Met krulletjesquote:
Heeft iemand dat filmpje nog?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog mee staan "zingen" in Amsterdam.![]()
Ik kan me nog goed een meeting in Amsterdam herrineren met Tequilla, JustMe en Ikke en gellarboy was er ook en die had/heeft de foto'squote:Op donderdag 15 juni 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Bedoel je die meeting met al die tequila's toen in Leiden?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Oja geile snol met dikke tieten was dat !![]()
Toen goot mijn schoonma toch de tequila in haar neus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed een meeting in Amsterdam herrineren met Tequilla, JustMe en Ikke en gellarboy was er ook en die had/heeft de foto's
Ohja! In Jomtien toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef static het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.
Ik dacht dat die veel ouder wasquote:
Filmpje van MrBig met microfoon in z'n poten aan het zingen en zwingen staat nog op me netvlies gebrandquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval feauteaux gemaakt.![]()
wheheheequote:
Was je daar ook bij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Filmpje van MrBig met microfoon in z'n poten aan het zingen en zwingen staat nog op me netvlies gebrand
opgehorkt! ©quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit klit-topique nog steeds open?
gelukkig nietquote:
Dit is een -10.000 topicquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Is dit klit-topique nog steeds open?
erin of eruit...1 van de tweequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen goot mijn schoonma toch de tequila in haar neus?![]()
bushokje halen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:10 schreef Armageddon het volgende:
Wie legt die Alberto even een knuppel in z'n nek?![]()
feauteau!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toendertijd kon ik daar nog niet aan tippen, tegenwoordig wel![]()
Het mag wat kostenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erin of eruit...1 van de twee
toendertijd kon ik daar nog niet aan tippen, tegenwoordig wel![]()
Ik dacht dat hotel in Bangkok vlakbij China Town, maar Jomtien is inderdaad ook heel goed mogelijk.quote:
ik weet er 1 die niet wordt gebruikt ,dus die kennen we daarvoor mooi gebruikenquote:
gewoon weer eiren naar open ramen gooienquote:
ja thuisquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even oude feauteaux zien van meets. Heeft iemand nog iets?
Laat maar hij is al weg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
staat er hier 1 voor de deur. Met zo'n mooie aftelklok wanneer de volgende bus komt.
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dusquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even oude feauteaux zien van meets. Heeft iemand nog iets?
Ga toch een park checken !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede he, dit topic verdient geen bestaansrecht. En jullie kunnen allemaal mijn smegma eten, ik ga lekker niet weg.
Dat is zondequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dus
oude-foto's-van-oude-meets-bij-miss_bleu-thuis-kijken-meetingquote:
Je hebt precies het goede topic uitgekozen om te komen kloten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede he, dit topic verdient geen bestaansrecht. En jullie kunnen allemaal mijn smegma eten, ik ga lekker niet weg.
Waar jij veel te laat kwamquote:
leuk ! oud is goed !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jup meteen als ik vanvond thuis kom
Puckzzz haar gerenoveerde voorgevel.quote:
ga lekker met je pik spelen en laat ons hier lekker kleppen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maargoed, er zijn dus ook mensen die iets bijdragen aan de kenniseconomie. Stilstand is niet vooruitgang. Derhalve: topique op slot!
Tieft op !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maargoed, er zijn dus ook mensen die iets bijdragen aan de kenniseconomie. Stilstand is niet vooruitgang. Derhalve: topique op slot!
Ik heb daar nog wel wat vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dus
Die bouwvakkers zijn van alle markten thuis tegenwoordigquote:
Lippen laten doen?quote:
oe! zien zien zien!quote:
Moet het niet Miss_Rouge zijn? Periodekampioen en zulks?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:23 schreef miss_bleu het volgende:
ga lekker met je pik spelen en laat ons hier lekker kleppen!![]()
Driktator, sodemieter eens op met dat idiote getroll van je.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Moet het niet Miss_Rouge zijn? Periodekampioen en zulks?![]()
Daar was het nog niet eens, het was in een wazig winkelcentrum in een nog waziger internetcafe'tje dat meer een woonkamer was. Aan het strand. Met drie zwembaden en heerlijke chocolatefreeze drankjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef static het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kloonscan die we ooit eens gedaan hebben en waaruit bleek dat wij notabene dezelfde computer in Bangkok hebben gebruikt om op het forum te komen.
Ik zal ophouden, alleen omdat jij zoeen hendig sjieke avatar hebt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef NJ het volgende:
Driktator, sodemieter eens op met dat idiote getroll van je.
Ahja, daar zaten we daarvoor! Klopt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef static het volgende:
[..]
Ik dacht dat hotel in Bangkok vlakbij China Town, maar Jomtien is inderdaad ook heel goed mogelijk.
Geen dank.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Leiden Kotsmeeting!
Wat een leuk topic dit!
Ontslagen worden omdat hij alweer teveel internet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
zeg waar is de ster van dit topic heen?
prutserquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ontslagen worden omdat hij alweer teveel internet?
Ik zit nu niet thuis, maar deze heb ik op photobuckjet staan toevallig:quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:25 schreef scarefreak het volgende:
oe! zien zien zien!
Alter-Ego had toen een hele serie foto's gemaakt
Na GS te hebben gehad gaat hij deze keer voor een persbericht op de FP hierquote:
ik denk dat GS meer pageviews heeft.. .Dus dan doet ie een stappie terug in zijn fame...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Na GS te hebben gehad gaat hij deze keer voor een persbericht op de FP hier
Begint al gelijk goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar deze heb ik op photobuckjet staan toevallig:
[afbeelding]
hier ben ik lief!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
zeg waar is de ster van dit topic heen?
quote:
Deze keer gaat hij voor een wat hoger iq van tussen de 80 en 90quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik denk dat GS meer pageviews heeft.. .Dus dan doet ie een stappie terug in zijn fame...
Liejannuh!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
Leiden Kotsmeeting!
Wat een leuk topic dit!
Er is wel wat afgelebberd op die meet jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 3 zoenfoto's van mezelf van die meet![]()
Geil!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, maar deze heb ik op photobuckjet staan toevallig:
[afbeelding]
Wat een Tonino-affaire in wording is dat dan zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef Merel het volgende:
Volgens mij moet JustMe nog een hoop oude meeting-foto's hebben. Het kan echter ook staan dat die op de PC staan die ze weggegooid heeft
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef Merel het volgende:
Volgens mij moet JustMe nog een hoop oude meeting-foto's hebben. Het kan echter ook staan dat die op de PC staan die ze weggegooid heeft
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef Merel het volgende:
sjit man, kan jij niet non-stop internettenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik ben er al weer. Soms moet je wel eens de telefoon opnemen op het werk enzo.![]()
Internet. Wat moesten we zonder.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Merel, wil jij even bier halen voor vanavond?
Alles kan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
sjit man, kan jij niet non-stop internetten
Armateurquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik ben er al weer. Soms moet je wel eens de telefoon opnemen op het werk enzo.![]()
www.albert.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Merel, wil jij even bier halen voor vanavond?
In ieder geval geen bier drinkenquote:
Zit je in het verkeerde forum Arma... R&P is een paar deuren verder..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou mezelf van kant maken denk ik. Of in mezelf gaan snijden.![]()
En dan kan je er niet eens over praten in R&Pquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou mezelf van kant maken denk ik. Of in mezelf gaan snijden.![]()
Zit je me nu naar een ban toe te lullen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zit je in het verkeerde forum Arma... R&P is een paar deuren verder..
Eerst een nummertje trekken dan, zelfchirurgie in R&P is er populair tegenwoordigquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zit je in het verkeerde forum Arma... R&P is een paar deuren verder..
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit je me nu naar een ban toe te lullen?![]()
quote:'Nederlands elftal is te blank'
Marco van Basten wil met een vrijwel 'lelieblank elftal' Wereldkampioen worden, zo menen nogal wat Nederlandse Surinamers volgens de Volkskrant. 'San Marco' is voor menig luisteraar van de Surinaamse zenders in de grote steden de gebeten hond. Hij wordt verketterd omdat hij de sportieve trots van de Surinamers, jongens als Kluivert, Seedorf en Davids, met chirurgische precisie heeft verwijderd uit Oranje. ''Hij heeft de Surinaamse spelers verwijderd als een kankergezwel.'' In de 'zwarte' cafés in de Randstad kunnen sommigen zijn bloed wel drinken.
Fernand Gout (55), ooit voetballer van het Surinaamse jeugdteam op de Koninkrijksspelen, noemt in de Volkskrant het beleid van Van Basten zelfs ''puur racisme''. Gout: ''Ik neem geen blad voor de mond, dus ik zeg het maar openlijk. Dit deugt gewoon niet. Ik ben nog steeds voor Oranje, ondanks alles. Maar het hart van alle Surinaamse Nederlanders bloedt deze weken.'' Ook andere Surinamers beklagen hun leed in de krant over deze gang van zaken. Ze zeggen voor Argentinië te zullen juichen komende woensdag, omdat dat een Zuid-Amerikaans team is.
Een ander geluid komt van de 52-jarige Surinamer John: ''Er zijn toch genoeg bruine spelers in Oranje? Jongens als Babel, Maduro. Je woont en werkt in dit land. Dan ben je gewoon voor Nederland.'' Hij vindt dat de anderen niet zo uit hun nek moeten kletsen.
Ritalin snuiven schijnt te helpen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Eerst een nummertje trekken dan, zelfchirurgie in R&P is er populair tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |