abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:26:43 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40305617
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Of het nu wel of niet klopt doet er helemaal niet toe. Is ook totaal niet relevant.
A.M.A.B
pi_40305630
Lucius en Kolkka kende hij sws al van PSV, Schreuder heeft hij vorig jaar meegewerkt en Huysegems en Timmer staan niet bekend om hun moeilijke karakter en zijn gewend om op de bank te zitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40305918
Hey cultje,
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri .
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen

pi_40305975
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey cultje,
[..]

Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen

Niets van gezien en ik vermoed dat dat ook zo was geweest als ik wel had gekeken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40305996
Op de man speel gedoe weggehaald.
That's all folks!
pi_40306013
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40306472
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
Over Krohn Delhi en De Mul zijn we het eens. Voor de rest zullen we het wel zien.
lollig
pi_40306542
Ja pak me maar terug over een jaar als je wil
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:03:35 #134
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40306610
Zal ik zeker doen
Houd van een lijntje.
pi_40306619
Succes ermee
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:49:31 #136
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40307535
Geinig topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40314737
Feyenoord spelers onder contract bij Linse:

Ali B.
Castelen
Aerts
Gyan
Holman
DeGuzman

Oud Feyenoorders onder contract bij Linse:

Bona Kalou
Salomon Kalou
Bosvelt
Loovens
Lazovic
Lurling
Rzasa
El Akchaoui
Kolk

Verder nog bij Excelsior

Zegers
Jones(oud Feyenoord jeugd?)

Toeval. Ik zeg het je
  zondag 30 juli 2006 @ 10:40:31 #138
66130 Erasmusch
easy easy
pi_40316323
Wat bedoel je nou? Worden die spelers gehaald omdat Jorien m een toffe peer vindt, of is het niet helemaal kosher qua geld?
pi_40316354
Waarschijnlijk wordt er wel iemand binnen Feyenoord beter van, ja. Linse in elk geval zeker.

Of vind jij het allemaal toppers?
  zondag 30 juli 2006 @ 10:51:45 #140
66130 Erasmusch
easy easy
pi_40316464
Dat niet. Maar zo'n lijstje valt vast ook wel te maken van Jansen of Ploegsma.
pi_40316491
Zal eens kijken
pi_40316531
Ploegsma:

Kolkka
Babos
Van Haaren

Jansen

Kuyt
Larsson
Emerton
Bosschaart
Hooydonk
Bombarda
Paauwe
Schreuder
Van Wonderen
Jochemsen

17 tegen 10 en 3 dus
pi_40316540
Mark Zegers is al jaren weg bij Excelsior en is zelfs eigen kweek van die club. Dus daar had de zaakwaarnemer sowieso niets mee te maken. Tenzij Linse er belang bij heeft om spelers in Klaaswaal te scouten en dan bij Excelsior onder te brengen.

Zoals ook het opnemen van eigen jeugd van Feyenoord in zo'n lijstje weinig relevant is. Die zitten al bij de club en krijgen later pas een zaakwaarnemer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40316543
En bij Jansen waren alleen Bombarda, Bosschaart, Jochemsen en Schreuder spelers met weinig waarde voor Feyenoord
  zondag 30 juli 2006 @ 11:01:11 #145
66130 Erasmusch
easy easy
pi_40316579
El Akchaoui en Kolk zijn niet voor Feyenoord 1 gecontracteerd. En Holman zit al weer bij NEC.
pi_40316603
Ze zijn wel gecontracteerd natuurlijk. En een zaakwaarnemer pakt natuurlijk 2 keer geld en diegene die de transfer regelt binnen Feyenoord ook
pi_40316630
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
El Akchaoui en Kolk zijn niet voor Feyenoord 1 gecontracteerd. En Holman zit al weer bij NEC.
El-Akchaoui is zelfs eigen jeugd van Feyenoord. Die heeft gewoon op bepaald moment een koelkastcontractje gekregen, heeft niets met een zaakwaarnemer te maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 11:05:21 #148
66130 Erasmusch
easy easy
pi_40316643
En wie zou dat zijn binnen Feyenoord dan?
pi_40316652
Als hij bij Linse zit en Feyenoord en Linse kunnen moeilijk door een deur is het toch knap lastig.

Als hij verkocht wordt wordt Linse er natuurlijk beter van
pi_40316667
Steef is toch die gozer die vroeger bij de Horecabond werkte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')