Weer niet gelukt vanavondquote:
Idd het is lang geleden dat ik zoveeel zin had om te blijven liggen in bed en te genieten, helaas ik moest eruit, effe doorbijten dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:52 schreef ymme het volgende:
*gaap*
Goeie morgen. Ik wil terug naar mijn bed, die is zo lekker
Ik kwam vanochtend tot de conclusie dat ik niet één oranje kledingstuk heb.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, lijkt me inderdaad saai als je gewend bent om samen te zijn.
En ja het is stil, zijn we allemaal al in oranjestemming? Hier wel, de meeste collega's hebben wel iets oranjes aan vandaag [afbeelding]
Op radio 1 doen ze live verslag van de wedstrijd, kun je in de auto luisteren... Wel oppassen met plotselinge bewegingen als er gescoord wordt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:00 schreef teigan het volgende:
ik zit vanavond in de auto als Nederland moet spelen..
ik ga oppassen op mijn neefje en nichtje, en vanavond is er nog een nichtje van hun bij... Ze zijn bijna 3 en 4, en dat andere nichtje is 6, dus dat kan nog leuk worden....
Ja inderdaad dus dagelijks 300kcal minder, dan zit ik op 1400kcal, de doket had gezegd 1400-1500kcal zou geen probleem mogen zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:04 schreef ymme het volgende:
Ik snap je zin niet helemaal Emu
Ik heb nu 300Kcal van mijn dieet gedaan? 300Kcal minder gegeten elke dag:?
Dat moet je ook niet doen, dan krijg je waarschijnlijk niet voldoende energie naar binnen, dat verklaart je moeheid.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef Knuzzel het volgende:
wie feest er mee??
ik ben gister GESLAAGD met een 8
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!![]()
Ik vrees dat je dokter het wat laag inschat... je bent toch een man? En je fietst toch vaak? Ik denk dat je moeheid voor een stuk daardoor te verklaren is (en het is een vrij warme week, dat maakt ook snel loom)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Emu het volgende:
[..]
Ja inderdaad dus dagelijks 300kcal minder, dan zit ik op 1400kcal, de doket had gezegd 1400-1500kcal zou geen probleem mogen zijn...
Wow een 8quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef Knuzzel het volgende:
wie feest er mee??
ik ben gister GESLAAGD met een 8
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!![]()
Daar wil ik even bij aansluiten, ze hebben op dit moment echt leuke jurken bij de WE, ook nog in redelijk grote maten. Dus ik helemaal blij. Ga ik passen, blijkt dat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat de mouwen dan ook wat breder moeten zijn en zo'n wikkellint ook wat langer.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef Riann het volgende:
hele middag geshopt wat baal ik toch van die shirtjes die strak om je lichaam trekken... kwa breedte zou ik M aan kunnen xl geprobeert maar was gewoon hetzelfde.
Net wel heerlijk friet gehad wat was dat weer lang geleden
Tja, dipjes... ik vrees dat ik binnenkort toch maar eens met mijn huisarts moet gaan praten. Dacht eerst een winterdip te hebben, maar ondertussen is het half juni en ik voel me nogsteeds ellendig. Mijn werk helpt ook niet echt mee, ik vind er niets aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Levitation balen van je dipje, maar fijn dat het alweer over is. Maar ik kan het me voorstellen als hij steeds een week weg is; ik vind het ook al heel eenzaam en stil als Dennis een nacht ergens anders slaapt of op kamp is oid. Dat buikdansen klinkt wel superleuk trouwens. We hebben het er ooit een keer over gehad om met de dieetclub ook een buikdansles te gaan doenLeek me geweldig! Maar ik weet niet of er animo voor is. Kan ik thuis ook los gaan op buikdansmuziek.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Take_A_Picture Pas je op met ideaalbeelden van je lijf? Voor je het weet ben je nooit tevreden en dat zou heel spijtig zijn. Ook slanke vrouwen kunnen dikke kuiten, een putjeskont of slappe bovenbenen hebben hoorMaar die afspraak met een diëtiste is een goed idee denk ik
Maar daar komen (meestal) geen ongelukken vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:57 schreef teigan het volgende:
isabeau, jij doet ook wel andere dingen op de klanken van Rammstein.....
Ik baal op het moment heel erg van mijn opleiding en mijn opleidingsniveau... heb een HBO diploma, maar de richting die ik heb gedaan (HEAO-MER) ligt echt verschrikkelijk slecht in de markt. Veel te generalistisch, bedrijven kunnen er niets mee. Alleen banken vragen het wel eens, maar ik heb absoluut geen zin om als Accountmanager te gaan werken en dingen te verkopen die ik zelf niet zou willen hebben. (Getver, ik haat 't dat ik zo principieel kan zijn, is alleen maar lastig.) Liefst zou ik naar de universiteit gaan, maar ik ben ondertussen al 27 en ik heb al een studieschuld, full-time studeren zie ik echt niet meer zitten. Plus dat ik echt niet weet welke studie ik zou willen doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
blijf er maar niet te lang mee lopen Levitation, hoe eerder je zoiets aanpakt, des te beter..
Ennuh, uitzoeken wat je echt wilt gaan doen qua werk en dan gaan solliciteren kan ook positief werken hoor... Ik was heel blij dat ik het vooruitzicht had van mijn jaar als LIO straks, anders was ik er helemaal niet doorheen gekomen...
Maar dit is mijn "carrière", was het maar een bijbaan...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Levitation Zo'n bijbaan hèb ik dusDat ik de hele nacht ongestoord op Fok mag rondhangen.
Ach in de organisatie waar ik stage liep werd zo ongeveer 80% van de werktijd van de werknemers NIET voor werk gebruikt. Toen ik dat hoorde voelde ik me ineens ook niet meer zo schuldig dat ik elke dag zo ongeveer heel Fok uitkamde op interessante topics.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dit is mijn "carrière", was het maar een bijbaan...![]()
Ergste is dat ik ondanks mijn totaal onvolwassen gedrag een goede beoordeling heb gekregen bij mijn beoordelingsgesprek. Mijn baas is tevreden over mijn werk... WELK WERK?![]()
Eigenlijk is het wel grappig ook...
![]()
Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mag ik even van me afzeuren? Ik voel me nu zó ellendig. Psychisch gaat het helemaal niet lekker, het lijnen gaat niet zoals ik dat wil en nu is mn vriend ook nog eens voor 3 weken in Indonesië :S
Het enige wat ik nu kan doen is janken, en daar baal ik van!!
Als het is wat ik denk kunnen er wel ongelukjes van komenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar komen (meestal) geen ongelukken van
Levitation, wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt.Klote, he!
Een knuffel voor Ikiskoel.![]()
Ik zou graag iets zeggen waar je je beter door voelt, maar aangezien ik me net zo ellendig voel, kom ik eventjes niet verder dan een knuffel.
Hahaha, de carrierebeurs, dat was echt het toppunt van deprimerend!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
Octopussy, ik ga vanavond naar de Ikea in Delft! Ga je mee?
En Levitation, ik heb ook HEAO MER gedaan en herken het wel een beetje wat je beschrijft. Ik heb ook ooit op de carrierebeurs gestaan voor het bedrijf waar ik nu werk en daar kreeg ik als instructie dat ze geen mensen wilden met HEAO MER!Ik vond het een beetje moeilijk te verkopen.
Maar het belangrijkste is dat je voor jezelf bedenkt wat je wilt. Een diploma geeft alleen maar aan dat je een bepaald denk-niveau hebt en je echte competenties zul je in je werk moeten ontwikkelen.
Overigens kun je ook in deeltijd gaan studeren. Doe ik ook, ben nu bijna klaar met bedrijfskunde.
Ik vind dat wij onze vriendjes vast moeten bindenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef Sjeen het volgende:
Het is toch wat met al die vriendjes die maar allemaal weggaan... Ik ben nu al aan het aftellen, hij gaat morgen en is dan over 7 nachtjes slapen weer terug![]()
Iedereen die het kan gebruiken![]()
Ja!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hahaha, de carrierebeurs, dat was echt het toppunt van deprimerend!Als je zei dat je MER deed keken ze je vol meelij aan of begonnen ze over omscholingstrajecten
ik was nog niet eens klaar met mijn studie... Meestal begon ik maar een kletspraatje met de mensen bij zo'n stand en lulde ik zo lang mogelijk er omheen, erg gezellige gesprekken, tot het toverwoord "MER" viel.
![]()
Tijdens de studie grapten we ook altijd al dat we "van heel veel helemaal niets wisten". Waar heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik aan de Haagse Hogeschool![]()
Goh, dan ben ik ook een soort van bijzonder, in mijn jaar zaten er aan het begin maar 39......quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens ben ik in 1997 afgestudeerd en toen waren de MER-mensen nog een soort van bijzonder. Er zaten geloof ik 40 mensen in mijn jaar.Ik heb trouwens ook aan de HHS gestudeerd.
![]()
Is jouw studie ook de kleinste van de opleiding? Ik vind kleine opleiidngen eigenlijk wel leuk, dan ken je tenminste de meeste mensen nog.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:13 schreef teigan het volgende:
[..]
Goh, dan ben ik ook een soort van bijzonder, in mijn jaar zaten er aan het begin maar 39......
En daar zijn er nu misschien een stuk of 30 van over die uiteindelijk afstuderen...
Ik was pas in 2004 klaar. Toen ik in 2000 begon hadden we 9 eerste jaars klassen van een man of 35... 400 300 studenten dus! Uiteindelijk zijn we met een groep van 120 studenten afgestudeerd, de rest was of vertrokken of deed er langer over.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!Dat viel me ook op! Er kwamen heel veel mensen lichtelijk wanhopig naar mij en mijn collega's toe om te vragen of wij dan misschien iets konden met mensen die MER hadden gedaan!
Ik was de rotste niet en vroeg vooral naar de keuzevakken en de cijfermatige intresse.
Overigens ben ik in 1997 afgestudeerd en toen waren de MER-mensen nog een soort van bijzonder. Er zaten geloof ik 40 mensen in mijn jaar.Ik heb trouwens ook aan de HHS gestudeerd.
![]()
Kijk, en zulke kreten maken me dus helemaal week van binnen. Ik vind dit dus echt gewoon leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
Octopussy, ik ga vanavond naar de Ikea in Delft! Ga je mee?
Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:36 schreef octopussy het volgende:
OK, ik ben hypocriet geweest: ben toch maar voetbal gaan kijken in de kantine bij stefans werk.![]()
Maar ik heb daar voor wel 3 uur lekker motor gereden![]()
Sorry Liejannuh, ik heb je berichtje over de Ikea te laat gezien anders was ik wel mee gegaan. Ikea is (bijna) altijd leuk. Wordt er alleen zo hebberig van![]()
Was het absurd rustig?
naar the break up was wel grappige film en het is idd vleiend dat iemand je zo leuk vind alleen ik vind dat dan ook altijd wel weer zielig voor hem. En ach ooit zal ik ook wel de ware tegenkomenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Maar het is wel altijd vleiend als iemand je zo leuk vindt, RiannHet wordt pas vervelend als hij volhard in overdreven lief gedrag terwijl je hem al hebt afgewezen. Welke film ben je eigenlijk geweest?
Ik heb verschillende relaties gehad, rampzalig en leuk. En nu heb ik gewoon een wonderbaarlijk fantastische relatie. Ik weet niet wat het is, maar dit is gewoon hemels. Al bijna 5 jaar langHij is heus niet De Ideale Man, maar wel voor mij
Ik hou zielsveel van hem en dat gevoel gaat gewoon heel erg diep. Alleen af en toe ben ik zo bitcherig dat ik me afvraag hoe hij in godsnaam ook van mij kan houden
En lekker, Urnie! En traplopen is geweldig voor je lijf, ik heb alleen geen trappen in de buurt om te nemenNou ja, die bij mijn huis, maar ik woon op de 2e etage, dus dat schiet niet op. In Almelo in het ziekenhuis nam ik wel atijd alle trappen die ik zou moeten nemen (6 verdiepingen).
Ik ben een week bij mijn moeder aan het werk geweest; het huis begint daar al helemaal te blinken en mijn eigen huis is alweer een troep aan het wordenMoedeloos word ik ervan. Daar is alle was gedaan, hier stapelt het zich op. Etc.
ja ik gister al een beetje in de bios keek hij mij steeds aan en ik maar net doen of ik dat niet in de gaten had en naar de film kijken en hij probeerde mijn hand te pakken ik al mijn hand ergens anders neer gelegdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Die film ken ik nietNooit van gehoord zelfs. Maar er loopt vast iemand rond die perfect bij jou past
En ik begrijp je wel hoor, ik ging ook wel eens uit met leuke jongens die ik absoluut leuk vond, maar dan dacht ik al 'oh jee, hij wordt toch niet verliefd hè'. En dan dus mooi wel verliefd worden
Heel frustrerend, want dan nam ik automatisch al meer afstand.
nee idd haha anders had ik wel andere signalen af gegevenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Je signalen waren in ieder geval niet uitnodigend![]()
Het was toch samen met Rewimo 100 kilo afgevallen zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Maar het fietsen ging lekker?
(Troel, je wilde toch 100 kg zijn op 1 juli?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |