abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41261992
Dat zijn toch keepers, gezien die roze outfits?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41341222
Steef lijkt weer een scoop te hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41341249
Oh, vertel.
Houd van een lijntje.
pi_41341285
Tardelli komt op huurbasis naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41341313
Zoiets dacht ik al toen ik over die DVD-latino las
pi_41341463
Er komen 3 spitsen morgen naar Eindhoven. Dat wordt knokken geblazen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41341539
Ze hebben geen hoge verwachtingen van de keuring van Kluivert.
Houd van een lijntje.
pi_41342178
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komen 3 spitsen morgen naar Eindhoven. Dat wordt knokken geblazen
Wie allemaal dan? Kluivert, Tardelli en?
lollig
pi_41342270
Zaki
Houd van een lijntje.
pi_41539327
Steef vindt Marcelo, die Martin van Geel minder interessant vond dan Roger volgens hem, en Magrao topspelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41539404
Magrao
pi_41539426
heeft Feyenoord Magrao nou geruild tegen Fred die nu bij Lyon speelt? Ik hoorde Gullit dat zeggen.. Fred man! Fred!
pi_41539601
quote:
Op woensdag 6 september 2006 04:06 schreef Greetings het volgende:
Magrao
Als je niet weet waar het over gaat hoef je niet reageren
pi_41539604
quote:
Op woensdag 6 september 2006 04:10 schreef DrDentz het volgende:
heeft Feyenoord Magrao nou geruild tegen Fred die nu bij Lyon speelt? Ik hoorde Gullit dat zeggen.. Fred man! Fred!
Dat was inderdaad de deal. Fred wilde niet voor Feyenoord spelen en Feyenoord wilde Magrao hebben dus die hebben ze toen geruild voor iets van 90% van de transferrechten, de 10% heeft toen nog anderhalf miljoen euro of zo opgeleverd
pi_41546215
quote:
Op woensdag 6 september 2006 03:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef vindt Marcelo, die Martin van Geel minder interessant vond dan Roger volgens hem, en Magrao topspelers
Niet Gerson Magrao neem ik aan?
pi_41546234
Nee, de Magrao die bij Yokohama speelde en gehaald is door Corinthians als opvolger voor Mascherano
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:10:13 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42952306
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef cultheld het volgende:
Patrick L. heeft gelekt naar het AD .
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

bron?
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Steef
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43366511
Op 10/7/2004 schreef Steef:

Farfan een doelpunt (na een blunder van de doelman) en een paar geweldige acties. Die jongen wordt een sensatie. Een kruising tussen Robinho en Bonaventure Kalou.
pi_43366567
En over Kone?
Houd van een lijntje.
pi_43366665
Geen idee.

Hij heeft er kijk op dus hij zal best zeggen dat het een geweldige speler is als hij nog leert afmaken.

RGB had precies de juiste mening over Koné
pi_43567006
pi_44381655
* Is erg gecharmeerd van een jonge Mexicaanse speler Is Rivas, al eerder gescout gejat door Cult, geen idee hoe hij het doet
* Vindt Mauro Zarate top Niemand van de Fokkers kent hem maar hij is echt heel erg goed, ook topscoorder van de apertura
* Vindt Gabriel Paletta van Liverpool een goede verdediger Volgens mij speelt ie nauwelijks maar das geen ramp bij Pool
* Frutos komt nog tekort voor het niveau van Fey Lijkt me wel, maar of ie slechter dan Harry is?
* Gago is wereldtop Klopt, gaat hij bij Real laten zien
* Palacios is top Liet hij op het WK al zien
* Leiva is niet veel bijzonders maar kan wel goed samenspelen met Biglia Geen idee hoe ze het beide bij Anderlecht doen
* Dos Santos gescout voordat ie naar Bayern ging, Barbosa voordat hij naar Villarreal ging, Bovio voordat hij naar Malaga ging Spelen die nu?
* Alexis is heel erg talentvol Grootste talent van de PD
* Jose Sand, Pavone, Cuevas, Aban en Oberman zijn brandhout Pavone scoort maar zit nog steeds bij Estudiantes, de rest zijn van de aardbodem gevallen
* St. Etienne gaat een veelvoud van de 1.600.000 dollar verdienen aan Bilos Speelt ie goed?
* Pareja is keihard maar erg talentvol Geen idee
* Biglia is heel talentvol maar niet de goede menaliteit Geen idee wederom
* Carizzo gaat mislukken Lijkt me dat dat gaat kloppen
* Elizondo is een topscheids(gebleken op het WK)
* Datolo van Boca is een goede speler Hij is nog geen basisspeler maar als hij speelt doet ie het goed
* Sammuel gaat zich zo in de basis spelen bij Feyenoord Nog niet gespeeld dit jaar volgens mij
* Hofs zuigt(maar dat is eigenlijk al bekend) Hij doet het redelijk, ik vind het niks

Heeft hij er een beetje kijk op?
pi_44381665
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
Stam blijft heel en De Mul is aan het doorbreken. Echt kloppen doet mijn mening nu niet
pi_44381668
Als je het disciplinaire dossier van Leonardo een beetje zou kennen zou je inzien dat het gewoon een probleemgeval is. Onverbeterlijk die jongen

Zou Henkie er in slagen van hem een model prof te maken?
pi_44383753
quote:
Op woensdag 13 december 2006 06:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stam blijft heel en De Mul is aan het doorbreken. Echt kloppen doet mijn mening nu niet
Nou laat ik je een keertje gelijk geven, over de Spanjaarden had je gelijk.
Houd van een lijntje.
pi_44403587
En Perez en Krohn-Deli. Gentenaar ook lijkt me maar dat was vrij duidelijk
  woensdag 13 december 2006 @ 23:25:03 #277
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44411358
Leeft Steef nog eigk?

Post nooit meer op Feyenoord Netwerk en AjaxTalk...
pi_44411380
Hij post nergens meer en z'n hyves is offline gehaald .
  donderdag 14 december 2006 @ 00:17:31 #279
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44412854
quote:
Op woensdag 13 december 2006 05:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
* Is erg gecharmeerd van een jonge Mexicaanse speler Is Rivas, al eerder gescout gejat door Cult, geen idee hoe hij het doet
* Vindt Mauro Zarate top Niemand van de Fokkers kent hem maar hij is echt heel erg goed, ook topscoorder van de apertura
* Vindt Gabriel Paletta van Liverpool een goede verdediger Volgens mij speelt ie nauwelijks maar das geen ramp bij Pool
* Frutos komt nog tekort voor het niveau van Fey Lijkt me wel, maar of ie slechter dan Harry is?
* Gago is wereldtop Klopt, gaat hij bij Real laten zien
* Palacios is top Liet hij op het WK al zien
* Leiva is niet veel bijzonders maar kan wel goed samenspelen met Biglia Geen idee hoe ze het beide bij Anderlecht doen
* Dos Santos gescout voordat ie naar Bayern ging, Barbosa voordat hij naar Villarreal ging, Bovio voordat hij naar Malaga ging Spelen die nu?
* Alexis is heel erg talentvol Grootste talent van de PD
* Jose Sand, Pavone, Cuevas, Aban en Oberman zijn brandhout Pavone scoort maar zit nog steeds bij Estudiantes, de rest zijn van de aardbodem gevallen
* St. Etienne gaat een veelvoud van de 1.600.000 dollar verdienen aan Bilos Speelt ie goed?
* Pareja is keihard maar erg talentvol Geen idee
* Biglia is heel talentvol maar niet de goede menaliteit Geen idee wederom
* Carizzo gaat mislukken Lijkt me dat dat gaat kloppen
* Elizondo is een topscheids(gebleken op het WK)
* Datolo van Boca is een goede speler Hij is nog geen basisspeler maar als hij speelt doet ie het goed
* Sammuel gaat zich zo in de basis spelen bij Feyenoord Nog niet gespeeld dit jaar volgens mij
* Hofs zuigt(maar dat is eigenlijk al bekend) Hij doet het redelijk, ik vind het niks

Heeft hij er een beetje kijk op?
Leiva mag weg bij Anderlecht en wil zelf weg, Frutos zou een zege zijn voor Feyenoord in de spits
pi_44433049
Ik denk dat hij een echte job heeft nu´
pi_44471022
Weet iemand of Rivas weer speelt?
pi_44965958
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef cultheld het volgende:
Hij post nergens meer en z'n hyves is offline gehaald .
Zonde
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:12:50 #283
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_45068219
Beetje erg vreemd dat hij inene is verdwenen.
pi_45070832
Misschien mocht ie Beukers vervangen op voorwaarde dat ie niet meer alle vertrouwelijke mails online gooit?
pi_45070977
Zonde zeg, waar zou hij nu voor scouten.
That's all folks!
pi_45094290
Hij deed in ieder geval de laatste tijd dingen voor Anderlecht, Willem 2 en PSV. Naar eigen zeggen zag Willem 2 hem op termijn als T.D. .
pi_45096543
Willem II zou dan de weg goed kwijt zijn.
That's all folks!
pi_45097641
Dat is nog de vraag natuurlijk. Hij lijkt aardig verstand van voetbal te hebben en een aardig netwerkje. De vraag is dan of hij ook beleid kan maken.
pi_45097714
Oke, moet ik je gelijk in geven.
That's all folks!
pi_45097820
Steef heeft knaken zat, een goede opleiding, een netwerk, alleen 1 probleem: Hij schijnt nogal snel met anderen te botsen .
pi_45102098
Waarom heeft ie zelf knaken nodig?
pi_45103522
Kantoor onderhouden (kantoorruimte huren in de P.C. Hooftstraat zal niet goedkoop zijn) en hij haalde iedere maand stapels dvd's met hele wedstrijden vanuit Zuid-Amerika naar Nederland (naar eigen zeggen voor vele duizenden euro's) .
pi_45103707
Maar als ie bij W2 TD wordt dan hoeft ie dat toch niet zelf te betalen
pi_45103864
Nee, uiteraard niet, maar met die knaken heeft hij wel zijn bedrijf op kunnen starten (en daarmee naam etc. in het wereldje verworven).
pi_45103986
Ja ok. Hij moet zich maar gauw registreren op fok als ie nog een 2e topic wilt. Nachtkaars enzo.
pi_45105160
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ja ok. Hij moet zich maar gauw registreren op fok als ie nog een 2e topic wilt. Nachtkaars enzo.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 7 januari 2007 @ 13:08:24 #298
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_45105403
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:48 schreef cultheld het volgende:
Hij deed in ieder geval de laatste tijd dingen voor Anderlecht, Willem 2 en PSV. Naar eigen zeggen zag Willem 2 hem op termijn als T.D. .
Hij heeft het wel erg hoog in z'n bol zitten he
Houd van een lijntje.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:43:01 #299
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45420177
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45420305
Waar hangt dat jochie op het moment eigenlijk uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')