*proest*quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Ik raap voor het naar bed gaan keurig m'n theezakjes op van m'n knieén en rol ze netjes weer op.
Gaat lekker met de studie zeker?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maikuuul is inmiddels een cultheld geworden. Tjeh, in principe t0tally n00b gek!
Dat hoeft ook niet, maar een linkje zou fijn zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
Ik beloof plechtig je FBtopic niet meer ter sprake te brengen
Met zo'n sleuteltje van zo'n sardineblikjequote:
Multi-tasking, jeweets.quote:
D'r staat niet veel meer in denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar een linkje zou fijn zijn.
WAT,quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Er komt geen MIB
FOK! is leuker dan GeenStijl
Jarno is zwanger
Ik raap voor het naar bed gaan keurig m'n theezakjes op van m'n knieén en rol ze netjes weer op.
Er valt zeker niet zoveel te melden....quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo?
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Van de afgelopen 2 jaar niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er valt zeker niet zoveel te melden....
Havoc is al bevallen man!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Knut is getrouwd, havoc is ook zwanger, swets is een softe pappa van 1.5 koters?
Is dat zo?quote:
En getrouwd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
X-Ray is pappa.
Issie al jarenquote:
Dagonet is verloofd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Wat een burgerlijk zooitje eigenlijk.
Ik tel niet mee, ik ben een kutnewbie.quote:
Nee, dat wist Arma nog nietquote:
Harry is getrouwd en Furby is vrijgezelquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:24 schreef Dagonet het volgende:
Furby is getrouwd en Cynix woont samen.
Ik haal die twee altijd doorelkaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Harry is getrouwd en Furby is vrijgezel
Kon natuurlijk ook niet andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Harry is getrouwd en Furby is vrijgezel
Grote grap! Aangezien Nikky binnenkort een Echo krijgt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:32 schreef bleiblei het volgende:
boebiedoe is zwanger van Nikky.
Of heb ik gemist dat het allemaal toch 1 grote grap bleek te zijn?
Iets zegt me dat ie dat ook allang weet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Je Justschoonmoeder is heel erg flieft
[afbeelding] Arma!
Gij zijt schwarthquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Je Justschoonmoeder is heel erg flieft
En golfer is niet zwanger.
Danny heeft eindelijk onderdak.
Er zijn een paar forumonderdelen gekomen en weer gegaan, net als modjes
En het WK is begonnen.
[afbeelding] Arma!
Dat zou wel eens HEEL kinky kunnen zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dat ook allang weet.
Oe bah,quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik gaat dus ook samenwonen op 4 juli in Den Haag met Mereltje. En nee ik ga niet zwanger worden! Burgerlijke toestand hier.
http://www.verkeerdverbon(...)d_een_burgerlul.htmlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik gaat dus ook samenwonen op 4 juli in Den Haag met Mereltje. En nee ik ga niet zwanger worden! Burgerlijke toestand hier.
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe bah,
Echt hokken? Met een hond? Een cavia? Met limegroene muren, 2 fatboys, ieders een eigen baan, ikea interieur etcetera?
Tof.
Toi et Misstique?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.
Ik was dat zuipen en onder een brug overnachten een beetje zat. Je moet toch wat met je leven op een gegeven moment.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe bah,
Echt hokken? Met een hond? Een cavia? Met limegroene muren, 2 fatboys, ieders een eigen baan, ikea interieur etcetera?
Tof.
Wil jij je grote mond even houden, vervelend mannetje!quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, leuk, who gives a shit
Hoe kom je aan die link?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.verkeerdverbon(...)d_een_burgerlul.html
Zomaar gevondenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement huis aan de rand van het centrum.
Mag ook. En die Opel wordt ingeruild voor een Audi.quote:
Wij hadden eens een fase waarin je degene die naast je liep keihard in zijn arm moest knijpen als er een Twingo langsreed. En dan "Twingo!" roepen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een uitdagende baan met verantwoordelijkheden, een opel en een twingo voor de deur, twee katten en een leuk appartement aan de rand van het centrum.
ik ben niet zwangerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Er komt geen MIB
FOK! is leuker dan GeenStijl
Jarno is zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |