En hij slaapt in een Ajax pyjama onder een Ajax dekbedquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Steef heeft Ajax-behang
Puik plan. cultheld, lok 'm is!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan Steef niet hier zijn verhalen doen ipv op Ajaxtalk?
Dat valt best mee, zijn er maar enkele, steeds meer mensen gaan zich blijkbaar aan hem ergeren. (en terecht)quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Het trieste is nog dat ze allemaal met hem weglopen op Ajaxtalk
Nee hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef devv05 het volgende:
De enige verklaring is inderdaad dat het gewoon cultheld zelf is
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Steef wordt overal uitgekotst.
Meneer denkt alles zo goed te weten.
Echte voetbalsupporter dus, dat ie dan ook nog voor Ajax is, is helemaal een bijkomend voordeelquote:
Leek me wel zo netjes.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom heb je nou z'n hyves-accountje weggedit?![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:43 schreef Erasmusch het volgende:
Hij is een plane denk ik
stupid?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hij is plain
In the place where the sun doesn't shine?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:29 schreef D1 het volgende:
nee hij is een pain
De namen zijn uiteraard weggelaten.quote:---------- Forwarded message ----------
From: Aptroot Football Scouting and Consultancy <info@aptrootfsc.nl>
Date: Jun 14, 2006 6:44 AM
Subject: Linkermiddenvelders
To: "martinvangeel" <xxxxxxxxx@ajax.nl>
Meneer Van Geel,
Nu Edgar Davids niet lijkt te komen, leek het mij handig om wat opties op papier te zetten die bij Ajax de positie van linkermiddenvelder in zouden kunnen vullen. Ik geef eerlijk toe dat de markt voor rechtermiddenvelders een stuk ruimer is op dit moment dan aan de linkerkant en dat ik niet zo 1-2-3 een speler zie met dezelfde uitstraling, duelkracht en directe inzetbaarheid in het Ajax-systeem als Davids (die, geweldig had gepast bij Emanuelson en Sneijder) en ook niet echt types Cocu of Schaars, maar toch een paar opties die interessant zouden kunnen zijn:
A: Niet echt sec gezien mijn eerste keus voor de positie van linkshalf, aangezien hij meer zelf met de bal de actie maakt, dan dat-ie de bal laat lopen en zich puur richt op het spelen in dienst van de aanvallers en de centrale middenvelder en in de balans en recuperatie, maar vooral interessant omdat hij nu door Boca in de markt is geplaatst, z'n marktwaarde wat gezakt is de laatste maanden (van 10 mln dollar naar zo'n 4-5 mln Euro) en vooral omdat hij bij Ajax ook linksbuiten, achter de spits, in de spits en zelfs rechtsbuiten zou kunnen spelen. Enorm explosief en krachtig en ook door z'n lengte en fysiek met kwaliteiten die bij Ajax op dit moment (te) weinig aanwezig zijn.
B: Was, voor z'n blessures en gewichtsproblemen de beste halfspeler in Zuid Amerika. Kan zowel links als rechtshalf spelen, al vind ik hem op links beter. Heeft alles wat een middenvelder moet hebben om in het Ajax-systeem te excelleren (op wat explosiviteit op de eerste meters na, zeker met het overgewicht en na alle operaties) en voetbalde altijd al wat Zuid Amerikaans traag. Durf hem op dit moment dan ook niet echt aan te bevelen, omdat z'n laatste echt goede wedstrijden alweer een jaar tot anderhalf jaar geleden waren. Moet eerst maar weer eens echt fit worden, al zal dat dan hoogstwaarschijnlijk bij een Mexicaanse club zijn. Hij staat iig. in de markt.
C: Supertalent aan de linkerkant van club X. Speelt daar vooralsnog linkerwingback in een 3-5-2. Uitmuntende techniek, rust aan de bal, goed overzicht, tactisch heel behoorlijk voor een speler van net 18 en met gevoel voor het moment dat diepgang moet worden gezocht. Puur als verdediger (nog) wel kwetsbaar, zoals de meeste Braziliaanse backs. Heeft een kortere actie en meer rust in z'n spel op het middenveld als Emanuelson en zou dus prima met hem samen kunnen spelen. Kan tevens dan back-up linksback zijn in de selectie. Voor mij de meest interessante optie op dit moment op de Zuid Amerikaanse markt. Heeft ook wel iets in z'n spel dat lijkt op de jonge Davids.
C : Speler met gogme die weet wanneer er rustig moet worden gespeeld en wanneer de diepte moet worden gezocht – hetzij in de passing, hetzij in de loopactie.Speelt met het brein van een veteraan. Komt zelf ook vaak een veel voor de goal en toont daar Litmanen-achtige rust in de afwerking met het hoofd, links en rechts. Speler die goed in Nederland of Frankrijk zou passen, al ligt de vraagprijs van club Y weer schrikbarend (veel te) hoog ( 8 – 12 mln Euro). Zou, om die prijs waar te kunnen maken, nog dwingender moeten worden in het spel en niet z'n momenten uit moeten kiezen. Speelt soms vals traag in zowel de loop als de spelverdeling, maar is altijd op tijd weg en derhalve nooit te laat. Is ook best snel als er echt gesprint moet worden, maar doet dat liever niet. Speelt bij club Y idd. in een Litmanen-achtige rol, maar kan ook als halfspeler uit de voeten, al zal-ie dan wel wat minder z'n momenten moeten uitzoeken en wat meer gif in z'n spel moeten krijgen.
D:
Meer een buitenste middenvelder in een 4-4-2 a la Bart Goor dan een controlerende speler, maar heeft ook wel wat weg van een talentvoller versie van Boukhari (die an sich ook niet zo in het systeem pastte als linkshalf, maar vooral door z'n werklust van waarde kon zijn). Groot talent, mooie gepolijste techniek, fysiek sterk, lengte, vals traag en kan een doelpunt maken. Goede speler, maar tactisch nog niet rijp voor die positie bij Ajax denk ik.
E:
Talentvolle pure linkspoot die vooral uitblinkt aan de buitenkant van een 4-4-2 of als echte linksbuiten, maar die ook een aantal keer als centrale linkshalf heeft gespeeld en dat beter deed dan werd verwacht. Werkt op die positie harder dan je zou verwachten en doet ook z'n best in de recuperatie, ondanks dat het tactisch niet uitmuntend is, en meer puur druk op de man met de bal is, zonder echt de balans in de gaten te houden. Schakelt soms ook wat traag op die plek doordat hij altijd naar z'n linkerbeen moet zoeken. Zou wel interessant zijn voor Ajax aangezien hij ook perfect als echte linksbuiten geweldig uit de voeten kan. Schitterend linkerbeen en dus ook gevaarlijk bij dode spelmomenten.
F:
Zeker talentvolle linkshalf die er bij was in Toulon dit jaar met Argentinie onder-19. Heeft een mooi linkerbeen en een behoorlijke versnelling, maar is tactisch nog lang niet rijp. Is nog te vaak zoekende naar de juiste positie (vooral in het spel zonder bal) en brengt ook in de balans en recuperatie nog te weinig. Zal volgend seizoen de volgende stap moeten zetten.
G:
Speelt bij z'n club of wingback/halfspeler in een 3-5-2 of soms idd. wat meer naar binnen en echt als linkshalf. Technisch prima, tactisch heel behoorlijk voor z'n leeftijd en behoorlijke voetbalintelligentie, al wil-ie soms wat te veel in z'n acties. Mist wel behoorlijk wat fysieke kracht en dat is niet ideaal op een middenveld dat al zoweinig van dat heeft.
Daarnaast zijn er nog wat bekendere opties als H: Meer een echte controleur dan een linkshalf. Tevens ook vooral een rechtspoot, al kan hij wel uit de voeten met links. Tactisch uitstekend en in de recuperatie en positionering ook prima. Houdt altijd de balans in de gaten, maar zou soms wat meer durf in z;n eigen spel mogen leggen. Heeft aangegeven alleen naar Europa te willen als het naar een echte topclub is. Ajax blijft toch een grote naam, dus een poging valt altijd te wagen.
I: Heeft, net als de Argentijn Mascherano, nooit z;n draai kunnen vinden bij het miljoenenteam van Corinthians. Wereldkampioen in 2002 en er ook bij nu in 2006. Als pure linkshalf zijn er weinig beteren. Heeft en kan alles, maar blijft een moelijke jongen. Al weggegaan met ruzie bij Sao Paulo en Santos en kon het in Europa bij zowel Bordeaux als Middlesborough totaal niet maken of brengen.
Meer haalbare opties zie ik niet op dit moment in Noord, Midden of Zuid Amerika. Het houdt dus, op C na, niet echt over.
Misschien teveel uren FM/CM gespeeld en toen helemaal doorgedraaid?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ik zal hem maar het voordeel van de twijfel geven, anders is deze jongen goed gestoord.
Inderdaad, BvD, VI en SV gelijk van de buis schrappenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:33 schreef DrDentz het volgende:
Altijd maar die games overal de schuld van geven![]()
Dat heeft ie nooit gezegd hoor. Wel dat het wel heel raar zou moeten lopen als Davids niet bij Ajax zou tekenen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef tha_dark het volgende:
Ah, Steef, die "insider" die zeker wist dat Davids bij Ajax zou tekenen![]()
Die is full time aan de bak geweest voor Katwijk de afgelopen weken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is helaas nog stil rondom deze meneer
Op basis van DVDtjes?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Die is full time aan de bak geweest voor Katwijk de afgelopen weken.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef DrDentz het volgende:
hij schijnt wel echt te zijn hoor, FM kent 'm ook
[afbeelding]
In mijn spel wel hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat moet wel, want Katwijk staat niet in Football Manager
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
haha is gewoon nep joh, zo iemand die eerst ook voordeed dat die bij 410 een scc had maar in italie woonde, en toen was die dood en gingen ze hem herdenken,
maar meneer bestond niet
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef DrDentz het volgende:
hij schijnt wel echt te zijn hoor, FM kent 'm ook
[afbeelding]
Kijk maar op z'n Hyves: Misschien wel de enige Joodse Feyenoorder van Nederlandquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
haha is gewoon nep joh, zo iemand die eerst ook voordeed dat die bij 410 een scc had maar in italie woonde, en toen was die dood en gingen ze hem herdenken,
maar meneer bestond niet
http://steefnyc.hyves.nl/quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, dit is de vergelijking met die personage, deze is ook nep
Meneer was een mevrouw om het nog spannender te makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
maar meneer bestond niet
Jij heet ook geen Tomaten soep en hebt ook geen vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heet niet eens Steef
En hij heeft ook geen vrienden
Je hebt geen Hyves dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:31 schreef jorienvdherik het volgende:
waar haal je dit vandaan dan, op die foto van hyves zie ik geen nerd
Je had em zelf nog geplaatsT ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:29 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Plaats hem eens?
Nu, ben ik bij juli aan beland en ga ik effe wat zuipen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het had er waarschijnlijk rooskleuriger uit gezien.....
Ga je nog wat stukjes posten van Steef? wel leuk om te lezen
Nee, ik had niet verwacht dat je dat zou mailen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Waarom niet naar Wotte?
Liever naar Spelvaut Woerts?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom vragen jullie die steef niet of hij lid word van het fok forum. Dit is een veel leuker forum dan die netwerken.
Hij is niet zo'n insider als Steef dat is. Ofwel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:14 schreef MaxPower het volgende:
Met mm hebben wij onze eigen Steef al.
mm is dan ook basisschool leraar en geen scout.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij is niet zo'n insider als Steef dat is. Ofwel?
Die tymoschuk is toch gescout of?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Mendez goed spelen op het WK, voor de rest ken ik hem niet.
Leuke quote van Steef: Feyenoord scout niet. Feyenoord haalt wat aangeboden wordt door bevriende zaakwaarnemers of andere tussenpersonen.
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke quote van Steef: Feyenoord scout niet. Feyenoord haalt wat aangeboden wordt door bevriende zaakwaarnemers of andere tussenpersonen.
In de tijd van Haan en Gullit wel denk ik. Erwin Koeman en Van Marwijk lijken me iets verstandigerquote:
Koeman haalt alleen spelers waar hij een pilsje mee kan drinkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In de tijd van Haan en Gullit wel denk ik. Erwin Koeman en Van Marwijk lijken me iets verstandiger
Kap eens met dat achterlijke gelul.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Koeman haalt alleen spelers waar hij een pilsje mee kan drinken
Ik noem een Lucius, Huysegems, Kolkka, Schreuder of Timmer
Zegt Steef dat? Klopt wel maar is toeval denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Of het nu wel of niet klopt doet er helemaal niet toe. Is ook totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Niets van gezien en ik vermoed dat dat ook zo was geweest als ik wel had gekeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey cultje,
[..]
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen
![]()
Over Krohn Delhi en De Mul zijn we het eens. Voor de rest zullen we het wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
El-Akchaoui is zelfs eigen jeugd van Feyenoord. Die heeft gewoon op bepaald moment een koelkastcontractje gekregen, heeft niets met een zaakwaarnemer te maken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
El Akchaoui en Kolk zijn niet voor Feyenoord 1 gecontracteerd. En Holman zit al weer bij NEC.
Baan, Leo, Bert, Gullit, Erwin, Wotte, Janssen?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:05 schreef Erasmusch het volgende:
En wie zou dat zijn binnen Feyenoord dan?
Als ik naar dat lijstje kijk zou het over een langere periode gaan. De enige die er al die tijd heeft gezeten, met tekenbevoegdheid, is Jorien idd. Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Baan, Leo, Bert, Gullit, Erwin, Wotte, Janssen?
Volgens Steef is het een afspraak tussen Linse en de GKL
Je bedoelt huidige selectiespelers? Waarom zouden die koest blijven als er een speler uit zijn stal komt?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ieder jaar transfervrij een speler halen om je spelers die in de stal van Linse zitten koest te houden.
5 nog maar dus. Waarvan er 2/3 mogen vertrekken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV en Ajax hebben 2 spelers met een verleden met Linse. Feyenoord 17. Lijkt me iets scheef te zitten
En als Linse nu zegt of je neemt speler A af en geeft mij 50k voor ´advieswerkzaamheden´ en DeGuzman tekent bij of je doet het niet en DeGuzman tekent niet bij?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
5 nog maar dus. Waarvan er 2/3 mogen vertrekken.
En misschien werkt dat koest houden zo bij Kalou, maar ik neem aan dat een De Guzman ook nog een eigen willetje heeft.
Nee, maar die zijn er van genezenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef methodmich het volgende:
Dat is bij Ajax en PSV ook lang niet altijd het geval geweest.
Dan moet je bij Steef zijn. Ik vind het wel vrij waarschijnlijk klinken wat hij zegtquote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Enige uitleg mag wel hoor.
Maak eens een mooie presentatie DAM, met plaatjes, en uitleg bij elke naam.
Hij heeft al bijgetekend. En sinds dec 04, toen Ali B bekend werd gemaakt, zijn er dus geen spelers van Linse meer naar de Kuip gekomen?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als Linse nu zegt of je neemt speler A af en geeft mij 50k voor ´advieswerkzaamheden´ en DeGuzman tekent bij of je doet het niet en DeGuzman tekent niet bij?
Dat niet nee. Aros bedoel je.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Baan koopt bij Feyenoord Acuna, Pardo en nog een Chilieen en wil er bij ADO weer 2 hebben. Alle 5 zitten bij de zelfde zaakwaarnemer.
Toeval?
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Dat niet nee. Aros bedoel je.
Aerts sws en Schreuder heeft een volledig terechte contractverlenging gekregenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft al bijgetekend. En sinds dec 04, toen Ali B bekend werd gemaakt, zijn er dus geen spelers van Linse meer naar de Kuip gekomen?
Vond het al wel opvallend ja. En Steef komt er in elk topic weer mee op de proppen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
Als Steef dat niet gezegd zou hebben zou er dan een lampje gaan branden bij je?
Ik heb het 2 of 3 keer gelezenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vond het al wel opvallend ja. En Steef komt er in elk topic weer mee op de proppen.
Dat laatste ligt volgens mij meer aan Erwin Koeman. Die is gecharmeerd van Schreuder.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aerts sws en Schreuder heeft een volledig terechte contractverlenging gekregen
Wat is sws?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aerts sws en Schreuder heeft een volledig terechte contractverlenging gekregen
sowiesoquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is sws?
En Schreuder zit bij Jansen zeg je net.
Het lijkt me dat als GKL het niet wil hij in elk geval geen nieuw contract kreeg. Maar met zijn dochter wel te begrijpen natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste ligt volgens mij meer aan Erwin Koeman. Die is gecharmeerd van Schreuder.
Trouwens, in dit lijstje.... Als je de jeugdspelers schrapt, houd je toch niet van die hele rare aankopen over?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord spelers onder contract bij Linse:
Ali B.
Castelen
Aerts
Gyan
Holman
DeGuzman
Oud Feyenoorders onder contract bij Linse:
Bona Kalou
Salomon Kalou
Bosvelt
Loovens
Lazovic
Lurling
Rzasa
El Akchaoui
Kolk
En toen, naar wat ik ergens las, is hij door Feyenoord afgeserveerd en is het dus een rancuneuze "ex"werknemer?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef zegt dat het handje klap is(was) tussen GKL en Linse en hij kan het weten want hij heeft een aantal maanden bij Feyenoord rondgelopen en daarvoor was hij al insider.
Lurling viel wel een beetje op bij Heerenveen ja maar iedereen kon zien dat hij geen versterking voor Feyenoord zou zijn. Hetzelfde geld voor Boussaban, iedereen die een beetje voetbal verstand heeft ziet dat dit geen spelers van het niveau Feyenoord zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Een speler als Lurling blonk uit bij een subtopper, dan is het niet vreemd dat Feyenoord dat probeert. Voor Boussaboun zou je eventueel hetzelfde kunnen zeggen. Die jongen schoot er bij NAC redelijk wat in, dan kan je de gok best nemen.
Daar doel ik niet eens op.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei dat van GKL en Linse al daarvoor
Dat valt wel mee. Ali Boussaboun is een nuttige reserve, zeker als je die gratis kunt halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lurling viel wel een beetje op bij Heerenveen ja maar iedereen kon zien dat hij geen versterking voor Feyenoord zou zijn. Hetzelfde geld voor Boussaban, iedereen die een beetje voetbal verstand heeft ziet dat dit geen spelers van het niveau Feyenoord zijn.
Maar ik denk eerder aan een verkeerd scoutingsbeleid dan aan het handje klappen met Linse.
Voordat 'ze' pot was?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Pritt het volgende:
De Steef scheen een relatie gehad te hebben met Sugar Lee Hooper.
Wie is Marcelo dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als ze steeds van de zelfde zaakwaarnemer af zouden komen. Tot op heden volgens mij nog geen Linse transfer, dus misschien hebben ze wel geleerd bij Feyenoord
Steef vindt Marcelo top, die kan je ook gaan volgen
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meneer was een mevrouw om het nog spannender te maken
whehequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.
Dan dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Cult zei dat Robert top was en die had het doorgaans van Steef. Opmerkelijk.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.
Ah kom op...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef heeft bij Ajax een speler uit Brazilie aanbevolen voor de positie waarvan hij verwacht dat hij vele miljoenen zou gaan opleveren.
Ik weet denk ik wie de naam is maar die heeft hij niet op internet gezet, dus ik ook niet
Lijkt me sterk dat Steef die kent (ondanks dat hij in NY woont), hij is door Riemer in Ierland op een toernooi gescout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien is het deze speler
Heerenveen trekt Amerikaan Rogers aan
Uitgegeven op dinsdag 15 augustus 2006 om 10:31:55
(Novum) - Heerenveen heeft zich versterkt met de Amerikaanse jeugdinternational Robbie Rogers. Dat heeft de Friese voetbalclub dinsdag bekendgemaakt. De 18-jarige aanvaller komt over van het universiteitsteam van het Amerikaanse Maryland. Hij tekent bij Heerenveen een contract voor drie jaar.
Rogers was al op proef bij Heerenveen. Hij werd eind vorige maand getest in een wedstrijd van Jong Heerenveen en liet daarin een goede indruk achter.
Bij Heerenveen wordt Rogers de tweede Amerikaan binnen de selectie. In januari kwam middenvelder Michael Bradley over van de Metrostars uit New York
Steef kende Lee ook al voordat hij in Nederland speelde op het WK.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Steef die kent (ondanks dat hij in NY woont), hij is door Riemer in Ierland op een toernooi gescout.
Dat vindt Steef niet leuk. Die doet nu ook naar tegen cultheld nadat die de Mexicaan had ontdekt.quote:
Daar gaat zn percentagequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
DAM doelt op Diego Souza van Fluminense, een controlerende middenvelder van 21.
Ah, da's die linkspoot toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
DAM doelt op Diego Souza van Fluminense, een controlerende middenvelder van 21.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef cultheld het volgende:
DAM doelt op Diego Souza van Fluminense Flamengo, een controlerende middenvelder van 21.
Juist.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Ohja, hij ging idd van Flu naar Flamengo. Volgens mij is ie nu door Benfica overgenomen.
Of je kan aantonen dat je gelijk hebt zonder je bronnen vrij te geven. Maar dat heeft Steef al vaak genoeg gedaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat vindt Steef niet leuk. Die doet nu ook naar tegen cultheld nadat die de Mexicaan had ontdekt.
Overigens is het heerlijk veilig scouten, door te zeggen dat je wel bezig bent, maar dat het vermoedelijk niks wordt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef cultheld het volgende:
16 miljoen en een oefenduel in De Kuip (met bijbehorende recettes) voor Kuijt: Toch geen slechte deal voor Feyenoord.
quote:
Toch geweldig dat die Steef alles zo goed weet.quote:
Oh mijn god, hij praat over zichzelf in 3e persoonquote:Steef
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 10:09 pm
En ook de naam Vagner Love zingt rond. Nog een Zuid Amerikaan en een speler waar Steef zwaar gecharmeerd van is. Klein, maar toch een heel aardig aanspeelpunt. Daarnaast ook nog dreiging en snelheid in de ruimte en superscherp in de zestien.
quote:Geen idee. Iedere Euro is te veel.
En maakt niet uit of Tymo wel/niet komt: Wessel is de nieuwe huismakelaar in De Kuip.
Wie allemaal dan? Kluivert, Tardelli en?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komen 3 spitsen morgen naar Eindhoven. Dat wordt knokken geblazen
Als je niet weet waar het over gaat hoef je niet reagerenquote:
Dat was inderdaad de deal. Fred wilde niet voor Feyenoord spelen en Feyenoord wilde Magrao hebben dus die hebben ze toen geruild voor iets van 90% van de transferrechten, de 10% heeft toen nog anderhalf miljoen euro of zo opgeleverdquote:Op woensdag 6 september 2006 04:10 schreef DrDentz het volgende:
heeft Feyenoord Magrao nou geruild tegen Fred die nu bij Lyon speelt? Ik hoorde Gullit dat zeggen.. Fred man! Fred!
Niet Gerson Magrao neem ik aan?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef vindt Marcelo, die Martin van Geel minder interessant vond dan Roger volgens hem, en Magrao topspelers
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef cultheld het volgende:
Patrick L. heeft gelekt naar het AD.
quote:
quote:
Stam blijft heel en De Mul is aan het doorbreken. Echt kloppen doet mijn mening nu nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
Nou laat ik je een keertje gelijk geven, over de Spanjaarden had je gelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stam blijft heel en De Mul is aan het doorbreken. Echt kloppen doet mijn mening nu niet![]()
Leiva mag weg bij Anderlecht en wil zelf weg, Frutos zou een zege zijn voor Feyenoord in de spitsquote:Op woensdag 13 december 2006 05:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
* Is erg gecharmeerd van een jonge Mexicaanse speler Is Rivas, al eerder gescout gejat door Cult, geen idee hoe hij het doet
* Vindt Mauro Zarate top Niemand van de Fokkers kent hem maar hij is echt heel erg goed, ook topscoorder van de apertura
* Vindt Gabriel Paletta van Liverpool een goede verdediger Volgens mij speelt ie nauwelijks maar das geen ramp bij Pool
* Frutos komt nog tekort voor het niveau van Fey Lijkt me wel, maar of ie slechter dan Harry is?
* Gago is wereldtop Klopt, gaat hij bij Real laten zien
* Palacios is top Liet hij op het WK al zien
* Leiva is niet veel bijzonders maar kan wel goed samenspelen met Biglia Geen idee hoe ze het beide bij Anderlecht doen
* Dos Santos gescout voordat ie naar Bayern ging, Barbosa voordat hij naar Villarreal ging, Bovio voordat hij naar Malaga ging Spelen die nu?
* Alexis is heel erg talentvol Grootste talent van de PD
* Jose Sand, Pavone, Cuevas, Aban en Oberman zijn brandhout Pavone scoort maar zit nog steeds bij Estudiantes, de rest zijn van de aardbodem gevallen
* St. Etienne gaat een veelvoud van de 1.600.000 dollar verdienen aan Bilos Speelt ie goed?
* Pareja is keihard maar erg talentvol Geen idee
* Biglia is heel talentvol maar niet de goede menaliteit Geen idee wederom
* Carizzo gaat mislukken Lijkt me dat dat gaat kloppen
* Elizondo is een topscheids(gebleken op het WK)
* Datolo van Boca is een goede speler Hij is nog geen basisspeler maar als hij speelt doet ie het goed
* Sammuel gaat zich zo in de basis spelen bij Feyenoord Nog niet gespeeld dit jaar volgens mij
* Hofs zuigt(maar dat is eigenlijk al bekend) Hij doet het redelijk, ik vind het niks
Heeft hij er een beetje kijk op?
Zondequote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef cultheld het volgende:
Hij post nergens meer en z'n hyves is offline gehaald.
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ja ok. Hij moet zich maar gauw registreren op fok als ie nog een 2e topic wilt. Nachtkaars enzo.![]()
Hij heeft het wel erg hoog in z'n bol zitten hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:48 schreef cultheld het volgende:
Hij deed in ieder geval de laatste tijd dingen voor Anderlecht, Willem 2 en PSV. Naar eigen zeggen zag Willem 2 hem op termijn als T.D..
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ja ok. Hij moet zich maar gauw registreren op fok als ie nog een 2e topic wilt. Nachtkaars enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |