkt RaymanNLs plaatje met fotosoep? Even hem een paar ideetjes geven hoe hij er totaal anders uit kan zien.
Jamai draagt allang geen bril meerquote:Op zondag 18 juni 2006 15:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je lijkt idd niet op herman, maar zoals eerder werd genoemd is voornamelijk je 'hoekige' bril wat je het meest erop doet laat lijken.
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 15:43 schreef Oksel het volgende:
Maar niet geneukt dus?
Je lijkt wel op die heumeuxquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind het eigenlijk lolliger dat je op die foto's in je Fotoboek er zo heel sneu achtergepropt staat steeds
Hahaahaquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:52 schreef Frappelsien het volgende:
Met zo'n bril en kapsel vraag je er ook zelf wel om ...
Wat een leuk lijstjequote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vormgezicht -> op 2 punten
haar anders
tandenvormingen
brilformaat
[..]
beter te vergelijken:
je vergelijkenissen met jamai zijn:
bril opvallendheid
stekeltjeshaar
manier kleding
schouderbouw (+nek van wat je van fotos ziet)
een 'breed' kop (niet dat je er een hebt, maar dat is snelle vergelijkenis)
neus van voren (je bot is wat anders)
de 'platheid' van je gezicht ziet er ook zelfde uit
wenkbrauwen plaatsing/manier
mond/glimlach (veel mensen zelfde anyways)
wat niet zelfde is:
je voorhoofd
kin
en specifieker details: haar anders/vorm haar(bij jou rondje op je kop, jamai een 'punt') /bril/neusbotje(op 2 punten)
dat met die 2 fotos dan.
probeer je bril/kapselte veranderen dan ben je gelijk een ander persoon
Haha ja zekerquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Homdeck het volgende:
*fotoboek checkt
ja ze hebben wel gelijk eigenlijk![]()
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef MrSASO het volgende:
Muhahaa, Jamai mag niet op de foto.![]()
Maar waarom dan nog die foto`s plaatsen in je fotoboek?
was eergister aardig dronken, kon niet meer concentreren op punten en dus zag alles er wel wazig uit, zal hun vast ook overkomen zijnquote:Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een leuk lijstjeConclusie, ik lijkt niet op herman, gelukkig
Ik schrok toch wel even, stomme dronken dozen
![]()
WTF :/ tis net een kerel die rechter ...quote:Op zondag 18 juni 2006 15:54 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Andrea van Pol van RTV NH![]()
![]()
Welke? "Zoek me" foto's zijn tofquote:Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef MrSASO het volgende:
Muhahaa, Jamai mag niet op de foto.![]()
Maar waarom dan nog die foto`s plaatsen in je fotoboek?
op Jamai lijken is nog steeds geen compliment.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een leuk lijstjeConclusie, ik lijkt niet op herman, gelukkig
Ik schrok toch wel even, stomme dronken dozen
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahaaharofl, nee jamai jij mag niet op de foto
dat is onbekend voor de meeste mensen, met andere woorden je plaatst fotos waar jij juist op staat, alleen, speciaal. Om achter iemand te staan en dan zeer half wordt niet gewaardeerd. Ik zeg het maar ffquote:
Wie jij Jamai??quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Die ene gozer viel net om tijdens die foto
Toen de tekst versie van het foto boek er nog was (het oude fotoboek, je klikt op de tekst, en ziet dan de foto) toen stond er als link: "Zoek me" en "Zoek me #2 etc, snappiequote:Op zondag 18 juni 2006 16:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat is onbekend voor de meeste mensen, met andere woorden je plaatst fotos waar jij juist op staat, alleen, speciaal. Om achter iemand te staan en dan zeer half wordt niet gewaardeerd. Ik zeg het maar ff
Nee, die gozer die zo raar kijktquote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie jij Jamai??![]()
Je staat er zo onduidelijk op.
die foto moet je bewerken en dan die foto in de vensterbank met rode oogjes zo laten verschijnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
lijkt net een gefrustreerde jostie die probeert z'n nieuwe duplo ding in elkaar te zetten
waarschijnlijk komt dat hier omdat je er vanaf een rare hoek opstaat magoed
Die had zeker te veel geblowd, als ik zo naar z`n ogen kijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, die gozer die zo raar kijktIn het midden
![]()
Een zeer goeiequote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
lijkt net een gefrustreerde jostie die probeert z'n nieuwe duplo ding in elkaar te zetten
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jamai bij de uitreiking van de Miss Sugababes Verkiezing...waar is hij???![]()
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 16:05 schreef Bars het volgende:
Hoi Jamai!! Heb je ze trouwens nog geneukt
Haha, meesterlijk topic dit!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
You deserve aquote:Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jamai bij de uitreiking van de Miss Sugababes Verkiezing...waar is hij???![]()
[afbeelding]
dudequote:Op zondag 18 juni 2006 16:09 schreef most_wanted het volgende:
Haha, ik wil je wel helpen met je gezicht verbouwen, gegarandeerd dat dan nooit meer iemand zegt dat je op Jamai lijkt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:13 schreef Nega het volgende:
Je lijkt er nu eenmaal op. Verander je je uiterlijk maar.
Staat hij achter die gast met dat roze t-shirt ?quote:
JOAHquote:Op zondag 18 juni 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Staat hij achter die gast met dat roze t-shirt ?lawls
Het lijkt een beetje op een gay party.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Staat hij achter die gast met dat roze t-shirt ?lawls
En bedanktquote:Op zondag 18 juni 2006 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een gay party.
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
Die gast met dat zwarte hier vooraan !!!!! hahahah daar moetje geen ruzie mee krijgenDat gezicht van die gast haha.
En dan nog die smeerlap wat zijn buik laat zien omdat zijn truitje te kort is
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Weet ik veel wat er die avond daar wasquote:Op zondag 18 juni 2006 16:31 schreef Gebleekte het volgende:
Die linker met dat blauwe shirt kijkt wel woest zeg.
Op wat voor feesten kom jij???
Marjan is geen dikke trolquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Gadver die dikke troll zweet als een otter onder haar oksels.
alsof jij dat niet daar zou doenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Gadver die dikke troll zweet als een otter onder haar oksels.
Alvolgens Jamai.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Marjan is geen dikke trolZij is lieVv
![]()
![]()
ze is lief. Dan kan ze nog steeds een dikke trol zijn. Dus is ze een lieve dikke trol.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar je wist wel meteen over wie het gingquote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
die zweetvlek merk je ook wel op slimmerdquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef basmens het volgende:
[..]
maar je wist wel meteen over wie het ging![]()
Geslacht Manquote:Op zondag 18 juni 2006 16:49 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de TS eigenlijk best een lekker ding
Door die zweet vlekkenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef basmens het volgende:
[..]
maar je wist wel meteen over wie het ging![]()
iddquote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Leuke topic dit. Maar hou het alsjeblieft bij de TS. Heb een beetje respect voor mensen die je niet ken (i.e. zijn vrienden/vriendinnen).
Oh god. Zoek je een bruingat bij TS ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Leuke topic dit. Maar hou het alsjeblieft bij de TS. Heb een beetje respect voor mensen die je niet ken (i.e. zijn vrienden/vriendinnen).
je kunt toch iemand knap vinden zonder hem of haar aantrekkelijk te vindenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Geslacht Man![]()
prima, hoe meer mannelijke homo's , hoe meer vrijgezelle vrouwen, is er misschien ook nog iets voor mij over![]()
![]()
whaha, deze is helemaal erg. En dat die dramaqueen rechts.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Jamai waar ben je nou!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Objectief gezien kan je idd best iemand knap of mooi vinden zonder verdere bijbedoelingen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je kunt toch iemand knap vinden zonder hem of haar aantrekkelijk te vinden
nounouquote:Op zondag 18 juni 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Je bent wel een hardleers mannetje he, niemand wil met je op de foto en telkens probeer je die kutkop erop te krijgen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:27 schreef chiren het volgende:
Hey Jamai![]()
![]()
!!11111
Doe je ook verzoekjes?![]()
![]()
![]()
![]()
!??
Zing eens: I'm a dáááncerrrrRr![]()
![]()
I WANNA MOEF AROUNT TUH FLORrrr
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga verrot hier![]()
>>> http://www.flurl.com/uploaded/Im_a_Dancer_4291.html <<<
kansloos...quote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
aahHAHAHahHAHahaaaquote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Hmm, dan haal ik er toch nog iets positiefs uit hehquote:Op zondag 18 juni 2006 18:01 schreef McGilles het volgende:
Misschien kan je in de plaatselijke disco/cafe/enz gewoon optredens gaan geven ofzo, dan verdien je er ook nog iets mee!
Precies!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, dan haal ik er toch nog iets positiefs uit heh![]()
Herman iig nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies!
Lekker geld verdienen en jamai/herman immiteren! Moet niet al te moeilijk zijjn![]()
ieuw da rechtse vrouwkequote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
Niet dat ik het een lekker wijf vind ofzo, maar deo voorkomt zweten niet echt volgens mij...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ieuw da rechtse vrouwkeheeft die nooit van deo gehoord
Idd, zweten is juist cóóllllquote:Op zondag 18 juni 2006 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niet dat ik het een lekker wijf vind ofzo, maar deo voorkomt zweten niet echt volgens mij...
quote:
Halloo-hoo! Jongens! Ik wil ook op de foto! Hè, doe nou niet zo flauw...quote:
waar is wally RaymanNLquote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef edjuh18 het volgende:
kijk maar uit straks kom je nog in de photoplay kasten, bij find it
Hahahaha die 2e van links is nog veel grappigerquote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ieuw da rechtse vrouwkeheeft die nooit van deo gehoord
Sorry hoor Bernie, maar je lijkt ECHT op jamaiquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb al twintig verschillende brillen gehad, het maakt niet uitIk blijf er op lijken;( Misschien moet ik maar een ander hoofd nemen of zo
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
EN IK BEN HET GODVERDOMME OOK ZAT DAT IK VOOR BRAUN AANGEZIEN WORD, BRAUN WAS NIET EENS LEUK DUS ZIJN NAAM SPAMMEN IN MIJN FOTOBOEK IS NOG MINDER LEUK![]()
en ja mijn capslock stond aan
quote:Op maandag 19 juni 2006 07:29 schreef LOLBOY het volgende:
Laat je haar groeien, doe lenzen in en kleed je wat minder "chique" en het zou opgelost moeten zijn
Overigens een hilarisch topic
quote:
Dir Albertoquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit is pas de echte Lollerjamai!
[afbeelding]
Christiaan![]()
![]()
Ja man.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG, ik moet een clubje met hem starten!!! Wij begrijpen elkaar
![]()
Jezusquote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel een nieuwe rage aankomen..Zoek Jamai
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik wist niet dat BN'ers op FOK! zaten.
Hey JamaïWat is je nieuwe project? Step right up is een keigoed nummer trouwens. Jammer dat je niet meer regelmatig op TV bent. Kon goed om je lachen.
Om je hoofd![]()
Echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:24 schreef Kindervriend het volgende:
Leuk trouwens. Elke foto is een soort van 'Where is Jamai?'-spelletje. Prachtig.
Nee, dat is niet waar. Je liegt. Je lijkt Jamaï wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Echt![]()
Als je er met de muis op gaat staat er ook: "Zoek Me"
quote:
Ok ik begin wel weerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel een nieuwe rage aankomen..Zoek Jamai
Sorry hoor, maar je lijkt echt op Jamai, en als je heel dronken bent en je kijkt niet meer normaal uit je doppen dan heb je denk ik ook wel vergelijking met die Hermanquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef arnold-d het volgende:
Seksualiteit:.....
je hebt niks ingevult
http://fotoboek.fok.nl/user/RaymanNL
buzzer oan de geng!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef buzzer het volgende:
dit is wel klaar lijkt me.
Op slot, mogen de LB modser verder naar kijken.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:14 schreef koffiegast het volgende:
op de vooorgrond net iets rechts van het midden, met een achterstevoren hoofd en wit shirt aan
Boeit mij hetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef koffiegast het volgende:
vraag is of ie dat wilt
Leuk voor in de zomer, voor op reis. Heb je wat te doen tijdens die lange autoritten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
word vast een grotere hit dan Sudoku![]()
Heej Jamaiquote:Op zondag 18 juni 2006 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
VERDOMME!
Ik word verdomme altijd uitgescholden voor "JAMAI!!!"of ze zeggen: "STEP RIGHT UP" en "HEY JAMAI!! VUILE HOMOOOO!!111" Die echo's, ik hoor ze elke avond als ik uit ga!Zo achter me rug om
Ik reageer er al niet meer op, daar niet van, maar gister ging te ver
![]()
Ik ging zo naar huis, van het uitgaan, staat er eens twee sletjes van "Kom jij met onsch meeDoen we triootje
![]()
" Maar die sletten waren knalbezopen, maar op een gegeven moment keken ze me stil aan, een hele lange stilte.. En toen zei ze ineens: "Jij lijkt op uhh, hoe heet tie ook al weer" En ik zo van: "JA IK LIJK GVD OP JAMAI, IK WEET HET VERDOMME!" En toen zeiden ze: "Nee man! Je lijkt op Herman van idols
"
![]()
![]()
.....
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef Homdeck het volgende:
*fotoboek checkt
ja ze hebben wel gelijk eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:42 schreef chiren het volgende:
TS je lijkt op een kutbrugger en ik hoop dat je zo erg getreiterd wordt dat je in een psychiatrische inrichting terecht komt
Ja sorry hoor, moet je je maar ergeren aan die posts, ik haat mensen die niet happen
... De hele vraag blijft natuurlijk: Hoe was die fokking trio..quote:Op zondag 18 juni 2006 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
VERDOMME!
Ik word verdomme altijd uitgescholden voor "JAMAI!!!"of ze zeggen: "STEP RIGHT UP" en "HEY JAMAI!! VUILE HOMOOOO!!111" Die echo's, ik hoor ze elke avond als ik uit ga!Zo achter me rug om
Ik reageer er al niet meer op, daar niet van, maar gister ging te ver
![]()
Ik ging zo naar huis, van het uitgaan, staat er eens twee sletjes van "Kom jij met onsch meeDoen we triootje
![]()
" Maar die sletten waren knalbezopen, maar op een gegeven moment keken ze me stil aan, een hele lange stilte.. En toen zei ze ineens: "Jij lijkt op uhh, hoe heet tie ook al weer" En ik zo van: "JA IK LIJK GVD OP JAMAI, IK WEET HET VERDOMME!" En toen zeiden ze: "Nee man! Je lijkt op Herman van idols
"
![]()
![]()
.....
Ik heb nee gezegtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
... De hele vraag blijft natuurlijk: Hoe was die fokking trio..![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:04 schreef masterdave het volgende:
Naaaaaahhh vind het wel meevallen
[afbeelding]
[afbeelding]
Noemen ze je Jamaiquote:I can feel the new expression on my face
I can feel that warm sensation taking place
I can hear the guitar playing lovely tunes
Every time that you walk in the room
Close my eyes for a second and pretend it's me you want
Meanwhile I try to act so nonchalant I can see a summer's night; the magic moon
Baby it's a dream come true
Walking right along beside of you
Wish I could tell you how I care
But I only have the nerve to stand and stare
I can feel that something pounding in my brain
Just anytime that someone speaks your name
Ooo the trumpet sounds and I hear thunder boom
idd, ik tel maar een aantal vrouwen. een beetje creepyquote:Op zondag 18 juni 2006 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:43 schreef Nerdmans het volgende:
Even serieus beste Fokkers.
Is lang geleden dat ik zo hard heb moeten lachen om een klb topic.
Die foto in TS zijn profiel zijn echt te grappig gewoon.
Zoek de Jamal. Geniaal. . .
Haha bernie en een snor.... misschien over een jaartje of 5quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:12 schreef geevee het volgende:
Laat een poosje een snor staan,dan is je gezicht gelijk een stuk anders.
frontje ook hehquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:52 schreef THeeF het volgende:
LOL !!
Neem dan een andere bril + een ander frontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |