abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40548623
Daar lijkt hij me veel te jong voor.
That's all folks!
pi_40548708
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Pritt het volgende:
De Steef scheen een relatie gehad te hebben met Sugar Lee Hooper.
Voordat 'ze' pot was?
Houd van een lijntje.
pi_40548888
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel als ze steeds van de zelfde zaakwaarnemer af zouden komen. Tot op heden volgens mij nog geen Linse transfer, dus misschien hebben ze wel geleerd bij Feyenoord

Steef vindt Marcelo top, die kan je ook gaan volgen
Wie is Marcelo dan?
lollig
pi_40549103
Speler van Flu volgens mij die opgenomen is door Dunga in de selectie van Brazilie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40562007
Steef had overigens gelijk met Robert, die hij een miskoop vond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40576524
Cult zei dat Robert top was en die had het doorgaans van Steef. Opmerkelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40577078
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Meneer was een mevrouw om het nog spannender te maken
En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:02:49 #208
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40577599
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:

[..]

En die mevrouw was gewoon een Nederlanse die zelfs bij het spuiten van de doeken was voor het afscheid van die ene viggo. Ze is nu opgenomen in één of ander gesticht geloof ik. En 410 zette zichzelf aardig voor lul.
whehe
pi_40593979
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Cult zei dat Robert top was en die had het doorgaans van Steef. Opmerkelijk.
Dan dat niet
pi_40604474
Wat?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:15:29 #211
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40604515
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:

[..]

pi_40782272
Cultheld, wat zei Steef ook alweer over Gabri?
pi_40782391
Dat het een soort Lucius is een meevoetballer
pi_40786705
Carizzo schijnt ook de nieuwe Maradona te zijn
pi_40787758
Ok
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:47:03 #216
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40790431
Dat ik dit topic nu pas opmerk
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40792020
Heeft ie nog wat te melden?
pi_40820486
Steef is bezig met een speler(vermoedelijk een LatAm) bij een Nederlandse club, maar het is naar eigen zeggen niet waarschijnlijk dat het doorgaat.
pi_40832673
Dan heeft het vrij weinig waarde....

Wanneer gaat hij nu eens daadwerkelijk een speler scouten?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40838922
Bovio, Biglia, Pellerano, Frutos, Leiva zitten mee door hem waar ze zitten
pi_40839423
Blijft er voor hem dan ook wat aan de strijkstok plakken?
pi_40839551
Zal best.

Hij zegt overigens dat hij liever een percentage bij verkoop heeft dan een percentage vooraf
pi_40840418
Misschien is het deze speler

Heerenveen trekt Amerikaan Rogers aan
Uitgegeven op dinsdag 15 augustus 2006 om 10:31:55

(Novum) - Heerenveen heeft zich versterkt met de Amerikaanse jeugdinternational Robbie Rogers. Dat heeft de Friese voetbalclub dinsdag bekendgemaakt. De 18-jarige aanvaller komt over van het universiteitsteam van het Amerikaanse Maryland. Hij tekent bij Heerenveen een contract voor drie jaar.

Rogers was al op proef bij Heerenveen. Hij werd eind vorige maand getest in een wedstrijd van Jong Heerenveen en liet daarin een goede indruk achter.

Bij Heerenveen wordt Rogers de tweede Amerikaan binnen de selectie. In januari kwam middenvelder Michael Bradley over van de Metrostars uit New York
pi_40841863
Steef heeft bij Ajax een speler uit Brazilie aanbevolen voor de positie waarvan hij verwacht dat hij vele miljoenen zou gaan opleveren.

Ik weet denk ik wie de naam is maar die heeft hij niet op internet gezet, dus ik ook niet
pi_40841937
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef heeft bij Ajax een speler uit Brazilie aanbevolen voor de positie waarvan hij verwacht dat hij vele miljoenen zou gaan opleveren.

Ik weet denk ik wie de naam is maar die heeft hij niet op internet gezet, dus ik ook niet
Ah kom op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')