quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:37 schreef MUUS het volgende:Cynix woont samen. Ongeplande/ongewenste zwangerschappen zijn helemaal in. Toekomstige vaders die daarom zelfmoord willen plegen ook. Kasta maakte breezers altijd belachelijk. Toen kreeg hij ineens een . relatie
. met een breezer.
yvonne gaat steeds vreemder lullen en herkent homo's niet. Homo's die in het homo topic posten hè! We hebben iemand met rood schaamhaar en een wortel gehad. En foto's, vooral foto's. We hadden een leuk spuitfilmpje, maar die is stuk. Ik ben er pas achter dat werkelijk niemand colums leest op FOK! Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 20 <-- Daar kan je zien hoe de SOA's rondgaan. We hebben weer een search, alleen is die nu stuk.
Ik loop ook achter, Dago.quote:
Vriend van Vivi. Heeft ze een aantal keren verteld op het forum en meteen een aantal keer een edit aangevraagd. Dat heeft niet gewerkt en nu staat het volgens mij ergens open en bloot op het forum.quote:
Weet je wel wat dat kost?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb jij je anus nog niet gebleekt?![]()
Das lang geleden!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef amaranta het volgende:
Is Arma weer terug
Het belangrijkste is dat ik er ook nog steeds ben
Daar houd ik je aan.quote:
Parima.quote:Hoest nou statisch?![]()
Wil je daar mee zeggen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was laastst weer sinds een jaar of 4 online op mn ICQ.
Maar ik heb ook MSN
Nee niet als je zwanger bent van je suicidale vriend...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:50 schreef Armageddon het volgende:
Impulsief posten? Dat moet je nooit doen.
Er is niets veranderd hierquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee niet als je zwanger bent van je suicidale vriend...
Nog steeds lief.quote:
Dat vroeg ik net aan jou.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Kost dat nou MUUS? Zo'n anusblekerij?
Ik ben net zo vasthoudend als gordelroos.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Gelly! Ouwe relnicht van me! Je hebt nog steeds dezelfde ondertitel.
Dat ik msn heb wil niet zeggen dat hij of zij daadwerkelijk ook aan staat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil me op de MSN bedoel je toch?
zo te zien werken zn medicijnen.quote:
Geen idee, ze is immers zo stabiel en dan verwacht je zulk gedrag niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
@ Muus
Ik heb het ook een paar keer gelezen. En daarna inderdaad gezien dat het ge-edit werd. Maar net zoals ik hebben veel anderen het gelezen.
Waarom post ze dan ook zo impulsief...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er is niets veranders hier
Zitten er ook nog gothics?
*knijpt in arm*quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef David Letterman het volgende:
wtf...Arma is er weer...droom ik...?
Al gevonden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:45 schreef MUUS het volgende:
Hoe of hoeveel weet ik nog niet, but stay tuned.
Triest verhaal. Alles, helemaal, totaal triest..
Waarheen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef amaranta het volgende:
Duchess en Juup gaan ook verhuizen.
Die exacte details zijn nog niet gepost. Nu heeft ze een ban (*kuchje onderdrukt*), maar de lege velden zullen na de unban vast ingevuld gaan worden.quote:
Dat wil juup niet zeggen.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*knijpt in arm*
Het is echt zo!!
Ja, die cursus ken ik, maar zoutzuur is niet hetzelfde als chloor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Armageddon het volgende:
@ MUUS: Ik wil het anders wel doen hoor voor een schappelijk prijsje. Heb een cursus gevonden via Google.
Das mooi! Heb je een relatie of een langdurig conflict?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ik msn heb wil niet zeggen dat hij of zij daadwerkelijk ook aan staat.
Maar goed.
Wat ik je over msn kan vertellen kan ook zo.
Ik ben niet zwanger maar ik woon wel samen met Mex. Die ik dus van de ICQ ken.
We hebben een huis gekocht.
In topics waar MUUS post, lees ik meestal alleen MUUS' posts.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef amaranta het volgende:
@ Modus. Wat was er niet duidelijk aan mijn post?
Een samenvatting dus:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
In topics waar MUUS post, lees ik meestal alleen MUUS' posts..
Ah zo. Dat wist ik al, op de getalletjes en de laatste zin na.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:00 schreef amaranta het volgende:
Een samenvatting dus:
Die user is zwanger, ze heeft pas 2 maanden verkering en is ongeveer 1 maand en 30 dagen zwanger.
Hij vind het niet gaaf.
Ow dat is dus niks? Er staat tegenwoordig ook teveel troep op dat internet. Voor geen meter te vertrouwen allemaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, die cursus ken ik, maar zoutzuur is niet hetzelfde als chloor.
Ik wil nog wel mijn schijt kunnen ophouden, dank u vriendelijk..
Ja, dat is dus de Emo waar MUUS het over had. Vind het wel een gothic smile ja. Ik snap het wel.quote:
Maar misschien is hij er nu wel aan gewend.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah zo. Dat wist ik al, op de getalletjes en de laatste zin na..
Da's best een mooie stelregel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
In topics waar MUUS post, lees ik meestal alleen MUUS' posts..
Ik snap het ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de Emo waar MUUS het over had. Vind het wel een gothic smile ja. Ik snap het wel.![]()
Alles went. Zelfs haar vent. Of de volgende. Of die van ervoor. Of die van... eh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:03 schreef amaranta het volgende:
Maar misschien is hij er nu wel aan gewend.
En vind het hij het wel leuk.
Ik hou het allemaal niet meer bij. Ga eerst maar eens een beetje lezen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap het ook.
Ow en wat ook belangrijk is
The_Ed heeft verkering!
Volgens mij is het nog waar ook.quote:
De vorige beviel niet, maar daar hebben we toch maanden van kunnen smullen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles went. Zelfs haar vent. Of de volgende. Of die van ervoor. Of die van... eh..
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef amaranta het volgende:
Wat is een popcornsmileY?
Ik heb je psotgeschiedenis ook gebookmarked hoor. Lekker leesvoer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog waar ook..
Zo zie je hem nooit ergens reageren en zo zit hij weer met die popcornsmiley in een topic in SEX of R&P waar ik dan heel toevallig ook ben. Gek hè?
Jij leest ook geen columns hè?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb je psotgeschiedenis ook gebookmarked hoor. Lekker leesvoer.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
De vorige beviel niet, maar daar hebben we toch maanden van kunnen smullen.
Die kreeg hem trouwens alleen omhoog als ze een vinger in zijn reet stopte. I shit you not..
quote:
Arma zo van: Bianwie?quote:
quote:
Snie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij is het nog waar ook..
Zo zie je hem nooit ergens reageren en zo zit hij weer met die popcornsmiley in een topic in SEX of R&P waar ik dan heel toevallig ook ben. Gek hè?
Sjezus christus!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Barb het volgende:
[..]
Samenvatting: ziek geworden, ziekenhuis gelegen, al bijna 2 jaar aan het herstellen, functie kwijt, vriend kwijt, gezondheid kwijt, volgende maand de WAO in. Been better, been worse.
Oh nee toch niet, never been worse,.
Maar onkruid vergaat niet en uiteindelijk komt alles vast wel goed,.
Wat is je pseudoniem!quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Of een meisje of een cavia. Ik ben er nog niet uit.quote:
Knut.quote:
Mijn kat ook, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Barb het volgende:
En mijn konijn is blind aan één oog!
Zeg, als jij zegt column dan kijk ik op de frotpage. Níet op het weblog.quote:
Tell that to the rabbit,quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
Das ook niet leuk. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. JIj bent een bikkel namelijk!![]()
quote:Nog wel eens wat van die Carlos gehoord?![]()
Die bestaat weer. En nee, daar schop ik jullie niet heen. Daar kan ik niet in namelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Barb het volgende:
Dalijk worden we door die foto verbannen naar het keldertje,.
Of bestaat die ook al niet meer?
Oh, zal dat het zijn, denk je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, als jij zegt column dan kijk ik op de frotpage. Níet op het weblog.
Wát? Dit keer heb ik het vieze plaatje niet gepost, hoor.quote:
Ik volg het/je niet meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef MUUS het volgende:
Oh, zal dat het zijn, denk je?.
Wil jij yvonne laten weten dat ze dringend een deel 2 moet openen?.
[..]
Wát? Dit keer heb ik het vieze plaatje niet gepost, hoor.
Ah. Dus zó komt Knut aan zijn quotum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Schrijfsels van MUUS, le-zen.
De Voetschimmelfee.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Schrijfsels van MUUS, le-zen.
De Voetschimmelfee.
Trouwen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Arma! Ik hok met Atrimar, maar dat is verder niet interessant. Tararaboemdijee gaat trouwens trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |