*proest*quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Ik raap voor het naar bed gaan keurig m'n theezakjes op van m'n knieén en rol ze netjes weer op.
Gaat lekker met de studie zeker?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maikuuul is inmiddels een cultheld geworden. Tjeh, in principe t0tally n00b gek!
Dat hoeft ook niet, maar een linkje zou fijn zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
Ik beloof plechtig je FBtopic niet meer ter sprake te brengen
Met zo'n sleuteltje van zo'n sardineblikjequote:
Multi-tasking, jeweets.quote:
D'r staat niet veel meer in denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar een linkje zou fijn zijn.
WAT,quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Er komt geen MIB
FOK! is leuker dan GeenStijl
Jarno is zwanger
Ik raap voor het naar bed gaan keurig m'n theezakjes op van m'n knieén en rol ze netjes weer op.
Er valt zeker niet zoveel te melden....quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo?
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Van de afgelopen 2 jaar niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er valt zeker niet zoveel te melden....
Havoc is al bevallen man!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Knut is getrouwd, havoc is ook zwanger, swets is een softe pappa van 1.5 koters?
Is dat zo?quote:
En getrouwd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
X-Ray is pappa.
Issie al jarenquote:
Dagonet is verloofd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Wat een burgerlijk zooitje eigenlijk.
Ik tel niet mee, ik ben een kutnewbie.quote:
Nee, dat wist Arma nog nietquote:
Harry is getrouwd en Furby is vrijgezelquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:24 schreef Dagonet het volgende:
Furby is getrouwd en Cynix woont samen.
Ik haal die twee altijd doorelkaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Harry is getrouwd en Furby is vrijgezel
Kon natuurlijk ook niet andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Harry is getrouwd en Furby is vrijgezel
Grote grap! Aangezien Nikky binnenkort een Echo krijgt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef bleiblei het volgende:
boebiedoe is zwanger van Nikky.
Of heb ik gemist dat het allemaal toch 1 grote grap bleek te zijn?
Iets zegt me dat ie dat ook allang weet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Je Justschoonmoeder is heel erg flieft
[afbeelding] Arma!
Gij zijt schwarthquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Je Justschoonmoeder is heel erg flieft
En golfer is niet zwanger.
Danny heeft eindelijk onderdak.
Er zijn een paar forumonderdelen gekomen en weer gegaan, net als modjes
En het WK is begonnen.
[afbeelding] Arma!
Dat zou wel eens HEEL kinky kunnen zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dat ook allang weet.
Oe bah,quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik gaat dus ook samenwonen op 4 juli in Den Haag met Mereltje. En nee ik ga niet zwanger worden! Burgerlijke toestand hier.
http://www.verkeerdverbon(...)d_een_burgerlul.htmlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik gaat dus ook samenwonen op 4 juli in Den Haag met Mereltje. En nee ik ga niet zwanger worden! Burgerlijke toestand hier.
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe bah,
Echt hokken? Met een hond? Een cavia? Met limegroene muren, 2 fatboys, ieders een eigen baan, ikea interieur etcetera?
Tof.
Toi et Misstique?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.
Ik was dat zuipen en onder een brug overnachten een beetje zat. Je moet toch wat met je leven op een gegeven moment.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe bah,
Echt hokken? Met een hond? Een cavia? Met limegroene muren, 2 fatboys, ieders een eigen baan, ikea interieur etcetera?
Tof.
Wil jij je grote mond even houden, vervelend mannetje!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, leuk, who gives a shit
Hoe kom je aan die link?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.verkeerdverbon(...)d_een_burgerlul.html
Zomaar gevondenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement huis aan de rand van het centrum.
Mag ook. En die Opel wordt ingeruild voor een Audi.quote:
Wij hadden eens een fase waarin je degene die naast je liep keihard in zijn arm moest knijpen als er een Twingo langsreed. En dan "Twingo!" roepen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.
ik ben niet zwangerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Er komt geen MIB
Jarno is zwanger
Dit topic is ook niet voor newbies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:10 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben niet zwanger
though ik snap geen kut van dit topique
Jij bent dan ook niet interessant en niet dé Jarno.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:10 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben niet zwanger
though ik snap geen kut van dit topique
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Wij hadden eens een fase waarin je degene die naast je liep keihard in zijn arm moest knijpen als er een Twingo langsreed. En dan "Twingo!" roepen.
Alleen ik wist nooit helemaal precies wat een Twingo was. En ik begreep het nut van het spelletje ook niet.
Verder interesseert dit niemand iets, maar toch.
Het mist iets, iets, tsja,quote:
Dat doen wij nog steeds.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij hadden eens een fase waarin je degene die naast je liep keihard in zijn arm moest knijpen als er een Twingo langsreed. En dan "Twingo!" roepen.
Alleen ik wist nooit helemaal precies wat een Twingo was. En ik begreep het nut van het spelletje ook niet.
Overigens passen er -met enige moeite, dat wel- vier mensen in een Twingo.quote:
Oeh, verheldering is goed.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet interessant en niet dé Jarno.
Overal rode en blauwe plekken zeker.quote:
Dat was een eend in dat spelletje! Knijp groene eend!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kneep gewoon bij iedere auto die langskwam?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij deden het altijd bij Twingo, echt waar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een eend in dat spelletje! Knijp groene eend!
Get your stories straight woman!
Zo veel zijn dat er vast niet in Wezepquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
Je kneep gewoon bij iedere auto die langskwam?
Nee. Het ging altijd zo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kneep gewoon bij iedere auto die langskwam?
Een duidelijk geval van een generatiekloof.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij deden het altijd bij Twingo, echt waar..
Ik kom ook nog wel eens in Zwolle, hoor. Of in Breda. Of in Eindhoven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo veel zijn dat er vast niet in Wezep.
Nee, bij ons gaat het met slaanquote:
Uh-huh, daarom is het vast nu veranderd in een Twingo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef Armageddon het volgende:
Als je het spelletje met een eend doet dan word er niet veel geknepen.
Sjee. Is dat de bikkel-versie van het spel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, bij ons gaat het met slaan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Of in Breda.
quote:Of in Eindhoven.
Niet te hard slaan, want dan valt zijn bril. Bikkelquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjee. Is dat de bikkel-versie van het spel?
Doe eens niet altijd zo uitlokken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet te hard slaan, want dan valt zijn bril. Bikkel
Je hoort het, Dago!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Armageddon het volgende:
Op uitlokken staat een ban hoorde ik laatst in de wandelgangen.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg. Ik BeF niet.
Als we er zin in hebben, anders niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Armageddon het volgende:
Op uitlokken staat een ban hoorde ik laatst in de wandelgangen.
Beetje zin vandaag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als we er zin in hebben, anders niet.
Als ik jou niet had gewaarschuwdquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Als Renesite gebanned wordt, is hij ook gelijk zijn rechten kwijt, hm?
Litso kan SES best alleen af. Lukte mij ook primaquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Als Renesite gebanned wordt, is hij ook gelijk zijn rechten kwijt, hm?
Je wil dit slowchatgroepje hier weghebben?quote:
Just shows how much you know.quote:
Sjee, ik ben al weg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je wil dit slowchatgroepje hier weghebben?
Hij zei guys!! Jij mag blijven.quote:
Scherp!quote:
Aankondiging downtime en upgrade FOK!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:30 schreef Armageddon het volgende:
Waarom zijn die weg?
*klik*quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aankondiging downtime en upgrade FOK!
Voor een klein stukje van het verhaal.
Tuurlijk ik zag je al niet onlinequote:
K. Gaan we al neuken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Chicks mogen gewoon blijven.
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg. Dit is BeF niet.
Gaat niet meer zo makkelijk he als je de 30 raakt.quote:
Ja, ja, ik weet het, excuus. Ik ben in frustratie.quote:
Klassieker hè?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
Tof. Ik dacht laatst nog aan de smileys van Arma.
Oh, ik zie net dat je al in een relatie verkeert.quote:
Dat wist je toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:36 schreef Armageddon het volgende:
Wat een toestanden allemaal.
ik w8 nog op dequote:
Zal wel dronken zijn geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wist je toch?
De overstap was in februari, je ban pas in mei?
Waar zag je dat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat je al in een relatie verkeert.
quote:
Ik kreeg het door in mijn hoofd.quote:
Tijd voor een meeting !quote:
Je weet het adres.quote:
Dronken, blegh, wie doet dat nou,quote:
quote:
Ouwe?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dronken, blegh, wie doet dat nou,
*puke*
tering ouwe, moeten we nu alles gaan uitleggen?
Jawel. Maar ik heb ook wel eens dat ik midden in de nacht wakker word, opsta en rondjes dans naast mijn bed in een roze konijnenpak, en dat ik dan mijn televisie afstel op de nachtelijke datingzenders en een glas melk op mijn hoofd zet. In een konijnenpak.quote:
Interesting.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb ook wel eens dat ik midden in de nacht wakker word, opsta en rondjes dans naast mijn bed in een roze konijnenpak, en dat ik dan mijn televisie afstel op de nachtelijke datingzenders en een glas melk op mijn hoofd zet. In een konijnenpak.
Je bent al tijden geen 27 meer hoorquote:
Neuck jij nog wel 19 jarige?quote:
Die is inmiddels wel op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Joene het volgende:
Maar Arma, heb jij die pot vaseline nog?
Zo ja, ook als ze vrouwelijk zijn?quote:
Welnee, op mijn leeftijd grijp je wat je krijgen kuntquote:
Vuile sletquote:
Was ik maar 50quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, op mijn leeftijd grijp je wat je krijgen kunt
Kieskeurig zijn is voor maagden
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:06 schreef Armageddon het volgende:
*zet Hazes op*
Heb ik zeker voor jan lul een ring gekochtquote:
Geef je um aan mij?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik zeker voor jan lul een ring gekocht![]()
quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:14 schreef Joene het volgende:
[..]
als ik dan ook met je xbox 360 mag gamen
![]()
Ik hebt btw mn ADHDTV terug !quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuurlijk!
En ook nog op m'n HDTV!
Zn vrouw draagt er 1 ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef Armageddon het volgende:
Maar goed. Jarno heeft ook biebie?
[url= dingen, geen html.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Armageddon het volgende:
Hoe maak je verdomme een link hier in je sig?
Kutnewbie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Armageddon het volgende:
Hoe maak je verdomme een link hier in je sig?
waar staat PMS voorquote:
Rond de tijd dat je weg ging kon je ook geen HTML gebruikenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah! Dat krijg je hè, als je er een paar jaar tussenuit bent.
Dan ben ik in de war met andere forum software.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Rond de tijd dat je weg ging kon je ook geen HTML gebruiken
Doe eens normáál joh, gekkie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:24 schreef MUUS het volgende:
Oh, dat mag wel. Nieuwe flexwiebele policy enzo.
MUHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Doodsverwensing! Ban!quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Er komt geen MIB
Jarno is zwanger
Ja, verrek. Hup, aan de slag, Arma.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
Tof. Ik dacht laatst nog aan de smileys van Arma.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef MUUS het volgende:Toekomstige vaders die daarom zelfmoord willen plegen ook.
Slechter dan die intens lillike huillach monstrositeiten kan niet.quote:
Weet je dat niet?quote:
Wie, wat, hoeveel pillen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet je dat niet?
Wheheheheeeeeee, ik weet eens iets níet als laatste..
Heb jij je anus nog niet gebleekt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:24 schreef MUUS het volgende:
Hoi, tvp.
En nee, dat mag niet, maar dat zal me aan mijn ongebleekte anus roesten.
'Avond allen.
Zo slecht dat het gewoon ge-wel-dig was.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slechter dan die intens lillike huillach monstrositeiten kan niet.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef MUUS het volgende:Cynix woont samen. Ongeplande/ongewenste zwangerschappen zijn helemaal in. Toekomstige vaders die daarom zelfmoord willen plegen ook. Kasta maakte breezers altijd belachelijk. Toen kreeg hij ineens een . relatie
. met een breezer.
yvonne gaat steeds vreemder lullen en herkent homo's niet. Homo's die in het homo topic posten hè! We hebben iemand met rood schaamhaar en een wortel gehad. En foto's, vooral foto's. We hadden een leuk spuitfilmpje, maar die is stuk. Ik ben er pas achter dat werkelijk niemand colums leest op FOK! Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 20 <-- Daar kan je zien hoe de SOA's rondgaan. We hebben weer een search, alleen is die nu stuk.
Ik loop ook achter, Dago.quote:
Vriend van Vivi. Heeft ze een aantal keren verteld op het forum en meteen een aantal keer een edit aangevraagd. Dat heeft niet gewerkt en nu staat het volgens mij ergens open en bloot op het forum.quote:
Weet je wel wat dat kost?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb jij je anus nog niet gebleekt?![]()
Das lang geleden!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef amaranta het volgende:
Is Arma weer terug
Het belangrijkste is dat ik er ook nog steeds ben
Daar houd ik je aan.quote:
Parima.quote:Hoest nou statisch?![]()
Wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was laastst weer sinds een jaar of 4 online op mn ICQ.
Maar ik heb ook MSN
Nee niet als je zwanger bent van je suicidale vriend...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Impulsief posten? Dat moet je nooit doen.
Er is niets veranderd hierquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee niet als je zwanger bent van je suicidale vriend...
Nog steeds lief.quote:
Dat vroeg ik net aan jou.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Kost dat nou MUUS? Zo'n anusblekerij?
Ik ben net zo vasthoudend als gordelroos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Gelly! Ouwe relnicht van me! Je hebt nog steeds dezelfde ondertitel.
Dat ik msn heb wil niet zeggen dat hij of zij daadwerkelijk ook aan staat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil me op de MSN bedoel je toch?
zo te zien werken zn medicijnen.quote:
Geen idee, ze is immers zo stabiel en dan verwacht je zulk gedrag niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
@ Muus
Ik heb het ook een paar keer gelezen. En daarna inderdaad gezien dat het ge-edit werd. Maar net zoals ik hebben veel anderen het gelezen.
Waarom post ze dan ook zo impulsief...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er is niets veranders hier
Zitten er ook nog gothics?
*knijpt in arm*quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef David Letterman het volgende:
wtf...Arma is er weer...droom ik...?
Al gevonden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:45 schreef MUUS het volgende:
Hoe of hoeveel weet ik nog niet, but stay tuned.
Triest verhaal. Alles, helemaal, totaal triest..
Waarheen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef amaranta het volgende:
Duchess en Juup gaan ook verhuizen.
Die exacte details zijn nog niet gepost. Nu heeft ze een ban (*kuchje onderdrukt*), maar de lege velden zullen na de unban vast ingevuld gaan worden.quote:
Dat wil juup niet zeggen.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*knijpt in arm*
Het is echt zo!!
Ja, die cursus ken ik, maar zoutzuur is niet hetzelfde als chloor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Armageddon het volgende:
@ MUUS: Ik wil het anders wel doen hoor voor een schappelijk prijsje. Heb een cursus gevonden via Google.
Das mooi! Heb je een relatie of een langdurig conflict?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ik msn heb wil niet zeggen dat hij of zij daadwerkelijk ook aan staat.
Maar goed.
Wat ik je over msn kan vertellen kan ook zo.
Ik ben niet zwanger maar ik woon wel samen met Mex. Die ik dus van de ICQ ken.
We hebben een huis gekocht.
In topics waar MUUS post, lees ik meestal alleen MUUS' posts.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef amaranta het volgende:
@ Modus. Wat was er niet duidelijk aan mijn post?
Een samenvatting dus:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
In topics waar MUUS post, lees ik meestal alleen MUUS' posts..
Ah zo. Dat wist ik al, op de getalletjes en de laatste zin na.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:00 schreef amaranta het volgende:
Een samenvatting dus:
Die user is zwanger, ze heeft pas 2 maanden verkering en is ongeveer 1 maand en 30 dagen zwanger.
Hij vind het niet gaaf.
Ow dat is dus niks? Er staat tegenwoordig ook teveel troep op dat internet. Voor geen meter te vertrouwen allemaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, die cursus ken ik, maar zoutzuur is niet hetzelfde als chloor.
Ik wil nog wel mijn schijt kunnen ophouden, dank u vriendelijk..
Ja, dat is dus de Emo waar MUUS het over had. Vind het wel een gothic smile ja. Ik snap het wel.quote:
Maar misschien is hij er nu wel aan gewend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah zo. Dat wist ik al, op de getalletjes en de laatste zin na..
Da's best een mooie stelregel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
In topics waar MUUS post, lees ik meestal alleen MUUS' posts..
Ik snap het ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de Emo waar MUUS het over had. Vind het wel een gothic smile ja. Ik snap het wel.![]()
Alles went. Zelfs haar vent. Of de volgende. Of die van ervoor. Of die van... eh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef amaranta het volgende:
Maar misschien is hij er nu wel aan gewend.
En vind het hij het wel leuk.
Ik hou het allemaal niet meer bij. Ga eerst maar eens een beetje lezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap het ook.
Ow en wat ook belangrijk is
The_Ed heeft verkering!
Volgens mij is het nog waar ook.quote:
De vorige beviel niet, maar daar hebben we toch maanden van kunnen smullen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles went. Zelfs haar vent. Of de volgende. Of die van ervoor. Of die van... eh..
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
Wat is een popcornsmileY?
Ik heb je psotgeschiedenis ook gebookmarked hoor. Lekker leesvoer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog waar ook..
Zo zie je hem nooit ergens reageren en zo zit hij weer met die popcornsmiley in een topic in SEX of R&P waar ik dan heel toevallig ook ben. Gek hè?
Jij leest ook geen columns hè?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb je psotgeschiedenis ook gebookmarked hoor. Lekker leesvoer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
De vorige beviel niet, maar daar hebben we toch maanden van kunnen smullen.
Die kreeg hem trouwens alleen omhoog als ze een vinger in zijn reet stopte. I shit you not..
quote:
Arma zo van: Bianwie?quote:
quote:
Snie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij is het nog waar ook..
Zo zie je hem nooit ergens reageren en zo zit hij weer met die popcornsmiley in een topic in SEX of R&P waar ik dan heel toevallig ook ben. Gek hè?
Sjezus christus!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Barb het volgende:
[..]
Samenvatting: ziek geworden, ziekenhuis gelegen, al bijna 2 jaar aan het herstellen, functie kwijt, vriend kwijt, gezondheid kwijt, volgende maand de WAO in. Been better, been worse.
Oh nee toch niet, never been worse,.
Maar onkruid vergaat niet en uiteindelijk komt alles vast wel goed,.
Wat is je pseudoniem!quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Of een meisje of een cavia. Ik ben er nog niet uit.quote:
Knut.quote:
Mijn kat ook, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Barb het volgende:
En mijn konijn is blind aan één oog!
Zeg, als jij zegt column dan kijk ik op de frotpage. Níet op het weblog.quote:
Tell that to the rabbit,quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
Das ook niet leuk. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. JIj bent een bikkel namelijk!![]()
quote:Nog wel eens wat van die Carlos gehoord?![]()
Die bestaat weer. En nee, daar schop ik jullie niet heen. Daar kan ik niet in namelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Barb het volgende:
Dalijk worden we door die foto verbannen naar het keldertje,.
Of bestaat die ook al niet meer?
Oh, zal dat het zijn, denk je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, als jij zegt column dan kijk ik op de frotpage. Níet op het weblog.
Wát? Dit keer heb ik het vieze plaatje niet gepost, hoor.quote:
Ik volg het/je niet meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef MUUS het volgende:
Oh, zal dat het zijn, denk je?.
Wil jij yvonne laten weten dat ze dringend een deel 2 moet openen?.
[..]
Wát? Dit keer heb ik het vieze plaatje niet gepost, hoor.
Ah. Dus zó komt Knut aan zijn quotum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Schrijfsels van MUUS, le-zen.
De Voetschimmelfee.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Schrijfsels van MUUS, le-zen.
De Voetschimmelfee.
Trouwen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Arma! Ik hok met Atrimar, maar dat is verder niet interessant. Tararaboemdijee gaat trouwens trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |