Garyquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:48 schreef Jane het volgende:
Ja, inderdaad, Lineker's Law geldt nog steeds.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:48 schreef StarGazer het volgende:
Duitsers, duitsland![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk, een vrouw die zich komt mengen over de wedstrijdquote:
kanker duitsers iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef 456 het volgende:
Fuck. dit voelt aan alsof nederland verliest
GATVERDAMME wat een smerige overwinning
Hoe KUNNEN ze heir blij mee zijn.
BAH
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef 456 het volgende:
BAH
Gaan we ajax er weer bij halen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig,
Als Ajax in de laatste minuten scoort is het klasse doen de Duitsers het dan is het smerig.
En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig,
Als Ajax in de laatste minuten scoort is het klasse doen de Duitsers het dan is het smerig.
Beter dan na mooi voetbal met penalties ofzo uitgeschakeld te worden, zoals wij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef 456 het volgende:
BAH
Ik denk niet dat hier een Pool gelukkig mee isquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Whehehe. Gelukkig voor m'n pool.
Hoezee Duitsland. Ze flikken het weer!
Juistem!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef AirRaid het volgende:
ik ben er voor om als er tegen duitsland gespeeld wordt de laatste 5 minuten niet te spelen
gewon affluiten in de 85e minuut
super mooi hequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig,
Zegt een mannetje van 14quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef bergkampf het volgende:
Gaat die lijer een 2de gele kaart voor een kleinigheidje geven want een NSBer zeg
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Ze waren wel beter, maar: $%#%$#$%@#%$#%$#$%#%$#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu een hele slechte grap maken... over duitsers en afkomst van sommige hoofdstedelingen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan we ajax er weer bij halen hoor
Dat je niks hier tegenin weet te brengen zegt genoeg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat, je eigen pool? Kan ie een beetje bollen pellen ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Whehehe. Gelukkig voor m'n pool.
Hoezee Duitsland. Ze flikken het weer!
Let's hope soquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die Polen breken vanavond heel Duitsland af...![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Superheld het volgende:
STERFFFFFFFFFF plofmoffen
Mijn Pool anders welquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier een Pool gelukkig mee is![]()
Ja, maar zo komen ze niet verquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Jane het volgende:
Nee, inderdaad, op de BBC zeggen ze ook al dat geen ander topland in Duitsland een dreiging zal zien. Het is gewoon niet veel soeps.
Alleen winnen ze dan vaak toch.
Koppijn ervan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele slechte grap maken... over duitsers en afkomst van sommige hoofdstedelingen...
![]()
Ik heb er gewoon KOPPIJN van. Bedankt Klinsman!
Precies, ik kan het dit keer niet onverdiend noemen.... plus het feit dat het me punten oplevert... Die Polen moeten niet janken, die hadden in de eerste wedstrijd gewoon hun tanden moeten laten zien, dan had dit niets uitgemaaktquote:
Als ze de poule winnen ontwijken ze Engeland en komen ze waarschijnlijk tegen Zweden. Moet ook nog kunnen zelfsquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef AirRaid het volgende:
ach in de 2e ronde filkkeren ze er toch uit
Een wedstrijd te laat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Takkesteeg het volgende:
Wel jammer voor de Polen want ze hebben hun best gedaan!
Me weer eens te druk zitten maken natuurlijk voor de tvquote:
T&T!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ze de poule winnen ontwijken ze Engeland en komen ze waarschijnlijk tegen Zweden. Moet ook nog kunnen zelfs.
Neuh, ik heb geen zin in weer een kansloze top drie discussie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat je niks hier tegenin weet te brengen zegt genoeg.
Tegen een Italie/Spanje/Nederland/Brazilie/T&T kunnen ze gelijk gaan douchequote:
Pak een pijnstiller, koppijn van een gewonne wedstrijd van Duitsland. Hoe sneu kun je zijnquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Mojave het volgende:
einz zwo drei wir fahren nach berlin
Een laffe 0-0 ofzo, het is dan al beslist.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Stuart het volgende:
Ben wel benieuwd wat Duitsland tegen Ecuador gaat doen![]()
En dan stiekem winnen in de laatste met 1-0quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een laffe 0-0 ofzo, het is dan al beslist.
Tenzij Ecuador morgen flink wint. Dan zullen ze voor de 1e plaats gaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een laffe 0-0 ofzo, het is dan al beslist.
Dat is idd mijn enige houvast nog.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus wat maken jullie je druk.....die Duitsers krijgen nog wel de deksel op hun neus later dit toernooi, en niet zo'n beetje ook. Vergeet niet dat de Polen dramatisch waren, en Duitsland nota bene pas tegen 10 man konden scoren.
Gaan gelijk met z'n allen auto's stelen daarquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die Polen breken vanavond heel Duitsland af...![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
Pffff, dat was op het nippertje [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
die smileysquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zover zie ik Duitsland echt niet komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Ludacriss het volgende:
Boeiend. We komen de Duitsers in de halve finale tegen en dan gaan ze eraan
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
Nee, die kunnen op vakantie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:57 schreef unstoppablemark het volgende:
Kan polen nog wel naar de tweede ronde? of is dat nu onmogelijk .x
Engeland of paraquayquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Tegen wie kan Duitsland in de achtste finale loten?
de groep van Engeland, Zweden, Beenhakker en wie-zit-daar-nog-in ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Zweden, Engeland, Paraguay of T&T. Zul je zien dat Paraguay doorgaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Paraguay.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de groep van Engeland, Zweden, Beenhakker en wie-zit-daar-nog-in ?
Ik geloof Engelandquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zweden, Engeland, Paraguay of T&T. Zul je zien dat Paraguay doorgaat.
Hmz. Ecuador heeft nu 3 ptn. Als Costa Rica daarvan wint (3ptn) en Polen van Costa Rica en Duitsland van Ecuador , staan ze met 3 gelijk. En dan telt toch het doelsaldo ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die kunnen op vakantie.
Overwinning van Duitsland was wel verdient.![]()
Nog niet officieel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die kunnen op vakantie.
Overwinning van Duitsland was wel verdient.![]()
Die kán beter dan tegen Engeland dus ook wel winnen van Duitslandquote:
Onderling resultaat bij gelijke stand als eerst dacht ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hmz. Ecuador heeft nu 3 ptn. Als Costa Rica daarvan wint (3ptn) en Polen van Costa Rica en Duitsland van Ecuador , staan ze met 3 gelijk. En dan telt toch het doelsaldo ?
Ging erg snel inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
vorige topic was trouwens koud in 10 minuten vol
10 minquote:
Oh. Polenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onderling resultaat bij gelijke stand als eerst dacht ik.
Dan hebben ze nog een kans. Want dan heeft Ecuador van Polen gewonnen maar van Costa Rica verloren en heeft Costa Rica van Polen verloren. (dan winnen ze dus allemaal 1x tegen elkaar, bekijken ze dan het doelsaldo van die matchen onderling? )quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van wie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef AirRaid het volgende:
ik hoop dat costa rica morgen wint van eudaor, en
Ik zie Engeland en Paraguay doorgaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt gewoon Engeland of Zweden in de 8e finale... ik zie de Zweden nog wel poulewinnaar worden
Nee, doelsaldo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moet die coach toch ernstig wat aan de tactiek doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt gewoon Engeland of Zweden in de 8e finale... ik zie de Zweden nog wel poulewinnaar worden
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef Ludacriss het volgende:
Het enige irritante is dat mijn neef uit Duitsland nu een leuke avond heeft. Voor de rest interesseerde het me totaal niets. Nederland word toch wereld kampioen
Laat ze maar genieten, het sprookje is binnenkort voorbijquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
Maarja, is ook logisch dat Duitsland wint in zo'n kutstad.
Idd, maakt de deceptie alleen maar groterquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Laat ze maar genieten, het sprookje is binnenkort voorbij![]()
hoezo ze zijn wel door nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
OMG, feestende Duitsers.... da's toch een beetje teveel van het goede hoor...
*gooit tv uit het raam*quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Jane het volgende:
OMG, feestende Duitsers.... da's toch een beetje teveel van het goede hoor...
Moffiaquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef borisz het volgende:
moffia is door , worden leuke potten in de 8ste finale
Ja, ze zijn nog beter dan vroeger geworden. Toen schoten ze die bal op de 90ste minuut gewoon al binnen, nu kunnen ze uit pure klasse zelfs die kans nog laten liggen ...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Was wel hilarisch die bal die 2x op de lat ging
Mooi, dus Ecuador moet verliezen van Costa Rica en winnen van Duitsland. Costa Rica wint dan van Polen en dan liggen die Duitsers er nog uit. Enige probleem is dat er behoorlijk veel gescoord moet worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Oh, onderling resultaat telt dus niet.
http://www.knvb.nl/fifa_wk_regels
Pas als punten én doelsaldo inc. doelpunten voor gelijk zijn kijken ze naar het onderlinge resultaat.
Ghehehe!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nog beter dan vroeger geworden. Toen schoten ze die bal op de 90ste minuut gewoon al binnen, nu kunnen ze uit pure klasse zelfs die kans nog laten liggen ...
moet niet echt te veel wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Toch leuk voor die Duitsers dat ze een keer een ronde verder komen![]()
Zo kun je het ook zien natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nog beter dan vroeger geworden. Toen schoten ze die bal op de 90ste minuut gewoon al binnen, nu kunnen ze uit pure klasse zelfs die kans nog laten liggen ...
| 1 2 3 4 | Costa Rica 2 0 1 4-4 6 Duitsland 2 0 1 5-6 6 Polen 0 0 3 0-4 0 |
Dan ga ik echt kapot van het lachenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ecuador - Costa Rica 0-1
Ecuador - Duitsland 4-0
Costa Rica - Polen 1-0
[ code verwijderd ]
Eigenlijk is het gewoon knap...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef popolon het volgende:
Ze flikken het weer hoor, in de laatste minuut.
Is het ook, 't is een kwaliteit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon knap...
Zit natuurlijk wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
dat is het ook, en dit keer was het ook nog eens verdiend dus mij hoor je er nu niet over...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon knap...
4 jaar geleden was Duitsland ook niet veel soeps, maar toch stonden ze in de finale.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Jane het volgende:
Nee, inderdaad, op de BBC zeggen ze ook al dat geen ander topland in Duitsland een dreiging zal zien. Het is gewoon niet veel soeps.
Alleen winnen ze dan vaak toch.
ik ga duimenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ecuador - Costa Rica 0-1
Ecuador - Duitsland 4-0
Costa Rica - Polen 1-0
[ code verwijderd ]
Edit: zo, ff onder elkaar.
Een beetje een contrarian ben je wel, hequote:Op donderdag 15 juni 2006 00:40 schreef popolon het volgende:
Ik begin het steeds leuker te vinden als ik reacties hier en daar lees.
Hup Ballack.
Och, miljoenen kotssmilies, NSB dit en dat, tja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een beetje een contrarian ben je wel, he![]()
Amenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Och, miljoenen kotssmilies, NSB dit en dat, tja.
Ze waren gewoon beter beter dan Polen en die sneue opgedrongen haat tegen Duitsers heb ik al helemaal geen zin in. Dom kuddegedrag.
Als het Nederlands team de helft van hun karakter had was het al vier keer wereldkampioen geweest.
En toch blijft het klotequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:41 schreef Dynia het volgende:
Tja, tis misschine de laatse minuut, maar als ik de wedstrijd zag, verdiende er toch maar een ploeg te wnnen, en dat waren de duitsers...."1st Law of Gary" is nog steeds van toepassing ....:D
mjah, ik gun die duitsers ook niks, en vond het wel sneu voor die polen....Duitsland redt het toch niet in de volgende ronde Als ze al zoveel moeite hebben met Costa Rica en Polen..quote:
Dat is waar. Maar het zou mooi zijn als wij die Duitsers tegen zouden komen in de kwartfinale. Dan zijn we in ieder geval al zeker van een plaats in de halve finalequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:47 schreef Dynia het volgende:
[..]
mjah, ik gun die duitsers ook niks, en vond het wel sneu voor die polen....Duitsland redt het toch niet in de volgende ronde Als ze al zoveel moeite hebben met Costa Rica en Polen..
De eerste minuten ja. Voor de rest fantasie en inspiratieloos.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Dat zag er toch goed uit, wat de Duitsers op de mat legden.
Fantasielooos wel, maar dat weet je van de Duitsers. Inspiriatieloos niet, want er was volop inzet en beleving van Duitse zijde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de rest fantasie en inspiratieloos.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |