Wie jij Jamai??quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Die ene gozer viel net om tijdens die foto
Toen de tekst versie van het foto boek er nog was (het oude fotoboek, je klikt op de tekst, en ziet dan de foto) toen stond er als link: "Zoek me" en "Zoek me #2 etc, snappiequote:Op zondag 18 juni 2006 16:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat is onbekend voor de meeste mensen, met andere woorden je plaatst fotos waar jij juist op staat, alleen, speciaal. Om achter iemand te staan en dan zeer half wordt niet gewaardeerd. Ik zeg het maar ff
Nee, die gozer die zo raar kijktquote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie jij Jamai??![]()
Je staat er zo onduidelijk op.
die foto moet je bewerken en dan die foto in de vensterbank met rode oogjes zo laten verschijnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
lijkt net een gefrustreerde jostie die probeert z'n nieuwe duplo ding in elkaar te zetten
waarschijnlijk komt dat hier omdat je er vanaf een rare hoek opstaat magoed
Die had zeker te veel geblowd, als ik zo naar z`n ogen kijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, die gozer die zo raar kijktIn het midden
![]()
Een zeer goeiequote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
lijkt net een gefrustreerde jostie die probeert z'n nieuwe duplo ding in elkaar te zetten
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jamai bij de uitreiking van de Miss Sugababes Verkiezing...waar is hij???![]()
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 16:05 schreef Bars het volgende:
Hoi Jamai!! Heb je ze trouwens nog geneukt
Haha, meesterlijk topic dit!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
You deserve aquote:Op zondag 18 juni 2006 16:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jamai bij de uitreiking van de Miss Sugababes Verkiezing...waar is hij???![]()
[afbeelding]
dudequote:Op zondag 18 juni 2006 16:09 schreef most_wanted het volgende:
Haha, ik wil je wel helpen met je gezicht verbouwen, gegarandeerd dat dan nooit meer iemand zegt dat je op Jamai lijkt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:13 schreef Nega het volgende:
Je lijkt er nu eenmaal op. Verander je je uiterlijk maar.
Staat hij achter die gast met dat roze t-shirt ?quote:
JOAHquote:Op zondag 18 juni 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Staat hij achter die gast met dat roze t-shirt ?lawls
Het lijkt een beetje op een gay party.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Staat hij achter die gast met dat roze t-shirt ?lawls
En bedanktquote:Op zondag 18 juni 2006 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een gay party.
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
Die gast met dat zwarte hier vooraan !!!!! hahahah daar moetje geen ruzie mee krijgenDat gezicht van die gast haha.
En dan nog die smeerlap wat zijn buik laat zien omdat zijn truitje te kort is
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een gay party.
Weet ik veel wat er die avond daar wasquote:Op zondag 18 juni 2006 16:31 schreef Gebleekte het volgende:
Die linker met dat blauwe shirt kijkt wel woest zeg.
Op wat voor feesten kom jij???
Marjan is geen dikke trolquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Gadver die dikke troll zweet als een otter onder haar oksels.
alsof jij dat niet daar zou doenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Gadver die dikke troll zweet als een otter onder haar oksels.
Alvolgens Jamai.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Marjan is geen dikke trolZij is lieVv
![]()
![]()
ze is lief. Dan kan ze nog steeds een dikke trol zijn. Dus is ze een lieve dikke trol.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar je wist wel meteen over wie het gingquote:Op zondag 18 juni 2006 16:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
die zweetvlek merk je ook wel op slimmerdquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef basmens het volgende:
[..]
maar je wist wel meteen over wie het ging![]()
Geslacht Manquote:Op zondag 18 juni 2006 16:49 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de TS eigenlijk best een lekker ding
Door die zweet vlekkenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:48 schreef basmens het volgende:
[..]
maar je wist wel meteen over wie het ging![]()
iddquote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Leuke topic dit. Maar hou het alsjeblieft bij de TS. Heb een beetje respect voor mensen die je niet ken (i.e. zijn vrienden/vriendinnen).
Oh god. Zoek je een bruingat bij TS ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Leuke topic dit. Maar hou het alsjeblieft bij de TS. Heb een beetje respect voor mensen die je niet ken (i.e. zijn vrienden/vriendinnen).
je kunt toch iemand knap vinden zonder hem of haar aantrekkelijk te vindenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Geslacht Man![]()
prima, hoe meer mannelijke homo's , hoe meer vrijgezelle vrouwen, is er misschien ook nog iets voor mij over![]()
![]()
whaha, deze is helemaal erg. En dat die dramaqueen rechts.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Jamai waar ben je nou!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Objectief gezien kan je idd best iemand knap of mooi vinden zonder verdere bijbedoelingen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je kunt toch iemand knap vinden zonder hem of haar aantrekkelijk te vinden
nounouquote:Op zondag 18 juni 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Je bent wel een hardleers mannetje he, niemand wil met je op de foto en telkens probeer je die kutkop erop te krijgen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:27 schreef chiren het volgende:
Hey Jamai![]()
![]()
!!11111
Doe je ook verzoekjes?![]()
![]()
![]()
![]()
!??
Zing eens: I'm a dáááncerrrrRr![]()
![]()
I WANNA MOEF AROUNT TUH FLORrrr
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga verrot hier![]()
>>> http://www.flurl.com/uploaded/Im_a_Dancer_4291.html <<<
kansloos...quote:Op zondag 18 juni 2006 17:03 schreef LonelyWolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |