Ze heeft voor de gelegenheid haar snor afgeschorenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef Robocock het volgende:
Dione ziet er wat puiker uit dan normaal! Volgens mij is ze afgevallen![]()
![]()
Dat het een stomme fout was maakt het niet gelijk geen overtreding lijkt me.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef golfer het volgende:
Het was geen overtreding, stomme fout van de keeper zelf.
Idd, ik twijfel ook sterk.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat het een stomme fout was maakt het niet gelijk geen overtreding lijkt me.
Zo te lezen hier is het allemaal best wel boeiend.quote:
quote:
Ja, "hij doet mee omdat er 11 man opgesteld moeten worden"quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Frank Snoeks heeft het wel gemunt op die Wilkshire..
Frank Snoeks...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Is een paar minuutjes geleden verbeterd, het is nu normaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Tering, is het beeld bij jullie ook schokkerig?? Ned 1 en 3 is wel normaal...
Japan speelt best wel redelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
Zo te lezen hier is het allemaal best wel boeiend.
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, "hij doet mee omdat er 11 man opgesteld moeten worden".
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Nihon no sakka ga ii desu ne!
Come on Japan!
En terecht, spelers die anderen zo afzagen mogen wat mij betreft 90 minuten lang het doelwit zijn van al het negatieve commentaar van de wereld.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Nee ik vroeg me af wat die tekst betekent.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:12 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Moet ik persé voor Australië zijn omdat Hiddink daar coach is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |