ik weet er 1 die niet wordt gebruikt ,dus die kennen we daarvoor mooi gebruikenquote:
gewoon weer eiren naar open ramen gooienquote:
ja thuisquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even oude feauteaux zien van meets. Heeft iemand nog iets?
Laat maar hij is al weg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
staat er hier 1 voor de deur. Met zo'n mooie aftelklok wanneer de volgende bus komt.
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dusquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel even oude feauteaux zien van meets. Heeft iemand nog iets?
Ga toch een park checken !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede he, dit topic verdient geen bestaansrecht. En jullie kunnen allemaal mijn smegma eten, ik ga lekker niet weg.
Dat is zondequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dus
oude-foto's-van-oude-meets-bij-miss_bleu-thuis-kijken-meetingquote:
Je hebt precies het goede topic uitgekozen om te komen kloten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ten eerste he, tis Albertooo! En ten tweede he, dit topic verdient geen bestaansrecht. En jullie kunnen allemaal mijn smegma eten, ik ga lekker niet weg.
Waar jij veel te laat kwamquote:
leuk ! oud is goed !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jup meteen als ik vanvond thuis kom
Puckzzz haar gerenoveerde voorgevel.quote:
ga lekker met je pik spelen en laat ons hier lekker kleppen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maargoed, er zijn dus ook mensen die iets bijdragen aan de kenniseconomie. Stilstand is niet vooruitgang. Derhalve: topique op slot!
Tieft op !quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maargoed, er zijn dus ook mensen die iets bijdragen aan de kenniseconomie. Stilstand is niet vooruitgang. Derhalve: topique op slot!
Ik heb daar nog wel wat vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef scarefreak het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat ik geen foto's meer had van BredaMeet, die had ik juist zo goed bewaard, iets te goed dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |