Kijk eens verder dan je neus lang is. Regen is af en toe best handig voor de natuur. Daarbij komt dat het morgen alweer droog is en de temperatuur naar de 25 graden rent.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:37 schreef StarGazer het volgende:
Het is nog geen week mooi weer geweest of we krijgen alweer regen hoor
De voorspellingen geven meer buien aan andersquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is. Regen is af en toe best handig voor de natuur. Daarbij komt dat het morgen alweer droog is en de temperatuur naar de 25 graden rent.
Ja, vochtigheid ten top. Op de brommer naar 't werk zonder jas is prima te doen, maar mijn broek voelt nu vochtig aanquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ooooh lekker onweer vannacht zeg! Overal om me heen onweer, echo's, flitsen, van alles. Beetje motregen, flinke wind (raam dicht gewaait dus het is nu nog steeds 26,5 graad binnen)
Nu enorm vochtig, heel Rotterdam was grijs. Erg indrukwekkend![]()
Ik ben weer tevreden
Heel de natuur is opgeleefd. Vogeltjes waren vanmorgen dolenthousiast aan het fluiten. Zelfs nog een papagaai gespot![]()
![]()
Kans op een regen of onweersbui vind ik niet hetzelfde als dat het continue giet... 30-50% kans dat er ergens een bui valt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De voorspellingen geven meer buien aan anders![]()
Lekker he! Moet een brug over bij de havens van Rotterdam, alles droop van het vocht, alles was grijs en donker. Heerlijk aangenaamquote:Op woensdag 14 juni 2006 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, vochtigheid ten top. Op de brommer naar 't werk zonder jas is prima te doen, maar mijn broek voelt nu vochtig aannet als in Indonesie
![]()
En hij blijft ook nog in het ZW liggen, zonder ook maar enige vorm van afwijking te vertonen! Dat gaat goed komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:05 schreef indahnesia.com het volgende:
En het buiengebied boven Belgie is snel aan het uitbreiden naar het NO en wordt ook zwaarder
Onweer? Weet je het zeker? Er is namelijk helemaal niets te zien op de radar....quote:
Ik wil je graag uitnodigen 3 weken naar Indonesie te komen begin van't jaar, volop regenseizoen, vrijwel iedere dag zwaar onweer en erg veel neerslag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:15 schreef maniack28 het volgende:
Vieze vuile teringzooi!!! #^@#^%@%@%@%@%
Altijd, maar werkelijk altijd is er onweer ten oosten van me. Nu doet de situatie zich voor en wat denk je? Juist, het trok verdomme allemaal ten westen langsIk heb er echt de schijt in nu... waarom mag ik nou gewoon geen onweer zien? Op 3 druppels, 2 klappen en op heel veel hoog weerlicht naar het westen na heb ik niks gezien
ik had het geluk dat het echt om de 5 seconden flitste, want ik moest willekeurig foto's maken op de 'vuurwerk'stand.quote:
Echt mooiquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
ik heb voor het eerst een paar mooie onweer-foto's kunnen maken met een simpele digitale camera![]()
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
lekker onweer dus gisteren in Delft
het was gewoon mikken op waar ongeveer het meest intensieve onweer was en dan hopen dat er net een flits komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, het is moeilijk mikken.. geloof ik direct.
standje 'vuurwerk' ? Die heb ik niet
Andere mensen de ogen uit steken hequote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
ik heb voor het eerst een paar mooie onweer-foto's kunnen maken met een simpele digitale camera![]()
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
lekker onweer dus gisteren in Delft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |