Dit topic is ook niet voor newbies.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:10 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben niet zwanger
though ik snap geen kut van dit topique
Jij bent dan ook niet interessant en niet dé Jarno.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:10 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben niet zwanger
though ik snap geen kut van dit topique
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Wij hadden eens een fase waarin je degene die naast je liep keihard in zijn arm moest knijpen als er een Twingo langsreed. En dan "Twingo!" roepen.
Alleen ik wist nooit helemaal precies wat een Twingo was. En ik begreep het nut van het spelletje ook niet.
Verder interesseert dit niemand iets, maar toch.
Het mist iets, iets, tsja,quote:
Dat doen wij nog steeds.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij hadden eens een fase waarin je degene die naast je liep keihard in zijn arm moest knijpen als er een Twingo langsreed. En dan "Twingo!" roepen.
Alleen ik wist nooit helemaal precies wat een Twingo was. En ik begreep het nut van het spelletje ook niet.
Overigens passen er -met enige moeite, dat wel- vier mensen in een Twingo.quote:
Oeh, verheldering is goed.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet interessant en niet dé Jarno.
Overal rode en blauwe plekken zeker.quote:
Dat was een eend in dat spelletje! Knijp groene eend!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kneep gewoon bij iedere auto die langskwam?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij deden het altijd bij Twingo, echt waar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een eend in dat spelletje! Knijp groene eend!
Get your stories straight woman!
Zo veel zijn dat er vast niet in Wezepquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
Je kneep gewoon bij iedere auto die langskwam?
Nee. Het ging altijd zo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kneep gewoon bij iedere auto die langskwam?
Een duidelijk geval van een generatiekloof.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij deden het altijd bij Twingo, echt waar..
Ik kom ook nog wel eens in Zwolle, hoor. Of in Breda. Of in Eindhoven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo veel zijn dat er vast niet in Wezep.
Nee, bij ons gaat het met slaanquote:
Uh-huh, daarom is het vast nu veranderd in een Twingo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef Armageddon het volgende:
Als je het spelletje met een eend doet dan word er niet veel geknepen.
Sjee. Is dat de bikkel-versie van het spel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, bij ons gaat het met slaan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Of in Breda.
quote:Of in Eindhoven.
Niet te hard slaan, want dan valt zijn bril. Bikkelquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjee. Is dat de bikkel-versie van het spel?
Doe eens niet altijd zo uitlokken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet te hard slaan, want dan valt zijn bril. Bikkel
Je hoort het, Dago!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Armageddon het volgende:
Op uitlokken staat een ban hoorde ik laatst in de wandelgangen.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg. Ik BeF niet.
Als we er zin in hebben, anders niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Armageddon het volgende:
Op uitlokken staat een ban hoorde ik laatst in de wandelgangen.
Beetje zin vandaag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als we er zin in hebben, anders niet.
Als ik jou niet had gewaarschuwdquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Als Renesite gebanned wordt, is hij ook gelijk zijn rechten kwijt, hm?
Litso kan SES best alleen af. Lukte mij ook primaquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
Als Renesite gebanned wordt, is hij ook gelijk zijn rechten kwijt, hm?
Je wil dit slowchatgroepje hier weghebben?quote:
Just shows how much you know.quote:
Sjee, ik ben al weg.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je wil dit slowchatgroepje hier weghebben?
Hij zei guys!! Jij mag blijven.quote:
Scherp!quote:
Aankondiging downtime en upgrade FOK!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:30 schreef Armageddon het volgende:
Waarom zijn die weg?
*klik*quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aankondiging downtime en upgrade FOK!
Voor een klein stukje van het verhaal.
Tuurlijk ik zag je al niet onlinequote:
K. Gaan we al neuken?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Chicks mogen gewoon blijven.
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg. Dit is BeF niet.
Gaat niet meer zo makkelijk he als je de 30 raakt.quote:
Ja, ja, ik weet het, excuus. Ik ben in frustratie.quote:
Klassieker hè?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
Tof. Ik dacht laatst nog aan de smileys van Arma.
Oh, ik zie net dat je al in een relatie verkeert.quote:
Dat wist je toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:36 schreef Armageddon het volgende:
Wat een toestanden allemaal.
ik w8 nog op dequote:
Zal wel dronken zijn geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wist je toch?
De overstap was in februari, je ban pas in mei?
Waar zag je dat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat je al in een relatie verkeert.
quote:
Ik kreeg het door in mijn hoofd.quote:
Tijd voor een meeting !quote:
Je weet het adres.quote:
Dronken, blegh, wie doet dat nou,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |