Nee, die kunnen op vakantie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:57 schreef unstoppablemark het volgende:
Kan polen nog wel naar de tweede ronde? of is dat nu onmogelijk .x
Engeland of paraquayquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Tegen wie kan Duitsland in de achtste finale loten?
de groep van Engeland, Zweden, Beenhakker en wie-zit-daar-nog-in ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Zweden, Engeland, Paraguay of T&T. Zul je zien dat Paraguay doorgaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Paraguay.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de groep van Engeland, Zweden, Beenhakker en wie-zit-daar-nog-in ?
Ik geloof Engelandquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zweden, Engeland, Paraguay of T&T. Zul je zien dat Paraguay doorgaat.
Hmz. Ecuador heeft nu 3 ptn. Als Costa Rica daarvan wint (3ptn) en Polen van Costa Rica en Duitsland van Ecuador , staan ze met 3 gelijk. En dan telt toch het doelsaldo ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die kunnen op vakantie.
Overwinning van Duitsland was wel verdient.![]()
Nog niet officieel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die kunnen op vakantie.
Overwinning van Duitsland was wel verdient.![]()
Die kán beter dan tegen Engeland dus ook wel winnen van Duitslandquote:
Onderling resultaat bij gelijke stand als eerst dacht ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hmz. Ecuador heeft nu 3 ptn. Als Costa Rica daarvan wint (3ptn) en Polen van Costa Rica en Duitsland van Ecuador , staan ze met 3 gelijk. En dan telt toch het doelsaldo ?
Ging erg snel inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
vorige topic was trouwens koud in 10 minuten vol
10 minquote:
Oh. Polenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onderling resultaat bij gelijke stand als eerst dacht ik.
Dan hebben ze nog een kans. Want dan heeft Ecuador van Polen gewonnen maar van Costa Rica verloren en heeft Costa Rica van Polen verloren. (dan winnen ze dus allemaal 1x tegen elkaar, bekijken ze dan het doelsaldo van die matchen onderling? )quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onderling resultaat bij gelijke stand als eerst dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |