erger moet het niet worden, 8jaar geleden zat Nederland nog te klagen dat het elftal te wit was....quote:
Haha, n00b!quote:
Dat is alleen voor echte Oldbiesquote:
Gezelliequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Joene zit in zijn autoot naar huis. Is er vanavond weer.
Oldbies Only, waar al dat tuig zitquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk is OO?
Oldbies Only (ID 5000 of lager)quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk is OO?
Och meiske toch.quote:
http://forum.fok.nl/forum/90quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat de neuk is OO?
Ah daar kan ik in!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oldbies Only (ID 5000 of lager)
Jij zou er toegang moeten hebben, of Danny heeft je niet in de goede groep gegooid
Geyle sexpics?quote:
Voor de veranderingquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Danny heeft je niet in de goede groep gegooid
Tof. Ik kom dus niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
komen jullie ook naar de ex-crewmeeting op het strand
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
Wat hebben wij daar nou weer te zoeken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
zuipen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar nou weer te zoeken?
oe! doet maar posten, of uploaden naar GS ofzoquote:
Z'n toegang tot OO had ik gisteren allang gecontroleerd en die zat er gewoon op hoor. Maar blijf maar hier, dit lurkt prima.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jij zou er toegang moeten hebben, of Danny heeft je niet in de goede groep gegooid
Lijkt me leukquote:
lekker belangrijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:58 schreef Armageddon het volgende:
Ben nooit crew geweest he!!
jaja, niemand kan zo goed sokken kopen als ikquote:
Ik hoef geen sokken-foto's van jou te zienquote:
Wat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weet je baas eigenlijk dat je fokt Arma?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom jij ook dan? Kan ik er meteen een paar door een bushokje tiefen.![]()
Ruis op de lijn, niet op letten.quote:
Iemand vandaag al een waarschuwing gekregen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weet je baas eigenlijk dat je fokt Arma?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
whehehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor je niet Dubbeldrank! Zeg ie?
He Arma, ga je mee, gaan we daar lekker rellen aangezien dat de ex-crewleden zijn die ons maandenlang en in jou geval jarenlang geband hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
Ex-crew meet! Part II
Q komt ook
Als het ons uitkwam welquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:05 schreef miss_bleu het volgende:
hebben we ooit wat van dat soort titels aangetrokken in meetingstopics?
't Is ruk!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hadden ze je al bijgepraat over de snelheid van FOK! Arma?
Dat wou ik net doen, maar toen vloog die er uitquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hadden ze je al bijgepraat over de snelheid van FOK! Arma?
Is dat niet de nieuwe titel van de Userpolicy?quote:
Whehe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwe titel van de Userpolicy?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwe titel van de Userpolicy?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He Arma, ga je mee, gaan we daar lekker rellen aangezien dat de ex-crewleden zijn die ons maandenlang en in jou geval jarenlang geband hebben
8juli, dan zit ik net met me luie reet in Zwedenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer is dat circus?
Mooi moment om zo de bus te pakken en een half uur eerder weekend te nemenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:16 schreef Jarno het volgende:
*stil*
Dan ben ik aan het verhuizen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
8juli, dan zit ik net met me luie reet in Zweden
bleu checkt arma's tuin. Alleen als er BBQ isquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:21 schreef Armageddon het volgende:
Dan moet die meeting maar een andere keer miss_bleu. Kom je een keer mijn tuin checken?
Leuk 1-2tje blijft dat toch altijd.quote:
Gaan we regelen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
bleu checkt arma's tuin. Alleen als er BBQ is
Dat weten al die n00bz toch niet joh. Die kunnen alleen hendig sjiek slippen ofzo.quote:
Ja is dat weer een rage ofzo? Het niveau is wel dramatisch gedaald de laatste jaren hč?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat weten al die n00bz toch niet joh. Die kunnen alleen hendig sjiek slippen ofzo..
't Was al niet veel, maar het is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja is dat weer een rage ofzo? Het niveau is wel dramatisch gedaald de laatste jaren hč?
En een lol hebben ze om "WC grapjes"quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Was al niet veel, maar het is inderdaad verschrikkelijk.
Tegenwoordig moet je pwnen ofzo.
Deej doont roel men.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En een lol hebben ze om "WC grapjes"![]()
Noem je dat evolueren?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stelletje conservatieven! Een forum evolueert ook. Stilstand is achteruitgang, jeweets.
Jij was wegquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Ja is dat weer een rage ofzo? Het niveau is wel dramatisch gedaald de laatste jaren hč?
wat ben jij voor een kwatsbalquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:28 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Stelletje conservatieven! Een forum evolueert ook. Stilstand is achteruitgang, jeweets.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef miss_bleu het volgende:
regent het nog steeds buiten?heb geen jas bij me
Das helemaal niet gezond voor je!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
ik kan hier niet naar buiten kijken, ze hebben hier alles dicht zitten
Den Haag droog, wel bewolkt...af en toe een bui...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:39 schreef Armageddon het volgende:
in Delft is het in ieder geval droog nu ziet ik.
Oat Moarn!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:42 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Den Haag droog, wel bewolkt...af en toe een bui...
shit, ik word weerman...
onkruid vergaat niet...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah DL leeft ook nog..
gelukkig kan ik reanimeren...quote:*hartaanval*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |