ken ut gevoel... daarom ben ik ook benieuwd of er live-streams zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 09:31 schreef Smeich het volgende:
Rottig.. wil deze pot zien maar zit nog op mijn werk...
wk is maar 1 keer in de 4 jaar. dus weg die boeken!! ga de komende 4 jaar maar lerenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb der ook zin in, maar ligt bij mij een schoolboek van 700 pagina's voor me . . .
Doe ik ookquote:Op maandag 12 juni 2006 14:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wk is maar 1 keer in de 4 jaar. dus weg die boeken!! ga de komende 4 jaar maar leren![]()
quote:
Geen last vanquote:Op maandag 12 juni 2006 15:01 schreef passport het volgende:
meer mensen last van slecht beeld?
Dat bedoelde ik dus ook ...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:01 schreef Version1 het volgende:
bij jullie het beeld ook al redelijk schokkerig?![]()
Ja. zwaar irritantquote:Op maandag 12 juni 2006 15:01 schreef passport het volgende:
meer mensen last van slecht beeld?
Ben ook maar overgestapt op ZDF, iig minder irritant kijken ...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:07 schreef cool_pacific het volgende:
Als je zdf duitsland kijkt is het niet schokkerig.
Dat geluid kwam ook door Casema? Daar heb ik me ook ongelovelijk aan lopen irriteren. Wat een stel ******-prutsers daar... tijdens het WK nota bene.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer Casema wat het weer ouderwets aan het verkloten is. Eerst het geluid, nu het beeld. Vreselijk bedrijf. Enige kans dat ze snel failliet gaan is er niet zeker?
Idd, er was wel degelijk contact.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
die nr 9 duwt hem wel omver hoor
Geen 5 meter gebied en Schwarzer laat zich zo izi wegzetten zeg, het was wel buitenspel maargoedquote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
die nr 9 duwt hem wel omver hoor
Het was toch wel in het 5 meter gebied waarin ie werd geraakt?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen 5 meter gebied en Schwarzer laat zich zo izi wegzetten zeg, het was wel buitenspel maargoed![]()
Volgens mij was het er net buiten, maar het was zijn eigen foutquote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was toch wel in het 5 meter gebied waarin ie werd geraakt?
Voorzet, Schwarzer komt maar mist en de bal gaat erinquote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zit dit op mijn werk te volgen...wil iemand zo lief zijn te vertellen hoe er gescoord is?
kutzooi.. ben je hier voor het eerst in een warm kantoorpand achter je schermpje via Fok de wedstrijd aan het volgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
Koekje van eigen deeg voor de kangaroes
Terecht goedgekeurd, geweldige wedstrijd trouwens
Senk joequote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voorzet, Schwarzer komt maar mist en de bal gaat erin![]()
Ja hoor 1 - 0 Voor Japanquote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zit dit op mijn werk te volgen...wil iemand zo lief zijn te vertellen hoe er gescoord is?
je vergeet dat er wel iets van contact was tussen de spelers. Die Jap belemmerde wel de doorgang van de keeper, bestaat er niet zoals als het bestraffen van obstructie van de keeper?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voorzet, Schwarzer komt maar mist en de bal gaat erin![]()
Bij de BBC kan je het proberenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er ergens een radiostream te volgen?
Agh komop, die keeper moet daarvan niet omvallen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
je vergeet dat er wel iets van contact was tussen de spelers. Die Jap belemmerde wel de doorgang van de keeper, bestaat er niet zoals als het bestraffen van obstructie van de keeper?
Mja er zit wel veel snelheid inquote:Op maandag 12 juni 2006 15:34 schreef DarkShine het volgende:
Vind het nog niet hoogstaand...
Hee, daar heb ik iets aanquote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef robbeke25 het volgende:
mensen die geen tv kunnen zien en geen radio beschikbaar hebben...hier linkje met soort van live momenten uit de wedstrijd...
iig. beter iets dan niets : http://www.sport.be/nl/voetbal/wk2006/livegame.html?comp=2347&game=93227
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Tnx Robbeke25> daar doe je me een groot plezier mee.
Mwa niet echtquote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe zit het verder eigenlijk?
Als ik alles zo lees krijg ik het idee dat Australie wel een stukje beter voetbalt of zit ik er naast.
ZDF zendt uit in breedbeeld, het is dus op mijn tv (60 cm breedbeeld) een stuk scherper.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Zo kan ik ook scoren, de keeper opzijbeueken als de bal eraan komt. Maare, japan
Enne, ik vergelijk de NOS zo eens met de ZDF, en naast het schokkende beeld heeft de NOS uitzending veel meer contrast, ofzo. Veel beter beeld op ZDF.
Copy that, hier Casema Utrecht en slecht beeld.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer Casema wat het weer ouderwets aan het verkloten is. Eerst het geluid, nu het beeld. Vreselijk bedrijf. Enige kans dat ze snel failliet gaan is er niet zeker?
Opzij beuken? Die Schwarzer kwam nog net zonder handtas in. Die Jap mag gewoon meespringen buiten de 5 meter...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Zo kan ik ook scoren, de keeper opzijbeueken als de bal eraan komt. Maare, japan
??quote:
Dankje, alleen voor deze tekst is het geweldig om bij te houden:quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef robbeke25 het volgende:
mensen die geen tv kunnen zien en geen radio beschikbaar hebben...hier linkje met soort van live momenten uit de wedstrijd...
iig. beter iets dan niets : http://www.sport.be/nl/voetbal/wk2006/livegame.html?comp=2347&game=93227
toch vind ik het duitse commentaar vaker beter, objectiever en spectaculairder dan bij ned.2 met die zaadvent van een Snoeks bijv. Ik vond die gister bij Nederland nog wel aardig of Poelman... maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:42 schreef NJ het volgende:
[..]
ZDF zendt uit in breedbeeld, het is dus op mijn tv (60 cm breedbeeld) een stuk scherper.
Wat ik trouwens ook positief vind, is dat de geluiden van het stadion veel harder zijn.
Alleen dat duits he..
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Dankje, alleen voor deze tekst is het geweldig om bij te houden:
26' DOELPUNT
Een ongevaarlijke voorzet van Nakamura verdwijnt achter Schwarzer in doel. De Australische doelman werd duidelijk gehinderd door Takahara, maar de Egyptische scheidsrechter Abd El Fatah zag er geen graten in.
Dit was geen meespringen, hij ging duidelijk niet voor de bal. En iemand wegbeuken als hij in de lucht hangt is erg simpel, ook als je de helft weegt van die ander.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Opzij beuken? Die Schwarzer kwam nog net zonder handtas in. Die Jap mag gewoon meespringen buiten de 5 meter...
Dat neemt niet weg dat sommige uitdrukkingen voor Hollanders erg grappig zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Lol, dat is een courante Belgische uitdrukking hoor.
Hij ging niet opzij, hij ging richting de keeper. En het was binnen het 5 meter gebied waarin er geen of vrijwel geen contact met de keeper mag zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef Corksterr het volgende:
Moet die Japanner dan opzij gaan om de keeper d'r bij te laten kunnen?
Hier kijk de herhaling, het was er binnen. En die jap loopt tegen die keeper aan, dus overtreding, dus onterechte goal.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen 5 meter gebied en Schwarzer laat zich zo izi wegzetten zeg, het was wel buitenspel maargoed![]()
De bal was voorbij de keeper toen hij tegen die Japanner aansprong, dan maakt dat zogenaamde duwtje ook niet meer uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij ging niet opzij, hij ging richting de keeper. En het was binnen het 5 meter gebied waarin er geen of vrijwel geen contact met de keeper mag zijn.
Ik betwijfel het. De meningen zijn verdeeld. Snoeks en Zwaanswijk vinden het ook geen overtreding. Dione (vrouw) vindt van wel. Als dit binnen het 5-metergebied was voorgevallen was het duidelijk geweest...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit was geen meespringen, hij ging duidelijk niet voor de bal. En iemand wegbeuken als hij in de lucht hangt is erg simpel, ook als je de helft weegt van die ander.
Ik weet zeker dat als de scheids de beelden terugziet dat hij ziet dat de goal onterecht was.
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij ging niet opzij, hij ging richting de keeper. En het was binnen het 5 meter gebied waarin er geen of vrijwel geen contact met de keeper mag zijn.
Ze heeft voor de gelegenheid haar snor afgeschorenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef Robocock het volgende:
Dione ziet er wat puiker uit dan normaal! Volgens mij is ze afgevallen![]()
![]()
Dat het een stomme fout was maakt het niet gelijk geen overtreding lijkt me.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef golfer het volgende:
Het was geen overtreding, stomme fout van de keeper zelf.
Idd, ik twijfel ook sterk.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat het een stomme fout was maakt het niet gelijk geen overtreding lijkt me.
Zo te lezen hier is het allemaal best wel boeiend.quote:
quote:
Ja, "hij doet mee omdat er 11 man opgesteld moeten worden"quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Frank Snoeks heeft het wel gemunt op die Wilkshire..
Frank Snoeks...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Is een paar minuutjes geleden verbeterd, het is nu normaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Tering, is het beeld bij jullie ook schokkerig?? Ned 1 en 3 is wel normaal...
Japan speelt best wel redelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
Zo te lezen hier is het allemaal best wel boeiend.
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, "hij doet mee omdat er 11 man opgesteld moeten worden".
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Nihon no sakka ga ii desu ne!
Come on Japan!
En terecht, spelers die anderen zo afzagen mogen wat mij betreft 90 minuten lang het doelwit zijn van al het negatieve commentaar van de wereld.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Nee ik vroeg me af wat die tekst betekent.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Moet ik persé voor Australië zijn omdat Hiddink daar coach is?
Het lijkt Blind welquote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef Corksterr het volgende:
Gaat het eens niet goed met Hiddinks team, gaat ie gelijk bijna huilen.
Waren wel leuke beelden inderdaadquote:
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af wat die tekst betekent.![]()
zoals ze in de friendly duitsland van de maat veegden... dan vind ik dit niet verrassend... japan heeft potentie 2e te worden in de groep... al had ik meer verwacht van de aussies...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.
Kom net thuis en het verrast me dat ze voor staan..
Okquote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.
Kom net thuis en het verrast me dat ze voor staan..
Hij is een beetje in de warquote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
Schwarzer, wat doe je?!
Mijn sympathie voor Australie viel al weg toen Hiddink coach werd.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Falco het volgende:
Mijn sympathie voor Australië wordt steeds minder. Echt tof spelen vind ik ze niet.
Tja, vorige week zondag steed ie enorm boven zichzelf uit. Nu is ie het haasje..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
Schwarzer, wat doe je?!
Waarom dat dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Australie viel al weg toen Hiddink coach werd.
Wat deed ie? Een karatetrap?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
Een boze Hiddink is altijd leuk om te zien.
Geen leuk team, geen leuk spel, enz...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat hij de trainer van PSV geweest is?
Yup, was weer bagger. Maar het is de hele tijd al kut. Eerst met rare geluiden en darana het beeld..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Blik het volgende:
beeld is nu weer normaal in Utrecht
Heb niks tegen Hiddink, maar wel tegen die hele hype die er direct om Australie heen hing. Gelukkig valt het nu wel mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat hij de trainer van PSV geweest is?
Tja, die hype rond Hiddink is natuurlijk niet onterecht. Hij heeft Australië wel naar het WK geloodst. En we zijn ook nog niet vergeten wat ie in 1998 en 2002 heeft gepresteerd. En dan hebben we het nog niet eens over PSV de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Heb niks tegen Hiddink, maar wel die hele hype die er direct om Australie heen hing. Gelukkig valt het nu wel mee.
Over Hiddink trouwens, geweldig dat er eindelijk eens een coach is die in de 61e minuut met een "stormram" komt, in plaats van in de 87e
Mooi zo, lekker op tijd trouwens, na 50 minutenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Is een paar minuutjes geleden verbeterd, het is nu normaal.
Australië net in het voordeel.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:22 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat hadden de bookmakers eigenlijk gezegd over deze wedstrijd?
Een hype kan begrijpelijk zijn wanneer Nederland niet op een WK speelt. Nu is Nederland er, dus al die ophef over Australie of Trinidad of Zuid-Korea is geheel overbodig. Alsof Brazilianen nu voor Japan zitten te juichen...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Tja, die hype rond Hiddink is natuurlijk niet onterecht. Hij heeft Australië wel naar het WK geloodst. En we zijn ook nog niet vergeten wat ie in 1998 en 2002 heeft gepresteerd. En dan hebben we het nog niet eens over PSV de afgelopen seizoenen.
Ik hou wel van wat harder spelenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:26 schreef Corksterr het volgende:
Smerige schoppers die Aussies.
Jep, maar nog lang niet zo overschat als Kewellquote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Corksterr het volgende:
Viduka is ook overschat in mijn ogen hoor.
Hij maakt ze niet echt makkelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Corksterr het volgende:
Nee, maar dat is ook anders. Brazilië is 100x groter dan Nederland, wij hebben als klein landje wel ff 4 bondscoaches op het WK.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Een hype kan begrijpelijk zijn wanneer Nederland niet op een WK speelt. Nu is Nederland er, dus al die ophef over Australie of Trinidad of Zuid-Korea is geheel overbodig. Alsof Brazilianen nu voor Japan zitten te juichen...
Ik vind dit helemaal niet zo'n grote bagger hoor, zeker niet als je je bedenkt dat het inderdaad bloedheet isquote:Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Het weer speelt ook weer een grote rol.
Al die middagwedstrijden in de hitte waren bagger tot nu toe!
Tuurlijk, Trinidad is leuk, Leo is grappig. Het valt wel mee met de ophef over Australie en Trinidad nu tijdens het WK gelukkig. Maar destijds ergerde ik me er best aan, zo rond de wedstrijden tegen Uruguay.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook anders. Brazilië is 100x groter dan Nederland, wij hebben als klein landje wel ff 4 bondscoaches op het WK.
En ophef over Z-K? Nog niks over gehoord of gezien... En de ophef over Trindidad is terecht omdat het land slechts 1 miljoen inwoners heeft en 10 keer zo klein is als Nederland, vrijwel geen voetbalhistorie en dan toch ineens door toedoen van 'onze' Leo naar het WK gaan.
6quote:Op maandag 12 juni 2006 16:34 schreef frank07 het volgende:
leuke wedstrijd? of beetje matig?
k ben nog steeds niet oranje![]()
![]()
Die ene wisselquote:Op maandag 12 juni 2006 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zuid-Korea is inderdaad het lelijke eendje, omdat Advocaat gewoon een zeer onpopulaire coach is in Nederland.
Veel beters hebben ze imho ook niet..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Corksterr het volgende:
Morgen, 21:00quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Waarom speelt Brazilie vandaag niet dan?
Of moeten ze hierna?
nee USA-CZE en ITA-GHAquote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
Morgen. Hierna de wedstrijden uit de poule van Italie.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
Goede vraag. Voorkeursbehandeling?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
Dat weet ik, maar veel beschouwen hem serieus als 'de gevaarlijke spits', maar in de praktijk speelt hij niet veel klaar.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Veel beters hebben ze imho ook niet..
JAN HUNTELAARquote:Op maandag 12 juni 2006 16:37 schreef WaStEd het volgende:
Viduka is een houten klaas..
Zal wel z'n commerciele redenen hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |