quote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
Die gast met dat zwarte hier vooraan !!!!! hahahah daar moetje geen ruzie mee krijgenDat gezicht van die gast haha.
En dan nog die smeerlap wat zijn buik laat zien omdat zijn truitje te kort is
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een gay party.
Weet ik veel wat er die avond daar wasquote:Op zondag 18 juni 2006 16:31 schreef Gebleekte het volgende:
Die linker met dat blauwe shirt kijkt wel woest zeg.
Op wat voor feesten kom jij???
Marjan is geen dikke trolquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Gadver die dikke troll zweet als een otter onder haar oksels.
alsof jij dat niet daar zou doenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Gadver die dikke troll zweet als een otter onder haar oksels.
Alvolgens Jamai.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Marjan is geen dikke trolZij is lieVv
![]()
![]()
ze is lief. Dan kan ze nog steeds een dikke trol zijn. Dus is ze een lieve dikke trol.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar je wist wel meteen over wie het gingquote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
die zweetvlek merk je ook wel op slimmerdquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef basmens het volgende:
[..]
maar je wist wel meteen over wie het ging![]()
Geslacht Manquote:Op zondag 18 juni 2006 16:49 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de TS eigenlijk best een lekker ding
Door die zweet vlekkenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef basmens het volgende:
[..]
maar je wist wel meteen over wie het ging![]()
iddquote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Leuke topic dit. Maar hou het alsjeblieft bij de TS. Heb een beetje respect voor mensen die je niet ken (i.e. zijn vrienden/vriendinnen).
Oh god. Zoek je een bruingat bij TS ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Leuke topic dit. Maar hou het alsjeblieft bij de TS. Heb een beetje respect voor mensen die je niet ken (i.e. zijn vrienden/vriendinnen).
je kunt toch iemand knap vinden zonder hem of haar aantrekkelijk te vindenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Geslacht Man![]()
prima, hoe meer mannelijke homo's , hoe meer vrijgezelle vrouwen, is er misschien ook nog iets voor mij over![]()
![]()
whaha, deze is helemaal erg. En dat die dramaqueen rechts.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Jamai waar ben je nou!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Objectief gezien kan je idd best iemand knap of mooi vinden zonder verdere bijbedoelingen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je kunt toch iemand knap vinden zonder hem of haar aantrekkelijk te vinden
nounouquote:Op zondag 18 juni 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Je bent wel een hardleers mannetje he, niemand wil met je op de foto en telkens probeer je die kutkop erop te krijgen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:27 schreef chiren het volgende:
Hey Jamai![]()
![]()
!!11111
Doe je ook verzoekjes?![]()
![]()
![]()
![]()
!??
Zing eens: I'm a dáááncerrrrRr![]()
![]()
I WANNA MOEF AROUNT TUH FLORrrr
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga verrot hier![]()
>>> http://www.flurl.com/uploaded/Im_a_Dancer_4291.html <<<
kansloos...quote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
aahHAHAHahHAHahaaaquote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Hmm, dan haal ik er toch nog iets positiefs uit hehquote:Op zondag 18 juni 2006 18:01 schreef McGilles het volgende:
Misschien kan je in de plaatselijke disco/cafe/enz gewoon optredens gaan geven ofzo, dan verdien je er ook nog iets mee!
Precies!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hmm, dan haal ik er toch nog iets positiefs uit heh![]()
Herman iig nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies!
Lekker geld verdienen en jamai/herman immiteren! Moet niet al te moeilijk zijjn![]()
ieuw da rechtse vrouwkequote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
lijkt net een gefrustreerde jostie die probeert z'n nieuwe duplo ding in elkaar te zetten
waarschijnlijk komt dat hier omdat je er vanaf een rare hoek opstaat magoed
Niet dat ik het een lekker wijf vind ofzo, maar deo voorkomt zweten niet echt volgens mij...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ieuw da rechtse vrouwkeheeft die nooit van deo gehoord
Idd, zweten is juist cóóllllquote:Op zondag 18 juni 2006 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niet dat ik het een lekker wijf vind ofzo, maar deo voorkomt zweten niet echt volgens mij...
quote:
Halloo-hoo! Jongens! Ik wil ook op de foto! Hè, doe nou niet zo flauw...quote:
waar is wally RaymanNLquote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef edjuh18 het volgende:
kijk maar uit straks kom je nog in de photoplay kasten, bij find it
Hahahaha die 2e van links is nog veel grappigerquote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ieuw da rechtse vrouwkeheeft die nooit van deo gehoord
Sorry hoor Bernie, maar je lijkt ECHT op jamaiquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb al twintig verschillende brillen gehad, het maakt niet uitIk blijf er op lijken;( Misschien moet ik maar een ander hoofd nemen of zo
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
EN IK BEN HET GODVERDOMME OOK ZAT DAT IK VOOR BRAUN AANGEZIEN WORD, BRAUN WAS NIET EENS LEUK DUS ZIJN NAAM SPAMMEN IN MIJN FOTOBOEK IS NOG MINDER LEUK![]()
en ja mijn capslock stond aan
quote:Op maandag 19 juni 2006 07:29 schreef LOLBOY het volgende:
Laat je haar groeien, doe lenzen in en kleed je wat minder "chique" en het zou opgelost moeten zijn
Overigens een hilarisch topic
quote:
Dir Albertoquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit is pas de echte Lollerjamai!
[afbeelding]
Christiaan![]()
![]()
Ja man.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG, ik moet een clubje met hem starten!!! Wij begrijpen elkaar
![]()
Jezusquote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel een nieuwe rage aankomen..Zoek Jamai
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik wist niet dat BN'ers op FOK! zaten.
Hey JamaïWat is je nieuwe project? Step right up is een keigoed nummer trouwens. Jammer dat je niet meer regelmatig op TV bent. Kon goed om je lachen.
Om je hoofd![]()
Echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:24 schreef Kindervriend het volgende:
Leuk trouwens. Elke foto is een soort van 'Where is Jamai?'-spelletje. Prachtig.
Nee, dat is niet waar. Je liegt. Je lijkt Jamaï wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Echt![]()
Als je er met de muis op gaat staat er ook: "Zoek Me"
quote:
Ok ik begin wel weerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel een nieuwe rage aankomen..Zoek Jamai
Sorry hoor, maar je lijkt echt op Jamai, en als je heel dronken bent en je kijkt niet meer normaal uit je doppen dan heb je denk ik ook wel vergelijking met die Hermanquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef arnold-d het volgende:
Seksualiteit:.....
je hebt niks ingevult
http://fotoboek.fok.nl/user/RaymanNL
buzzer oan de geng!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef buzzer het volgende:
dit is wel klaar lijkt me.
Op slot, mogen de LB modser verder naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |