Dat is zeau vorig jaar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Het is toch Ernst, Bobbie en de rest?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Je bedoelt Dirk / Gellarboy en zn klonen ? Neej die vind fok! te gay !
Sunchaser is er ook nog wel eens, ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Zit die heaumeau hier ook nog?
Hij heeft goed zn best gedaan maandag en dinsdagquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sunchaser is er ook nog wel eens, ja.
Die kwam ik laatst tegen bij de bushalte in Leiden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sunchaser is er ook nog wel eens, ja.
Was ie naar een kotsmeeting geweest ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst tegen bij de bushalte in Leiden.![]()
Ik loop op hem af, steek mijn hand uit. Ken je me nog? Stond ie heel stom te kijken.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Je bedoelt Dirk / Gellarboy en zn klonen ? Neej die vind fok! te gay !
Heb je 'm d'r doorheen getieft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tering.quote:
hoiquote:
Hij kan alleen niet zo goed tegen drank weet ik nogquote:
niet eens door het bushokje getieft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik loop op hem af, steek mijn hand uit. Ken je me nog? Stond ie heel stom te kijken.![]()
ja kom je er ook weer bij , ga je nog meedoen met de Kont-test van Giel beelen ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:41 schreef miss_bleu het volgende:
ow hier zitten we!
Bedoel je die meeting met al die tequila's toen in Leiden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet zo goed tegen drank weet ik nog![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
ja kom je er ook weer bij , ga je nog meedoen met de Kont-test van Giel beelen ?![]()
![]()
Het was meer van, 'tering, dat jij nog leeft!'.quote:
Toen het zo lekker sneeuwde , mijn allereerste foK!meeting ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bedoel je die meeting met al die tequila's toen in Leiden?
Wat vind je er nu van dat hij wel je naam verkeerd heeft geschreven in de TT?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
niet eens door het bushokje getieft?
Je gaat niet mij de schuld geven hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
no fucking way..
Heb trouwens vandaag echt lekker veel gedaan op mijn werk.. NOT!
Moet je sochtends giel maar is luisteren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Konten test? Waarom weet ik daar niets van?
ik zeg er maar helemaal niets meer vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat vind je er nu van dat hij wel je naam verkeerd heeft geschreven in de TT?
Hé Lucillequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat vind je er nu van dat hij wel je naam verkeerd heeft geschreven in de TT?
never...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je gaat niet mij de schuld geven hoor!
Dat is toch het lot van iemand die werkt in de ict ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
..
Toen heb ik er inderdaad een paar weg moeten dragen ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Toen het zo lekker sneeuwde , mijn allereerste foK!meeting ja.![]()
das waar... en ik werk op de afdeling ONLINE service deliveryquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is toch het lot van iemand die werkt in de ict ?![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef nietzman het volgende:
Hoe komt die Arma hier nou weer?
Waar de watjes ziek werdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat was mn beste meeting ooitquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen heb ik er inderdaad een paar weg moeten dragen ja.
Join the groupquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
no fucking way..
Ja bemoei jij je er ook ff meequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar de watjes ziek werden
De kots-meet
Bolletje, sunchaser, missXquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
naja veel service kan je vandaag niet gedeliverd hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
das waar... en ik werk op de afdeling ONLINE service deliveryNaam zegt het al
Supermeetingquote:
was dat de befaamde Tequilla Sun(chaser)rise meet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb.quote:
De een kotst mn auto vol , de andere geeft mn tongzoen nadat ze net heeft lopen spijenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
De een kotst mn auto vol , de andere geeft mn tongzoen nadat ze net heeft lopen spijen
Ja lachen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat moeten we snel eens een keer over doen.![]()
Ze vertellen ons ook niks!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Konten test? Waarom weet ik daar niets van?
Waar is die eigenlijk heen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef yvonne het volgende:
Wie had de wagen van MrBig ook weer ondergekotst?
Zal wel dood zijn, net als jarnoquote:
Natuurlijk leef ik nogquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
Het was meer van, 'tering, dat jij nog leeft!'.
Zou die nog steeds bij UPC wekrenquote:
Zolang ken ik je nou al Yppyquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef YPPY het volgende:
Over doen zonder al dat gekots. Het was wel erg.
Daar voelde hij zich vast ook te goed voorquote:
Zit je soms onder een steen onderweg naar je werk ?quote:
Leuk verhaal voor de kleinkinderenquote:
he he he hequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor de kleinkinderen![]()
Giel is vroeg he... en wel heeel drukquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit je soms onder een steen onderweg naar je werk ?
Zeker hier kan je heel wat jaren fok! inhalen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef static het volgende:
Interessante reeks voor íedereen die achterloopt.![]()
Wat vliegt de tijd.quote:
ik heb ook liever stenders maarja, gezien die geen frequentie heeftquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Giel is vroeg he... en wel heeel druk
ik heb morgens veel liever mijn ipodquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook liever stenders maarja, gezien die geen frequentie heeft
Hup, kindjes maken, tienermoedertje ervan maken, en hatseflats elke zondag een leuk verhaal vertellen op de kinderboerderijquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
he he he heZe is nog niet eens mama , en jij hebt al over dr kleinkinderen
quote:
quote:
Hey, zit je achter m'n vrouw aan?!quote:
Dat was keigaaf. De eerste rel omdat mensen niet op een meet waren uitgenodigd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet ook nog van de "geheime" meeting
![]()
tssssssss, ik denk jij heb een pda met tmobile hotspots !quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb morgens veel liever mijn ipod
M:rBigquote:
Doet ie al jaren.quote:
Ja en ze reageerd ook nogquote:
Nee telfort doet alleen maar sms'enquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
tssssssss, ik denk jij heb een pda met tmobile hotspots !
en mms-en en umts-en en edgequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee telfort doet alleen maar sms'en
Ja zaterdagavond. Ga ik ook weer met die smilies aan de gang.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef nietzman het volgende:
[..].
En nu jezelf als Gothic schminken, hop.
Oja geile snol met dikke tieten was dat !quote:
Even subtiel als altijdquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Oja geile snol met dikke tieten was dat !![]()
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.quote:
Oh die!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Met krulletjesquote:
Heeft iemand dat filmpje nog?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog mee staan "zingen" in Amsterdam.![]()
Ik kan me nog goed een meeting in Amsterdam herrineren met Tequilla, JustMe en Ikke en gellarboy was er ook en die had/heeft de foto'squote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Toen goot mijn schoonma toch de tequila in haar neus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed een meeting in Amsterdam herrineren met Tequilla, JustMe en Ikke en gellarboy was er ook en die had/heeft de foto's
Ohja! In Jomtien toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef static het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.
Ik dacht dat die veel ouder wasquote:
Filmpje van MrBig met microfoon in z'n poten aan het zingen en zwingen staat nog op me netvlies gebrandquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval feauteaux gemaakt.![]()
wheheheequote:
Was je daar ook bij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Filmpje van MrBig met microfoon in z'n poten aan het zingen en zwingen staat nog op me netvlies gebrand
opgehorkt! ©quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit klit-topique nog steeds open?
gelukkig nietquote:
Dit is een -10.000 topicquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit klit-topique nog steeds open?
erin of eruit...1 van de tweequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen goot mijn schoonma toch de tequila in haar neus?![]()
bushokje halen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Armageddon het volgende:
Wie legt die Alberto even een knuppel in z'n nek?![]()
feauteau!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toendertijd kon ik daar nog niet aan tippen, tegenwoordig wel![]()
Het mag wat kostenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erin of eruit...1 van de twee
toendertijd kon ik daar nog niet aan tippen, tegenwoordig wel![]()
Ik dacht dat hotel in Bangkok vlakbij China Town, maar Jomtien is inderdaad ook heel goed mogelijk.quote:
ik weet er 1 die niet wordt gebruikt ,dus die kennen we daarvoor mooi gebruikenquote:
gewoon weer eiren naar open ramen gooienquote:
ja thuisquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even oude feauteaux zien van meets. Heeft iemand nog iets?
Laat maar hij is al weg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
staat er hier 1 voor de deur. Met zo'n mooie aftelklok wanneer de volgende bus komt.
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dusquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even oude feauteaux zien van meets. Heeft iemand nog iets?
Ga toch een park checken !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede he, dit topic verdient geen bestaansrecht. En jullie kunnen allemaal mijn smegma eten, ik ga lekker niet weg.
Dat is zondequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dus
oude-foto's-van-oude-meets-bij-miss_bleu-thuis-kijken-meetingquote:
Je hebt precies het goede topic uitgekozen om te komen kloten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede he, dit topic verdient geen bestaansrecht. En jullie kunnen allemaal mijn smegma eten, ik ga lekker niet weg.
Waar jij veel te laat kwamquote:
leuk ! oud is goed !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jup meteen als ik vanvond thuis kom
Puckzzz haar gerenoveerde voorgevel.quote:
ga lekker met je pik spelen en laat ons hier lekker kleppen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maargoed, er zijn dus ook mensen die iets bijdragen aan de kenniseconomie. Stilstand is niet vooruitgang. Derhalve: topique op slot!
Tieft op !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maargoed, er zijn dus ook mensen die iets bijdragen aan de kenniseconomie. Stilstand is niet vooruitgang. Derhalve: topique op slot!
Ik heb daar nog wel wat vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dus
Die bouwvakkers zijn van alle markten thuis tegenwoordigquote:
Lippen laten doen?quote:
oe! zien zien zien!quote:
Moet het niet Miss_Rouge zijn? Periodekampioen en zulks?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:23 schreef miss_bleu het volgende:
ga lekker met je pik spelen en laat ons hier lekker kleppen!![]()
Driktator, sodemieter eens op met dat idiote getroll van je.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Moet het niet Miss_Rouge zijn? Periodekampioen en zulks?![]()
Daar was het nog niet eens, het was in een wazig winkelcentrum in een nog waziger internetcafe'tje dat meer een woonkamer was. Aan het strand. Met drie zwembaden en heerlijke chocolatefreeze drankjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef static het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.
Ik zal ophouden, alleen omdat jij zoeen hendig sjieke avatar hebt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef NJ het volgende:
Driktator, sodemieter eens op met dat idiote getroll van je.
Ahja, daar zaten we daarvoor! Klopt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef static het volgende:
[..]
Ik dacht dat hotel in Bangkok vlakbij China Town, maar Jomtien is inderdaad ook heel goed mogelijk.
Geen dank.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Leiden Kotsmeeting!
Wat een leuk topic dit!
Ontslagen worden omdat hij alweer teveel internet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
zeg waar is de ster van dit topic heen?
prutserquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ontslagen worden omdat hij alweer teveel internet?
Ik zit nu niet thuis, maar deze heb ik op photobuckjet staan toevallig:quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef scarefreak het volgende:
oe! zien zien zien!
Alter-Ego had toen een hele serie foto's gemaakt
Na GS te hebben gehad gaat hij deze keer voor een persbericht op de FP hierquote:
ik denk dat GS meer pageviews heeft.. .Dus dan doet ie een stappie terug in zijn fame...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Na GS te hebben gehad gaat hij deze keer voor een persbericht op de FP hier
Begint al gelijk goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar deze heb ik op photobuckjet staan toevallig:
[afbeelding]
hier ben ik lief!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
zeg waar is de ster van dit topic heen?
quote:
Deze keer gaat hij voor een wat hoger iq van tussen de 80 en 90quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik denk dat GS meer pageviews heeft.. .Dus dan doet ie een stappie terug in zijn fame...
Liejannuh!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Leiden Kotsmeeting!
Wat een leuk topic dit!
Er is wel wat afgelebberd op die meet jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 3 zoenfoto's van mezelf van die meet![]()
Geil!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar deze heb ik op photobuckjet staan toevallig:
[afbeelding]
Wat een Tonino-affaire in wording is dat dan zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef Merel het volgende:
Volgens mij moet JustMe nog een hoop oude meeting-foto's hebben. Het kan echter ook staan dat die op de PC staan die ze weggegooid heeft
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef Merel het volgende:
Volgens mij moet JustMe nog een hoop oude meeting-foto's hebben. Het kan echter ook staan dat die op de PC staan die ze weggegooid heeft
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef Merel het volgende:
sjit man, kan jij niet non-stop internettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik ben er al weer. Soms moet je wel eens de telefoon opnemen op het werk enzo.![]()
Internet. Wat moesten we zonder.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Merel, wil jij even bier halen voor vanavond?
Alles kan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
sjit man, kan jij niet non-stop internetten
Armateurquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik ben er al weer. Soms moet je wel eens de telefoon opnemen op het werk enzo.![]()
www.albert.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Merel, wil jij even bier halen voor vanavond?
In ieder geval geen bier drinkenquote:
Zit je in het verkeerde forum Arma... R&P is een paar deuren verder..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou mezelf van kant maken denk ik. Of in mezelf gaan snijden.![]()
En dan kan je er niet eens over praten in R&Pquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou mezelf van kant maken denk ik. Of in mezelf gaan snijden.![]()
Zit je me nu naar een ban toe te lullen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zit je in het verkeerde forum Arma... R&P is een paar deuren verder..
Eerst een nummertje trekken dan, zelfchirurgie in R&P is er populair tegenwoordigquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zit je in het verkeerde forum Arma... R&P is een paar deuren verder..
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit je me nu naar een ban toe te lullen?![]()
quote:'Nederlands elftal is te blank'
Marco van Basten wil met een vrijwel 'lelieblank elftal' Wereldkampioen worden, zo menen nogal wat Nederlandse Surinamers volgens de Volkskrant. 'San Marco' is voor menig luisteraar van de Surinaamse zenders in de grote steden de gebeten hond. Hij wordt verketterd omdat hij de sportieve trots van de Surinamers, jongens als Kluivert, Seedorf en Davids, met chirurgische precisie heeft verwijderd uit Oranje. ''Hij heeft de Surinaamse spelers verwijderd als een kankergezwel.'' In de 'zwarte' cafés in de Randstad kunnen sommigen zijn bloed wel drinken.
Fernand Gout (55), ooit voetballer van het Surinaamse jeugdteam op de Koninkrijksspelen, noemt in de Volkskrant het beleid van Van Basten zelfs ''puur racisme''. Gout: ''Ik neem geen blad voor de mond, dus ik zeg het maar openlijk. Dit deugt gewoon niet. Ik ben nog steeds voor Oranje, ondanks alles. Maar het hart van alle Surinaamse Nederlanders bloedt deze weken.'' Ook andere Surinamers beklagen hun leed in de krant over deze gang van zaken. Ze zeggen voor Argentinië te zullen juichen komende woensdag, omdat dat een Zuid-Amerikaans team is.
Een ander geluid komt van de 52-jarige Surinamer John: ''Er zijn toch genoeg bruine spelers in Oranje? Jongens als Babel, Maduro. Je woont en werkt in dit land. Dan ben je gewoon voor Nederland.'' Hij vindt dat de anderen niet zo uit hun nek moeten kletsen.
Ritalin snuiven schijnt te helpen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Eerst een nummertje trekken dan, zelfchirurgie in R&P is er populair tegenwoordig
erger moet het niet worden, 8jaar geleden zat Nederland nog te klagen dat het elftal te wit was....quote:
Haha, n00b!quote:
Dat is alleen voor echte Oldbiesquote:
Gezelliequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Joene zit in zijn autoot naar huis. Is er vanavond weer.
Oldbies Only, waar al dat tuig zitquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk is OO?
Oldbies Only (ID 5000 of lager)quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk is OO?
Och meiske toch.quote:
http://forum.fok.nl/forum/90quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk is OO?
Ah daar kan ik in!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oldbies Only (ID 5000 of lager)
Jij zou er toegang moeten hebben, of Danny heeft je niet in de goede groep gegooid
Geyle sexpics?quote:
Voor de veranderingquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Danny heeft je niet in de goede groep gegooid
Tof. Ik kom dus niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
komen jullie ook naar de ex-crewmeeting op het strand
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
Wat hebben wij daar nou weer te zoeken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
zuipen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar nou weer te zoeken?
oe! doet maar posten, of uploaden naar GS ofzoquote:
Z'n toegang tot OO had ik gisteren allang gecontroleerd en die zat er gewoon op hoor. Maar blijf maar hier, dit lurkt prima.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jij zou er toegang moeten hebben, of Danny heeft je niet in de goede groep gegooid
Lijkt me leukquote:
lekker belangrijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:58 schreef Armageddon het volgende:
Ben nooit crew geweest he!!
jaja, niemand kan zo goed sokken kopen als ikquote:
Ik hoef geen sokken-foto's van jou te zienquote:
Wat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weet je baas eigenlijk dat je fokt Arma?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom jij ook dan? Kan ik er meteen een paar door een bushokje tiefen.![]()
Ruis op de lijn, niet op letten.quote:
Iemand vandaag al een waarschuwing gekregen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weet je baas eigenlijk dat je fokt Arma?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
whehehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor je niet Dubbeldrank! Zeg ie?
He Arma, ga je mee, gaan we daar lekker rellen aangezien dat de ex-crewleden zijn die ons maandenlang en in jou geval jarenlang geband hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
Als het ons uitkwam welquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:05 schreef miss_bleu het volgende:
hebben we ooit wat van dat soort titels aangetrokken in meetingstopics?
't Is ruk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hadden ze je al bijgepraat over de snelheid van FOK! Arma?
Dat wou ik net doen, maar toen vloog die er uitquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hadden ze je al bijgepraat over de snelheid van FOK! Arma?
Is dat niet de nieuwe titel van de Userpolicy?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwe titel van de Userpolicy?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwe titel van de Userpolicy?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He Arma, ga je mee, gaan we daar lekker rellen aangezien dat de ex-crewleden zijn die ons maandenlang en in jou geval jarenlang geband hebben
8juli, dan zit ik net met me luie reet in Zwedenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer is dat circus?
Mooi moment om zo de bus te pakken en een half uur eerder weekend te nemenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef Jarno het volgende:
*stil*
Dan ben ik aan het verhuizen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
8juli, dan zit ik net met me luie reet in Zweden
bleu checkt arma's tuin. Alleen als er BBQ isquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:21 schreef Armageddon het volgende:
Dan moet die meeting maar een andere keer miss_bleu. Kom je een keer mijn tuin checken?
Leuk 1-2tje blijft dat toch altijd.quote:
Gaan we regelen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
bleu checkt arma's tuin. Alleen als er BBQ is
Dat weten al die n00bz toch niet joh. Die kunnen alleen hendig sjiek slippen ofzo.quote:
Ja is dat weer een rage ofzo? Het niveau is wel dramatisch gedaald de laatste jaren hè?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat weten al die n00bz toch niet joh. Die kunnen alleen hendig sjiek slippen ofzo..
't Was al niet veel, maar het is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja is dat weer een rage ofzo? Het niveau is wel dramatisch gedaald de laatste jaren hè?
En een lol hebben ze om "WC grapjes"quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Was al niet veel, maar het is inderdaad verschrikkelijk.
Tegenwoordig moet je pwnen ofzo.
Deej doont roel men.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En een lol hebben ze om "WC grapjes"![]()
Noem je dat evolueren?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stelletje conservatieven! Een forum evolueert ook. Stilstand is achteruitgang, jeweets.
Jij was wegquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Ja is dat weer een rage ofzo? Het niveau is wel dramatisch gedaald de laatste jaren hè?
wat ben jij voor een kwatsbalquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stelletje conservatieven! Een forum evolueert ook. Stilstand is achteruitgang, jeweets.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef miss_bleu het volgende:
regent het nog steeds buiten?heb geen jas bij me
Das helemaal niet gezond voor je!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
ik kan hier niet naar buiten kijken, ze hebben hier alles dicht zitten
Den Haag droog, wel bewolkt...af en toe een bui...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:39 schreef Armageddon het volgende:
in Delft is het in ieder geval droog nu ziet ik.
Oat Moarn!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:42 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Den Haag droog, wel bewolkt...af en toe een bui...
shit, ik word weerman...
onkruid vergaat niet...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah DL leeft ook nog..
gelukkig kan ik reanimeren...quote:*hartaanval*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |