Alles went. Zelfs haar vent. Of de volgende. Of die van ervoor. Of die van... eh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef amaranta het volgende:
Maar misschien is hij er nu wel aan gewend.
En vind het hij het wel leuk.
Ik hou het allemaal niet meer bij. Ga eerst maar eens een beetje lezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap het ook.
Ow en wat ook belangrijk is
The_Ed heeft verkering!
Volgens mij is het nog waar ook.quote:
De vorige beviel niet, maar daar hebben we toch maanden van kunnen smullen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles went. Zelfs haar vent. Of de volgende. Of die van ervoor. Of die van... eh..
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
Wat is een popcornsmileY?
Ik heb je psotgeschiedenis ook gebookmarked hoor. Lekker leesvoer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog waar ook..
Zo zie je hem nooit ergens reageren en zo zit hij weer met die popcornsmiley in een topic in SEX of R&P waar ik dan heel toevallig ook ben. Gek hè?
Jij leest ook geen columns hè?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb je psotgeschiedenis ook gebookmarked hoor. Lekker leesvoer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
De vorige beviel niet, maar daar hebben we toch maanden van kunnen smullen.
Die kreeg hem trouwens alleen omhoog als ze een vinger in zijn reet stopte. I shit you not..
quote:
Arma zo van: Bianwie?quote:
quote:
Snie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij is het nog waar ook..
Zo zie je hem nooit ergens reageren en zo zit hij weer met die popcornsmiley in een topic in SEX of R&P waar ik dan heel toevallig ook ben. Gek hè?
Sjezus christus!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Barb het volgende:
[..]
Samenvatting: ziek geworden, ziekenhuis gelegen, al bijna 2 jaar aan het herstellen, functie kwijt, vriend kwijt, gezondheid kwijt, volgende maand de WAO in. Been better, been worse.
Oh nee toch niet, never been worse,.
Maar onkruid vergaat niet en uiteindelijk komt alles vast wel goed,.
Wat is je pseudoniem!quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Of een meisje of een cavia. Ik ben er nog niet uit.quote:
Knut.quote:
Mijn kat ook, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Barb het volgende:
En mijn konijn is blind aan één oog!
Zeg, als jij zegt column dan kijk ik op de frotpage. Níet op het weblog.quote:
Tell that to the rabbit,quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
Das ook niet leuk. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. JIj bent een bikkel namelijk!![]()
quote:Nog wel eens wat van die Carlos gehoord?![]()
Die bestaat weer. En nee, daar schop ik jullie niet heen. Daar kan ik niet in namelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Barb het volgende:
Dalijk worden we door die foto verbannen naar het keldertje,.
Of bestaat die ook al niet meer?
Oh, zal dat het zijn, denk je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, als jij zegt column dan kijk ik op de frotpage. Níet op het weblog.
Wát? Dit keer heb ik het vieze plaatje niet gepost, hoor.quote:
Ik volg het/je niet meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef MUUS het volgende:
Oh, zal dat het zijn, denk je?.
Wil jij yvonne laten weten dat ze dringend een deel 2 moet openen?.
[..]
Wát? Dit keer heb ik het vieze plaatje niet gepost, hoor.
Ah. Dus zó komt Knut aan zijn quotum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Schrijfsels van MUUS, le-zen.
De Voetschimmelfee.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Schrijfsels van MUUS, le-zen.
De Voetschimmelfee.
Trouwen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Arma! Ik hok met Atrimar, maar dat is verder niet interessant. Tararaboemdijee gaat trouwens trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |