Of het nu wel of niet klopt doet er helemaal niet toe. Is ook totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Niets van gezien en ik vermoed dat dat ook zo was geweest als ik wel had gekeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey cultje,
[..]
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen
![]()
Over Krohn Delhi en De Mul zijn we het eens. Voor de rest zullen we het wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
El-Akchaoui is zelfs eigen jeugd van Feyenoord. Die heeft gewoon op bepaald moment een koelkastcontractje gekregen, heeft niets met een zaakwaarnemer te maken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
El Akchaoui en Kolk zijn niet voor Feyenoord 1 gecontracteerd. En Holman zit al weer bij NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |