mjah, ik gun die duitsers ook niks, en vond het wel sneu voor die polen....Duitsland redt het toch niet in de volgende ronde Als ze al zoveel moeite hebben met Costa Rica en Polen..quote:
Dat is waar. Maar het zou mooi zijn als wij die Duitsers tegen zouden komen in de kwartfinale. Dan zijn we in ieder geval al zeker van een plaats in de halve finalequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:47 schreef Dynia het volgende:
[..]
mjah, ik gun die duitsers ook niks, en vond het wel sneu voor die polen....Duitsland redt het toch niet in de volgende ronde Als ze al zoveel moeite hebben met Costa Rica en Polen..
De eerste minuten ja. Voor de rest fantasie en inspiratieloos.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Dat zag er toch goed uit, wat de Duitsers op de mat legden.
Fantasielooos wel, maar dat weet je van de Duitsers. Inspiriatieloos niet, want er was volop inzet en beleving van Duitse zijde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de rest fantasie en inspiratieloos.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |