Supermeetingquote:
was dat de befaamde Tequilla Sun(chaser)rise meet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen heb ik er inderdaad een paar weg moeten dragen ja.
Nou, ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb.quote:
De een kotst mn auto vol , de andere geeft mn tongzoen nadat ze net heeft lopen spijenquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
De een kotst mn auto vol , de andere geeft mn tongzoen nadat ze net heeft lopen spijen
Ja lachen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat moeten we snel eens een keer over doen.![]()
Ze vertellen ons ook niks!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
Konten test? Waarom weet ik daar niets van?
Waar is die eigenlijk heen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef yvonne het volgende:
Wie had de wagen van MrBig ook weer ondergekotst?
Zal wel dood zijn, net als jarnoquote:
Natuurlijk leef ik nogquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Jarno het volgende:
Het was meer van, 'tering, dat jij nog leeft!'.
Zou die nog steeds bij UPC wekrenquote:
Zolang ken ik je nou al Yppyquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef YPPY het volgende:
Over doen zonder al dat gekots. Het was wel erg.
Daar voelde hij zich vast ook te goed voorquote:
Zit je soms onder een steen onderweg naar je werk ?quote:
Leuk verhaal voor de kleinkinderenquote:
he he he hequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor de kleinkinderen![]()
Giel is vroeg he... en wel heeel drukquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit je soms onder een steen onderweg naar je werk ?
Zeker hier kan je heel wat jaren fok! inhalen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef static het volgende:
Interessante reeks voor íedereen die achterloopt.![]()
Wat vliegt de tijd.quote:
ik heb ook liever stenders maarja, gezien die geen frequentie heeftquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Giel is vroeg he... en wel heeel druk
ik heb morgens veel liever mijn ipodquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:56 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook liever stenders maarja, gezien die geen frequentie heeft
Hup, kindjes maken, tienermoedertje ervan maken, en hatseflats elke zondag een leuk verhaal vertellen op de kinderboerderijquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
he he he heZe is nog niet eens mama , en jij hebt al over dr kleinkinderen
quote:
quote:
Hey, zit je achter m'n vrouw aan?!quote:
Dat was keigaaf. De eerste rel omdat mensen niet op een meet waren uitgenodigd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet ook nog van de "geheime" meeting
![]()
tssssssss, ik denk jij heb een pda met tmobile hotspots !quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb morgens veel liever mijn ipod
M:rBigquote:
Doet ie al jaren.quote:
Ja en ze reageerd ook nogquote:
Nee telfort doet alleen maar sms'enquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
tssssssss, ik denk jij heb een pda met tmobile hotspots !
en mms-en en umts-en en edgequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee telfort doet alleen maar sms'en
Ja zaterdagavond. Ga ik ook weer met die smilies aan de gang.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:51 schreef nietzman het volgende:
[..].
En nu jezelf als Gothic schminken, hop.
Oja geile snol met dikke tieten was dat !quote:
Even subtiel als altijdquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Oja geile snol met dikke tieten was dat !![]()
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.quote:
Oh die!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Oja geile snol met dikke tieten was dat !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |