abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38913061
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Emu het volgende:

[..]

Ja inderdaad dus dagelijks 300kcal minder, dan zit ik op 1400kcal, de doket had gezegd 1400-1500kcal zou geen probleem mogen zijn...
Ik vrees dat je dokter het wat laag inschat... je bent toch een man? En je fietst toch vaak? Ik denk dat je moeheid voor een stuk daardoor te verklaren is (en het is een vrij warme week, dat maakt ook snel loom)

Knuzzel, gefeliciteerd! Een acht!
pi_38913117
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef Knuzzel het volgende:
wie feest er mee??

ik ben gister GESLAAGD met een 8

en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!
Wow een 8 Echt super gedaan. Gefeliciteerd
pi_38913156
ik heb eigenlijk zin om naar de bioscoop te gaan vanavond ipv voetbal te kijken

wie wil er mee?
pi_38913181
ik ga vanavond al naar de bios octopussy en is een beetje ver om mee te gaan voor jou denk ik

eindhoven
pi_38913273
teigan wat gaaf van je bijlesleerling en een 7 is gewoon een prachtig cijfer zeg! Gefeliciteerd

Levitation balen van je dipje, maar fijn dat het alweer over is. Maar ik kan het me voorstellen als hij steeds een week weg is; ik vind het ook al heel eenzaam en stil als Dennis een nacht ergens anders slaapt of op kamp is oid. Dat buikdansen klinkt wel superleuk trouwens. We hebben het er ooit een keer over gehad om met de dieetclub ook een buikdansles te gaan doen Leek me geweldig! Maar ik weet niet of er animo voor is. Kan ik thuis ook los gaan op buikdansmuziek.

Rewimo Ga je nu strakj tijdens nederland-ivoorkust ook in slaap vallen?

Take_A_Picture Pas je op met ideaalbeelden van je lijf? Voor je het weet ben je nooit tevreden en dat zou heel spijtig zijn. Ook slanke vrouwen kunnen dikke kuiten, een putjeskont of slappe bovenbenen hebben hoor Maar die afspraak met een diëtiste is een goed idee denk ik

Knuzzel super!!! Gefeliciteerd.

teigan Ik heb een auto-ongeluk gehad op de klanken van Rammstein (serieus!!)

octopussy ik! Ik wil mee!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38913391
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:05 schreef Riann het volgende:
hele middag geshopt wat baal ik toch van die shirtjes die strak om je lichaam trekken... kwa breedte zou ik M aan kunnen xl geprobeert maar was gewoon hetzelfde.

Net wel heerlijk friet gehad wat was dat weer lang geleden
Daar wil ik even bij aansluiten, ze hebben op dit moment echt leuke jurken bij de WE, ook nog in redelijk grote maten. Dus ik helemaal blij. Ga ik passen, blijkt dat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat de mouwen dan ook wat breder moeten zijn en zo'n wikkellint ook wat langer.....

Daar kan ik nou zo sjachie van worden. Het was echt een hele leuke jurk, maar het zag er gewoon niet uit met de mouwtjes die of je arm afknepen of met de knoopjes los er raar uitzagen, om nog maar niet te praten van dat wikkellint om je middel, wat doordat het te kort was alleen maar achter in een strik vast kon (ik voelde me als een varkentje met een krulstaart)

Zo, dat moest ik even kwijt!
pi_38913510
isabeau, jij doet ook wel andere dingen op de klanken van Rammstein.....

octopussy, filmpje klinkt best leuk, jammer dat ik vanavond met drie kiddo's opgescheept zit, en je zo ver weg woont...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:57:51 #233
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913528
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Levitation balen van je dipje, maar fijn dat het alweer over is. Maar ik kan het me voorstellen als hij steeds een week weg is; ik vind het ook al heel eenzaam en stil als Dennis een nacht ergens anders slaapt of op kamp is oid. Dat buikdansen klinkt wel superleuk trouwens. We hebben het er ooit een keer over gehad om met de dieetclub ook een buikdansles te gaan doen Leek me geweldig! Maar ik weet niet of er animo voor is. Kan ik thuis ook los gaan op buikdansmuziek.
Tja, dipjes... ik vrees dat ik binnenkort toch maar eens met mijn huisarts moet gaan praten. Dacht eerst een winterdip te hebben, maar ondertussen is het half juni en ik voel me nogsteeds ellendig. Mijn werk helpt ook niet echt mee, ik vind er niets aan. Collega's zijn leuk, maar ik heb echt helemaal niets met 't werk dat ik doe. Gevolg: ik zit al weer een week lang alleen maar te Fokken en het werk dat ik zou moeten doen stapelt zich op. Heb nog geen klachten gehad, maar dat zit er onderhand wel aan te komen.

Eigenlijk zou ik gewoon een andere baan moeten zoeken, maar aangezien ik in een dip zit en mijn zelfbeeld echt heel slecht is op het moment... heb ik dus "geen zin" om te solliciteren en ik denk ook dat ik nergens geschikt voor ben en dat maakt samen dat ik mij dus ook absoluut niet zou kunnen verkopen bij een sollicitatie. Zie het al voor me: "Waarom wilt u bij dit bedrijf werken?", antwoord: "Nou, eigenlijk wil ik helemaal niet werken, ik wil graag binnen uw bedrijf graag hele dagen rondhangen op het forum van Fok!".

Zucht, dan maar 's avonds thuis buikdansen... Daar word ik gelukkig wel vrolijk van!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38913574
blijf er maar niet te lang mee lopen Levitation, hoe eerder je zoiets aanpakt, des te beter..

Ennuh, uitzoeken wat je echt wilt gaan doen qua werk en dan gaan solliciteren kan ook positief werken hoor... Ik was heel blij dat ik het vooruitzicht had van mijn jaar als LIO straks, anders was ik er helemaal niet doorheen gekomen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38913659
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Take_A_Picture Pas je op met ideaalbeelden van je lijf? Voor je het weet ben je nooit tevreden en dat zou heel spijtig zijn. Ook slanke vrouwen kunnen dikke kuiten, een putjeskont of slappe bovenbenen hebben hoor Maar die afspraak met een diëtiste is een goed idee denk ik
Ik ben allang blij als mijn kont minder groot is en als mijn bovenbenen wat mooier slank zijn.
Mijn streefgewicht is 65, zit nu (helaas weer) op de 78, maar ik denk dat ik dat zetje van de dietiste nodig heb om beter af te kunnen vallen.
Op deze manier gaan we kijken wat er goed is voor mij en wat niet en ben ik niet zo streng voor mezelf, tenzij het iets is waarvan zij zegt, 'dat kun je beter niet meer eten'. Want dan eet ik het ook niet meer.
Of ik ooit de 65 haal? Geen idee. Ik blijf realistisch en ik wil er gewoon zo veel mogelijk af hebben.
Maar lager dan de 65 wil ik eigenlijk niet
Ik realiseer me maar al te goed dat de meeste modellen ook putten in hun benen hebben maar dat die netjes worden weggesoept
Tralalalaaa
pi_38913675
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:57 schreef teigan het volgende:
isabeau, jij doet ook wel andere dingen op de klanken van Rammstein.....
Maar daar komen (meestal) geen ongelukken van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38913714
Levitation Zo'n bijbaan hèb ik dus Dat ik de hele nacht ongestoord op Fok mag rondhangen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:05:56 #238
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913751
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
blijf er maar niet te lang mee lopen Levitation, hoe eerder je zoiets aanpakt, des te beter..

Ennuh, uitzoeken wat je echt wilt gaan doen qua werk en dan gaan solliciteren kan ook positief werken hoor... Ik was heel blij dat ik het vooruitzicht had van mijn jaar als LIO straks, anders was ik er helemaal niet doorheen gekomen...
Ik baal op het moment heel erg van mijn opleiding en mijn opleidingsniveau... heb een HBO diploma, maar de richting die ik heb gedaan (HEAO-MER) ligt echt verschrikkelijk slecht in de markt. Veel te generalistisch, bedrijven kunnen er niets mee. Alleen banken vragen het wel eens, maar ik heb absoluut geen zin om als Accountmanager te gaan werken en dingen te verkopen die ik zelf niet zou willen hebben. (Getver, ik haat 't dat ik zo principieel kan zijn, is alleen maar lastig.) Liefst zou ik naar de universiteit gaan, maar ik ben ondertussen al 27 en ik heb al een studieschuld, full-time studeren zie ik echt niet meer zitten. Plus dat ik echt niet weet welke studie ik zou willen doen.

Denk steeds meer dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt en ik iets totaal anders zou moeten doen. Alleen moet ik er nog even uit zien te komen wat dat dan is. Vannacht droomde ik dat ik ontslag had genomen en er een half jaar voor had uitgetrokken om te ontdekken wat ik echt wil. Helaas hielp de droom niet en weet ik 't nogsteeds niet.
***Levi was here***
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:06:51 #239
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913771
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Levitation Zo'n bijbaan hèb ik dus Dat ik de hele nacht ongestoord op Fok mag rondhangen.
Maar dit is mijn "carrière", was het maar een bijbaan...
Ergste is dat ik ondanks mijn totaal onvolwassen gedrag een goede beoordeling heb gekregen bij mijn beoordelingsgesprek. Mijn baas is tevreden over mijn werk... WELK WERK? Eigenlijk is het wel grappig ook...
***Levi was here***
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:10:56 #240
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38913869
Oja, over buikdansen... mijn lerares geeft ook workshops aan groepen. Bijvoorbeeld vrijgezellenfeesten en vriendinnengroepen. Denk alleen wel dat ze die geeft in haar studio in Weert, da's voor de meesten wel echt verweg.
Maar zo'n workshop is vast ook wel ergens anders te regelen... maar het is vaak vrij prijzig. Ik ga even googlen... (zit toch op mijn werk, tijd zat)

Ik heb een linkje gevonden, misschien is dit iets.

[ Bericht 17% gewijzigd door Levitation op 16-06-2006 12:18:36 ]
***Levi was here***
pi_38913913
Levitation, dat lijkt me inderdaad dan erg vervelend, je kan eigenlijk geen kant uit..
ik had geluk dat ik bij mijn studie nog een paar andere richtingen uitmocht, het stomme is nu alleen, ik heb een hele tijd geroepen dat ik zo graag het onderwijs inwilde, en nu het bijna zover is, begin ik weer aan alles te twijfelen..

Maar ik ga ervanuit dat het wel goed komt, en anders kan ik altijd nog landmeter worden ....
pi_38914109
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar dit is mijn "carrière", was het maar een bijbaan...
Ergste is dat ik ondanks mijn totaal onvolwassen gedrag een goede beoordeling heb gekregen bij mijn beoordelingsgesprek. Mijn baas is tevreden over mijn werk... WELK WERK? Eigenlijk is het wel grappig ook...
Ach in de organisatie waar ik stage liep werd zo ongeveer 80% van de werktijd van de werknemers NIET voor werk gebruikt. Toen ik dat hoorde voelde ik me ineens ook niet meer zo schuldig dat ik elke dag zo ongeveer heel Fok uitkamde op interessante topics.

Maar het klinkt alsof je helemaal geen uitdaging meer heb in je werk

Die onzekerheid over solliciteren en het 'verdienen' van een leuke baan klinkt me ook erg bekend in de oren. En dan heb ik alleen nog maar last gehad van stage-sollicitaties, ben ook veel te onzeker over wat ik kan.
pi_38914475
Klinkt zo bekend in de oren... toen ik net startte, was het werk leuk, ik had fijne collega's en ik was de hele tijd bezig. Nu hebben ondertussen 2 van die leuke collega's ontslag genomen, en is de andere in een racistische zeur veranderd na haar zwangerschapsverlof (heel lelijk, maar ofwel praat ze over elke beweging dat dat kleine ding maakt, ofwel gaat het over 'die vreemden').
We zitten heel vaak op internet, helaas heb ik een computer waar de baas (en een deel van mijn collega's) op het scherm kijkt. Dus af en toe komt er een opmerking dat ik toch wel vaak 'niet werkgerelateerde dingen' doe...
Ik hoop dus dat we minder subsidies krijgen en dat ik om die reden ontslagen word. Dat solliciteert toch al beter dan dat je zelf ontslag neemt en niet goed weet welke richting je uit moet.
pi_38914588
Mag ik even van me afzeuren? Ik voel me nu zó ellendig. Psychisch gaat het helemaal niet lekker, het lijnen gaat niet zoals ik dat wil en nu is mn vriend ook nog eens voor 3 weken in Indonesië :S

Het enige wat ik nu kan doen is janken, en daar baal ik van!!
It is your friends who make your world!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:41:15 #245
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38914789
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Mag ik even van me afzeuren? Ik voel me nu zó ellendig. Psychisch gaat het helemaal niet lekker, het lijnen gaat niet zoals ik dat wil en nu is mn vriend ook nog eens voor 3 weken in Indonesië :S

Het enige wat ik nu kan doen is janken, en daar baal ik van!!
Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt. Klote, he!
Een knuffel voor Ikiskoel.
Ik zou graag iets zeggen waar je je beter door voelt, maar aangezien ik me net zo ellendig voel, kom ik eventjes niet verder dan een knuffel.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 12:47:48 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38914989
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Maar daar komen (meestal) geen ongelukken van
Als het is wat ik denk kunnen er wel ongelukjes van komen

En ik denk niet dat ik van Christan de kans krijg om tijdens Nederland-Ivoorkust in slaap te vallen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38916058
ik ga ook even meesippen, ik heb net een gesprek gehad mbt een eindopdracht van een vak, en daar word ik ook zwaar depri van..
Als ik het zo begrijp dan moet ik er gewoon nog enorm veel tijd en werk in gaan stoppen, en die tijd heb ik niet/wil ik er niet instoppen..
Stom rotvak ook...
pi_38916163
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik denk dat ik precies weet hoe jij je voelt. Klote, he!
Een knuffel voor Ikiskoel.
Ik zou graag iets zeggen waar je je beter door voelt, maar aangezien ik me net zo ellendig voel, kom ik eventjes niet verder dan een knuffel.
Levitation, wij kunnen elkaar de hand schudden Ik ben erg blij met je knuffel en knuffel dan ook stevig terug Verder weet ik eigenlijk ook niks te zeggen....
Ik denk dat ik zo maar even naar de markt ga voor wat fruit en een klein beetje niet-goed eten. Omdat ik vind dat ik dat wel verdiend heb.... Zal ik voor jou ook iets meenemen, Levitation?

Edit: Wil jij ook wat, Teigan? En verder nog mensen die iets nodig hebben van de markt?
It is your friends who make your world!
pi_38916247
ja, lekker fruitjes..
maar ik ga nu, practicum voorbespreken..
pi_38916630
Aardbeien, een pond, en ik ga ze nu lekker opeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')