Garyquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:48 schreef Jane het volgende:
Ja, inderdaad, Lineker's Law geldt nog steeds.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:48 schreef StarGazer het volgende:
Duitsers, duitsland![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk, een vrouw die zich komt mengen over de wedstrijdquote:
kanker duitsers iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef 456 het volgende:
Fuck. dit voelt aan alsof nederland verliest
GATVERDAMME wat een smerige overwinning
Hoe KUNNEN ze heir blij mee zijn.
BAH
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef 456 het volgende:
BAH
Gaan we ajax er weer bij halen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig,
Als Ajax in de laatste minuten scoort is het klasse doen de Duitsers het dan is het smerig.
En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig,
Als Ajax in de laatste minuten scoort is het klasse doen de Duitsers het dan is het smerig.
Beter dan na mooi voetbal met penalties ofzo uitgeschakeld te worden, zoals wij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef 456 het volgende:
BAH
Ik denk niet dat hier een Pool gelukkig mee isquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Whehehe. Gelukkig voor m'n pool.
Hoezee Duitsland. Ze flikken het weer!
Juistem!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef AirRaid het volgende:
ik ben er voor om als er tegen duitsland gespeeld wordt de laatste 5 minuten niet te spelen
gewon affluiten in de 85e minuut
super mooi hequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig,
Zegt een mannetje van 14quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef bergkampf het volgende:
Gaat die lijer een 2de gele kaart voor een kleinigheidje geven want een NSBer zeg
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Ze waren wel beter, maar: $%#%$#$%@#%$#%$#$%#%$#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu een hele slechte grap maken... over duitsers en afkomst van sommige hoofdstedelingen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan we ajax er weer bij halen hoor
Dat je niks hier tegenin weet te brengen zegt genoeg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan we ajax er weer bij halen hoor
Hoe bevalt dat, je eigen pool? Kan ie een beetje bollen pellen ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
Whehehe. Gelukkig voor m'n pool.
Hoezee Duitsland. Ze flikken het weer!
Let's hope soquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die Polen breken vanavond heel Duitsland af...![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Superheld het volgende:
STERFFFFFFFFFF plofmoffen
Mijn Pool anders welquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier een Pool gelukkig mee is![]()
Ja, maar zo komen ze niet verquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Jane het volgende:
Nee, inderdaad, op de BBC zeggen ze ook al dat geen ander topland in Duitsland een dreiging zal zien. Het is gewoon niet veel soeps.
Alleen winnen ze dan vaak toch.
Koppijn ervan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele slechte grap maken... over duitsers en afkomst van sommige hoofdstedelingen...
![]()
Ik heb er gewoon KOPPIJN van. Bedankt Klinsman!
Precies, ik kan het dit keer niet onverdiend noemen.... plus het feit dat het me punten oplevert... Die Polen moeten niet janken, die hadden in de eerste wedstrijd gewoon hun tanden moeten laten zien, dan had dit niets uitgemaaktquote:
Als ze de poule winnen ontwijken ze Engeland en komen ze waarschijnlijk tegen Zweden. Moet ook nog kunnen zelfsquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef AirRaid het volgende:
ach in de 2e ronde filkkeren ze er toch uit
Een wedstrijd te laat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Takkesteeg het volgende:
Wel jammer voor de Polen want ze hebben hun best gedaan!
Me weer eens te druk zitten maken natuurlijk voor de tvquote:
T&T!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ze de poule winnen ontwijken ze Engeland en komen ze waarschijnlijk tegen Zweden. Moet ook nog kunnen zelfs.
Neuh, ik heb geen zin in weer een kansloze top drie discussie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat je niks hier tegenin weet te brengen zegt genoeg.
Tegen een Italie/Spanje/Nederland/Brazilie/T&T kunnen ze gelijk gaan douchequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |