abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:22:55 #251
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38918165
Octopussy, ik ga vanavond naar de Ikea in Delft! Ga je mee?

En Levitation, ik heb ook HEAO MER gedaan en herken het wel een beetje wat je beschrijft. Ik heb ook ooit op de carrierebeurs gestaan voor het bedrijf waar ik nu werk en daar kreeg ik als instructie dat ze geen mensen wilden met HEAO MER! Ik vond het een beetje moeilijk te verkopen.
Maar het belangrijkste is dat je voor jezelf bedenkt wat je wilt. Een diploma geeft alleen maar aan dat je een bepaald denk-niveau hebt en je echte competenties zul je in je werk moeten ontwikkelen.
Overigens kun je ook in deeltijd gaan studeren. Doe ik ook, ben nu bijna klaar met bedrijfskunde.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 juni 2006 @ 14:39:36 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38918794
Het is toch wat met al die vriendjes die maar allemaal weggaan... Ik ben nu al aan het aftellen, hij gaat morgen en is dan over 7 nachtjes slapen weer terug

Iedereen die het kan gebruiken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:46:31 #253
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38919038
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Liejannuh het volgende:

En Levitation, ik heb ook HEAO MER gedaan en herken het wel een beetje wat je beschrijft. Ik heb ook ooit op de carrierebeurs gestaan voor het bedrijf waar ik nu werk en daar kreeg ik als instructie dat ze geen mensen wilden met HEAO MER! Ik vond het een beetje moeilijk te verkopen.
Maar het belangrijkste is dat je voor jezelf bedenkt wat je wilt. Een diploma geeft alleen maar aan dat je een bepaald denk-niveau hebt en je echte competenties zul je in je werk moeten ontwikkelen.
Overigens kun je ook in deeltijd gaan studeren. Doe ik ook, ben nu bijna klaar met bedrijfskunde.
Hahaha, de carrierebeurs, dat was echt het toppunt van deprimerend! Als je zei dat je MER deed keken ze je vol meelij aan of begonnen ze over omscholingstrajecten ik was nog niet eens klaar met mijn studie... Meestal begon ik maar een kletspraatje met de mensen bij zo'n stand en lulde ik zo lang mogelijk er omheen, erg gezellige gesprekken, tot het toverwoord "MER" viel.

Tijdens de studie grapten we ook altijd al dat we "van heel veel helemaal niets wisten". Waar heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik aan de Haagse Hogeschool
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38919740
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:39 schreef Sjeen het volgende:
Het is toch wat met al die vriendjes die maar allemaal weggaan... Ik ben nu al aan het aftellen, hij gaat morgen en is dan over 7 nachtjes slapen weer terug

Iedereen die het kan gebruiken
Ik vind dat wij onze vriendjes vast moeten binden Die van mij is afgelopen maandag vertrokken en komt pas over 2,5 week weer terug
It is your friends who make your world!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:07:32 #255
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38919833
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hahaha, de carrierebeurs, dat was echt het toppunt van deprimerend! Als je zei dat je MER deed keken ze je vol meelij aan of begonnen ze over omscholingstrajecten ik was nog niet eens klaar met mijn studie... Meestal begon ik maar een kletspraatje met de mensen bij zo'n stand en lulde ik zo lang mogelijk er omheen, erg gezellige gesprekken, tot het toverwoord "MER" viel.

Tijdens de studie grapten we ook altijd al dat we "van heel veel helemaal niets wisten". Waar heb jij eigenlijk gestudeerd? Ik aan de Haagse Hogeschool
Ja! Dat viel me ook op! Er kwamen heel veel mensen lichtelijk wanhopig naar mij en mijn collega's toe om te vragen of wij dan misschien iets konden met mensen die MER hadden gedaan!
Ik was de rotste niet en vroeg vooral naar de keuzevakken en de cijfermatige intresse.

Overigens ben ik in 1997 afgestudeerd en toen waren de MER-mensen nog een soort van bijzonder. Er zaten geloof ik 40 mensen in mijn jaar. Ik heb trouwens ook aan de HHS gestudeerd.
pi_38920070
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Liejannuh het volgende:

Overigens ben ik in 1997 afgestudeerd en toen waren de MER-mensen nog een soort van bijzonder. Er zaten geloof ik 40 mensen in mijn jaar. Ik heb trouwens ook aan de HHS gestudeerd.
Goh, dan ben ik ook een soort van bijzonder, in mijn jaar zaten er aan het begin maar 39......
En daar zijn er nu misschien een stuk of 30 van over die uiteindelijk afstuderen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:17:55 #257
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38920228
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:13 schreef teigan het volgende:

[..]

Goh, dan ben ik ook een soort van bijzonder, in mijn jaar zaten er aan het begin maar 39......
En daar zijn er nu misschien een stuk of 30 van over die uiteindelijk afstuderen...
Is jouw studie ook de kleinste van de opleiding? Ik vind kleine opleiidngen eigenlijk wel leuk, dan ken je tenminste de meeste mensen nog.
pi_38920470
Ehm, de kleinste weet ik niet, toen ik begon was wiskunde nog kleiner, daar begonnen toen 7 mensen..

het is wel leuk, iedereen kennen, maar er hangt bij ons ook een hoop geroddel aan vast, en toen het mij psychisch een stuk minder ging, vond ik dat toch niet zo fijn, en hebben veel mensen me ook laten vallen..

en als je dan in een kleine studie zit waar je met toch een flink aantal mensen omging, dan sta je ineens wel alleen, en dat is niet zo fijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:49:27 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38921423
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja! Dat viel me ook op! Er kwamen heel veel mensen lichtelijk wanhopig naar mij en mijn collega's toe om te vragen of wij dan misschien iets konden met mensen die MER hadden gedaan!
Ik was de rotste niet en vroeg vooral naar de keuzevakken en de cijfermatige intresse.

Ik was pas in 2004 klaar. Toen ik in 2000 begon hadden we 9 eerste jaars klassen van een man of 35... 400 300 studenten dus! Uiteindelijk zijn we met een groep van 120 studenten afgestudeerd, de rest was of vertrokken of deed er langer over.
Toen ik voor de studie koos had ik echt geen flauw idee dat half NL die studie deed... 't leek me gewoon een leuke studie.

Zit trouwens ondertussen Argentinie-Servie/Montenegro te kijken... stomme Argentijnen.

Edit: stomme rekenfout.... MER gedaan, dan krijg je dat
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 15:52:34 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38921547
Ik heb aardbeien en meloen meegenomen bij de Lidl, daar hebben ze tenminste normale prijzen voor fruit

En Christan is ziek
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 15:57:28 #261
43556 miss_dynastie
pi_38921733
Ik heb twee euro neergeteld voor een klein bakje frambozen
Maar ik vind ze zo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 16:19:44 #262
13151 crew  Rewimo
pi_38922650
De aardbeien waren 99 cent (en ze zien er goed uit ook nog) en de meloen 79
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 16:22:15 #263
43556 miss_dynastie
pi_38922737
Meloen was hier twee euro, maar niet genomen. Aardbeien voor 1,10, da's een mooie prijs, dus lekker een bakje meegenomen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:39:53 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_38923442
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, en zulke kreten maken me dus helemaal week van binnen. Ik vind dit dus echt gewoon leuk

Net zoals ik al tegen Isabeau zei, ik weet wel met wie ik mijn vrijgezellenfeestje wil vieren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:42:16 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_38923537
Ik vind 5-0 toch eigenlijk al wel genoeg hoor.

Zou Maxima toch ook nog een beetje voor Argentinie zijn?

Edit: 6-0 is al helemaal zielig. Kunnen die Serviers niet beter gewoon op het veld gaan zitten? Het is zo sneu dat ze toch wel hun best doen en zo onderuitgeschoffeld worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38924153
Zeg, 2 - 0 was al genoeg . Dat was althans de voorspelling in de WK pool die ik heb ingevuld (ik sta nog 3e ook van de 15 .
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:30:09 #267
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38924980
De schoonmaker kwam hier net langs!
Hij vond het wel typisch dat hij tijdens zijn ronde alleen maar 3 vrouwen was tegen gekomen!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 18:21:20 #268
1762 YPPY
Yppiaans
pi_38925830
Logisch natuurlijk, mannen kunnen niks nuttigs doen nu.

Volgens de statistieken heb ik ook een verkeerde opleiding gedaan, maar toch heb ik altijd leuk werk gehad. Ik was nu zelfs bijna aangenomen voor een baan die ik eigenlijk niet wilde (moet solliciteren ivm ww). De zwangerschap gaf de doorslag, anders was ik over anderhalve maand ambtenaar geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_38929420
OK, ik ben hypocriet geweest: ben toch maar voetbal gaan kijken in de kantine bij stefans werk.
Maar ik heb daar voor wel 3 uur lekker motor gereden

Sorry Liejannuh, ik heb je berichtje over de Ikea te laat gezien anders was ik wel mee gegaan. Ikea is (bijna) altijd leuk. Wordt er alleen zo hebberig van
Was het absurd rustig?
pi_38929485
Ik stapte gewoon op de fiets om een uur of 19:00 en mijn ouders keken me stomverbaasd aan: "Kijk je geen voetbal?" Eh, nee...ik was sowieso de halve wedstrijd al in de keuken bezig, dus nee, ik kijk geen voetbal Laatste 10 minuutjes nog thuis gezien. Fijn dat ze hebben gewonnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 20:49:05 #271
13151 crew  Rewimo
pi_38929766
't Was zeker wel lekker rustig op straat, Isabeau? Frank is ook onder de wedstrijd gaan rijden
pi_38929811
Nee, ik vond het opmerkelijk druk! Ik dacht ook dat het rustig zou zijn, maar het was verre van rustig op de weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2006 @ 21:43:10 #273
43556 miss_dynastie
pi_38931023
Hier werd het om vijf uur al rustig
Sommige winkels lieten koopavond ook al aan zich voorbij gaan en gooiden zelfs de winkels een uurtje eerder dicht
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:14:11 #274
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38931698
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:36 schreef octopussy het volgende:
OK, ik ben hypocriet geweest: ben toch maar voetbal gaan kijken in de kantine bij stefans werk.
Maar ik heb daar voor wel 3 uur lekker motor gereden

Sorry Liejannuh, ik heb je berichtje over de Ikea te laat gezien anders was ik wel mee gegaan. Ikea is (bijna) altijd leuk. Wordt er alleen zo hebberig van
Was het absurd rustig?
Geeft niet hoor. Een wedstrijd kijken is heel leuk en gezellig als je het met een groep doet. In mn eentje ga ik dus echt niet voor de buis zitten.
Maar het was betrekkelijk rustig bij de Ikea en ik heb me in kunnen houden qua dingen kopen. Wat ik wel ontzettend grappig vond, was dat er bij de banken een tv stond en dat daar dus zeker 10 mannen de wedstrijd zaten te kijken!
pi_38934925
nou naar de bios geweest met een internetdate Hij was wel aardig en zo en het was gezellig maar het was meer als een vriend niet om mijn vriendje te worden. Hij probeerde mij al een keer te zoenen ik net doen of ik niks in de gaten had en ik draaide mijn hoofd weg of ik iets zag hij zo in de auto naar huis denk je dat het wat wordt? Ik maar gewoon eerlijk gezegt dat ik het gezellig vond en dat ik hem aardig vond maar dat ik niet verliefd op hem zou kunnen worden. Ik zo wat dacht jij? hij had wel gehoopt dat het wat zou kunnen worden want hij vond mij lief leuk en knap en zo. Dat vind ik dan wel weer zielig. Maar ja al bij al toch een leuke avond gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')