ieuw da rechtse vrouwkequote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef C2C het volgende:
[afbeelding]
lijkt net een gefrustreerde jostie die probeert z'n nieuwe duplo ding in elkaar te zetten
waarschijnlijk komt dat hier omdat je er vanaf een rare hoek opstaat magoed
Niet dat ik het een lekker wijf vind ofzo, maar deo voorkomt zweten niet echt volgens mij...quote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ieuw da rechtse vrouwkeheeft die nooit van deo gehoord
Idd, zweten is juist cóóllllquote:Op zondag 18 juni 2006 18:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niet dat ik het een lekker wijf vind ofzo, maar deo voorkomt zweten niet echt volgens mij...
quote:
Halloo-hoo! Jongens! Ik wil ook op de foto! Hè, doe nou niet zo flauw...quote:
waar is wally RaymanNLquote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef edjuh18 het volgende:
kijk maar uit straks kom je nog in de photoplay kasten, bij find it
Hahahaha die 2e van links is nog veel grappigerquote:Op zondag 18 juni 2006 18:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ieuw da rechtse vrouwkeheeft die nooit van deo gehoord
Sorry hoor Bernie, maar je lijkt ECHT op jamaiquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb al twintig verschillende brillen gehad, het maakt niet uitIk blijf er op lijken;( Misschien moet ik maar een ander hoofd nemen of zo
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
EN IK BEN HET GODVERDOMME OOK ZAT DAT IK VOOR BRAUN AANGEZIEN WORD, BRAUN WAS NIET EENS LEUK DUS ZIJN NAAM SPAMMEN IN MIJN FOTOBOEK IS NOG MINDER LEUK![]()
en ja mijn capslock stond aan
quote:Op maandag 19 juni 2006 07:29 schreef LOLBOY het volgende:
Laat je haar groeien, doe lenzen in en kleed je wat minder "chique" en het zou opgelost moeten zijn
Overigens een hilarisch topic
quote:
Dir Albertoquote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dit is pas de echte Lollerjamai!
[afbeelding]
Christiaan![]()
![]()
Ja man.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG, ik moet een clubje met hem starten!!! Wij begrijpen elkaar
![]()
Jezusquote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel een nieuwe rage aankomen..Zoek Jamai
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik wist niet dat BN'ers op FOK! zaten.
Hey JamaïWat is je nieuwe project? Step right up is een keigoed nummer trouwens. Jammer dat je niet meer regelmatig op TV bent. Kon goed om je lachen.
Om je hoofd![]()
Echtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:24 schreef Kindervriend het volgende:
Leuk trouwens. Elke foto is een soort van 'Where is Jamai?'-spelletje. Prachtig.
Nee, dat is niet waar. Je liegt. Je lijkt Jamaï wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Echt![]()
Als je er met de muis op gaat staat er ook: "Zoek Me"
quote:
Ok ik begin wel weerquote:Op maandag 19 juni 2006 23:42 schreef Oksel het volgende:
Ik voel een nieuwe rage aankomen..Zoek Jamai
Sorry hoor, maar je lijkt echt op Jamai, en als je heel dronken bent en je kijkt niet meer normaal uit je doppen dan heb je denk ik ook wel vergelijking met die Hermanquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef arnold-d het volgende:
Seksualiteit:.....
je hebt niks ingevult
http://fotoboek.fok.nl/user/RaymanNL
buzzer oan de geng!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:37 schreef buzzer het volgende:
dit is wel klaar lijkt me.
Op slot, mogen de LB modser verder naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |