Dat geluid kwam ook door Casema? Daar heb ik me ook ongelovelijk aan lopen irriteren. Wat een stel ******-prutsers daar... tijdens het WK nota bene.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer Casema wat het weer ouderwets aan het verkloten is. Eerst het geluid, nu het beeld. Vreselijk bedrijf. Enige kans dat ze snel failliet gaan is er niet zeker?
Idd, er was wel degelijk contact.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
die nr 9 duwt hem wel omver hoor
Geen 5 meter gebied en Schwarzer laat zich zo izi wegzetten zeg, het was wel buitenspel maargoedquote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
die nr 9 duwt hem wel omver hoor
Het was toch wel in het 5 meter gebied waarin ie werd geraakt?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen 5 meter gebied en Schwarzer laat zich zo izi wegzetten zeg, het was wel buitenspel maargoed![]()
Volgens mij was het er net buiten, maar het was zijn eigen foutquote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was toch wel in het 5 meter gebied waarin ie werd geraakt?
Voorzet, Schwarzer komt maar mist en de bal gaat erinquote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zit dit op mijn werk te volgen...wil iemand zo lief zijn te vertellen hoe er gescoord is?
kutzooi.. ben je hier voor het eerst in een warm kantoorpand achter je schermpje via Fok de wedstrijd aan het volgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
Koekje van eigen deeg voor de kangaroes
Terecht goedgekeurd, geweldige wedstrijd trouwens
Senk joequote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voorzet, Schwarzer komt maar mist en de bal gaat erin![]()
Ja hoor 1 - 0 Voor Japanquote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zit dit op mijn werk te volgen...wil iemand zo lief zijn te vertellen hoe er gescoord is?
je vergeet dat er wel iets van contact was tussen de spelers. Die Jap belemmerde wel de doorgang van de keeper, bestaat er niet zoals als het bestraffen van obstructie van de keeper?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voorzet, Schwarzer komt maar mist en de bal gaat erin![]()
Bij de BBC kan je het proberenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er ergens een radiostream te volgen?
Agh komop, die keeper moet daarvan niet omvallen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
je vergeet dat er wel iets van contact was tussen de spelers. Die Jap belemmerde wel de doorgang van de keeper, bestaat er niet zoals als het bestraffen van obstructie van de keeper?
Mja er zit wel veel snelheid inquote:Op maandag 12 juni 2006 15:34 schreef DarkShine het volgende:
Vind het nog niet hoogstaand...
Hee, daar heb ik iets aanquote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef robbeke25 het volgende:
mensen die geen tv kunnen zien en geen radio beschikbaar hebben...hier linkje met soort van live momenten uit de wedstrijd...
iig. beter iets dan niets : http://www.sport.be/nl/voetbal/wk2006/livegame.html?comp=2347&game=93227
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Tnx Robbeke25> daar doe je me een groot plezier mee.
Mwa niet echtquote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe zit het verder eigenlijk?
Als ik alles zo lees krijg ik het idee dat Australie wel een stukje beter voetbalt of zit ik er naast.
ZDF zendt uit in breedbeeld, het is dus op mijn tv (60 cm breedbeeld) een stuk scherper.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Zo kan ik ook scoren, de keeper opzijbeueken als de bal eraan komt. Maare, japan
Enne, ik vergelijk de NOS zo eens met de ZDF, en naast het schokkende beeld heeft de NOS uitzending veel meer contrast, ofzo. Veel beter beeld op ZDF.
Copy that, hier Casema Utrecht en slecht beeld.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer Casema wat het weer ouderwets aan het verkloten is. Eerst het geluid, nu het beeld. Vreselijk bedrijf. Enige kans dat ze snel failliet gaan is er niet zeker?
Opzij beuken? Die Schwarzer kwam nog net zonder handtas in. Die Jap mag gewoon meespringen buiten de 5 meter...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Zo kan ik ook scoren, de keeper opzijbeueken als de bal eraan komt. Maare, japan
??quote:
Dankje, alleen voor deze tekst is het geweldig om bij te houden:quote:Op maandag 12 juni 2006 15:36 schreef robbeke25 het volgende:
mensen die geen tv kunnen zien en geen radio beschikbaar hebben...hier linkje met soort van live momenten uit de wedstrijd...
iig. beter iets dan niets : http://www.sport.be/nl/voetbal/wk2006/livegame.html?comp=2347&game=93227
toch vind ik het duitse commentaar vaker beter, objectiever en spectaculairder dan bij ned.2 met die zaadvent van een Snoeks bijv. Ik vond die gister bij Nederland nog wel aardig of Poelman... maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:42 schreef NJ het volgende:
[..]
ZDF zendt uit in breedbeeld, het is dus op mijn tv (60 cm breedbeeld) een stuk scherper.
Wat ik trouwens ook positief vind, is dat de geluiden van het stadion veel harder zijn.
Alleen dat duits he..
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Dankje, alleen voor deze tekst is het geweldig om bij te houden:
26' DOELPUNT
Een ongevaarlijke voorzet van Nakamura verdwijnt achter Schwarzer in doel. De Australische doelman werd duidelijk gehinderd door Takahara, maar de Egyptische scheidsrechter Abd El Fatah zag er geen graten in.
Dit was geen meespringen, hij ging duidelijk niet voor de bal. En iemand wegbeuken als hij in de lucht hangt is erg simpel, ook als je de helft weegt van die ander.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Opzij beuken? Die Schwarzer kwam nog net zonder handtas in. Die Jap mag gewoon meespringen buiten de 5 meter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |