Wie allemaal dan? Kluivert, Tardelli en?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komen 3 spitsen morgen naar Eindhoven. Dat wordt knokken geblazen
Als je niet weet waar het over gaat hoef je niet reagerenquote:
Dat was inderdaad de deal. Fred wilde niet voor Feyenoord spelen en Feyenoord wilde Magrao hebben dus die hebben ze toen geruild voor iets van 90% van de transferrechten, de 10% heeft toen nog anderhalf miljoen euro of zo opgeleverdquote:Op woensdag 6 september 2006 04:10 schreef DrDentz het volgende:
heeft Feyenoord Magrao nou geruild tegen Fred die nu bij Lyon speelt? Ik hoorde Gullit dat zeggen.. Fred man! Fred!
Niet Gerson Magrao neem ik aan?quote:Op woensdag 6 september 2006 03:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef vindt Marcelo, die Martin van Geel minder interessant vond dan Roger volgens hem, en Magrao topspelers
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef cultheld het volgende:
Patrick L. heeft gelekt naar het AD.
quote:
quote:
Stam blijft heel en De Mul is aan het doorbreken. Echt kloppen doet mijn mening nu nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
Nou laat ik je een keertje gelijk geven, over de Spanjaarden had je gelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stam blijft heel en De Mul is aan het doorbreken. Echt kloppen doet mijn mening nu niet![]()
Leiva mag weg bij Anderlecht en wil zelf weg, Frutos zou een zege zijn voor Feyenoord in de spitsquote:Op woensdag 13 december 2006 05:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
* Is erg gecharmeerd van een jonge Mexicaanse speler Is Rivas, al eerder gescout gejat door Cult, geen idee hoe hij het doet
* Vindt Mauro Zarate top Niemand van de Fokkers kent hem maar hij is echt heel erg goed, ook topscoorder van de apertura
* Vindt Gabriel Paletta van Liverpool een goede verdediger Volgens mij speelt ie nauwelijks maar das geen ramp bij Pool
* Frutos komt nog tekort voor het niveau van Fey Lijkt me wel, maar of ie slechter dan Harry is?
* Gago is wereldtop Klopt, gaat hij bij Real laten zien
* Palacios is top Liet hij op het WK al zien
* Leiva is niet veel bijzonders maar kan wel goed samenspelen met Biglia Geen idee hoe ze het beide bij Anderlecht doen
* Dos Santos gescout voordat ie naar Bayern ging, Barbosa voordat hij naar Villarreal ging, Bovio voordat hij naar Malaga ging Spelen die nu?
* Alexis is heel erg talentvol Grootste talent van de PD
* Jose Sand, Pavone, Cuevas, Aban en Oberman zijn brandhout Pavone scoort maar zit nog steeds bij Estudiantes, de rest zijn van de aardbodem gevallen
* St. Etienne gaat een veelvoud van de 1.600.000 dollar verdienen aan Bilos Speelt ie goed?
* Pareja is keihard maar erg talentvol Geen idee
* Biglia is heel talentvol maar niet de goede menaliteit Geen idee wederom
* Carizzo gaat mislukken Lijkt me dat dat gaat kloppen
* Elizondo is een topscheids(gebleken op het WK)
* Datolo van Boca is een goede speler Hij is nog geen basisspeler maar als hij speelt doet ie het goed
* Sammuel gaat zich zo in de basis spelen bij Feyenoord Nog niet gespeeld dit jaar volgens mij
* Hofs zuigt(maar dat is eigenlijk al bekend) Hij doet het redelijk, ik vind het niks
Heeft hij er een beetje kijk op?
Zondequote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef cultheld het volgende:
Hij post nergens meer en z'n hyves is offline gehaald.
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ja ok. Hij moet zich maar gauw registreren op fok als ie nog een 2e topic wilt. Nachtkaars enzo.![]()
Hij heeft het wel erg hoog in z'n bol zitten hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:48 schreef cultheld het volgende:
Hij deed in ieder geval de laatste tijd dingen voor Anderlecht, Willem 2 en PSV. Naar eigen zeggen zag Willem 2 hem op termijn als T.D..
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ja ok. Hij moet zich maar gauw registreren op fok als ie nog een 2e topic wilt. Nachtkaars enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |