quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. het begint toch wel frisjes te worden
[afbeelding]
brrr.... 20.. vanochtend nog 23quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:25 schreef Klonk het volgende:
10 graden verschil tussen zuid oost en noord west
Ondanks dat het máar 21 graden is hier, is het nog altijd ernstig benauwd .. zag op de radar dat de regen geleidelijk toch wel richting het oosten gaat trekken dus ik blijf hoop houdenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag nog wel wat frisser
hihi, hier ook net alles tegen elkaar open gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, lekker idd.. ramen open dus binnen koelt het nu ook af.
hier ook nog altijd 27.7.. er staat geen windquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vriezenveen had wat lichte regen, echt afkoelen in m'n kamer doet het niet, 27.1
Er komt nog meer aan.. daar zit ik namelijk nogquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef TommyGun het volgende:
Regent weer lekker door hier, Geldrop bij Eindhoven.
Had het niet in de gaten, heel zachte druppels + waaier + tv + computer = natte vensterbank
Nog maar iets van 20 / 22 graden binnen, gok ik. 18 buiten op dit moment.
![]()
en bij noord limburg staat een omleidingsbordje voor regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er komt nog meer aan.. daar zit ik namelijk nog![]()
ik weet niet waar jij in Belfeld woont, maar in mijn deel van Belfeld regent het nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:23 schreef ZUID-OOST het volgende:
het regent nu hierkoelt gelijk af, merk je echt gelijk
en volgensmij hoorde ik net ook rommel, alles hangt ten oosten van mij in duitsland
Dat zeiden ze net ook op het journaal idd, dat met name Limburg nog wat zou krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef IkWilbert het volgende:
In het zuiden krijgen ze nog wel wat regen en onweer te verwerken als ik de radar zo bekijk.
Volgende weekquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef kree het volgende:
Nou echt weer hollands weer. Zit ik eergisteren nog te puffen in 30 graden hitte.
Is het nu 12.5 graden en regen....
Kan het niet gewoon een graadje of 20-25 zijn.
staat die takkevoorspelling van weer in de 30 nog steeds danquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgende week
btw... onweer in de verte.
Drassig denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:16 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik moet morgen naar de Ardennen.. hoe zou het er daar bij staan?
bijna reuver hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij in Belfeld woont, maar in mijn deel van Belfeld regent het niet![]()
oe, de dure buurtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:24 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
bijna reuver hoormaar waren maar paar druppels vanmiddag en in de avond ook, nu begint het boven kessel toch aardig zwart te worde
( uitkijk op de maas dus kan t goed zien
)
dan zal ik ook lekker vaag omschrijven dat ik in de buurt van de kerk woonquote:
gedonder komt dichterbijquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef ZUID-OOST het volgende:
onweer is nog ver weg volgensmij... hoor nog geen donder een alleen wat licht in de lucht.. ook als ik nu vanuit me raam op de rijksweg kijk.. die regen op de weg wat ik kan zien door de lamper op de auto.. regend dat het giet.. damn![]()
hmm, tijdens het typen van dit bericht hoorde ik toch wat gerommel.. maar de bliksem is nog niet zoals ie hoortalleen wat licht flitse
geen slangen
![]()
quote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Rotterdam is ook leuk, alleen daar wonen niet zoveel fokkers![]()
quote:
Rotterdam meldtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Rotterdam is ook leuk, alleen daar wonen niet zoveel fokkers![]()
Belfeld: goeie knal net![]()
Het knetterde flink he?!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:31 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Rotterdam meldt![]()
Alleen, het is hier gewoon niet spectaculair vandaag. Hele dag grijs, regen en slechts heel af en toe droog.
Vannacht, dat was wel lekker![]()
Was in mijn wijsheid en de hoop dat het onweer wel wat later zou komen in korte broek en T-shirt naar de kroeg gegaan. Nou, dat heb ik gewetenquote:
tja, het is niet dat het verwacht was of zo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:06 schreef henkalex het volgende:
Bewn vanavond in Eindhoven voor barbecue.
Veel regen
en een enkele flits en knal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |