Dan ga ik echt kapot van het lachenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ecuador - Costa Rica 0-1
Ecuador - Duitsland 4-0
Costa Rica - Polen 1-0
[ code verwijderd ]
Eigenlijk is het gewoon knap...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef popolon het volgende:
Ze flikken het weer hoor, in de laatste minuut.
Is het ook, 't is een kwaliteit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon knap...
Zit natuurlijk wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan we ajax er weer bij halen hoor
dat is het ook, en dit keer was het ook nog eens verdiend dus mij hoor je er nu niet over...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon knap...
4 jaar geleden was Duitsland ook niet veel soeps, maar toch stonden ze in de finale.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Jane het volgende:
Nee, inderdaad, op de BBC zeggen ze ook al dat geen ander topland in Duitsland een dreiging zal zien. Het is gewoon niet veel soeps.
Alleen winnen ze dan vaak toch.
ik ga duimenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ecuador - Costa Rica 0-1
Ecuador - Duitsland 4-0
Costa Rica - Polen 1-0
[ code verwijderd ]
Edit: zo, ff onder elkaar.
Een beetje een contrarian ben je wel, hequote:Op donderdag 15 juni 2006 00:40 schreef popolon het volgende:
Ik begin het steeds leuker te vinden als ik reacties hier en daar lees.
Hup Ballack.
Och, miljoenen kotssmilies, NSB dit en dat, tja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:42 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een beetje een contrarian ben je wel, he![]()
Amenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Och, miljoenen kotssmilies, NSB dit en dat, tja.
Ze waren gewoon beter beter dan Polen en die sneue opgedrongen haat tegen Duitsers heb ik al helemaal geen zin in. Dom kuddegedrag.
Als het Nederlands team de helft van hun karakter had was het al vier keer wereldkampioen geweest.
En toch blijft het klotequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:41 schreef Dynia het volgende:
Tja, tis misschine de laatse minuut, maar als ik de wedstrijd zag, verdiende er toch maar een ploeg te wnnen, en dat waren de duitsers...."1st Law of Gary" is nog steeds van toepassing ....:D
mjah, ik gun die duitsers ook niks, en vond het wel sneu voor die polen....Duitsland redt het toch niet in de volgende ronde Als ze al zoveel moeite hebben met Costa Rica en Polen..quote:
Dat is waar. Maar het zou mooi zijn als wij die Duitsers tegen zouden komen in de kwartfinale. Dan zijn we in ieder geval al zeker van een plaats in de halve finalequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:47 schreef Dynia het volgende:
[..]
mjah, ik gun die duitsers ook niks, en vond het wel sneu voor die polen....Duitsland redt het toch niet in de volgende ronde Als ze al zoveel moeite hebben met Costa Rica en Polen..
De eerste minuten ja. Voor de rest fantasie en inspiratieloos.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Dat zag er toch goed uit, wat de Duitsers op de mat legden.
Fantasielooos wel, maar dat weet je van de Duitsers. Inspiriatieloos niet, want er was volop inzet en beleving van Duitse zijde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de rest fantasie en inspiratieloos.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |