Waarom?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Balen joh.
Jij bent veel te intelligent om zo'n vraag te stellen, hummel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Hallo, waarom heb je een link naar HRW in je ondertitel?
Klopt, maar ik waardeer de andere mens en daarom vraag ik het jou.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij bent veel te intelligent om zo'n vraag te stellen, hummel.
Is dat ''hallo'' dan verwijtend?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, maar ik waardeer de andere mens en daarom vraag ik het jou.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:
Waarom, Maarten v K?
We zijn bezetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef pberends het volgende:
Allah.
Dr Cape. Maar ik heb het al verwijderd, het was een tijdelijk schokeffect.quote:
Zoek het dan zelf maar uit, laatbloeier.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Het was kiezen tussen "Aprotprul", "meneertje" en "hallo". Vandaar.
Ook goed,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zoek het dan zelf maar uit, laatbloeier.
En nou ophouden met dat gekloot anders wordt het een bannetje!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:13 schreef Monidique het volgende:
Ah ok. Ach zo erg is het ook weer niet. Er zijn zoveel mogelijkhedenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:15 schreef Apropos het volgende:
Dr Cape. Maar ik heb het al verwijderd, het was een tijdelijk schokeffect.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:15 schreef Monidique het volgende:
Staan twee moslims in de hal. Zegt er een "ik ga even mijn oma in Palestina bellen". Hij loopt naar de telefoon en komt snel weer terug. "Alle lijnen waren bezet."!
!
!
.
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef Dennie het volgende:
[..]
En nou ophouden met dat gekloot anders wordt het een bannetje!![]()
Precies. En alleen een psychopaat zal die allemaal na gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok. Ach zo erg is het ook weer niet. Er zijn zoveel mogelijkheden.
Aangezien er hier geen psychopaten zitten hoef ik niets te vrezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:19 schreef Apropos het volgende:
Precies. En alleen een psychopaat zal die allemaal na gaan..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:20 schreef Monidique het volgende:
Zeventien centimeter.
Makkelijke prietpraat van iemand die zelf van Marokkaanse afkomst is. Dan vormen "kut-Marokkanen" immers geen bedreiging voor je, want hun "eigen soort" zullen ze nooit aanvallen. Of wel soms?quote:
http://antiamerikaansepropaganda.punt.nl/quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Goedkope anti Amirikaanse propaganda.
We zijn niet bezet, pberends.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Makkelijke prietpraat van iemand die zelf van Marokkaanse afkomst is. Dan vormen "kut-Marokkanen" immers geen bedreiging voor je, want hun "eigen soort" zullen ze nooit aanvallen. Of wel soms?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Makkelijke prietpraat van iemand die zelf van Marokkaanse afkomst is. Dan vormen "kut-Marokkanen" immers geen bedreiging voor je, want hun "eigen soort" zullen ze nooit aanvallen. Of wel soms?
Gezien je fotoboek wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ze mij herkennen als Marokkaan
![]()
Knap van je, dan ben jij de eerste ter wereld (buiten mijn familie om) die ziet dat ik een Marokkaan bentquote:
Zijn ze blind dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap van je, dan ben jij de eerste ter wereld (buiten mijn familie om) die ziet dat ik een Marokkaan bentJe hebt magische krachten.
Maar Rotterdammer ben je zeker!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap van je, dan ben jij de eerste ter wereld (buiten mijn familie om) die ziet dat ik een Marokkaan bent .
Moge Allah hem straffen. Allah akbar!quote:Uitzending : zondag 18 juni, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
// Morgen in BUITENHOF
> Sterinkomsten
Naar de wedstrijd Nederland- Ivoorkust hebben meer dan zeven miljoen mensen gekeken. Hoeveel Ster- inkomsten levert dat op en zal de Publieke Omroep ooit zonder de reclamegelden kunnen uitzenden? Een gesprek hierover met Ster- directeur, Arian Buurman.
> Bos versus Verhagen
Aan het eind van het parlementaire jaar maakt Buitenhof de balans op en kijkt vooruit naar het komende verkiezingsjaar met twee gasten: Wouter Bos, fractievoorzitter van de PvdA en zijn CDA- collega Maxime Verhagen. Waar zullen volgens hen de verkiezingen over gaan, hoe houden we de AOW betaalbaar en blijft Bos bij zijn beschuldiging dat Verhagen islamofoob is?
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Paul Witteman
Columnist:
Désanne van Brederode
Allah akbar!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
Verhagen...
Ja, wie heeft die formule toch ooit in de openbaarheid gebracht?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
als zijnde
Welke? Wat? "Verhagen..."? Ik wilde wat typen, maar was te moe. Toen toch maar op alt-s getypt. Daar kwam geen poging aan te pas! Kijk, dát is pas flauw.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:32 schreef Apropos het volgende:
Verder een beetje flauwe poging, M., maar dat wist je zelf ook al.
Met ''M.'' doelde ik op MrX, o intelligentie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welke? Wat? "Verhagen..."? Ik wilde wat typen, maar was te moe. Toen toch maar op alt-s getypt. Daar kwam geen poging aan te pas! Kijk, dát is pas flauw.
Rotterdammers mogen wat mij betreft wel eens verplicht gaan inburgeren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:27 schreef Apropos het volgende:
Maar Rotterdammer ben je zeker!
Voor zulke dingen ben ik gewoon veel te intelligent.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Met ''M.'' doelde ik op MrX, o intelligentie.
Een taalkunstenaar?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:32 schreef Apropos het volgende:
Ja, wie heeft die formule toch ooit in de openbaarheid gebracht?
Verder een beetje flauwe poging, M., maar dat wist je zelf ook al.
De meester-vragensteller.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef MrX1982 het volgende:
Misschien Martin Heidegger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |