Tis hier nu eng stil. Kort maar krachtig, denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis ff ingedut , maargoed.,. de bui moet soort van nog komen![]()
Be prepared
Prinsenbeek vallen nu de eerste druppels en flitsen in de verte inderdaad. Geen wind helaasquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:48 schreef casejunkie het volgende:
Windstil hier in Breda. Alleen flitsen richting etten-leur en roosendaal![]()
Dat dacht je fout danquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:53 schreef Prowl het volgende:
Ik dacht dat midden limburg de volle laag zou krijgen?
Het is hier binnen nog gewoon 28 Graden met alle ramen wagenwijd open, geen zuchtje wind dus de warmte blijft lekker hangen
Niet in dit stuk van Amsterdamquote:
Gaat net net langs het westen van Amsterdam. Echt mooi onweer, sta al een kwartier te kijken ofzoquote:
Oud-Zuid hier...geen prutteltje, niks noppes nadaquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:25 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gaat net net langs het westen van Amsterdam. Echt mooi onweer, sta al een kwartier te kijken ofzo
Heyquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:23 schreef TC03 het volgende:
Mijn ogen vallen dicbht, tschus...
Whaaaaat? afgelopen? het moet nog beginnen! en de regen...waar is die!quote:
Buien kunnen vrij lokaal zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Whaaaaat? afgelopen? het moet nog beginnen! en de regen...waar is die!
Das waar, maar onweer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Buien kunnen vrij lokaal zijn.Ik heb wel eens gezien dat het aan de ene van de tuin hier veel harder regende dan aan de andere kant.
Ja dat zou je op z'n minst moeten zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Das waar, maar onweer?
Ach volgens: http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3
heb ik om 3:30 nog een kans
quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Steijn het volgende:
Buien kunnen vrij lokaal zijn.Ik heb wel eens gezien dat het aan de ene van de tuin hier veel harder regende dan aan de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |