quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef MUUS het volgende:Cynix woont samen. Ongeplande/ongewenste zwangerschappen zijn helemaal in. Toekomstige vaders die daarom zelfmoord willen plegen ook. Kasta maakte breezers altijd belachelijk. Toen kreeg hij ineens een . relatie
. met een breezer.
yvonne gaat steeds vreemder lullen en herkent homo's niet. Homo's die in het homo topic posten hè! We hebben iemand met rood schaamhaar en een wortel gehad. En foto's, vooral foto's. We hadden een leuk spuitfilmpje, maar die is stuk. Ik ben er pas achter dat werkelijk niemand colums leest op FOK! Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 20 <-- Daar kan je zien hoe de SOA's rondgaan. We hebben weer een search, alleen is die nu stuk.
Ik loop ook achter, Dago.quote:
Vriend van Vivi. Heeft ze een aantal keren verteld op het forum en meteen een aantal keer een edit aangevraagd. Dat heeft niet gewerkt en nu staat het volgens mij ergens open en bloot op het forum.quote:
Weet je wel wat dat kost?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb jij je anus nog niet gebleekt?![]()
Das lang geleden!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef amaranta het volgende:
Is Arma weer terug
Het belangrijkste is dat ik er ook nog steeds ben
Daar houd ik je aan.quote:
Parima.quote:Hoest nou statisch?![]()
Wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was laastst weer sinds een jaar of 4 online op mn ICQ.
Maar ik heb ook MSN
Nee niet als je zwanger bent van je suicidale vriend...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Impulsief posten? Dat moet je nooit doen.
Er is niets veranderd hierquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee niet als je zwanger bent van je suicidale vriend...
Nog steeds lief.quote:
Dat vroeg ik net aan jou.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Kost dat nou MUUS? Zo'n anusblekerij?
Ik ben net zo vasthoudend als gordelroos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Gelly! Ouwe relnicht van me! Je hebt nog steeds dezelfde ondertitel.
Dat ik msn heb wil niet zeggen dat hij of zij daadwerkelijk ook aan staat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil me op de MSN bedoel je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |