quote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Dankje, alleen voor deze tekst is het geweldig om bij te houden:
26' DOELPUNT
Een ongevaarlijke voorzet van Nakamura verdwijnt achter Schwarzer in doel. De Australische doelman werd duidelijk gehinderd door Takahara, maar de Egyptische scheidsrechter Abd El Fatah zag er geen graten in.
Dit was geen meespringen, hij ging duidelijk niet voor de bal. En iemand wegbeuken als hij in de lucht hangt is erg simpel, ook als je de helft weegt van die ander.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Opzij beuken? Die Schwarzer kwam nog net zonder handtas in. Die Jap mag gewoon meespringen buiten de 5 meter...
Dat neemt niet weg dat sommige uitdrukkingen voor Hollanders erg grappig zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Lol, dat is een courante Belgische uitdrukking hoor.
Hij ging niet opzij, hij ging richting de keeper. En het was binnen het 5 meter gebied waarin er geen of vrijwel geen contact met de keeper mag zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef Corksterr het volgende:
Moet die Japanner dan opzij gaan om de keeper d'r bij te laten kunnen?
Hier kijk de herhaling, het was er binnen. En die jap loopt tegen die keeper aan, dus overtreding, dus onterechte goal.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen 5 meter gebied en Schwarzer laat zich zo izi wegzetten zeg, het was wel buitenspel maargoed![]()
De bal was voorbij de keeper toen hij tegen die Japanner aansprong, dan maakt dat zogenaamde duwtje ook niet meer uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij ging niet opzij, hij ging richting de keeper. En het was binnen het 5 meter gebied waarin er geen of vrijwel geen contact met de keeper mag zijn.
Ik betwijfel het. De meningen zijn verdeeld. Snoeks en Zwaanswijk vinden het ook geen overtreding. Dione (vrouw) vindt van wel. Als dit binnen het 5-metergebied was voorgevallen was het duidelijk geweest...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit was geen meespringen, hij ging duidelijk niet voor de bal. En iemand wegbeuken als hij in de lucht hangt is erg simpel, ook als je de helft weegt van die ander.
Ik weet zeker dat als de scheids de beelden terugziet dat hij ziet dat de goal onterecht was.
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij ging niet opzij, hij ging richting de keeper. En het was binnen het 5 meter gebied waarin er geen of vrijwel geen contact met de keeper mag zijn.
Ze heeft voor de gelegenheid haar snor afgeschorenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef Robocock het volgende:
Dione ziet er wat puiker uit dan normaal! Volgens mij is ze afgevallen![]()
![]()
Dat het een stomme fout was maakt het niet gelijk geen overtreding lijkt me.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef golfer het volgende:
Het was geen overtreding, stomme fout van de keeper zelf.
Idd, ik twijfel ook sterk.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat het een stomme fout was maakt het niet gelijk geen overtreding lijkt me.
Zo te lezen hier is het allemaal best wel boeiend.quote:
quote:
Ja, "hij doet mee omdat er 11 man opgesteld moeten worden"quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Frank Snoeks heeft het wel gemunt op die Wilkshire..
Frank Snoeks...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Is een paar minuutjes geleden verbeterd, het is nu normaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Tering, is het beeld bij jullie ook schokkerig?? Ned 1 en 3 is wel normaal...
Japan speelt best wel redelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
Zo te lezen hier is het allemaal best wel boeiend.
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, "hij doet mee omdat er 11 man opgesteld moeten worden".
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Nihon no sakka ga ii desu ne!
Come on Japan!
En terecht, spelers die anderen zo afzagen mogen wat mij betreft 90 minuten lang het doelwit zijn van al het negatieve commentaar van de wereld.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Nee ik vroeg me af wat die tekst betekent.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Moet ik persé voor Australië zijn omdat Hiddink daar coach is?
Het lijkt Blind welquote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef Corksterr het volgende:
Gaat het eens niet goed met Hiddinks team, gaat ie gelijk bijna huilen.
Waren wel leuke beelden inderdaadquote:
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af wat die tekst betekent.![]()
zoals ze in de friendly duitsland van de maat veegden... dan vind ik dit niet verrassend... japan heeft potentie 2e te worden in de groep... al had ik meer verwacht van de aussies...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.
Kom net thuis en het verrast me dat ze voor staan..
Okquote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Best goed voetbal van die Jappen.. daar komt het op neer.
Kom net thuis en het verrast me dat ze voor staan..
Hij is een beetje in de warquote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
Schwarzer, wat doe je?!
Mijn sympathie voor Australie viel al weg toen Hiddink coach werd.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Falco het volgende:
Mijn sympathie voor Australië wordt steeds minder. Echt tof spelen vind ik ze niet.
Tja, vorige week zondag steed ie enorm boven zichzelf uit. Nu is ie het haasje..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef DarkShine het volgende:
Schwarzer, wat doe je?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |