Het lijkt Blind welquote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef Corksterr het volgende:
Gaat het eens niet goed met Hiddinks team, gaat ie gelijk bijna huilen.
Waren wel leuke beelden inderdaadquote:
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af wat die tekst betekent.![]()
zoals ze in de friendly duitsland van de maat veegden... dan vind ik dit niet verrassend... japan heeft potentie 2e te worden in de groep... al had ik meer verwacht van de aussies...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.
Kom net thuis en het verrast me dat ze voor staan..
Okquote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.
Kom net thuis en het verrast me dat ze voor staan..
Hij is een beetje in de warquote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
Schwarzer, wat doe je?!
Mijn sympathie voor Australie viel al weg toen Hiddink coach werd.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Falco het volgende:
Mijn sympathie voor Australië wordt steeds minder. Echt tof spelen vind ik ze niet.
Tja, vorige week zondag steed ie enorm boven zichzelf uit. Nu is ie het haasje..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
Schwarzer, wat doe je?!
Waarom dat dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Australie viel al weg toen Hiddink coach werd.
Wat deed ie? Een karatetrap?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:15 schreef golfer het volgende:
Een boze Hiddink is altijd leuk om te zien.
Geen leuk team, geen leuk spel, enz...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat hij de trainer van PSV geweest is?
Yup, was weer bagger. Maar het is de hele tijd al kut. Eerst met rare geluiden en darana het beeld..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Blik het volgende:
beeld is nu weer normaal in Utrecht
Heb niks tegen Hiddink, maar wel tegen die hele hype die er direct om Australie heen hing. Gelukkig valt het nu wel mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Omdat hij de trainer van PSV geweest is?
Tja, die hype rond Hiddink is natuurlijk niet onterecht. Hij heeft Australië wel naar het WK geloodst. En we zijn ook nog niet vergeten wat ie in 1998 en 2002 heeft gepresteerd. En dan hebben we het nog niet eens over PSV de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Heb niks tegen Hiddink, maar wel die hele hype die er direct om Australie heen hing. Gelukkig valt het nu wel mee.
Over Hiddink trouwens, geweldig dat er eindelijk eens een coach is die in de 61e minuut met een "stormram" komt, in plaats van in de 87e
Mooi zo, lekker op tijd trouwens, na 50 minutenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Is een paar minuutjes geleden verbeterd, het is nu normaal.
Australië net in het voordeel.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:22 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat hadden de bookmakers eigenlijk gezegd over deze wedstrijd?
Een hype kan begrijpelijk zijn wanneer Nederland niet op een WK speelt. Nu is Nederland er, dus al die ophef over Australie of Trinidad of Zuid-Korea is geheel overbodig. Alsof Brazilianen nu voor Japan zitten te juichen...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Tja, die hype rond Hiddink is natuurlijk niet onterecht. Hij heeft Australië wel naar het WK geloodst. En we zijn ook nog niet vergeten wat ie in 1998 en 2002 heeft gepresteerd. En dan hebben we het nog niet eens over PSV de afgelopen seizoenen.
Ik hou wel van wat harder spelenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:26 schreef Corksterr het volgende:
Smerige schoppers die Aussies.
Jep, maar nog lang niet zo overschat als Kewellquote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Corksterr het volgende:
Viduka is ook overschat in mijn ogen hoor.
Hij maakt ze niet echt makkelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Corksterr het volgende:
Nee, maar dat is ook anders. Brazilië is 100x groter dan Nederland, wij hebben als klein landje wel ff 4 bondscoaches op het WK.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Een hype kan begrijpelijk zijn wanneer Nederland niet op een WK speelt. Nu is Nederland er, dus al die ophef over Australie of Trinidad of Zuid-Korea is geheel overbodig. Alsof Brazilianen nu voor Japan zitten te juichen...
Ik vind dit helemaal niet zo'n grote bagger hoor, zeker niet als je je bedenkt dat het inderdaad bloedheet isquote:Op maandag 12 juni 2006 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Het weer speelt ook weer een grote rol.
Al die middagwedstrijden in de hitte waren bagger tot nu toe!
Tuurlijk, Trinidad is leuk, Leo is grappig. Het valt wel mee met de ophef over Australie en Trinidad nu tijdens het WK gelukkig. Maar destijds ergerde ik me er best aan, zo rond de wedstrijden tegen Uruguay.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook anders. Brazilië is 100x groter dan Nederland, wij hebben als klein landje wel ff 4 bondscoaches op het WK.
En ophef over Z-K? Nog niks over gehoord of gezien... En de ophef over Trindidad is terecht omdat het land slechts 1 miljoen inwoners heeft en 10 keer zo klein is als Nederland, vrijwel geen voetbalhistorie en dan toch ineens door toedoen van 'onze' Leo naar het WK gaan.
6quote:Op maandag 12 juni 2006 16:34 schreef frank07 het volgende:
leuke wedstrijd? of beetje matig?
k ben nog steeds niet oranje![]()
![]()
Die ene wisselquote:Op maandag 12 juni 2006 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Zuid-Korea is inderdaad het lelijke eendje, omdat Advocaat gewoon een zeer onpopulaire coach is in Nederland.
Veel beters hebben ze imho ook niet..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:29 schreef Corksterr het volgende:
Morgen, 21:00quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Waarom speelt Brazilie vandaag niet dan?
Of moeten ze hierna?
nee USA-CZE en ITA-GHAquote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
Morgen. Hierna de wedstrijden uit de poule van Italie.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
Goede vraag. Voorkeursbehandeling?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
Dat weet ik, maar veel beschouwen hem serieus als 'de gevaarlijke spits', maar in de praktijk speelt hij niet veel klaar.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Veel beters hebben ze imho ook niet..
JAN HUNTELAARquote:Op maandag 12 juni 2006 16:37 schreef WaStEd het volgende:
Viduka is een houten klaas..
Zal wel z'n commerciele redenen hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Of moeten ze hierna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |