Dan ruikt het nu misschien een stuk lekkerderderder daarquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef yvonne het volgende:
Het heeft hier alleen maar even flink hard gewaaid
Datzelfde lijkt hier in Oosterhout te gaan gebeuren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef yvonne het volgende:
Het heeft hier alleen maar even flink hard gewaaid
Dat doet het pas met kerst, m'n jaarlijkse badderbeurtquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ruikt het nu misschien een stuk lekkerderderder daar
Komt eraan hoor, geduld, gaat hier flink tekeerquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:01 schreef kree het volgende:
Ik zie zeg maar rondom mij flitsen, maar geen regen...
Vaag het lijkt we of het aan alle kanten om me heen gaat.
Mooi!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef the_RAVEN het volgende:
Mijn mooiste foto van vanavond, was bij Vlissingen Oost
[afbeelding]
Ik zie anders richting het zuiden van Breda nog flitsen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:17 schreef henkalex het volgende:
Hier in oosterhout vooral wind (ramen waaiden bijna uit de sponningen toen ze open stonden).
Onweer lijkt (helaas) langs ons heen te gaan.
Hier ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Komt eraan hoor, geduld, gaat hier flink tekeer![]()
Hier ook, maar da's de airco want het is hier nog steeds niet om uit te houden. Het is nog steeds bijna windstil en benauwd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Heerlijk en het waait lekker
Tis ff ingedut , maargoed.,. de bui moet soort van nog komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
*wacht af vol spanning in A'dam*
Ik kan het wel gebruiken, het is nogsteeds 25+ op mn kamer en de ventilator staat al 15 uur aan
Afgezien daarvan zijn er geen lekkere stormen dan zomer stormen
Tis hier nu eng stil. Kort maar krachtig, denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis ff ingedut , maargoed.,. de bui moet soort van nog komen![]()
Be prepared
Prinsenbeek vallen nu de eerste druppels en flitsen in de verte inderdaad. Geen wind helaasquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:48 schreef casejunkie het volgende:
Windstil hier in Breda. Alleen flitsen richting etten-leur en roosendaal![]()
Dat dacht je fout danquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:53 schreef Prowl het volgende:
Ik dacht dat midden limburg de volle laag zou krijgen?
Het is hier binnen nog gewoon 28 Graden met alle ramen wagenwijd open, geen zuchtje wind dus de warmte blijft lekker hangen
Niet in dit stuk van Amsterdamquote:
Gaat net net langs het westen van Amsterdam. Echt mooi onweer, sta al een kwartier te kijken ofzoquote:
Oud-Zuid hier...geen prutteltje, niks noppes nadaquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:25 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gaat net net langs het westen van Amsterdam. Echt mooi onweer, sta al een kwartier te kijken ofzo
Heyquote:Op woensdag 14 juni 2006 02:23 schreef TC03 het volgende:
Mijn ogen vallen dicbht, tschus...
Whaaaaat? afgelopen? het moet nog beginnen! en de regen...waar is die!quote:
Buien kunnen vrij lokaal zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Whaaaaat? afgelopen? het moet nog beginnen! en de regen...waar is die!
Das waar, maar onweer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Buien kunnen vrij lokaal zijn.Ik heb wel eens gezien dat het aan de ene van de tuin hier veel harder regende dan aan de andere kant.
Ja dat zou je op z'n minst moeten zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Das waar, maar onweer?
Ach volgens: http://www.weathernews.nl/radar/default.asp?cid=3
heb ik om 3:30 nog een kans
quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:38 schreef Steijn het volgende:
Buien kunnen vrij lokaal zijn.Ik heb wel eens gezien dat het aan de ene van de tuin hier veel harder regende dan aan de andere kant.
Ik hoorde iets...het was heeel zacht dat wel... kan net zo goed een deur zijn die bij de buren dicht ging ook al slaapt meestal de gehele straat nu.quote:
Ruzie bij de buren van Davidov!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:55 schreef davidov het volgende:
Ik hoorde iets...het was heeel zacht dat wel... kan net zo goed een deur zijn die bij de buren dicht ging ook al slaapt meestal de gehele straat nu.
Hmmm daar hoorde ik het weer.
Terwijl ik de druppels hoor neerslaan op de daken van de auto's, de heerlijke stoflucht inhaleer die vrij komt bij zo'n verfrissende bui en tot mijn verrassing een flits waarneem inclusief donder.... kan ik je garanderen dat de gehele straat slaaptquote:
Damn wat een foto zeg!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef the_RAVEN het volgende:
Mijn mooiste foto van vanavond, was bij Vlissingen Oost
[afbeelding]
Wadafuckquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoor rommel..... en flitsen
Ongeveer 20 km ten westen van Eindhoven.
Hier ook zo'n beetje. 25.5 binnen en bewolkt buitenquote:Op woensdag 14 juni 2006 05:30 schreef Prowl het volgende:
Nog steeds 26 graden binnen, buiten is het mistig
Check idd..quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoor rommel..... en flitsen
Ongeveer 20 km ten westen van Eindhoven.
Dit is weer een nieuw gebiedje...... het lijkt zomaar uit het niets te ontstaan en te verdwijnen. Maar dat is voor heel Nederland van toepassing. Deze lijkt ten midden/oosten van EHV te zitten. Maar is wel actiever.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Check idd..
Nu zit er nog wat ten W.. hier heb ik een blauwe hemel en ten westen is het wazig, kan niet zien wat het is
zonet ten westen bliksem en 2 sec later donderquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit is weer een nieuw gebiedje...... het lijkt zomaar uit het niets te ontstaan en te verdwijnen. Maar dat is voor heel Nederland van toepassing. Deze lijkt ten midden/oosten van EHV te zitten. Maar is wel actiever.
Het zit ook hoog. Nog niet eens zware bewolking of zo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:47 schreef indahnesia.com het volgende:
wah, echt heel wazig al die donders overal en nergens !
Precies, daar lijkt wel wel op.. het is een tropisch iets wat ik hier lijk te zien, lichte/dunne bewolking zware donders en zware neerslagquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het zit ook hoog. Nog niet eens zware bewolking of zo.
Ja precies, en die lijkt wat te activeren. Dat moet ook wel nu de zon alles weer snel opwarmt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen
Hier is de bui weer weg .. Er Hangt boven West-Belgie trouwens wel een inmiddels veelbelovende pluk.
ik hoop het, want de bui is hier inmiddels opgebroken en ik zie wat blauwe luchten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:07 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja precies, en die lijkt wat te activeren. Dat moet ook wel nu de zon alles weer snel opwarmt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |