Dan ruikt het nu misschien een stuk lekkerderderder daarquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef yvonne het volgende:
Het heeft hier alleen maar even flink hard gewaaid
Datzelfde lijkt hier in Oosterhout te gaan gebeuren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef yvonne het volgende:
Het heeft hier alleen maar even flink hard gewaaid
Dat doet het pas met kerst, m'n jaarlijkse badderbeurtquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ruikt het nu misschien een stuk lekkerderderder daar
Komt eraan hoor, geduld, gaat hier flink tekeerquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:01 schreef kree het volgende:
Ik zie zeg maar rondom mij flitsen, maar geen regen...
Vaag het lijkt we of het aan alle kanten om me heen gaat.
Mooi!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef the_RAVEN het volgende:
Mijn mooiste foto van vanavond, was bij Vlissingen Oost
[afbeelding]
Ik zie anders richting het zuiden van Breda nog flitsen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:17 schreef henkalex het volgende:
Hier in oosterhout vooral wind (ramen waaiden bijna uit de sponningen toen ze open stonden).
Onweer lijkt (helaas) langs ons heen te gaan.
Hier ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Komt eraan hoor, geduld, gaat hier flink tekeer![]()
Hier ook, maar da's de airco want het is hier nog steeds niet om uit te houden. Het is nog steeds bijna windstil en benauwd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Heerlijk en het waait lekker
Tis ff ingedut , maargoed.,. de bui moet soort van nog komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
*wacht af vol spanning in A'dam*
Ik kan het wel gebruiken, het is nogsteeds 25+ op mn kamer en de ventilator staat al 15 uur aan
Afgezien daarvan zijn er geen lekkere stormen dan zomer stormen
Tis hier nu eng stil. Kort maar krachtig, denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis ff ingedut , maargoed.,. de bui moet soort van nog komen![]()
Be prepared
Prinsenbeek vallen nu de eerste druppels en flitsen in de verte inderdaad. Geen wind helaasquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:48 schreef casejunkie het volgende:
Windstil hier in Breda. Alleen flitsen richting etten-leur en roosendaal![]()
Dat dacht je fout danquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:53 schreef Prowl het volgende:
Ik dacht dat midden limburg de volle laag zou krijgen?
Het is hier binnen nog gewoon 28 Graden met alle ramen wagenwijd open, geen zuchtje wind dus de warmte blijft lekker hangen
Niet in dit stuk van Amsterdamquote:
Gaat net net langs het westen van Amsterdam. Echt mooi onweer, sta al een kwartier te kijken ofzoquote:
Oud-Zuid hier...geen prutteltje, niks noppes nadaquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:25 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gaat net net langs het westen van Amsterdam. Echt mooi onweer, sta al een kwartier te kijken ofzo
Heyquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:23 schreef TC03 het volgende:
Mijn ogen vallen dicbht, tschus...
Whaaaaat? afgelopen? het moet nog beginnen! en de regen...waar is die!quote:
Buien kunnen vrij lokaal zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Whaaaaat? afgelopen? het moet nog beginnen! en de regen...waar is die!
Das waar, maar onweer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Buien kunnen vrij lokaal zijn.Ik heb wel eens gezien dat het aan de ene van de tuin hier veel harder regende dan aan de andere kant.
Ja dat zou je op z'n minst moeten zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Das waar, maar onweer?
Ach volgens: http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3
heb ik om 3:30 nog een kans
quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Steijn het volgende:
Buien kunnen vrij lokaal zijn.Ik heb wel eens gezien dat het aan de ene van de tuin hier veel harder regende dan aan de andere kant.
Ik hoorde iets...het was heeel zacht dat wel... kan net zo goed een deur zijn die bij de buren dicht ging ook al slaapt meestal de gehele straat nu.quote:
Ruzie bij de buren van Davidov!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:55 schreef davidov het volgende:
Ik hoorde iets...het was heeel zacht dat wel... kan net zo goed een deur zijn die bij de buren dicht ging ook al slaapt meestal de gehele straat nu.
Hmmm daar hoorde ik het weer.
Terwijl ik de druppels hoor neerslaan op de daken van de auto's, de heerlijke stoflucht inhaleer die vrij komt bij zo'n verfrissende bui en tot mijn verrassing een flits waarneem inclusief donder.... kan ik je garanderen dat de gehele straat slaaptquote:
Damn wat een foto zeg!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef the_RAVEN het volgende:
Mijn mooiste foto van vanavond, was bij Vlissingen Oost
[afbeelding]
Wadafuckquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoor rommel..... en flitsen
Ongeveer 20 km ten westen van Eindhoven.
Hier ook zo'n beetje. 25.5 binnen en bewolkt buitenquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:30 schreef Prowl het volgende:
Nog steeds 26 graden binnen, buiten is het mistig
Check idd..quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoor rommel..... en flitsen
Ongeveer 20 km ten westen van Eindhoven.
Dit is weer een nieuw gebiedje...... het lijkt zomaar uit het niets te ontstaan en te verdwijnen. Maar dat is voor heel Nederland van toepassing. Deze lijkt ten midden/oosten van EHV te zitten. Maar is wel actiever.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Check idd..
Nu zit er nog wat ten W.. hier heb ik een blauwe hemel en ten westen is het wazig, kan niet zien wat het is
zonet ten westen bliksem en 2 sec later donderquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit is weer een nieuw gebiedje...... het lijkt zomaar uit het niets te ontstaan en te verdwijnen. Maar dat is voor heel Nederland van toepassing. Deze lijkt ten midden/oosten van EHV te zitten. Maar is wel actiever.
Het zit ook hoog. Nog niet eens zware bewolking of zo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:47 schreef indahnesia.com het volgende:
wah, echt heel wazig al die donders overal en nergens !
Precies, daar lijkt wel wel op.. het is een tropisch iets wat ik hier lijk te zien, lichte/dunne bewolking zware donders en zware neerslagquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het zit ook hoog. Nog niet eens zware bewolking of zo.
Ja precies, en die lijkt wat te activeren. Dat moet ook wel nu de zon alles weer snel opwarmt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen
Hier is de bui weer weg .. Er Hangt boven West-Belgie trouwens wel een inmiddels veelbelovende pluk.
ik hoop het, want de bui is hier inmiddels opgebroken en ik zie wat blauwe luchten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:07 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja precies, en die lijkt wat te activeren. Dat moet ook wel nu de zon alles weer snel opwarmt.
Kijk eens verder dan je neus lang is. Regen is af en toe best handig voor de natuur. Daarbij komt dat het morgen alweer droog is en de temperatuur naar de 25 graden rent.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:37 schreef StarGazer het volgende:
Het is nog geen week mooi weer geweest of we krijgen alweer regen hoor
De voorspellingen geven meer buien aan andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is. Regen is af en toe best handig voor de natuur. Daarbij komt dat het morgen alweer droog is en de temperatuur naar de 25 graden rent.
Ja, vochtigheid ten top. Op de brommer naar 't werk zonder jas is prima te doen, maar mijn broek voelt nu vochtig aanquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ooooh lekker onweer vannacht zeg! Overal om me heen onweer, echo's, flitsen, van alles. Beetje motregen, flinke wind (raam dicht gewaait dus het is nu nog steeds 26,5 graad binnen)
Nu enorm vochtig, heel Rotterdam was grijs. Erg indrukwekkend![]()
Ik ben weer tevreden
Heel de natuur is opgeleefd. Vogeltjes waren vanmorgen dolenthousiast aan het fluiten. Zelfs nog een papagaai gespot![]()
![]()
Kans op een regen of onweersbui vind ik niet hetzelfde als dat het continue giet... 30-50% kans dat er ergens een bui valt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De voorspellingen geven meer buien aan anders![]()
Lekker he! Moet een brug over bij de havens van Rotterdam, alles droop van het vocht, alles was grijs en donker. Heerlijk aangenaamquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, vochtigheid ten top. Op de brommer naar 't werk zonder jas is prima te doen, maar mijn broek voelt nu vochtig aannet als in Indonesie
![]()
En hij blijft ook nog in het ZW liggen, zonder ook maar enige vorm van afwijking te vertonen! Dat gaat goed komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:05 schreef indahnesia.com het volgende:
En het buiengebied boven Belgie is snel aan het uitbreiden naar het NO en wordt ook zwaarder
Onweer? Weet je het zeker? Er is namelijk helemaal niets te zien op de radar....quote:
Ik wil je graag uitnodigen 3 weken naar Indonesie te komen begin van't jaar, volop regenseizoen, vrijwel iedere dag zwaar onweer en erg veel neerslag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:15 schreef maniack28 het volgende:
Vieze vuile teringzooi!!! #^@#^%@%@%@%@%
Altijd, maar werkelijk altijd is er onweer ten oosten van me. Nu doet de situatie zich voor en wat denk je? Juist, het trok verdomme allemaal ten westen langsIk heb er echt de schijt in nu... waarom mag ik nou gewoon geen onweer zien? Op 3 druppels, 2 klappen en op heel veel hoog weerlicht naar het westen na heb ik niks gezien
ik had het geluk dat het echt om de 5 seconden flitste, want ik moest willekeurig foto's maken op de 'vuurwerk'stand.quote:
Echt mooiquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
ik heb voor het eerst een paar mooie onweer-foto's kunnen maken met een simpele digitale camera![]()
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
lekker onweer dus gisteren in Delft
het was gewoon mikken op waar ongeveer het meest intensieve onweer was en dan hopen dat er net een flits komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, het is moeilijk mikken.. geloof ik direct.
standje 'vuurwerk' ? Die heb ik niet
Andere mensen de ogen uit steken hequote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
ik heb voor het eerst een paar mooie onweer-foto's kunnen maken met een simpele digitale camera![]()
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Mooi!quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Onweer? Weet je het zeker? Er is namelijk helemaal niets te zien op de radar....
Hoorde net in Hengelo ook gerommel, dus kan wel kloppen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Onweer? Weet je het zeker? Er is namelijk helemaal niets te zien op de radar....
ooh, lange sluitertijd ja..quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:40 schreef kepler het volgende:
[..]
het was gewoon mikken op waar ongeveer het meest intensieve onweer was en dan hopen dat er net een flits komtDe vuurwerk stand is de stand waar de sluitertijd iig erg lang is. Ik heb alleen maar standaard-standen op mn digitale camera, het is dus niet mogelijk om zelf de sluitertijd in te stellen...
De buien ontstaan en zakken in in kwestie van soms minder als een half uur..quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niks single cells... Er onstaat een sterke stijgende stroming, de bui groeit als een bloemkool, op een gegeven moment snijdt de dalende luchtbeweging de stijgende af, waardoor de bui weer in elkaar zakt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De buien ontstaan en zakken in in kwestie van soms minder als een half uur..dus het kan wel.
Dat is een grijze soep volgens mij spotter in België en bovendien zit er geen onweer in. Ik verwacht niks meer hier, eerder Limburg en het uiterste oosten van het land die nog wat krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er komt meer aan hoor Yvonne. Komt recht op mij (nu in Papendrecht) af, dus ook op jou. Kijk maar op de radar. Hopen dat het een zich uitbreidt of op zijn minst stand houdt
![]()
Zit overigens (nog?) geen onweer in.
Mag nog wel wat komen, frist lekker op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er komt meer aan hoor Yvonne. Komt recht op mij (nu in Papendrecht) af, dus ook op jou. Kijk maar op de radar. Hopen dat het een zich uitbreidt of op zijn minst stand houdt
![]()
Zit overigens (nog?) geen onweer in.
Klopt, was mooi om te zien, en vanochtend regende het uit zeer dunne wolkjes.. dat was iets wat ik tot heden eigenlijk alleen herinnerde van Indonesie... schitterend is dat gewoon.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niks single cells... Er onstaat een sterke stijgende stroming, de bui groeit als een bloemkool, op een gegeven moment snijdt de dalende luchtbeweging de stijgende af, waardoor de bui weer in elkaar zakt.
Dat geval wat gisterenavond/nacht over ZW-Nederland trok is een MCS. Dat is een groter complex waarin de stijgende en dalende bewegingen gescheiden zijn. Je zag ook dat aan de randen steeds nieuwe cellen aangroeiden, dat is typisch iets van een MCS.
Als het maar regent. Ook goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is een grijze soep volgens mij spotter in België en bovendien zit er geen onweer in. Ik verwacht niks meer hier, eerder Limburg en het uiterste oosten van het land die nog wat krijgen.
quote:
liefst wel jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
Ik teken enkel voor regen + onweer als afsluiting van een warme periode....
Anders neem je gewoon deze http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze lopen wel te kutten bij de buienradar. Dan weer 5min ertussen, dan weer 10. Nu staat 7:50 vlak na 8:50. Vaagheid.
en net keek ie een uur in de toekomst.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze lopen wel te kutten bij de buienradar. Dan weer 5min ertussen, dan weer 10. Nu staat 7:50 vlak na 8:50. Vaagheid.
die is nu wegquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
8:20 is btw ook best een bizar beeld![]()
Hele mooie foto's.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Weerstation? Zo'n digitale barometer? Want die dingen zijn zo accuraat als een lekke waterpas.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:44 schreef depax het volgende:
Maja roel der is hoop volgens weerstation bij mij thuis(geleen) komt er regen aan ( was overigens laatste nacht ook ). Maar bij vodafone schijnt de zon inderdaad nog zal wel in de middag worden.
Met satelliet ontvangst ja en nee dit is geen prul die geeft echt aan als het komt.( ook geen goedkope)quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Weerstation? Zo'n digitale barometer? Want die dingen zijn zo accuraat als een lekke waterpas.
Weerstation met satelliet ontvangst?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:53 schreef depax het volgende:
[..]
Met satelliet ontvangst ja en nee dit is geen prul die geeft echt aan als het komt.( ook geen goedkope)
Zie net ook dat Maastricht weer niks wordt wolk trekt wel over Geleen dus na het werk is het afgekoeld thuis beter..
Gewoon een enorme energieoplading, die (als er 1 ontlading is) volledig ontlaad.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef the_RAVEN het volgende:
Gisteren zag ik echt iets fantastisch en wel twee keer:
Over een lijn van ongeveer 15 km zeven bliksem inslagen bijna tegelijkertijd. Heeft dat misschien een naam (of is het gewoon puur geluk)
zou het dan toch ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:02 schreef Drugshond het volgende:
Regen in EHV, weer voor de plantjes.
Ik hoor heel ver weg wel wat gerommel.
Superquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef the_RAVEN het volgende:
op verzoek de originele foto:
Onweer boven Vlissingen-Oost
Gisteren zag ik echt iets fantastisch en wel twee keer:
Over een lijn van ongeveer 15 km zeven bliksem inslagen bijna tegelijkertijd. Heeft dat misschien een naam (of is het gewoon puur geluk)
ik zou een dubbele moord plegen voor die temperatuur, het is hier zowel binnen als buiten nog steeds benauwd...quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Superbedankt
Hier bewolkt, 14.9 graden tegenover 27.9 gister
Omdat we zo druk zijn met posten.. Ofzo...quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
Waarom staat deze niet meer centraal?
Hier is het inmiddels ook allemaal opgehouden. Vogeltjes fluiten en de zon schijnt een klein beetjequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
Waarom staat deze niet meer centraal?
Hier in Elsloo dichte lucht en een klein beetje wind. Ik hoor wel wat gerommel in de verte maar volgens mij gaat het niet veel worden.
komt vast nog wel meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef Klonk het volgende:
het westen heeft nu genoeg regen gehad
mijn onkruid eist ook water
graagquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt vast nog wel meer
[afbeelding]
da's ook sneuquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:40 schreef Klonk het volgende:
via eindhoven deze kant op
maar het was wel grappig vanmorgen, alles trok net ten noorden van mij duitsland in.
Da's gele wuppiequote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef Klonk het volgende:
wat doet humpty dumpty toch in elke post van jou
ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flink onweer gehad in Rotterdam vannacht. Van die krakende slagen en vooral heel veel flitsen.
Nu regent het al zo'n beetje de hele dag...
nee, dat maakt het allemaal duidelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's gele wuppie
[afbeelding]
En dat geel staat voor..?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's gele wuppie
[afbeelding]
EINDELIJK eens een voordeel voor mij!quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. het begint toch wel frisjes te worden
[afbeelding]
brrr.... 20.. vanochtend nog 23quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:25 schreef Klonk het volgende:
10 graden verschil tussen zuid oost en noord west
Ondanks dat het máar 21 graden is hier, is het nog altijd ernstig benauwd .. zag op de radar dat de regen geleidelijk toch wel richting het oosten gaat trekken dus ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag nog wel wat frisser
hihi, hier ook net alles tegen elkaar open gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, lekker idd.. ramen open dus binnen koelt het nu ook af.
hier ook nog altijd 27.7.. er staat geen windquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vriezenveen had wat lichte regen, echt afkoelen in m'n kamer doet het niet, 27.1
Er komt nog meer aan.. daar zit ik namelijk nogquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef TommyGun het volgende:
Regent weer lekker door hier, Geldrop bij Eindhoven.
Had het niet in de gaten, heel zachte druppels + waaier + tv + computer = natte vensterbank
Nog maar iets van 20 / 22 graden binnen, gok ik. 18 buiten op dit moment.
![]()
en bij noord limburg staat een omleidingsbordje voor regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er komt nog meer aan.. daar zit ik namelijk nog![]()
ik weet niet waar jij in Belfeld woont, maar in mijn deel van Belfeld regent het nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:23 schreef ZUID-OOST het volgende:
het regent nu hierkoelt gelijk af, merk je echt gelijk
en volgensmij hoorde ik net ook rommel, alles hangt ten oosten van mij in duitsland
Dat zeiden ze net ook op het journaal idd, dat met name Limburg nog wat zou krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef IkWilbert het volgende:
In het zuiden krijgen ze nog wel wat regen en onweer te verwerken als ik de radar zo bekijk.
Volgende weekquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef kree het volgende:
Nou echt weer hollands weer. Zit ik eergisteren nog te puffen in 30 graden hitte.
Is het nu 12.5 graden en regen....
Kan het niet gewoon een graadje of 20-25 zijn.
staat die takkevoorspelling van weer in de 30 nog steeds danquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgende week
btw... onweer in de verte.
Drassig denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik moet morgen naar de Ardennen.. hoe zou het er daar bij staan?
bijna reuver hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij in Belfeld woont, maar in mijn deel van Belfeld regent het niet![]()
oe, de dure buurtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:24 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
bijna reuver hoormaar waren maar paar druppels vanmiddag en in de avond ook, nu begint het boven kessel toch aardig zwart te worde
( uitkijk op de maas dus kan t goed zien
)
dan zal ik ook lekker vaag omschrijven dat ik in de buurt van de kerk woonquote:
gedonder komt dichterbijquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef ZUID-OOST het volgende:
onweer is nog ver weg volgensmij... hoor nog geen donder een alleen wat licht in de lucht.. ook als ik nu vanuit me raam op de rijksweg kijk.. die regen op de weg wat ik kan zien door de lamper op de auto.. regend dat het giet.. damn![]()
hmm, tijdens het typen van dit bericht hoorde ik toch wat gerommel.. maar de bliksem is nog niet zoals ie hoortalleen wat licht flitse
geen slangen
![]()
quote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Rotterdam is ook leuk, alleen daar wonen niet zoveel fokkers![]()
quote:
Rotterdam meldtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Rotterdam is ook leuk, alleen daar wonen niet zoveel fokkers![]()
Belfeld: goeie knal net![]()
Het knetterde flink he?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:31 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Rotterdam meldt![]()
Alleen, het is hier gewoon niet spectaculair vandaag. Hele dag grijs, regen en slechts heel af en toe droog.
Vannacht, dat was wel lekker![]()
Was in mijn wijsheid en de hoop dat het onweer wel wat later zou komen in korte broek en T-shirt naar de kroeg gegaan. Nou, dat heb ik gewetenquote:
tja, het is niet dat het verwacht was of zo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:06 schreef henkalex het volgende:
Bewn vanavond in Eindhoven voor barbecue.
Veel regen
en een enkele flits en knal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |