abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 14:54:01 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38884561
*glaasje water inschenkt voor teigan*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:54:57 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38884603
ik heb vandaag 40 baantjes gezwommen
en vanavond misschien nog ff op de crosstrainer.... minder eten lukt de laatste tijd niet zo goed, dus dan maar meer bewegen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_38892633
hele middag geshopt wat baal ik toch van die shirtjes die strak om je lichaam trekken... kwa breedte zou ik M aan kunnen xl geprobeert maar was gewoon hetzelfde.

Net wel heerlijk friet gehad wat was dat weer lang geleden
pi_38897883
YESYESYES!!!

mijn bijlesleerlinge is geslaagd... Met zelfs een 7 op scheikunde!
Ik ben best opgelucht, ze heeft het echt goed gedaan!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38898480
Teigan, gefeliciteerd! Je mag best wel trots daarop zijn, jij heb haar immers geholpen met het halen van dat cijfer
pi_38900047
Hehe, ik ben moe, voldaan en doorweekt. Heb net 50 minuten gedanst (in de woonkamer).

Ik voelde me nogal ellendig, had teveel gegeten en voelde me wanhopig (kon het immer niet meer terug draaien) en heb zelfs even geprobeerd het er weer uit te gooien. Gelukkig lukte dat niet, weer wat geleerd, vinger in mijn keel werkt niet. Stom dat ik zonodig zoveel moest eten, ik had mezelf verder zo keurig gedragen vandaag. Ben ook alleen thuis, vriend is al een hele week op cursus en slaapt in een conferentiecentrum, het is wel 4km van ons huis... leuk geregeld dat hij daar moet blijven... zit ik hier alleen met mijn dip(je).

Dus ben ik -nadat de 4 pannenkoeken met appel/rozijn/kaneel een beetje waren gezakt- maar gaan dansen. CD van buikdansles opgezet en mezelf flink in het zweet gewerkt. Helpt echt goed, ik voel me weer een stuk beter... behalve dat ik kcal heb verbrand -wat natuurlijk erg lekker is- helpt (buik)dansen echt lekker tegen dipjes, eventjes helemaal los gaan. Heerlijk. Dat is ook de reden dat ik op buikdansles ben gegaan, dansen "geneest"...

Ik ga douchen en lekker vroeg naar bed. Tot morgen allemaal!

Oja, Teigan, gefeliciteerd! Heb je je studentje toch erg goed bijgeschoold!
(Was zo met mezelf bezig dat ik haast vergeet je te feliciteren, foei)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38900811
danku danku..

Ik ben blij dat ik haar goed heb weten bij te scholen, maar het grootste deel heeft ze natuurlijk zelf gedaan.. Ze heeft er hard voor gewerkt, en ze verdient het ook gewoon...

ze komt binnenkort nog langs met taart om het te vieren, en ik moest natuurlijk wel bij de diploma uitreiking aanwezig zijn.... Ik heb er nu al zin in!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 juni 2006 @ 22:44:33 #208
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38901881
Teigan Proficiat!!!

Levitation, dipjes zijn niet leuk. Maar een keer teveel eten is niet erg hoor. Geen gekke dingen gaan doen hoor meid

Mijn vriendje vertrekt zaterdag voor een week naar Minneapolis... En alhoewel ik goed verzorgd zal worden door de buren, vind ik het toch niet zo...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 16-06-2006 14:29:54 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38902047
en nu dacht ik dus even alleen maar aan mezelf..

Levitation, kotsen is niet de oplossing, dat kan ik je zo al vertellen, en een keertje over de schreef gaan kan zo af en toe voorkomen... Wees lief voor jezelf, daar bereik je veel meer mee...
En dat heb je nu ook wel gedaan met het dansen, als ik het zo lees...

hou je taai, en bel anders je vriendje nog ff....(kun je niet gewoon stiekum even dat conferentiecentrum insluipen? Of deelt hij zijn kamer?)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 juni 2006 @ 22:54:01 #210
13151 crew  Rewimo
pi_38902453
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Ja joh, zodra ik lekker zit zak ik weg
Weer niet gelukt vanavond
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38903430
Dit meisje is het absoluut zat.

Ik heb steeds geen puf om wat te doen en ik baal daarvan. Als ik bezig ben dan voel ik me onmiddelijk versuft.
Maarja. Over 2 weken is alle stress weg en dan ga ik samen met een vriendin 3 keer in de week skaten.
Ook heb ik de hulp van een dietiste ingeschakeld en ik heb 25 juli m'n eerste afspraak. Duurt nog wel even lang, maar het is een begin.
Ik baal gewoon zo erg van mezelf. BAH! Ik ben dan gelukkig niet moddervet ofzo hoor, maar ik haat m'n kont en m'n benen, zo vreselijk lelijk. Ik heb gewoon een ideaalbeeld in mn hoofd zitten welke ik na wil streven, maar of dat ooit lukt???
Nouja, hoe dan ook... het komt allemaal vast wel weer goed.
Tralalalaaa
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:49:27 #212
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38910535
Weer een goede morgen allemaal! Hoe is het ermee? Mijn dipje is weer een beetje minder dipperig. Vanavond komt mijn vriend ook weer thuis en daar ben ik echt blij mee! Heb 'm echt gemist.
En natuurlijk vanavond voetbal kijken! Echt spannend hopelijk gaan "de jongens" flink stunten tegen Ivoorkust!

In september moet mijn vriend weer naar de VS, 2de keer dit jaar, 4de keer dat ik dit jaar een week alleen zit... (2 keer cursus in NL gehad). En ik vind er niets aan... 't huis is leeg en stil, ik eet alleen, m'n bed is leeg. Bah. Ben blij dat ik niet met een schipper of trucker samenwoon dan was ik helemaal gek geworden.
***Levi was here***
pi_38910536
gutenmorgen allemaal....

wat is het hier nog stil zeg...
pi_38910593
*gaap*

Goeie morgen. Ik wil terug naar mijn bed, die is zo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 09:53:25 #215
13151 crew  Rewimo
pi_38910613
Levitation, lijkt me inderdaad saai als je gewend bent om samen te zijn.

En ja het is stil, zijn we allemaal al in oranjestemming? Hier wel, de meeste collega's hebben wel iets oranjes aan vandaag
pi_38910736
Ik moet vanavond gewoon werken
Baal er wel flink van. Werk in een sportkantine, waar bijna alles al is afgelopen voor dit seizoen.
Vanavond sta ik daar voor 4 dutchtennisers.
pi_38910798
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:52 schreef ymme het volgende:
*gaap*

Goeie morgen. Ik wil terug naar mijn bed, die is zo lekker
Idd het is lang geleden dat ik zoveeel zin had om te blijven liggen in bed en te genieten, helaas ik moest eruit, effe doorbijten dus.

Ik heb nu dagelijks 300kcal minder dan normaal gegeten deze week. En ik moet zeggen ik ben de hele week al vanaf maandag ENORM MOE

[ Bericht 4% gewijzigd door Emu op 16-06-2006 11:26:20 ]
pi_38910870
Ik snap je zin niet helemaal Emu

Ik heb nu 300Kcal van mijn dieet gedaan? 300Kcal minder gegeten elke dag:?
Dat moet je ook niet doen, dan krijg je waarschijnlijk niet voldoende energie naar binnen, dat verklaart je moeheid.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:05:53 #219
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38910888
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, lijkt me inderdaad saai als je gewend bent om samen te zijn.

En ja het is stil, zijn we allemaal al in oranjestemming? Hier wel, de meeste collega's hebben wel iets oranjes aan vandaag [afbeelding]
Ik kwam vanochtend tot de conclusie dat ik niet één oranje kledingstuk heb. Maar mijn hart is oranje, telt dat ook? En m'n muts in mijn avatar (ontzettend slecht met paint bewerkt )

Ik vind alleen zijn inderdaad super saai, maar dat heb ik altijd gevonden... kan ook niet tegen alleen op een kamer zitten op mijn werk. Ik hou gewoon van mensen om me heen, hoeven er niet veel te zijn, maar als ik te lang alleen ben ga ik in mezelf kletsen. En da's meestal geen succes, ben niet zo lief tegen mezelf...
***Levi was here***
pi_38912104
ik zit vanavond in de auto als Nederland moet spelen..

ik ga oppassen op mijn neefje en nichtje, en vanavond is er nog een nichtje van hun bij... Ze zijn bijna 3 en 4, en dat andere nichtje is 6, dus dat kan nog leuk worden....
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:13:40 #221
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38912401
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:00 schreef teigan het volgende:
ik zit vanavond in de auto als Nederland moet spelen..

ik ga oppassen op mijn neefje en nichtje, en vanavond is er nog een nichtje van hun bij... Ze zijn bijna 3 en 4, en dat andere nichtje is 6, dus dat kan nog leuk worden....
Op radio 1 doen ze live verslag van de wedstrijd, kun je in de auto luisteren... Wel oppassen met plotselinge bewegingen als er gescoord wordt.
***Levi was here***
pi_38912710
wie feest er mee??

ik ben gister GESLAAGD met een 8

en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!
..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_38912729
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:04 schreef ymme het volgende:
Ik snap je zin niet helemaal Emu

Ik heb nu 300Kcal van mijn dieet gedaan? 300Kcal minder gegeten elke dag:?
Dat moet je ook niet doen, dan krijg je waarschijnlijk niet voldoende energie naar binnen, dat verklaart je moeheid.
Ja inderdaad dus dagelijks 300kcal minder, dan zit ik op 1400kcal, de doket had gezegd 1400-1500kcal zou geen probleem mogen zijn...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juni 2006 @ 11:31:22 #224
13151 crew  Rewimo
pi_38912829
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:26 schreef Knuzzel het volgende:
wie feest er mee??

ik ben gister GESLAAGD met een 8

en om het te vieren ben ik heerlijk uit eten geweest en heb ik nergens naar gekeken!
Goed gedaan! Gefeliciteerd!
pi_38912958
Knuzzel!!! Gefeliciteerd!!!!

Ennuh Levitation, de snelweg is ws. zo leeg dat het niet eens op zou vallen als je een rare stuurbeweging maakt..

maar ik heb een sterk vermoeden dat wij naar Biddinghuizen rijden op de klanken van oa. Rammstein...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')