Voordat 'ze' pot was?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Pritt het volgende:
De Steef scheen een relatie gehad te hebben met Sugar Lee Hooper.
Wie is Marcelo dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als ze steeds van de zelfde zaakwaarnemer af zouden komen. Tot op heden volgens mij nog geen Linse transfer, dus misschien hebben ze wel geleerd bij Feyenoord
Steef vindt Marcelo top, die kan je ook gaan volgen
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meneer was een mevrouw om het nog spannender te maken
whehequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.
Dan dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Cult zei dat Robert top was en die had het doorgaans van Steef. Opmerkelijk.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.
Ah kom op...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef heeft bij Ajax een speler uit Brazilie aanbevolen voor de positie waarvan hij verwacht dat hij vele miljoenen zou gaan opleveren.
Ik weet denk ik wie de naam is maar die heeft hij niet op internet gezet, dus ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |