Met krulletjesquote:
Heeft iemand dat filmpje nog?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog mee staan "zingen" in Amsterdam.![]()
Ik kan me nog goed een meeting in Amsterdam herrineren met Tequilla, JustMe en Ikke en gellarboy was er ook en die had/heeft de foto'squote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bedoel je die meeting met al die tequila's toen in Leiden?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Oja geile snol met dikke tieten was dat !![]()
Toen goot mijn schoonma toch de tequila in haar neus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed een meeting in Amsterdam herrineren met Tequilla, JustMe en Ikke en gellarboy was er ook en die had/heeft de foto's
Ohja! In Jomtien toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef static het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.
Ik dacht dat die veel ouder wasquote:
Filmpje van MrBig met microfoon in z'n poten aan het zingen en zwingen staat nog op me netvlies gebrandquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval feauteaux gemaakt.![]()
wheheheequote:
Was je daar ook bij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Filmpje van MrBig met microfoon in z'n poten aan het zingen en zwingen staat nog op me netvlies gebrand
opgehorkt! ©quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit klit-topique nog steeds open?
gelukkig nietquote:
Dit is een -10.000 topicquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit klit-topique nog steeds open?
erin of eruit...1 van de tweequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen goot mijn schoonma toch de tequila in haar neus?![]()
bushokje halen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Armageddon het volgende:
Wie legt die Alberto even een knuppel in z'n nek?![]()
feauteau!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toendertijd kon ik daar nog niet aan tippen, tegenwoordig wel![]()
Het mag wat kostenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erin of eruit...1 van de twee
toendertijd kon ik daar nog niet aan tippen, tegenwoordig wel![]()
Ik dacht dat hotel in Bangkok vlakbij China Town, maar Jomtien is inderdaad ook heel goed mogelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |