Nee, ik had niet verwacht dat je dat zou mailen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Waarom niet naar Wotte?
Liever naar Spelvaut Woerts?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom vragen jullie die steef niet of hij lid word van het fok forum. Dit is een veel leuker forum dan die netwerken.
Hij is niet zo'n insider als Steef dat is. Ofwel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:14 schreef MaxPower het volgende:
Met mm hebben wij onze eigen Steef al.
mm is dan ook basisschool leraar en geen scout.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij is niet zo'n insider als Steef dat is. Ofwel?
Die tymoschuk is toch gescout of?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Mendez goed spelen op het WK, voor de rest ken ik hem niet.
Leuke quote van Steef: Feyenoord scout niet. Feyenoord haalt wat aangeboden wordt door bevriende zaakwaarnemers of andere tussenpersonen.
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke quote van Steef: Feyenoord scout niet. Feyenoord haalt wat aangeboden wordt door bevriende zaakwaarnemers of andere tussenpersonen.
In de tijd van Haan en Gullit wel denk ik. Erwin Koeman en Van Marwijk lijken me iets verstandigerquote:
Koeman haalt alleen spelers waar hij een pilsje mee kan drinkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In de tijd van Haan en Gullit wel denk ik. Erwin Koeman en Van Marwijk lijken me iets verstandiger
Kap eens met dat achterlijke gelul.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Koeman haalt alleen spelers waar hij een pilsje mee kan drinken
Ik noem een Lucius, Huysegems, Kolkka, Schreuder of Timmer
Zegt Steef dat? Klopt wel maar is toeval denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Of het nu wel of niet klopt doet er helemaal niet toe. Is ook totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Niets van gezien en ik vermoed dat dat ook zo was geweest als ik wel had gekeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey cultje,
[..]
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen
![]()
Over Krohn Delhi en De Mul zijn we het eens. Voor de rest zullen we het wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
El-Akchaoui is zelfs eigen jeugd van Feyenoord. Die heeft gewoon op bepaald moment een koelkastcontractje gekregen, heeft niets met een zaakwaarnemer te maken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
El Akchaoui en Kolk zijn niet voor Feyenoord 1 gecontracteerd. En Holman zit al weer bij NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |