sowiesoquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is sws?
En Schreuder zit bij Jansen zeg je net.
Het lijkt me dat als GKL het niet wil hij in elk geval geen nieuw contract kreeg. Maar met zijn dochter wel te begrijpen natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste ligt volgens mij meer aan Erwin Koeman. Die is gecharmeerd van Schreuder.
Trouwens, in dit lijstje.... Als je de jeugdspelers schrapt, houd je toch niet van die hele rare aankopen over?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord spelers onder contract bij Linse:
Ali B.
Castelen
Aerts
Gyan
Holman
DeGuzman
Oud Feyenoorders onder contract bij Linse:
Bona Kalou
Salomon Kalou
Bosvelt
Loovens
Lazovic
Lurling
Rzasa
El Akchaoui
Kolk
En toen, naar wat ik ergens las, is hij door Feyenoord afgeserveerd en is het dus een rancuneuze "ex"werknemer?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef zegt dat het handje klap is(was) tussen GKL en Linse en hij kan het weten want hij heeft een aantal maanden bij Feyenoord rondgelopen en daarvoor was hij al insider.
Lurling viel wel een beetje op bij Heerenveen ja maar iedereen kon zien dat hij geen versterking voor Feyenoord zou zijn. Hetzelfde geld voor Boussaban, iedereen die een beetje voetbal verstand heeft ziet dat dit geen spelers van het niveau Feyenoord zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Een speler als Lurling blonk uit bij een subtopper, dan is het niet vreemd dat Feyenoord dat probeert. Voor Boussaboun zou je eventueel hetzelfde kunnen zeggen. Die jongen schoot er bij NAC redelijk wat in, dan kan je de gok best nemen.
Daar doel ik niet eens op.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei dat van GKL en Linse al daarvoor
Dat valt wel mee. Ali Boussaboun is een nuttige reserve, zeker als je die gratis kunt halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lurling viel wel een beetje op bij Heerenveen ja maar iedereen kon zien dat hij geen versterking voor Feyenoord zou zijn. Hetzelfde geld voor Boussaban, iedereen die een beetje voetbal verstand heeft ziet dat dit geen spelers van het niveau Feyenoord zijn.
Maar ik denk eerder aan een verkeerd scoutingsbeleid dan aan het handje klappen met Linse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |