Waarom?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Balen joh.
Jij bent veel te intelligent om zo'n vraag te stellen, hummel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Hallo, waarom heb je een link naar HRW in je ondertitel?
Klopt, maar ik waardeer de andere mens en daarom vraag ik het jou.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij bent veel te intelligent om zo'n vraag te stellen, hummel.
Is dat ''hallo'' dan verwijtend?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, maar ik waardeer de andere mens en daarom vraag ik het jou.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:
Waarom, Maarten v K?
We zijn bezetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef pberends het volgende:
Allah.
Dr Cape. Maar ik heb het al verwijderd, het was een tijdelijk schokeffect.quote:
Zoek het dan zelf maar uit, laatbloeier.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Het was kiezen tussen "Aprotprul", "meneertje" en "hallo". Vandaar.
Ook goed,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zoek het dan zelf maar uit, laatbloeier.
En nou ophouden met dat gekloot anders wordt het een bannetje!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:13 schreef Monidique het volgende:
Ah ok. Ach zo erg is het ook weer niet. Er zijn zoveel mogelijkhedenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:15 schreef Apropos het volgende:
Dr Cape. Maar ik heb het al verwijderd, het was een tijdelijk schokeffect.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:15 schreef Monidique het volgende:
Staan twee moslims in de hal. Zegt er een "ik ga even mijn oma in Palestina bellen". Hij loopt naar de telefoon en komt snel weer terug. "Alle lijnen waren bezet."!
!
!
.
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef Dennie het volgende:
[..]
En nou ophouden met dat gekloot anders wordt het een bannetje!![]()
Precies. En alleen een psychopaat zal die allemaal na gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok. Ach zo erg is het ook weer niet. Er zijn zoveel mogelijkheden.
Aangezien er hier geen psychopaten zitten hoef ik niets te vrezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:19 schreef Apropos het volgende:
Precies. En alleen een psychopaat zal die allemaal na gaan..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:20 schreef Monidique het volgende:
Zeventien centimeter.
Makkelijke prietpraat van iemand die zelf van Marokkaanse afkomst is. Dan vormen "kut-Marokkanen" immers geen bedreiging voor je, want hun "eigen soort" zullen ze nooit aanvallen. Of wel soms?quote:
http://antiamerikaansepropaganda.punt.nl/quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Goedkope anti Amirikaanse propaganda.
We zijn niet bezet, pberends.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Makkelijke prietpraat van iemand die zelf van Marokkaanse afkomst is. Dan vormen "kut-Marokkanen" immers geen bedreiging voor je, want hun "eigen soort" zullen ze nooit aanvallen. Of wel soms?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Makkelijke prietpraat van iemand die zelf van Marokkaanse afkomst is. Dan vormen "kut-Marokkanen" immers geen bedreiging voor je, want hun "eigen soort" zullen ze nooit aanvallen. Of wel soms?
Gezien je fotoboek wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ze mij herkennen als Marokkaan
![]()
Knap van je, dan ben jij de eerste ter wereld (buiten mijn familie om) die ziet dat ik een Marokkaan bentquote:
Zijn ze blind dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap van je, dan ben jij de eerste ter wereld (buiten mijn familie om) die ziet dat ik een Marokkaan bentJe hebt magische krachten.
Maar Rotterdammer ben je zeker!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap van je, dan ben jij de eerste ter wereld (buiten mijn familie om) die ziet dat ik een Marokkaan bent .
Moge Allah hem straffen. Allah akbar!quote:Uitzending : zondag 18 juni, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
// Morgen in BUITENHOF
> Sterinkomsten
Naar de wedstrijd Nederland- Ivoorkust hebben meer dan zeven miljoen mensen gekeken. Hoeveel Ster- inkomsten levert dat op en zal de Publieke Omroep ooit zonder de reclamegelden kunnen uitzenden? Een gesprek hierover met Ster- directeur, Arian Buurman.
> Bos versus Verhagen
Aan het eind van het parlementaire jaar maakt Buitenhof de balans op en kijkt vooruit naar het komende verkiezingsjaar met twee gasten: Wouter Bos, fractievoorzitter van de PvdA en zijn CDA- collega Maxime Verhagen. Waar zullen volgens hen de verkiezingen over gaan, hoe houden we de AOW betaalbaar en blijft Bos bij zijn beschuldiging dat Verhagen islamofoob is?
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Paul Witteman
Columnist:
Désanne van Brederode
Allah akbar!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
Verhagen...
Ja, wie heeft die formule toch ooit in de openbaarheid gebracht?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
als zijnde
Welke? Wat? "Verhagen..."? Ik wilde wat typen, maar was te moe. Toen toch maar op alt-s getypt. Daar kwam geen poging aan te pas! Kijk, dát is pas flauw.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:32 schreef Apropos het volgende:
Verder een beetje flauwe poging, M., maar dat wist je zelf ook al.
Met ''M.'' doelde ik op MrX, o intelligentie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke? Wat? "Verhagen..."? Ik wilde wat typen, maar was te moe. Toen toch maar op alt-s getypt. Daar kwam geen poging aan te pas! Kijk, dát is pas flauw.
Rotterdammers mogen wat mij betreft wel eens verplicht gaan inburgeren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:27 schreef Apropos het volgende:
Maar Rotterdammer ben je zeker!
Voor zulke dingen ben ik gewoon veel te intelligent.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met ''M.'' doelde ik op MrX, o intelligentie.
Een taalkunstenaar?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:32 schreef Apropos het volgende:
Ja, wie heeft die formule toch ooit in de openbaarheid gebracht?
Verder een beetje flauwe poging, M., maar dat wist je zelf ook al.
De meester-vragensteller.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien Martin Heidegger.
Weer zo'n geniaal topic! (geen spoortje sarcasme.)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:12 schreef pberends het volgende:
Waarom vinden we asociaal gedrag grappig?
Marokkanenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ook nietIk ben een Gooienaar, geboren en getogen in "t Gooi.
Ik probeer me er niet meer mee bezig te houden. Zarkawi is dood, het tij is gekeerd, de opstand vernietigd. Voor mij is er geen lol meer te beleven...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:21 schreef Autodidact het volgende:
7 explosions hit Baghdad within 5 hours. Nog 93, en mission accomplished.
Defaitist!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:30 schreef Monidique het volgende:
Ik probeer me er niet meer mee bezig te houden. Zarkawi is dood, het tij is gekeerd, de opstand vernietigd. Voor mij is er geen lol meer te beleven...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:34 schreef Monidique het volgende:
Ja, is misschien wel leuk. Maar érg lastig.
http://www.iisg.nl/today/nl/17-06.phpquote:Op 17 juni 1953 kwam de arbeidersbevolking van Oost Berlijn en andere Oost-Duitse steden in opstand tegen het communistische regime en eiste onder meer vrije verkiezingen. De opstand werd met behulp van de Sovjet-Unie neergeslagen ten koste van enige honderden doden. 17 juni is tot de Duitse hereniging een officiële herdenkingsdag gebleven.
http://www.mediacourant.nl/?p=1155quote:‘We gaan er niet meer van balen, het is gewoon zo’
Villa BvD (Talpa, 22:54) - Nu, na de start van Villa BvD am Titisee, komt de aangekondigde scheiding van Frits Barend en Henk van Dorp in zicht. Bijna vier decennia lang vormden ze het onafscheidelijke duo Barend & Van Dorp. “We hebben een latenightshow opgezet terwijl iedereen zei dat Nederland daar de cultuur niet naar heeft. Er zouden te weinig interessante gasten zijn om de avonden te vullen“, vertelt Frits Barend in de GPD-bladen.
“Het is leuk om te zien dat de publieke omroep nu ook een latenight talkshow krijgt. En dat er sportprogramma’s worden gemaakt die redelijk lijken op wat wij hebben gedaan.” Toch zijn de kijkcijfers van B&vD sinds de overstap naar de zender van John de Mol dramatisch gekelderd. Barend: “We hebben na de eerste veertien dagen bij Talpa al tegen elkaar gezegd: ‘we gaan er niet meer van balen, het is gewoon zo’. Ook tegen Jack Spijkerman en tegen Ivo Niehe zeiden we: ‘accepteer het maar’.
Ga uit van een derde van je oude kijkcijfer, want dat is blijkbaar op dit moment het maximale dat je bij Talpa kan halen.” In de rust van de avondwedstrijd schakelt de kijker meer over naar het WK Lingerie op Veronica, dan naar Villa BvD bij Talpa. “Is dat zo? Het is helemaal nieuw wat we doen. Ik vind het niet gek dat mensen in de rust niet direct naar Talpa gaan. (..) Veronica staat op de afstandsbediening in ieder geval nog op 7 of 8.
Ach, ik heb er niet voor doorgeleerd en dat wil ik ook niet doen. Het blijft hartstikke leuk werk, en ik vind niet dat we er te lang mee door zijn gegaan. Het was heel leuk om dit nieuwe avontuur met Talpa nog mee te maken.” Villa BvD werd gisteren door 393.000 kijkers (madl: 8.0%) bekeken.
[ bron ]quote:"What was the most exciting thing you saw?" I ask.
"I found a list of officers' names," he claims, "under the heading 'Non-Terrestrial Officers'."
"Non-Terrestrial Officers?" I say.
"Yeah, I looked it up," says Gary, "and it's nowhere. It doesn't mean little green men. What I think it means is not earth-based. I found a list of 'fleet-to-fleet transfers', and a list of ship names. I looked them up. They weren't US navy ships. What I saw made me believe they have some kind of spaceship, off-planet."
"The Americans have a secret spaceship?" I ask.
"That's what this trickle of evidence has led me to believe."
"Some kind of other Mir that nobody knows about?"
"I guess so," says Gary.
"What were the ship names?"
"I can't remember," says Gary. "I was smoking a lot of dope at the time. Not good for the intellect."
quote:Vanavond in NOVA
NOVA is tijdens het WK dé uitvalsbasis voor ander nieuws. Ook vandaag! Dus voor alle mensen die echt alleen maar voetbal hebben gezien, verzorgt NOVA 'de wereld van vandaag in anderhalve minuut'.
Speciale gast: journaliste, schrijfster en voormalig premier van het kabinet online, Sanderijn Cels. Over first ladies, over politieke excuses en over Wouter Bos.
Paul McCartney
Hij schreef het nummer 'When I'm 64' ooit voor zijn vader. En het toeval wil dat Paul McCartney morgen, op vaderdag, 64 jaar oud wordt.
Presentatie: Jeroen Pauw
Mourn? Het lijkt wel of ze aan het janken zijn van het lachenquote:Women mourn during the funeral of a suicide bombing victim at the Imam Ali shrine in Najaf, 160 km (100 miles) south of Baghdad, June 17, 2006.
Waarom doen moslimvrouwen vaak hysterischer dan...?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:02 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]
Mourn? Het lijkt wel of ze aan het janken zijn van het lachen.
Als het folklore is, doen ze dus maar alsof, en kunnen ze ook normaal rouwen. Lijkt wel op Amerikaanse overacting.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:24 schreef Autodidact het volgende:
Doen Surinamers ook. Stukje folklore denk ik...
Religie is wel een beetje een hobby van je of niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:32 schreef Autoaddict het volgende:
Het fenomeen is interessant, en tegenwoordig helemaal in de VS en MO, als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:43 schreef Dennie het volgende:
[..]
Religie is wel een beetje een hobby van je of niet?
Misschien komen die jarenlange weggestopte hormonen op zo'n moment vrijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is het gewoon uiten van emoties.
Hehe, ben je ook zo voor Amerika?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:23 schreef George-Butters het volgende:
9-10 dan heb je iig de ruimte voor je actie.
In Nederland hebben ze op Talpa zelfs seks met een Siamese varkenstweeling om maar kijkcijfers te scorenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
Turkse tv schrapt Winnie de Poeh om varken
Ja, kom maar bij de EU, modern land is het ook.![]()
.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze op Talpa zelfs seks met een Siamese varkenstweeling om maar kijkcijfers te scoren.
Theo Maassen: "Blijft u vooral kijken, want dadelijk na de reclame een man die zijn halfslappe pik in een dooie cavia probeert te prakken."
http://www.biechten.be/quote:Gelieve 33 Wees gegroetjes en 12 Onze Vaders te bidden voor je zonde 'Ik heb de hik'.
Misschien zit hier nog wat leuks bij.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:18 schreef Autodidact het volgende:
Maar vandaag komt het een beetje door de EO-jongerendag hoor.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:58 schreef Dennie het volgende:
[..]
Misschien zit hier nog wat leuks bij.
Zit je nou mijn geloof te dissen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:58 schreef Dennie het volgende:
[..]
Misschien zit hier nog wat leuks bij.
Kunnen we nou aanslagen verwachten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:24 schreef Autodidact het volgende:
Zit je nou mijn geloof te dissen?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:45 schreef Autodidact het volgende:
Daar ga ik even mijn heilige boek op naslaan.
Water drinken in kleine slokjes, dat hielp wel.quote:
quote:Japan - Kroatië
15:00 - Nürnberg
Brazilië - Australië (Guus Hiddink)
18:00 - München
Frankrijk - Zuid-Korea (Dick Advocaat)
21:00 - Leipzig
http://www.pzc.nl/zeeland/algemeen/article418731.ecequote:Geen gratis treinreis meer bij werk aan weg
GOES - Rijkswaterstaat en de Nederlandse Spoorwegen gaan bij ingrijpende wegwerkzaamheden geen gratis treinvervoer meer beschikbaar stellen. Dat is een van de aanbevelingen naar aanleiding van een proef afgelopen voorjaar op het traject Vlissingen-Roosendaal.
Tijdens een afsluiting van de A58 tussen de Zeeuwse-Brabantse grens en Bergen op Zoom in verband met onderhoudswerk konden reizigers drie weekeinden in maart en april gratis met de trein.
Gebleken is dat meer gebruik is gemaakt van de trein dan was verwacht. NS vervoerde twee keer zoveel passagiers als anders. Vrijwel alle ondervraagde reizigers waren zeer te spreken over de mogelijkheid gratis met de trein te gaan in plaats van een omleidingsroute te kiezen. Een op de vijf gaf aan dat anders voor de auto zou zijn gekozen.
Er was één wanklank: in het laatste weekeinde zorgden jongeren voor overlast in de treinen. Mede dankzij het gebruik van de trein ontstonden geen opstoppingen op de omleidingsroutes. Uit de evaluatie van de proef blijkt dat een fikse korting op een treinkaartje hetzelfde effect zou hebben gehad.
quote:"Een hele goedenavond, televisieverslaafd plebs.
Mijn naam is Gaston Nova en dit is een extra uitzending van het FOK! Journaal van woensdag 7 juni 2006. Dit bulletin zal geheel in het teken staan van de komst van de allereerste eskimo naar Nederland."
quote:"Dit is het begin van het einde. Voor je het weet zit dit land vól met eskimo's en hun achterlijke cultuur. Weet je wel hoe ontsierend een iglo is voor het straatbeeld? Het is een schande, een grove, grove schánde!"
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/27979309/quote:Bos versus Verhagen
zondag 18 juni 2006 12:05 Ned 3
maandag 19 juni 2006 14:00 Ned 1 (Herhaling)
Aan het eind van het parlementaire jaar maakt Buitenhof de balans op en kijkt vooruit naar het komende verkiezingsjaar met twee gasten: Wouter Bos, fractievoorzitter van de PvdA en zijn CDA- collega Maxime Verhagen. Waar zullen volgens hen de verkiezingen over gaan, hoe houden we de AOW betaalbaar en blijft Bos bij zijn beschuldiging dat Verhagen islamofoob is?
> Sterinkomsten
Naar de wedstrijd Nederland- Ivoorkust hebben meer dan zeven miljoen mensen gekeken. Hoeveel Ster- inkomsten levert dat op en zal de Publieke Omroep ooit zonder de reclamegelden kunnen uitzenden?
Een gesprek hierover met Ster- directeur, Arian Buurman.
Presentatie: Paul Witteman
Columnist: Désanne van Brederode
Eindredactie: Rob de Lange
Je bent laat.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/27979309/
Vreemd argument, dan is elke belasting en premie een vorm van "geld afpakken".quote:Op zondag 18 juni 2006 12:39 schreef Autodidact het volgende:
"Geld afpakken", noemt Verhagen premies tegenwoordig zo? Het lijkt wel HenriOsewoudt.
Wouter Bos: "Een bijdrage vragen"quote:Op zondag 18 juni 2006 12:39 schreef Autodidact het volgende:
"Geld afpakken", noemt Verhagen premies tegenwoordig zo? Het lijkt wel HenriOsewoudt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
"We hebben iemand nodig die trots is om Moslim en Nederlander te zijn"
Meneer Verhagen, die persoon bestaat enkel in uw roze droomwereld.
Prachtigquote:De transitie van woord- naar beeldcultuur is voltooid. In het tijdschrift Beau Monde tooide visagist Leco van Zadelhoff vijf politica's met bonte oorlogsstrepen. Topper werd Medy van der Laan, van wier gezicht zoveel verf spatte dat je met een gerust hart weer een jaar aan alle musea voorbij wilt hollen, ook als ze gratis worden.
Het ging echt nergens over, terwijl het een debat tussen 2 "grootheden" moest zijn. Elke keer dezelfde onzinnige verwijten, Verhagen die jankt over de AOW en hypocrietrente aftrek en Bos die jankt dat Verhagen integratie niet aanpakt en islamofobie verwijt, blablaquote:Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Mmmm ik lees allemaal goede redenen om ned 3 niet op te zetten.
Bron:quote:Op zondag 18 juni 2006 13:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Prachtig.
Helemaal een schande dat zelfs Agnes Kant aan deze waanzin meedeed. Ipv het mooier maken werd er alleen maar met makeup en dure kleding gesmeten.
Super.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Speaking of which, was het leuk gisteren?
Nou, die blijft uit de zandbak als z'n leven hem lief is.quote:Socratestikel kutkloon, stomme opmerking. Is weg blijft weg.
Wat ik wel weet, is dat ze daar pepermuntjes uitdelen met LSD erin. Voor de ware experience.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:42 schreef Autodidact het volgende:
Super duper serial!
Ik vroeg me nou af hè, verkopen ze daar pils? Zo ja, welk merk?
Dit zijn wezenlijke vragen!
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:50 schreef Apropos het volgende:
Truth ouwehoer 99: Nog 1 te gaan en we zitten op 100.
Da's dus iemand die in een avond alle problemen voor de komende miljoen jaar oplost, en die raakt geagiteerd door een voetbalwedstrijd.
Pimp my head.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga vandaag mijn hoofd verder afwerken
Best een aardige vent, denk ik, maar al jaren lang bezig met onbestaanbare zaken. Af en toe voegt 'ie een knipoog in, wat mij dan weer opluchting bezorgt, en hij is ook erg eerlijk over zijn aandoening.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
wtf is dat voor wacko?
Aandoening van het neurotisch posten?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:
Best een aardige vent, denk ik, maar al jaren lang bezig met onbestaanbare zaken. Af en toe voegt 'ie een knipoog in, wat mij dan weer opluchting bezorgt, en hij is ook erg eerlijk over zijn aandoening.
Vermoeiend is een adjectief wat ik eerder met hem associeer.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:04 schreef Apropos het volgende:
Best een aardige vent, denk ik
Psychose.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
Aandoening van het neurotisch posten?
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou, die blijft uit de zandbak als z'n leven hem lief is.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5091154.stmquote:Around 1,000 fans arrived for the Ivory Coast tie in their traditional bright orange trousers - but bearing the logo and name of a Dutch brewery.
To protect the rights of the official beer they were denied entry, so the male fans promptly removed the trousers and watched the game in underpants.
Rijp voor kamer met zachte wanden.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:50 schreef Apropos het volgende:
Truth ouwehoer 99: Nog 1 te gaan en we zitten op 100.
Da's dus iemand die in een avond alle problemen voor de komende miljoen jaar oplost, en die raakt geagiteerd door een voetbalwedstrijd.
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4920922quote:ANWB: meer onderzoek naar snelweg Naardermeer
De ANWB wil dat het kabinet het besluit over de snelwegverbinding tussen Almere en Amsterdam uitstelt. Volgens de organisatie moet er eerst meer onderzoek komen naar de twee voorgestelde trajecten en moeten alle voor- en nadelen op een rij worden gezet.
Het kabinet wil eind deze maand een knoop doorhakken. Gekozen wordt tussen twee varianten: een verbreding van de huidige snelwegen, of een volledige nieuwe snelweg door een tunnel onder het natuurgebied Naardermeer.
De ANWB noemt overigens de verbindingsweg door het Naardermeer 'de enig denkbare optie', maar tekent meteen aan dat landschap, natuur en milieu zwaar moeten wegen in de besluitvorming. Voor een verbreding van de huidige snelweg voelt de ANWB weinig. Dat kan - wat de organisatie betreft - alleen als de weg verdiept wordt aangelegd.
quote:199 tt-EEN 199 zo 18 jun 13:34:18
Dat de Amerikaanse president Bush
zichzelf als een oorlogspresident
omschrijft, is in het buitenland niet
in dovemansoren gevallen: hij krijgt
op zijn buitenlandse reizen en van
buitenlandse gasten vooral wapens.
Van Jordanië kreeg hij een sluip-
schuttersgeweer met telescoop, van
Hongarije een fraai versierde rij-
zweep, van Maleisië, Bahrein en Gabon
een dolk, houthakkersmes en machete.
Overigens heeft ex-alcoholicus Bush
ook al een flinke wijnkelder bij el-
kaar gekregen en kreeg de president,
die al wel eens een loopje neemt met
het Engels, ook het boek "Vergeten
Engels".
Als ik het verslag lees ben ik blij dat ik het niet gezien heb.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:51 schreef Apropos het volgende:
Mooi, de Kroaten hebben nog altijd niet gescoord.
Ja, was weinig aan. Snoop deed niet eens mee!quote:
TRT: Knorretje niet geschrapt dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:25 schreef pberends het volgende:
Turkse tv schrapt Winnie de Poeh om varken
Ja, kom maar bij de EU, modern land is het ook.![]()
.
Prutsors zijn het. Eerst was het alleen maar lelijk voetbal, nu is het lelijk én slecht.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:51 schreef pberends het volgende:
Brasil.... lalalalalalaa
Agnes, echter, is slechts toegenomen in ordinair-heid.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef Carl_Romme het volgende:
Toch gaat Medy er zo wel op vooruit.
Maar goed, die moest dan ook van verre komen.![]()
Boeiend, het idee of de suggestie alleen al.quote:
Ad van den Berg zat zeker achter de frituurquote:Op zondag 18 juni 2006 18:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zojuist, was ik bij de Charlie om friet te kopen. Nou ja, niets bijzonders met dit weer. Enfin, toen ik mijn bestelling (3x friet) had geplaatst. Ging ik zitten op 1 van die ordinaire bankjes zitten (the horror). Maar goed. Toen kwam er een topless meisje binnen, van 4 jaar oud. Ik denk, trek wat aan op straat. Hoewel mijn burgerlijke kledij misschien wat overtrokken is, kon dat 4 jarige wezentje wel wat kleding gebruiken. Welnu, ik voelde mijzelf wat ongemakkelijk, zoals altijd het geval is, als iemand niet voldoet aan mijn burgerlijke eisen. Het feit viel natuurlijk wel meer mensen op en 1 van de andere aanwezige klanten sprak de moeder aan. Het mens van het wezentje ging daarop op dezelfde manier schreeuwen zoals Agnes dat zou doen. Met exact dezelfde stem (AAAAAAAAAaaaaarrrgghh!!). Toen mijn bestelling klaar was pakte ik het en ging weer weg.
Zo.
De suggestie is inderdaad verschrikkelijk, omdat het op niets gebaseerd is...quote:Op zondag 18 juni 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeiend, het idee of de suggestie alleen al.
De normal press goed roddelquote:Op zondag 18 juni 2006 19:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De suggestie is inderdaad verschrikkelijk, omdat het op niets gebaseerd is...
Ik ook niet.quote:
* pberends is playing Jermaine Stewart - Don't Talk Dirty To Mequote:Op zondag 18 juni 2006 19:43 schreef Autodidact het volgende:
Dan zijn we het eens.
Ook Ronaldinho speelt als een slappe krant. Die bek van m kan gewoon niet chagarijnig staan. De tanden staan te ver naar buiten.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ronaldinho is wel cool. Zo'n straatschoffie die duidelijk plezier heeft in het voetballen.
Mja wel zonde voor Australië maar geen verrassing.
Dat weet ik niet Wat ik wel weet is dat een fatsoenlijke nieuwssite niet alles zomaar overneemt, en zeker met zo'n makkelijk te verifiëren bericht (geef TRT een belletje...).quote:Op zondag 18 juni 2006 19:32 schreef George-Butters het volgende:
Wie verzint zulke dingen dan?
Nu is het tegenwoordig heel goed mogelijk dat je de Generaal bedoelt, maar ik weet wel een website waar je het waarschijnlijk wel kunt vinden: http://cambiumned.nl/.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zeg M. Heb jij ergens een URL in je favorieten staan waar de werkwoordspelling en aanverwante grammaticale zaken worden uitgelegt? Bij voorbaat dank voor het plaatsen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:19 schreef Monidique het volgende:
Ik pak maar een biertje.
Of je leest een boek van Hafid Bouazza.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:00 schreef Monidique het volgende:
Nu is het tegenwoordig heel goed mogelijk dat je de Generaal bedoelt, maar ik weet wel een website waar je het waarschijnlijk wel kunt vinden: http://cambiumned.nl/.
Dat ken ik zelfs nog als digibeet.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:50 schreef Autodidact het volgende:
Da's ook al oud zeg. Op die oude Twilight-cd's stond het ook al.
Ken ik niet. En ik lees toch al niet veel.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Of je leest een boek van Hafid Bouazza.
Jij moet columns gaan schrijven op de FPquote:Op zondag 18 juni 2006 18:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zojuist, was ik bij de Charlie om friet te kopen. Nou ja, niets bijzonders met dit weer. Enfin, toen ik mijn bestelling (3x friet) had geplaatst. Ging ik zitten op 1 van die ordinaire bankjes zitten (the horror). Maar goed. Toen kwam er een topless meisje binnen, van 4 jaar oud. Ik denk, trek wat aan op straat. Hoewel mijn burgerlijke kledij misschien wat overtrokken is, kon dat 4 jarige wezentje wel wat kleding gebruiken. Welnu, ik voelde mijzelf wat ongemakkelijk, zoals altijd het geval is, als iemand niet voldoet aan mijn burgerlijke eisen. Het feit viel natuurlijk wel meer mensen op en 1 van de andere aanwezige klanten sprak de moeder aan. Het mens van het wezentje ging daarop op dezelfde manier schreeuwen zoals Agnes Kant dat zou doen. Met exact dezelfde stem (AAAAAAAAAaaaaarrrgghh!!). Toen mijn bestelling klaar was pakte ik het en ging weer weg.
Zo.
Yeah, ik weet het. Gelukkig wel. Ik denk dat ik weer even moet oefenen. Langdurig een boek lezen, is ook een kunst.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zal spoedig veranderen M.
Ik lees nooit een boek, maar heb net verplicht kennis van 'm moeten nemen, en als er iemand creatief met taal omgaat, dan is hij het wel, nooit geweten dat je zoveel met de Nederlandse taal kon doen. Abdelkader Benali is ook zo'n voorbeeld van een taalkunstenaar. Jammer dat comtemporaine autochtone schrijvers zo weinig het bijzondere karakter van onze taal inzien.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:24 schreef Monidique het volgende:
Ken ik niet. En ik lees toch al niet veel.
Wacht maar tot Wolfje groot wordt!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Ik lees nooit een boek, maar heb net verplicht kennis van 'm moeten nemen, en als er iemand creatief met taal omgaat, dan is hij het wel, nooit geweten dat je zoveel met de Nederlandse taal kon doen. Abdelkader Benali is ook zo'n voorbeeld van een taalkunstenaar. Jammer dat comtemporaine autochtone schrijvers zo weinig het bijzondere karakter van onze taal inzien.
Precies. Zo moeilijk is het niet zeker niet als het interessant is. Dan is het meestal moeilijk om te stoppen met lezen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:26 schreef Monidique het volgende:
Yeah, ik weet het. Gelukkig wel. Ik denk dat ik weer even moet oefenen. Langdurig een boek lezen, is ook een kunst.
Dat moet je niet nemen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef Monidique het volgende:
Ik heb zes flesjes Hertog Jan Meibock, wat dat ook moge zijn, een aantal kratten Amstel en een fles wijn. Deze avond moet ik wel doorkomen. Nou ja, mijn vader heeft het merendeel daarvan, natuurlijk.
Ken je het kaartspel Illuminati?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wanneer ik de mensenmassa's naar mijn hand zet en voor mij laat sterven?
Ah, ok. Het is wel leuk om te spelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, maar enkel van het internet.
Waar kan ik het krijgen? In de betere speelgoed winkel?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, ok. Het is wel leuk om te spelen.
Geen idee, ik heb het niet. Misschien bij ABC of Games Workshop.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waar kan ik het krijgen? In de betere speelgoed winkel?
Deftones is op zich prima muziek, als je de stem weg kunt filteren. Ik houd niet zo van dat zeurderige toontje.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef Monidique het volgende:
Alice in Chains speelt op Waldrock, maar de zanger is al vier jaar dood! Soms kan een band wel succesvol doorgaan zonder originele zanger, zoals Genesis, maar meestal heeft het toch iets vreemds. Queen zonder Mercury? Nirvana zonder Kurt Cobain? Ze doen het toch wel eens. Sepultura bestaat nog steeds - laatst zag ik om half vijf in de nacht Soulfly live op de WDR bij Rockpalast: geweldig, en wat is de zanger van de Deftones smerig dik geworden! - en de laatste albums schijnen wel redelijk te zijn.
Je hebt me door.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:47 schreef Apropos het volgende:
Een bruinhemd-intellectueel die er alles aan doet om zijn tegenstander zijn eigen vooroordelen te verwijten.
Bestaat New Order nog?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:47 schreef Autodidact het volgende:
Maar nu maken ze slappe gitaarpop. Dat kan toch niet?
1337, hè?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:47 schreef Apropos het volgende:
Een bruinhemd-intellectueel die er alles aan doet om zijn tegenstander zijn eigen vooroordelen te verwijten.
Betekent dat ''de spijker op zijn kop'' ?quote:
Nee, met "1337" bedoelen digifielen "stoer".quote:Op zondag 18 juni 2006 21:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Betekent dat ''de spijker op zijn kop'' ?
[ bron ]quote:Catalan voters have backed plans to give their region greater independence from Madrid.
Around 75% of voters backed the autonomy plans in a referendum held in the region, results showed.
The result means Catalonia, in the north-east, will become one of Europe's most independent regions.
The plan includes giving Catalans more tax revenues and a greater say over how that money is spent, as well as more control over airports and immigration.
O. Dat is vreemd. Maar het is mogelijk. Ik heb vrienden die vinden Kate Bush niet geweldig. Onmogelijk, zou je zeggen. Doch!quote:Op zondag 18 juni 2006 22:57 schreef Autodidact het volgende:
Ik vind Eddy Murphy niet grappig.
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:32 schreef George-Butters het volgende:
Wie verzint zulke dingen dan?
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, FOK! nam het over ANP wat het weer van Reuters overnam en die hadden het van Cumhuriyet en zij schijnen degenen te zijn die het verhaal uit hun duim gezogen hebben/ een onzin verhaal voorgeschoteld hebben gekregen. ..
Net-niet-intellectuele muziek, en niets is zo erg als net niet. Dan nog liever Frans Bauer.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:42 schreef Autodidact het volgende:
Deftones is op zich prima muziek, als je de stem weg kunt filteren. Ik houd niet zo van dat zeurderige toontje.
New Order heeft de dood van de zanger (curtis) prima overleefd...naam veranderen en doorgaan.
Welke band bedoel je?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Net-niet-intellectuele muziek, en niets is zo erg als net niet. Dan nog liever Frans Bauer.
Beide, maar New Order/Joy Division nog meer dan de Deftones, misschien dat die laatsten nog wel wat kunnen worden als ze wat meer volwassen zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:41 schreef Autodidact het volgende:
Welke band bedoel je?
Dat hoort toch gewoon bij de show? Zijn neger en white man-gedoe is wel interessant. Die film met Chris Rock is dan ook wel interessant. Eddy Murphy en andere brothers kunnen het daar over hebben. Maar een blanke? Oei...quote:Op zondag 18 juni 2006 23:03 schreef Autodidact het volgende:
Hij gaat iets te vaak van "white man dit" "black man dat". Dat begint op een gegeven moment te vervelen hè, om nog maar te zwijgen over het geforceerde accentje.
Wat scheelt het?quote:Mja, Kate Bush. Beetje....familieverantwoord
Van deze.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Carl_Romme, ik heb het een beetje gemist, maar van wie jij ben jij eigenlijk een kloon - wat je toch zeker bent? -. Deze vraag zonder negatief gedoe, ofzo.
Duidelijk. Heiligschennis, maar duidelijk.quote:
Dat zal nog wel even duren, maar bedankt.quote:Geniet jij ook maar van je nachtrust.![]()
![]()
Nope..... is rommel (rush hour voor 1 uur - is het geld niet waard). Speed werkt beter (maar dat is ook rommel).quote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
Heeft een van jullie wel eens cocaine gebruikt? Ik niet. Vrijdagavond hoorde ik dat het je hartslag wel verhoogt, dus ik hoef het al niet.
Dan maar hopen dat je later niet impotent wordt.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:16 schreef Monidique het volgende:
Is allemaal hartslagverhogend he... Niets voor mij.
Ik ben benieuwd. Overigens zou je het jezelf makkelijker maken door gewoon te wijzen op de onverenigbaarheid van zijn oeuvre met het katholicisme.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:48 schreef Autodidact het volgende:
DrW praat inderdaad poep. Hij maakt de klassieke fout door te denken dat normen gebaseerd zijn op een structurele (religieuze) en vooral holle cirkelredenatie, terwijl morele kaders een evolutionair (ja, die ook) karakter hebben, met een structurele (fysiologische) basis. Herman Philipse gaat hier op in in zijn essay "Vrijheid en verplichting".
Ik zal er later uitgebreid op reageren. Enne, groenlinks-liberalismeNoem het beestje gewoon bij z'n naam.
.
Wat heeft katholicisme ergens mee te maken?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:50 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Overigens zou je het jezelf makkelijker maken door gewoon te wijzen op de onverenigbaarheid van zijn oeuvre met het katholicisme.
Dat het altijd makkelijker is om interne inconsistensies aan te tonen binnen een normen en waarden patroon dat iemand hanteert, dan om het ongelijk van het ene paradigma te 'bewijzen' vanuit een ander.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:06 schreef Autodidact het volgende:
Wat heeft katholicisme ergens mee te maken?
Dat is inderdaad zo, katholicisme heeft zo zijn relativeringen van politeke realiteit gehad en doet het nog steeds. Maar DrW hoeft niet per se katholieke dogma's te vertegenwoordigen. Ik vertel vanavond mijn verhaal wel.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:11 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Dat het altijd makkelijker is om interne inconsistensies aan te tonen binnen een normen en waarden patroon dat iemand hanteert, dan om het ongelijk van het ene paradigma te 'bewijzen' vanuit een ander.
'k Las een tijdje geleden al dat we op een punt bereikt zijn dat er mondiaal meer geconsumeerd dan geproduceerd wordt.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:10 schreef zakjapannertje het volgende:
we zullen binnenkort heel de eendenvijvers moeten doodhongeren:
World Grain Stocks Fall to 57 Days of Consumption:
Grain Prices Starting to Rise
Er is een religie die die verbondenheid voelt..dus...uh...quote:Op maandag 19 juni 2006 10:19 schreef Monidique het volgende:
DrW. voelt zich niet verbonden met een religie, maar met Christus, zoiets zei hij eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |