abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38892633
hele middag geshopt wat baal ik toch van die shirtjes die strak om je lichaam trekken... kwa breedte zou ik M aan kunnen xl geprobeert maar was gewoon hetzelfde.

Net wel heerlijk friet gehad wat was dat weer lang geleden
pi_38897883
YESYESYES!!!

mijn bijlesleerlinge is geslaagd... Met zelfs een 7 op scheikunde!
Ik ben best opgelucht, ze heeft het echt goed gedaan!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38898480
Teigan, gefeliciteerd! Je mag best wel trots daarop zijn, jij heb haar immers geholpen met het halen van dat cijfer
pi_38900047
Hehe, ik ben moe, voldaan en doorweekt. Heb net 50 minuten gedanst (in de woonkamer).

Ik voelde me nogal ellendig, had teveel gegeten en voelde me wanhopig (kon het immer niet meer terug draaien) en heb zelfs even geprobeerd het er weer uit te gooien. Gelukkig lukte dat niet, weer wat geleerd, vinger in mijn keel werkt niet. Stom dat ik zonodig zoveel moest eten, ik had mezelf verder zo keurig gedragen vandaag. Ben ook alleen thuis, vriend is al een hele week op cursus en slaapt in een conferentiecentrum, het is wel 4km van ons huis... leuk geregeld dat hij daar moet blijven... zit ik hier alleen met mijn dip(je).

Dus ben ik -nadat de 4 pannenkoeken met appel/rozijn/kaneel een beetje waren gezakt- maar gaan dansen. CD van buikdansles opgezet en mezelf flink in het zweet gewerkt. Helpt echt goed, ik voel me weer een stuk beter... behalve dat ik kcal heb verbrand -wat natuurlijk erg lekker is- helpt (buik)dansen echt lekker tegen dipjes, eventjes helemaal los gaan. Heerlijk. Dat is ook de reden dat ik op buikdansles ben gegaan, dansen "geneest"...

Ik ga douchen en lekker vroeg naar bed. Tot morgen allemaal!

Oja, Teigan, gefeliciteerd! Heb je je studentje toch erg goed bijgeschoold!
(Was zo met mezelf bezig dat ik haast vergeet je te feliciteren, foei)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38900811
danku danku..

Ik ben blij dat ik haar goed heb weten bij te scholen, maar het grootste deel heeft ze natuurlijk zelf gedaan.. Ze heeft er hard voor gewerkt, en ze verdient het ook gewoon...

ze komt binnenkort nog langs met taart om het te vieren, en ik moest natuurlijk wel bij de diploma uitreiking aanwezig zijn.... Ik heb er nu al zin in!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 juni 2006 @ 22:44:33 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38901881
Teigan Proficiat!!!

Levitation, dipjes zijn niet leuk. Maar een keer teveel eten is niet erg hoor. Geen gekke dingen gaan doen hoor meid

Mijn vriendje vertrekt zaterdag voor een week naar Minneapolis... En alhoewel ik goed verzorgd zal worden door de buren, vind ik het toch niet zo...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 16-06-2006 14:29:54 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38902047
en nu dacht ik dus even alleen maar aan mezelf..

Levitation, kotsen is niet de oplossing, dat kan ik je zo al vertellen, en een keertje over de schreef gaan kan zo af en toe voorkomen... Wees lief voor jezelf, daar bereik je veel meer mee...
En dat heb je nu ook wel gedaan met het dansen, als ik het zo lees...

hou je taai, en bel anders je vriendje nog ff....(kun je niet gewoon stiekum even dat conferentiecentrum insluipen? Of deelt hij zijn kamer?)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 22:54:01 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38902453
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ja joh, zodra ik lekker zit zak ik weg
Weer niet gelukt vanavond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38903430
Dit meisje is het absoluut zat.

Ik heb steeds geen puf om wat te doen en ik baal daarvan. Als ik bezig ben dan voel ik me onmiddelijk versuft.
Maarja. Over 2 weken is alle stress weg en dan ga ik samen met een vriendin 3 keer in de week skaten.
Ook heb ik de hulp van een dietiste ingeschakeld en ik heb 25 juli m'n eerste afspraak. Duurt nog wel even lang, maar het is een begin.
Ik baal gewoon zo erg van mezelf. BAH! Ik ben dan gelukkig niet moddervet ofzo hoor, maar ik haat m'n kont en m'n benen, zo vreselijk lelijk. Ik heb gewoon een ideaalbeeld in mn hoofd zitten welke ik na wil streven, maar of dat ooit lukt???
Nouja, hoe dan ook... het komt allemaal vast wel weer goed.
Tralalalaaa
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:49:27 #212
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38910535
Weer een goede morgen allemaal! Hoe is het ermee? Mijn dipje is weer een beetje minder dipperig. Vanavond komt mijn vriend ook weer thuis en daar ben ik echt blij mee! Heb 'm echt gemist.
En natuurlijk vanavond voetbal kijken! Echt spannend hopelijk gaan "de jongens" flink stunten tegen Ivoorkust!

In september moet mijn vriend weer naar de VS, 2de keer dit jaar, 4de keer dat ik dit jaar een week alleen zit... (2 keer cursus in NL gehad). En ik vind er niets aan... 't huis is leeg en stil, ik eet alleen, m'n bed is leeg. Bah. Ben blij dat ik niet met een schipper of trucker samenwoon dan was ik helemaal gek geworden.
***Levi was here***
pi_38910536
gutenmorgen allemaal....

wat is het hier nog stil zeg...
pi_38910593
*gaap*

Goeie morgen. Ik wil terug naar mijn bed, die is zo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 09:53:25 #215
13151 crew  Rewimo
pi_38910613
Levitation, lijkt me inderdaad saai als je gewend bent om samen te zijn.

En ja het is stil, zijn we allemaal al in oranjestemming? Hier wel, de meeste collega's hebben wel iets oranjes aan vandaag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38910736
Ik moet vanavond gewoon werken
Baal er wel flink van. Werk in een sportkantine, waar bijna alles al is afgelopen voor dit seizoen.
Vanavond sta ik daar voor 4 dutchtennisers.
pi_38910798
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:52 schreef ymme het volgende:
*gaap*

Goeie morgen. Ik wil terug naar mijn bed, die is zo lekker
Idd het is lang geleden dat ik zoveeel zin had om te blijven liggen in bed en te genieten, helaas ik moest eruit, effe doorbijten dus.

Ik heb nu dagelijks 300kcal minder dan normaal gegeten deze week. En ik moet zeggen ik ben de hele week al vanaf maandag ENORM MOE

[ Bericht 4% gewijzigd door Emu op 16-06-2006 11:26:20 ]
pi_38910870
Ik snap je zin niet helemaal Emu

Ik heb nu 300Kcal van mijn dieet gedaan? 300Kcal minder gegeten elke dag:?
Dat moet je ook niet doen, dan krijg je waarschijnlijk niet voldoende energie naar binnen, dat verklaart je moeheid.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:05:53 #219
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38910888
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, lijkt me inderdaad saai als je gewend bent om samen te zijn.

En ja het is stil, zijn we allemaal al in oranjestemming? Hier wel, de meeste collega's hebben wel iets oranjes aan vandaag [afbeelding]
Ik kwam vanochtend tot de conclusie dat ik niet één oranje kledingstuk heb. Maar mijn hart is oranje, telt dat ook? En m'n muts in mijn avatar (ontzettend slecht met paint bewerkt )

Ik vind alleen zijn inderdaad super saai, maar dat heb ik altijd gevonden... kan ook niet tegen alleen op een kamer zitten op mijn werk. Ik hou gewoon van mensen om me heen, hoeven er niet veel te zijn, maar als ik te lang alleen ben ga ik in mezelf kletsen. En da's meestal geen succes, ben niet zo lief tegen mezelf...
***Levi was here***
pi_38912104
ik zit vanavond in de auto als Nederland moet spelen..

ik ga oppassen op mijn neefje en nichtje, en vanavond is er nog een nichtje van hun bij... Ze zijn bijna 3 en 4, en dat andere nichtje is 6, dus dat kan nog leuk worden....
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:13:40 #221
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38912401
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:00 schreef teigan het volgende:
ik zit vanavond in de auto als Nederland moet spelen..

ik ga oppassen op mijn neefje en nichtje, en vanavond is er nog een nichtje van hun bij... Ze zijn bijna 3 en 4, en dat andere nichtje is 6, dus dat kan nog leuk worden....
Op radio 1 doen ze live verslag van de wedstrijd, kun je in de auto luisteren... Wel oppassen met plotselinge bewegingen als er gescoord wordt.
***Levi was here***
pi_38912710
wie feest er mee??

ik ben gister GESLAAGD met een 8

en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_38912729
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:04 schreef ymme het volgende:
Ik snap je zin niet helemaal Emu

Ik heb nu 300Kcal van mijn dieet gedaan? 300Kcal minder gegeten elke dag:?
Dat moet je ook niet doen, dan krijg je waarschijnlijk niet voldoende energie naar binnen, dat verklaart je moeheid.
Ja inderdaad dus dagelijks 300kcal minder, dan zit ik op 1400kcal, de doket had gezegd 1400-1500kcal zou geen probleem mogen zijn...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 11:31:22 #224
13151 crew  Rewimo
pi_38912829
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef Knuzzel het volgende:
wie feest er mee??

en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!
Goed gedaan! Gefeliciteerd!
pi_38912958
Knuzzel!!! Gefeliciteerd!!!!

Ennuh Levitation, de snelweg is ws. zo leeg dat het niet eens op zou vallen als je een rare stuurbeweging maakt..

maar ik heb een sterk vermoeden dat wij naar Biddinghuizen rijden op de klanken van oa. Rammstein...
pi_38913061
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Emu het volgende:

[..]

Ja inderdaad dus dagelijks 300kcal minder, dan zit ik op 1400kcal, de doket had gezegd 1400-1500kcal zou geen probleem mogen zijn...
Ik vrees dat je dokter het wat laag inschat... je bent toch een man? En je fietst toch vaak? Ik denk dat je moeheid voor een stuk daardoor te verklaren is (en het is een vrij warme week, dat maakt ook snel loom)

Knuzzel, gefeliciteerd! Een acht!
pi_38913117
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef Knuzzel het volgende:
wie feest er mee??

Wow een 8 Echt super gedaan. Gefeliciteerd
pi_38913156
ik heb eigenlijk zin om naar de bioscoop te gaan vanavond ipv voetbal te kijken

wie wil er mee?
pi_38913181
ik ga vanavond al naar de bios octopussy en is een beetje ver om mee te gaan voor jou denk ik

eindhoven
pi_38913273
teigan wat gaaf van je bijlesleerling en een 7 is gewoon een prachtig cijfer zeg! Gefeliciteerd

Levitation balen van je dipje, maar fijn dat het alweer over is. Maar ik kan het me voorstellen als hij steeds een week weg is; ik vind het ook al heel eenzaam en stil als Dennis een nacht ergens anders slaapt of op kamp is oid. Dat buikdansen klinkt wel superleuk trouwens. We hebben het er ooit een keer over gehad om met de dieetclub ook een buikdansles te gaan doen Leek me geweldig! Maar ik weet niet of er animo voor is. Kan ik thuis ook los gaan op buikdansmuziek.

Rewimo Ga je nu strakj tijdens nederland-ivoorkust ook in slaap vallen?

Take_A_Picture Pas je op met ideaalbeelden van je lijf? Voor je het weet ben je nooit tevreden en dat zou heel spijtig zijn. Ook slanke vrouwen kunnen dikke kuiten, een putjeskont of slappe bovenbenen hebben hoor Maar die afspraak met een diëtiste is een goed idee denk ik

Knuzzel super!!! Gefeliciteerd.

teigan Ik heb een auto-ongeluk gehad op de klanken van Rammstein (serieus!!)

octopussy ik! Ik wil mee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38913391
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef Riann het volgende:
hele middag geshopt wat baal ik toch van die shirtjes die strak om je lichaam trekken... kwa breedte zou ik M aan kunnen xl geprobeert maar was gewoon hetzelfde.

Net wel heerlijk friet gehad wat was dat weer lang geleden
Daar wil ik even bij aansluiten, ze hebben op dit moment echt leuke jurken bij de WE, ook nog in redelijk grote maten. Dus ik helemaal blij. Ga ik passen, blijkt dat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat de mouwen dan ook wat breder moeten zijn en zo'n wikkellint ook wat langer.....

Daar kan ik nou zo sjachie van worden. Het was echt een hele leuke jurk, maar het zag er gewoon niet uit met de mouwtjes die of je arm afknepen of met de knoopjes los er raar uitzagen, om nog maar niet te praten van dat wikkellint om je middel, wat doordat het te kort was alleen maar achter in een strik vast kon (ik voelde me als een varkentje met een krulstaart)

Zo, dat moest ik even kwijt!
pi_38913510
isabeau, jij doet ook wel andere dingen op de klanken van Rammstein.....

octopussy, filmpje klinkt best leuk, jammer dat ik vanavond met drie kiddo's opgescheept zit, en je zo ver weg woont...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:57:51 #233
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913528
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Levitation balen van je dipje, maar fijn dat het alweer over is. Maar ik kan het me voorstellen als hij steeds een week weg is; ik vind het ook al heel eenzaam en stil als Dennis een nacht ergens anders slaapt of op kamp is oid. Dat buikdansen klinkt wel superleuk trouwens. We hebben het er ooit een keer over gehad om met de dieetclub ook een buikdansles te gaan doen Leek me geweldig! Maar ik weet niet of er animo voor is. Kan ik thuis ook los gaan op buikdansmuziek.
Tja, dipjes... ik vrees dat ik binnenkort toch maar eens met mijn huisarts moet gaan praten. Dacht eerst een winterdip te hebben, maar ondertussen is het half juni en ik voel me nogsteeds ellendig. Mijn werk helpt ook niet echt mee, ik vind er niets aan. Collega's zijn leuk, maar ik heb echt helemaal niets met 't werk dat ik doe. Gevolg: ik zit al weer een week lang alleen maar te Fokken en het werk dat ik zou moeten doen stapelt zich op. Heb nog geen klachten gehad, maar dat zit er onderhand wel aan te komen.

Eigenlijk zou ik gewoon een andere baan moeten zoeken, maar aangezien ik in een dip zit en mijn zelfbeeld echt heel slecht is op het moment... heb ik dus "geen zin" om te solliciteren en ik denk ook dat ik nergens geschikt voor ben en dat maakt samen dat ik mij dus ook absoluut niet zou kunnen verkopen bij een sollicitatie. Zie het al voor me: "Waarom wilt u bij dit bedrijf werken?", antwoord: "Nou, eigenlijk wil ik helemaal niet werken, ik wil graag binnen uw bedrijf graag hele dagen rondhangen op het forum van Fok!".

Zucht, dan maar 's avonds thuis buikdansen... Daar word ik gelukkig wel vrolijk van!
***Levi was here***
pi_38913574
blijf er maar niet te lang mee lopen Levitation, hoe eerder je zoiets aanpakt, des te beter..

Ennuh, uitzoeken wat je echt wilt gaan doen qua werk en dan gaan solliciteren kan ook positief werken hoor... Ik was heel blij dat ik het vooruitzicht had van mijn jaar als LIO straks, anders was ik er helemaal niet doorheen gekomen...
pi_38913659
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Take_A_Picture Pas je op met ideaalbeelden van je lijf? Voor je het weet ben je nooit tevreden en dat zou heel spijtig zijn. Ook slanke vrouwen kunnen dikke kuiten, een putjeskont of slappe bovenbenen hebben hoor Maar die afspraak met een diëtiste is een goed idee denk ik
Ik ben allang blij als mijn kont minder groot is en als mijn bovenbenen wat mooier slank zijn.
Mijn streefgewicht is 65, zit nu (helaas weer) op de 78, maar ik denk dat ik dat zetje van de dietiste nodig heb om beter af te kunnen vallen.
Op deze manier gaan we kijken wat er goed is voor mij en wat niet en ben ik niet zo streng voor mezelf, tenzij het iets is waarvan zij zegt, 'dat kun je beter niet meer eten'. Want dan eet ik het ook niet meer.
Of ik ooit de 65 haal? Geen idee. Ik blijf realistisch en ik wil er gewoon zo veel mogelijk af hebben.
Maar lager dan de 65 wil ik eigenlijk niet
Ik realiseer me maar al te goed dat de meeste modellen ook putten in hun benen hebben maar dat die netjes worden weggesoept
Tralalalaaa
pi_38913675
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:57 schreef teigan het volgende:
isabeau, jij doet ook wel andere dingen op de klanken van Rammstein.....
Maar daar komen (meestal) geen ongelukken van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38913714
Levitation Zo'n bijbaan hèb ik dus Dat ik de hele nacht ongestoord op Fok mag rondhangen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:05:56 #238
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913751
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
blijf er maar niet te lang mee lopen Levitation, hoe eerder je zoiets aanpakt, des te beter..

Ennuh, uitzoeken wat je echt wilt gaan doen qua werk en dan gaan solliciteren kan ook positief werken hoor... Ik was heel blij dat ik het vooruitzicht had van mijn jaar als LIO straks, anders was ik er helemaal niet doorheen gekomen...
Ik baal op het moment heel erg van mijn opleiding en mijn opleidingsniveau... heb een HBO diploma, maar de richting die ik heb gedaan (HEAO-MER) ligt echt verschrikkelijk slecht in de markt. Veel te generalistisch, bedrijven kunnen er niets mee. Alleen banken vragen het wel eens, maar ik heb absoluut geen zin om als Accountmanager te gaan werken en dingen te verkopen die ik zelf niet zou willen hebben. (Getver, ik haat 't dat ik zo principieel kan zijn, is alleen maar lastig.) Liefst zou ik naar de universiteit gaan, maar ik ben ondertussen al 27 en ik heb al een studieschuld, full-time studeren zie ik echt niet meer zitten. Plus dat ik echt niet weet welke studie ik zou willen doen.

Denk steeds meer dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt en ik iets totaal anders zou moeten doen. Alleen moet ik er nog even uit zien te komen wat dat dan is. Vannacht droomde ik dat ik ontslag had genomen en er een half jaar voor had uitgetrokken om te ontdekken wat ik echt wil. Helaas hielp de droom niet en weet ik 't nogsteeds niet.
***Levi was here***
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:06:51 #239
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913771
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Levitation Zo'n bijbaan hèb ik dus Dat ik de hele nacht ongestoord op Fok mag rondhangen.
Maar dit is mijn "carrière", was het maar een bijbaan...
Ergste is dat ik ondanks mijn totaal onvolwassen gedrag een goede beoordeling heb gekregen bij mijn beoordelingsgesprek. Mijn baas is tevreden over mijn werk... WELK WERK? Eigenlijk is het wel grappig ook...
***Levi was here***
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:10:56 #240
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913869
Oja, over buikdansen... mijn lerares geeft ook workshops aan groepen. Bijvoorbeeld vrijgezellenfeesten en vriendinnengroepen. Denk alleen wel dat ze die geeft in haar studio in Weert, da's voor de meesten wel echt verweg.
Maar zo'n workshop is vast ook wel ergens anders te regelen... maar het is vaak vrij prijzig. Ik ga even googlen... (zit toch op mijn werk, tijd zat)

Ik heb een linkje gevonden, misschien is dit iets.

[ Bericht 17% gewijzigd door Levitation op 16-06-2006 12:18:36 ]
***Levi was here***
pi_38913913
Levitation, dat lijkt me inderdaad dan erg vervelend, je kan eigenlijk geen kant uit..
ik had geluk dat ik bij mijn studie nog een paar andere richtingen uitmocht, het stomme is nu alleen, ik heb een hele tijd geroepen dat ik zo graag het onderwijs inwilde, en nu het bijna zover is, begin ik weer aan alles te twijfelen..

Maar ik ga ervanuit dat het wel goed komt, en anders kan ik altijd nog landmeter worden ....
pi_38914109
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar dit is mijn "carrière", was het maar een bijbaan...
Ergste is dat ik ondanks mijn totaal onvolwassen gedrag een goede beoordeling heb gekregen bij mijn beoordelingsgesprek. Mijn baas is tevreden over mijn werk... WELK WERK? Eigenlijk is het wel grappig ook...
Ach in de organisatie waar ik stage liep werd zo ongeveer 80% van de werktijd van de werknemers NIET voor werk gebruikt. Toen ik dat hoorde voelde ik me ineens ook niet meer zo schuldig dat ik elke dag zo ongeveer heel Fok uitkamde op interessante topics.

Maar het klinkt alsof je helemaal geen uitdaging meer heb in je werk

Die onzekerheid over solliciteren en het 'verdienen' van een leuke baan klinkt me ook erg bekend in de oren. En dan heb ik alleen nog maar last gehad van stage-sollicitaties, ben ook veel te onzeker over wat ik kan.
pi_38914475
Klinkt zo bekend in de oren... toen ik net startte, was het werk leuk, ik had fijne collega's en ik was de hele tijd bezig. Nu hebben ondertussen 2 van die leuke collega's ontslag genomen, en is de andere in een racistische zeur veranderd na haar zwangerschapsverlof (heel lelijk, maar ofwel praat ze over elke beweging dat dat kleine ding maakt, ofwel gaat het over 'die vreemden').
We zitten heel vaak op internet, helaas heb ik een computer waar de baas (en een deel van mijn collega's) op het scherm kijkt. Dus af en toe komt er een opmerking dat ik toch wel vaak 'niet werkgerelateerde dingen' doe...
Ik hoop dus dat we minder subsidies krijgen en dat ik om die reden ontslagen word. Dat solliciteert toch al beter dan dat je zelf ontslag neemt en niet goed weet welke richting je uit moet.
pi_38914588
Mag ik even van me afzeuren? Ik voel me nu zó ellendig. Psychisch gaat het helemaal niet lekker, het lijnen gaat niet zoals ik dat wil en nu is mn vriend ook nog eens voor 3 weken in Indonesië :S

Het enige wat ik nu kan doen is janken, en daar baal ik van!!
It is your friends who make your world!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:41:15 #245
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38914789
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mag ik even van me afzeuren? Ik voel me nu zó ellendig. Psychisch gaat het helemaal niet lekker, het lijnen gaat niet zoals ik dat wil en nu is mn vriend ook nog eens voor 3 weken in Indonesië :S

Het enige wat ik nu kan doen is janken, en daar baal ik van!!
Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt. Klote, he!
Een knuffel voor Ikiskoel.
Ik zou graag iets zeggen waar je je beter door voelt, maar aangezien ik me net zo ellendig voel, kom ik eventjes niet verder dan een knuffel.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 12:47:48 #246
13151 crew  Rewimo
pi_38914989
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar komen (meestal) geen ongelukken van
Als het is wat ik denk kunnen er wel ongelukjes van komen

En ik denk niet dat ik van Christan de kans krijg om tijdens Nederland-Ivoorkust in slaap te vallen
pi_38916058
ik ga ook even meesippen, ik heb net een gesprek gehad mbt een eindopdracht van een vak, en daar word ik ook zwaar depri van..
Als ik het zo begrijp dan moet ik er gewoon nog enorm veel tijd en werk in gaan stoppen, en die tijd heb ik niet/wil ik er niet instoppen..
Stom rotvak ook...
pi_38916163
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt. Klote, he!
Een knuffel voor Ikiskoel.
Ik zou graag iets zeggen waar je je beter door voelt, maar aangezien ik me net zo ellendig voel, kom ik eventjes niet verder dan een knuffel.
Levitation, wij kunnen elkaar de hand schudden Ik ben erg blij met je knuffel en knuffel dan ook stevig terug Verder weet ik eigenlijk ook niks te zeggen....
Ik denk dat ik zo maar even naar de markt ga voor wat fruit en een klein beetje niet-goed eten. Omdat ik vind dat ik dat wel verdiend heb.... Zal ik voor jou ook iets meenemen, Levitation?

Edit: Wil jij ook wat, Teigan? En verder nog mensen die iets nodig hebben van de markt?
pi_38916247
ja, lekker fruitjes..
maar ik ga nu, practicum voorbespreken..
pi_38916630
Aardbeien, een pond, en ik ga ze nu lekker opeten
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:22:55 #251
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38918165
Octopussy, ik ga vanavond naar de Ikea in Delft! Ga je mee?

En Levitation, ik heb ook HEAO MER gedaan en herken het wel een beetje wat je beschrijft. Ik heb ook ooit op de carrierebeurs gestaan voor het bedrijf waar ik nu werk en daar kreeg ik als instructie dat ze geen mensen wilden met HEAO MER! Ik vond het een beetje moeilijk te verkopen.
Maar het belangrijkste is dat je voor jezelf bedenkt wat je wilt. Een diploma geeft alleen maar aan dat je een bepaald denk-niveau hebt en je echte competenties zul je in je werk moeten ontwikkelen.
Overigens kun je ook in deeltijd gaan studeren. Doe ik ook, ben nu bijna klaar met bedrijfskunde.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 juni 2006 @ 14:39:36 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38918794
Het is toch wat met al die vriendjes die maar allemaal weggaan... Ik ben nu al aan het aftellen, hij gaat morgen en is dan over 7 nachtjes slapen weer terug

Iedereen die het kan gebruiken
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:46:31 #253
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38919038
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Liejannuh het volgende:

En Levitation, ik heb ook HEAO MER gedaan en herken het wel een beetje wat je beschrijft. Ik heb ook ooit op de carrierebeurs gestaan voor het bedrijf waar ik nu werk en daar kreeg ik als instructie dat ze geen mensen wilden met HEAO MER! Ik vond het een beetje moeilijk te verkopen.
Maar het belangrijkste is dat je voor jezelf bedenkt wat je wilt. Een diploma geeft alleen maar aan dat je een bepaald denk-niveau hebt en je echte competenties zul je in je werk moeten ontwikkelen.
Overigens kun je ook in deeltijd gaan studeren. Doe ik ook, ben nu bijna klaar met bedrijfskunde.
Hahaha, de carrierebeurs, dat was echt het toppunt van deprimerend! Als je zei dat je MER deed keken ze je vol meelij aan of begonnen ze over omscholingstrajecten ik was nog niet eens klaar met mijn studie... Meestal begon ik maar een kletspraatje met de mensen bij zo'n stand en lulde ik zo lang mogelijk er omheen, erg gezellige gesprekken, tot het toverwoord "MER" viel.

Tijdens de studie grapten we ook altijd al dat we "van heel veel helemaal niets wisten". Waar heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik aan de Haagse Hogeschool
***Levi was here***
pi_38919740
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef Sjeen het volgende:
Het is toch wat met al die vriendjes die maar allemaal weggaan... Ik ben nu al aan het aftellen, hij gaat morgen en is dan over 7 nachtjes slapen weer terug

Iedereen die het kan gebruiken
Ik vind dat wij onze vriendjes vast moeten binden Die van mij is afgelopen maandag vertrokken en komt pas over 2,5 week weer terug
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:07:32 #255
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38919833
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hahaha, de carrierebeurs, dat was echt het toppunt van deprimerend! Als je zei dat je MER deed keken ze je vol meelij aan of begonnen ze over omscholingstrajecten ik was nog niet eens klaar met mijn studie... Meestal begon ik maar een kletspraatje met de mensen bij zo'n stand en lulde ik zo lang mogelijk er omheen, erg gezellige gesprekken, tot het toverwoord "MER" viel.

Tijdens de studie grapten we ook altijd al dat we "van heel veel helemaal niets wisten". Waar heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik aan de Haagse Hogeschool
Ja! Dat viel me ook op! Er kwamen heel veel mensen lichtelijk wanhopig naar mij en mijn collega's toe om te vragen of wij dan misschien iets konden met mensen die MER hadden gedaan!
Ik was de rotste niet en vroeg vooral naar de keuzevakken en de cijfermatige intresse.

Overigens ben ik in 1997 afgestudeerd en toen waren de MER-mensen nog een soort van bijzonder. Er zaten geloof ik 40 mensen in mijn jaar. Ik heb trouwens ook aan de HHS gestudeerd.
pi_38920070
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Liejannuh het volgende:

Overigens ben ik in 1997 afgestudeerd en toen waren de MER-mensen nog een soort van bijzonder. Er zaten geloof ik 40 mensen in mijn jaar. Ik heb trouwens ook aan de HHS gestudeerd.
Goh, dan ben ik ook een soort van bijzonder, in mijn jaar zaten er aan het begin maar 39......
En daar zijn er nu misschien een stuk of 30 van over die uiteindelijk afstuderen...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:17:55 #257
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38920228
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:13 schreef teigan het volgende:

[..]

Goh, dan ben ik ook een soort van bijzonder, in mijn jaar zaten er aan het begin maar 39......
En daar zijn er nu misschien een stuk of 30 van over die uiteindelijk afstuderen...
Is jouw studie ook de kleinste van de opleiding? Ik vind kleine opleiidngen eigenlijk wel leuk, dan ken je tenminste de meeste mensen nog.
pi_38920470
Ehm, de kleinste weet ik niet, toen ik begon was wiskunde nog kleiner, daar begonnen toen 7 mensen..

het is wel leuk, iedereen kennen, maar er hangt bij ons ook een hoop geroddel aan vast, en toen het mij psychisch een stuk minder ging, vond ik dat toch niet zo fijn, en hebben veel mensen me ook laten vallen..

en als je dan in een kleine studie zit waar je met toch een flink aantal mensen omging, dan sta je ineens wel alleen, en dat is niet zo fijn..
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:49:27 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38921423
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja! Dat viel me ook op! Er kwamen heel veel mensen lichtelijk wanhopig naar mij en mijn collega's toe om te vragen of wij dan misschien iets konden met mensen die MER hadden gedaan!
Ik was de rotste niet en vroeg vooral naar de keuzevakken en de cijfermatige intresse.

Ik was pas in 2004 klaar. Toen ik in 2000 begon hadden we 9 eerste jaars klassen van een man of 35... 400 300 studenten dus! Uiteindelijk zijn we met een groep van 120 studenten afgestudeerd, de rest was of vertrokken of deed er langer over.
Toen ik voor de studie koos had ik echt geen flauw idee dat half NL die studie deed... 't leek me gewoon een leuke studie.

Zit trouwens ondertussen Argentinie-Servie/Montenegro te kijken... stomme Argentijnen.

Edit: stomme rekenfout.... MER gedaan, dan krijg je dat
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 15:52:34 #260
13151 crew  Rewimo
pi_38921547
Ik heb aardbeien en meloen meegenomen bij de Lidl, daar hebben ze tenminste normale prijzen voor fruit

En Christan is ziek
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 15:57:28 #261
43556 miss_dynastie
pi_38921733
Ik heb twee euro neergeteld voor een klein bakje frambozen
Maar ik vind ze zo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 16:19:44 #262
13151 crew  Rewimo
pi_38922650
De aardbeien waren 99 cent (en ze zien er goed uit ook nog) en de meloen 79
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 16:22:15 #263
43556 miss_dynastie
pi_38922737
Meloen was hier twee euro, maar niet genomen. Aardbeien voor 1,10, da's een mooie prijs, dus lekker een bakje meegenomen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:39:53 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_38923442
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, en zulke kreten maken me dus helemaal week van binnen. Ik vind dit dus echt gewoon leuk

Net zoals ik al tegen Isabeau zei, ik weet wel met wie ik mijn vrijgezellenfeestje wil vieren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:42:16 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_38923537
Ik vind 5-0 toch eigenlijk al wel genoeg hoor.

Zou Maxima toch ook nog een beetje voor Argentinie zijn?

Edit: 6-0 is al helemaal zielig. Kunnen die Serviers niet beter gewoon op het veld gaan zitten? Het is zo sneu dat ze toch wel hun best doen en zo onderuitgeschoffeld worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38924153
Zeg, 2 - 0 was al genoeg . Dat was althans de voorspelling in de WK pool die ik heb ingevuld (ik sta nog 3e ook van de 15 .
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:30:09 #267
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38924980
De schoonmaker kwam hier net langs!
Hij vond het wel typisch dat hij tijdens zijn ronde alleen maar 3 vrouwen was tegen gekomen!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:21:20 #268
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38925830
Logisch natuurlijk, mannen kunnen niks nuttigs doen nu.

Volgens de statistieken heb ik ook een verkeerde opleiding gedaan, maar toch heb ik altijd leuk werk gehad. Ik was nu zelfs bijna aangenomen voor een baan die ik eigenlijk niet wilde (moet solliciteren ivm ww). De zwangerschap gaf de doorslag, anders was ik over anderhalve maand ambtenaar geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38929420
OK, ik ben hypocriet geweest: ben toch maar voetbal gaan kijken in de kantine bij stefans werk.
Maar ik heb daar voor wel 3 uur lekker motor gereden

Sorry Liejannuh, ik heb je berichtje over de Ikea te laat gezien anders was ik wel mee gegaan. Ikea is (bijna) altijd leuk. Wordt er alleen zo hebberig van
Was het absurd rustig?
pi_38929485
Ik stapte gewoon op de fiets om een uur of 19:00 en mijn ouders keken me stomverbaasd aan: "Kijk je geen voetbal?" Eh, nee...ik was sowieso de halve wedstrijd al in de keuken bezig, dus nee, ik kijk geen voetbal Laatste 10 minuutjes nog thuis gezien. Fijn dat ze hebben gewonnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 20:49:05 #271
13151 crew  Rewimo
pi_38929766
't Was zeker wel lekker rustig op straat, Isabeau? Frank is ook onder de wedstrijd gaan rijden
pi_38929811
Nee, ik vond het opmerkelijk druk! Ik dacht ook dat het rustig zou zijn, maar het was verre van rustig op de weg.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 21:43:10 #273
43556 miss_dynastie
pi_38931023
Hier werd het om vijf uur al rustig
Sommige winkels lieten koopavond ook al aan zich voorbij gaan en gooiden zelfs de winkels een uurtje eerder dicht
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:14:11 #274
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38931698
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:36 schreef octopussy het volgende:
OK, ik ben hypocriet geweest: ben toch maar voetbal gaan kijken in de kantine bij stefans werk.
Maar ik heb daar voor wel 3 uur lekker motor gereden

Sorry Liejannuh, ik heb je berichtje over de Ikea te laat gezien anders was ik wel mee gegaan. Ikea is (bijna) altijd leuk. Wordt er alleen zo hebberig van
Was het absurd rustig?
Geeft niet hoor. Een wedstrijd kijken is heel leuk en gezellig als je het met een groep doet. In mn eentje ga ik dus echt niet voor de buis zitten.
Maar het was betrekkelijk rustig bij de Ikea en ik heb me in kunnen houden qua dingen kopen. Wat ik wel ontzettend grappig vond, was dat er bij de banken een tv stond en dat daar dus zeker 10 mannen de wedstrijd zaten te kijken!
pi_38934925
nou naar de bios geweest met een internetdate Hij was wel aardig en zo en het was gezellig maar het was meer als een vriend niet om mijn vriendje te worden. Hij probeerde mij al een keer te zoenen ik net doen of ik niks in de gaten had en ik draaide mijn hoofd weg of ik iets zag hij zo in de auto naar huis denk je dat het wat wordt? Ik maar gewoon eerlijk gezegt dat ik het gezellig vond en dat ik hem aardig vond maar dat ik niet verliefd op hem zou kunnen worden. Ik zo wat dacht jij? hij had wel gehoopt dat het wat zou kunnen worden want hij vond mij lief leuk en knap en zo. Dat vind ik dan wel weer zielig. Maar ja al bij al toch een leuke avond gehad.
pi_38935576
Tja, verliefdheid/liefde is irritant. Ik ben er maar mee gestopt, ik kan er toch niks van.
Sanity is (not) statistical
pi_38935742
Ik ook niet hoor Maeghan, ik ben die mannen al heel snel zat en ik hou gewoon van mijn vrijheid! Als ik die dingen lees van vriendjes die weggaan en dat ze gemist worden dan kan ik niet anders dan te denken, 'mên wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb en nooit last van zal hebben'. Ik ben er veel te 'vrij' voor denk ik. Hoe dan ook. Als je dan op iemand valt is het niet wederzijds en als iemand je dan eindelijk leuk vind, vind jij het weer niks
Tralalalaaa
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 juni 2006 @ 08:01:02 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38937918
Hmmm... Ik ben inmiddels 11,5 jaar samen met vriendje. Dat klinkt lang zeg Ben nog steeds heel blij met hem En hij ook wel met mij geloof ik

Sinds vanmorgen sta ik er echter even alleen voor. Hij is om kwart over zeven opgehaald door een taxi. Vertrekt rond twaalf uur vanaf Brussel naar Minneapolis voor een beurs. Volgende week zaterdag is hij weer terug. Ben eens benieuwd hoe Isa erop gaat reageren. Vorig jaar was ze nog veel te klein om het te beseffen... Gelukkig zullen worden we goed verzorgd Ik geloof dat we zes van de zeven dagen uitgenodigd zijn om bij hun te eten. En die ene dag is morgen, dan ga ik waarschijnlijk met mijn schoonpapa ergens eten...

Zo, nu eerst een
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:48:55 #279
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38938074
Ik denk, ik laat weer eens wat van me horen, is dit topic alweer bijna vol!

Ben weer 6 ons afgevallen deze week. Gaat lekker door allemaal. Ik ben wel tevreden.

Van de week niet zoveel gefietst met die regen, ik ben meer een "mooi weer fietser".
Maar gisteren wel weer de trap gepakt naar de 6e etage. En ik moet zeggen dat dat steeds een beetje beter gaat. In het begin lag ik op de 4e etage al op apegapen, en nu pas op 6.
Nee, dat is overdreven, maar ik ben wel minder moe nu als ik boven ben.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_38938395
Maar het is wel altijd vleiend als iemand je zo leuk vindt, Riann Het wordt pas vervelend als hij volhard in overdreven lief gedrag terwijl je hem al hebt afgewezen. Welke film ben je eigenlijk geweest?

Ik heb verschillende relaties gehad, rampzalig en leuk. En nu heb ik gewoon een wonderbaarlijk fantastische relatie. Ik weet niet wat het is, maar dit is gewoon hemels. Al bijna 5 jaar lang Hij is heus niet De Ideale Man, maar wel voor mij Ik hou zielsveel van hem en dat gevoel gaat gewoon heel erg diep. Alleen af en toe ben ik zo bitcherig dat ik me afvraag hoe hij in godsnaam ook van mij kan houden

En lekker, Urnie! En traplopen is geweldig voor je lijf, ik heb alleen geen trappen in de buurt om te nemen Nou ja, die bij mijn huis, maar ik woon op de 2e etage, dus dat schiet niet op. In Almelo in het ziekenhuis nam ik wel atijd alle trappen die ik zou moeten nemen (6 verdiepingen).

Ik ben een week bij mijn moeder aan het werk geweest; het huis begint daar al helemaal te blinken en mijn eigen huis is alweer een troep aan het worden Moedeloos word ik ervan. Daar is alle was gedaan, hier stapelt het zich op. Etc.
pi_38938920
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Maar het is wel altijd vleiend als iemand je zo leuk vindt, Riann Het wordt pas vervelend als hij volhard in overdreven lief gedrag terwijl je hem al hebt afgewezen. Welke film ben je eigenlijk geweest?

Ik heb verschillende relaties gehad, rampzalig en leuk. En nu heb ik gewoon een wonderbaarlijk fantastische relatie. Ik weet niet wat het is, maar dit is gewoon hemels. Al bijna 5 jaar lang Hij is heus niet De Ideale Man, maar wel voor mij Ik hou zielsveel van hem en dat gevoel gaat gewoon heel erg diep. Alleen af en toe ben ik zo bitcherig dat ik me afvraag hoe hij in godsnaam ook van mij kan houden

En lekker, Urnie! En traplopen is geweldig voor je lijf, ik heb alleen geen trappen in de buurt om te nemen Nou ja, die bij mijn huis, maar ik woon op de 2e etage, dus dat schiet niet op. In Almelo in het ziekenhuis nam ik wel atijd alle trappen die ik zou moeten nemen (6 verdiepingen).

Ik ben een week bij mijn moeder aan het werk geweest; het huis begint daar al helemaal te blinken en mijn eigen huis is alweer een troep aan het worden Moedeloos word ik ervan. Daar is alle was gedaan, hier stapelt het zich op. Etc.
naar the break up was wel grappige film en het is idd vleiend dat iemand je zo leuk vind alleen ik vind dat dan ook altijd wel weer zielig voor hem. En ach ooit zal ik ook wel de ware tegenkomen
pi_38938950
Die film ken ik niet Nooit van gehoord zelfs. Maar er loopt vast iemand rond die perfect bij jou past En ik begrijp je wel hoor, ik ging ook wel eens uit met leuke jongens die ik absoluut leuk vond, maar dan dacht ik al 'oh jee, hij wordt toch niet verliefd hè'. En dan dus mooi wel verliefd worden Heel frustrerend, want dan nam ik automatisch al meer afstand.
pi_38938991
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Die film ken ik niet Nooit van gehoord zelfs. Maar er loopt vast iemand rond die perfect bij jou past En ik begrijp je wel hoor, ik ging ook wel eens uit met leuke jongens die ik absoluut leuk vond, maar dan dacht ik al 'oh jee, hij wordt toch niet verliefd hè'. En dan dus mooi wel verliefd worden Heel frustrerend, want dan nam ik automatisch al meer afstand.
ja ik gister al een beetje in de bios keek hij mij steeds aan en ik maar net doen of ik dat niet in de gaten had en naar de film kijken en hij probeerde mijn hand te pakken ik al mijn hand ergens anders neer gelegd haha eigenlijk moet ik er ook wel een beetje om lachen.
pi_38938997
Je signalen waren in ieder geval niet uitnodigend
pi_38939178
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Je signalen waren in ieder geval niet uitnodigend
nee idd haha anders had ik wel andere signalen af gegeven
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:38:57 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_38940360
nog 4,9 kilo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38941373
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:38 schreef Troel het volgende:
nog 4,9 kilo
En dan ben je van die 3 cijfertjes af dat zal wel een heerlijk gevoel geven.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:35:50 #288
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_38946480
Wow, dat gaat lekker Troel

Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst. Heerlijk om weer iets enigzins actiefs te kunnen doen. Het liefst zou ik morgen me weer aanmelden in de sportschool, maar dat schijnt niet goed te zijn zo snel na de bevalling, dus ik houd me maar even gedeisd tot ik een paar lessen postnatalegym heb gehad.
pi_38946557
Maar het fietsen ging lekker?

(Troel, je wilde toch 100 kg zijn op 1 juli? )
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:40:44 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_38946606
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar het fietsen ging lekker?

(Troel, je wilde toch 100 kg zijn op 1 juli? )
Het was toch samen met Rewimo 100 kilo afgevallen zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38946728
oh! Ja, dat was het!
pi_38946817
waar staat postnatale eigenlijk voor ik ken alleen de postnatale depressie betekent dat na de bevalling of zo
pi_38946898
Het is postpartum depressie Postnataal betreft mierenneukerig gezien de baby en die is toch hopenlijk niet direct al depressief.

edit: zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Postnatale_depressie
pi_38946977
okay dank je isabeau dat woordje hebben wij niet gehad op school bij het gedeelte kraam
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 juni 2006 @ 18:57:32 #295
13151 crew  Rewimo
pi_38949865
Hee Troel, niet zo hard hè
  † In Memoriam † zaterdag 17 juni 2006 @ 19:03:45 #296
128220 Peter6000
pi_38950004
Klotenweek, last van emotionele privédingen, dus zowiezo veel op sappen geleefd.
En lichaam is op spaarstand, dus absoluut geen enkele reden om ff trots te melden dat ik nog maar 89,7 woog net (voor het eerst onder de 90).

Ontzettend slecht van mezelf, dat weinige (wel gezonde) eten, en dat niet gevarieerde.

MAAR WEL LEKKER ONDER DE 90

Gezien mijn magere lichaamsbouw, en het feit dat het vet op slechts één overzichtelijke plek zit (buik), ga ik door tot de 80.
Ik verwacht zelfs dan een klein buikje, maar dat maakt me niet meer uit.
Ben vroeger toen ik heel mager was uitgescholden voor pretskelet, en 80 kg lijkt me gewoon prima. Dan is het ergste eraf.
Ik heb striae (striemen) op mijn buik, niet zo heel erg.

@ Levitation .. knap dat je dat met die pannekoeken eruit hebt kunnen dansen, en ik maak er ook uit op dat het zeg maar een éénmalige eetterugslag was. Ook dat is knap, bij mij duurt het dan vaak langer voordat ik het vreten (wat het bij mij iig is) weer kan stoppen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 juni 2006 @ 19:15:45 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38950263
Crosspost vanuit speeltuinbankje, was er ineens zo trots op

April 2005

Juni 2006
pi_38950504
Zoooo Sjeen, je ziet er echt hartstikke goed uit! Wat een verschil zeg! Je mag enorm trots op jezelf zijn!
pi_38950972
Sjeen wat goed zeg echt een enorm verschil
  zaterdag 17 juni 2006 @ 19:48:54 #300
79550 Ymke
your ghost
pi_38951363
Sodeju , dat is een enorm verschil zeg . heel erg knap van je
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 juni 2006 @ 19:50:08 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38951405
Ik ben er dan ook heeeeeeeel blij mee
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 juni 2006 @ 19:57:28 #302
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38951657
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')