ja, remember Jong Oranje... die verloren de eerste pot maar door het gelijke spel in de andere wedstrijd bleven ze zelfs na een gelijkspel in de tweede wedstrijd kansen houdenquote:
Ja, maar niet echt verdiend vind ik persoonlijkquote:
gepiekt op het juiste momentquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom fluit die De Bleeckere hier vandaag eigenlijk beter dan zijn vorige 4 seizoenen in België samen ...
Hij loopt wel een beetje in de weg steeds...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom fluit die De Bleeckere hier vandaag eigenlijk beter dan zijn vorige 4 seizoenen in België samen ...
beetje je best doen kan geen kwaad.. gewoon direct aan de bak dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
Hier gaat Nederland nog een hele kluif aan krijgen denk ik. Beide twee taaien ploegen.
Hij stond al buitenspel tijdens het shot. Daarmee haalt hij voordeel eruitquote:
Waarom heb jij nog geen Oranje-Avatar?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
tja, typisch gevalletje pechquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gepiekt op het juiste momenthet schijnt dat de Rode Duivels nu ook in topvorm zijn
Ja, we hadden dit WK op ons ene been gewonnen ... (nu spelen we de laatste jaren ook wel alsof we maar 1 been hebben, maar kom ...)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gepiekt op het juiste momenthet schijnt dat de Rode Duivels nu ook in topvorm zijn
Joost mag het weten waarom nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen Oranje-Avatar?
waarom heb jij helemaal geen avatar + oranje kleurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
inderdaad. Zo snel mogelijk eentje forceren (als het lukt)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje je best doen kan geen kwaad.. gewoon direct aan de bak dus.
Ze gaan rampeneren zometeenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef pberends het volgende:
Koné B, het broertje van Ali B?
Omdat ik uit Togo kom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
waarom heb jij helemaal geen avatar + oranje kleur
precies, maar daarna wel blijven spelen, en niet inkakkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
inderdaad. Zo snel mogelijk eentje forceren (als het lukt)
je wordt uitgezet je bent ziek?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Omdat ik uit Togo kom.
(En met mij gaat nu niet zo goed) ()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Omdat ik uit Togo kom.
(En met mij gaat nu niet zo goed) ()
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
(of tag)
ik denk het ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dit zal het wel blijven denk ik.
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef indahnesia.com het volgende:
je bent ziek?
daar hebben wij niks aan hoorquote:
dát nieuws niet nee.. sorryquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?
oh dat, ja dat is kut maar ik denk dat het ook nog wel eens positief voor Togo kan uitpakken.... dat de spelers juist daarom gaan vlammenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?
Jaloersquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.![]()
Ja, weer een wedstrijd erbij op je naamquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.![]()
Niet? Let op: Ivoorkust moet winnen van S+M en van Nederland op zeker door te gaan.quote:
Kalou maakt het verschil niet hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Aurelium het volgende:
Wat een teams zeg. Ben bang dat Oranje er in de poule fase al uit vliegt. Ze zullen echt moeten winnen van ivoorkust (of argentinie maar dat zie ik al helemaal niet gebeuren)
Kut verdonk
en je spelers hebben al vier dagen niet getraindquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nah, een dag voordat het begint en dan loopt je technische staf weg...
hmjah.. da's wel kut ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nah, een dag voordat het begint en dan loopt je technische staf weg...
Whehehe. Bedankt voor die riem onder mijn hart, maar het gaat 'm niet worden hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
oh dat, ja dat is kut maar ik denk dat het ook nog wel eens positief voor Togo kan uitpakken.... dat de spelers juist daarom gaan vlammen
Van Ivoorkust zie ik NL wel winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Aurelium het volgende:
Wat een teams zeg. Ben bang dat Oranje er in de poule fase al uit vliegt. Ze zullen echt moeten winnen van ivoorkust (of argentinie maar dat zie ik al helemaal niet gebeuren)
Kut verdonk
aha ja ok, als je het zo bekijkt wel ja...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet? Let op: Ivoorkust moet winnen van S+M en van Nederland op zeker door te gaan.
Drogba geel tegen Nederland = niet spelen tegen S+M en dat wil hij niet lijkt me.
belgquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze moeten wel verdomme want ik heb ze op 2 staan in mijn poolquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:53 schreef Recovering het volgende:
[..]
Whehehe. Bedankt voor die riem onder mijn hart, maar het gaat 'm niet worden hoor.
Ik moet eerst ook nog maar zien hoe ze het doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Aurelium het volgende:
Kut verdonk
dan krijgen we eindelijk eens voetbal te zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef wdn het volgende:
Het zal lastig worden.
1 ding is zeker: winnen van S+M is noodzaak.
Ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
en je spelers hebben al vier dagen niet getraind
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kom aan mensen, elke wedstrijd is er één op zich en Oranje kan maar beter tegen een goede tegenstander spelen, dan zijn ze op hun best
Dat denk ik ook , iedereen denkt dat het alleen maar tussen Nederland ,Argentinie en Servie ging ,maar nu ik Ivoorkust zie spelen , denk ik dat het echt moeilijk gaat wordenquote:
Als ze van Ivoorkust niet kunnen winnen kunnen ze wel naar huis gaanquote:
Sorry maar ik heb Ivoorkust op voorhand al hoger ingeschat dan Servie...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , iedereen denkt dat het alleen maar tussen Nederland ,Argentinie en Servie ging ,maar nu ik Ivoorkust zie spelen , denk ik dat het echt moeilijk gaat worden
Inderdaad, in de 2e helft deden ze niet echt veel moeitequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Argentinie solide gewonnen, geen stap teveel gezet. Ivoorkust kon me niet zo bekoren.
Niet perse. Winnen van S+M en Argentinie is genoegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze van Ivoorkust niet kunnen winnen kunnen ze wel naar huis gaan![]()
Stakker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kom je nu uit Togo of NL?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef Recovering het volgende:
[..]
Stakker.
Ik ben altijd voor jullie geweest!
Maar goed, over een paar jaar zijn jullie een provincie van ons dus dan zetten we jullie wel op je plek.
Ja, maar Argentinië lijkt mij sterker dan Nederlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet perse. Winnen van S+M en Argentinie is genoeg
Allebei. Ich bin ein Togonaar! En een Nederlander, maar tijdens het WK niet. Hoewel ik het leuker zou vinden als Nederland zou winnen.quote:
De hele poule lijkt mij sterker dan Nederlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar Argentinië lijkt mij sterker dan Nederland
Nou, morgen maken ze denk ik nog wel een aardige kansquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De hele poule lijkt mij sterker dan Nederland
Togo - Nederland als finale.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Recovering het volgende:
[..]
Allebei. Ich bin ein Togonaar! En een Nederlander, maar tijdens het WK niet. Hoewel ik het leuker zou vinden als Nederland zou winnen.
Ik ga uit van een gelijkspel of verlies eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, morgen maken ze denk ik nog wel een aardige kans
We mogen hopen dat Ivoorkust alweer een beetje leeg is. En Argentinïe uit? Altijd lastig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Retuobak het volgende:
De hele poule lijkt mij sterker dan Nederland
Voor ons zijn jullie nog altijd onze laatste bezetter geweest hoor ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef Recovering het volgende:
[..]
Stakker.
Ik ben altijd voor jullie geweest!
Maar goed, over een paar jaar zijn jullie een provincie van ons dus dan zetten we jullie wel op je plek.
Morgen reken ik op een 2-1 overwinning voor Nederland met wat gelukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspel of verlies eigenlijk.
Nederland heeft geen sterk elftal dit jaar imho, en ze zitten in veruit de sterkste poule.
En S-M is behoorlijk vooruitgegaan sinds het laatste treffen.
Kun jij geen ban krijgen morgenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor ons zijn jullie nog altijd onze laatste bezetter geweest hoor ...![]()
![]()
Maar ik heb gewoon iets met collectief leedvermaak ... En niks leuker op dat vlak dan Nederland zien verliezen. Nee niet zomaar gewoon hoor, maar nog liever het mes diep in de wonde zien draaien ...![]()
Wat ik al zei:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar ik heb gewoon iets met collectief leedvermaak ... En niks leuker op dat vlak dan Nederland zien verliezen. Nee niet zomaar gewoon hoor, maar nog liever het mes diep in de wonde zien draaien ...![]()
quote:over een paar jaar zijn jullie een provincie van ons dus dan zetten we jullie wel op je plek.
alle krijt van de zijlijn denk ik...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Maradonna toch weer iets gesnoven
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
Hey Joost, wanneer moeten jullie eigenlijk?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
Ik vond het humorquote:
Groep I:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
Daar staan de letters WK voor Weer Kansloosquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Groep I:
België
Denemarken
Kameroen
Colombia
Doen ze niet mee dan?quote:
je wist niet dat ze niet meededenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:14 schreef Recovering het volgende:
[..]
Doen ze niet mee dan?![]()
Dus die vent die het wekelijks doet voorkomen alsof de Belgische 1e klasse het equivalent is van de Serie A lult maar wat?
Of bedoelde hij de corruptie? Hmmz, je weet het niet.
Najah, wij beperken ons tijdens het WK tot Henin die Roland-Garros wint, Boonen die de ritwinsten in de Ronde van Zwitserland en de Tour de France aan elkaar rijgt en Clijsters die Wimbledon wint.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
K.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:15 schreef Zyggie het volgende:
praat eens over de wedstrijd man.
Zeg Joost, ik moet toch niet over de Olympische Spelen beginnen hè?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Najah, wij beperken ons tijdens het WK tot Henin die Roland-Garros wint, Boonen die de ritwinsten in de Ronde van Zwitserland en de Tour de France aan elkaar rijgt en Clijsters die Wimbledon wint.![]()
(nog een geluk, anders zouden we hier nog merken dat de wereldbeker zonder ons bezig is ook ...)
Hehehe blijft mooi, leuk dat België daar wat meer geluk in heeft want anders zou het toch wel erg zielig zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Najah, wij beperken ons tijdens het WK tot Henin die Roland-Garros wint, Boonen die de ritwinsten in de Ronde van Zwitserland en de Tour de France aan elkaar rijgt en Clijsters die Wimbledon wint.![]()
(nog een geluk, anders zouden we hier nog merken dat de wereldbeker zonder ons bezig is ook ...)
Daar beperken we onze invloed al tot degene die ze altijd open en gesloten verklaart ... We moeten niet willen overdrijven hé, die paar spelletjes die daartussen plaatsvinden gunnen we met alle plezier de rest ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:19 schreef Recovering het volgende:
[..]
Zeg Joost, ik moet toch niet over de Olympische Spelen beginnen hè?
Don't make me.
En gelijk hebben jullie!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We moeten niet willen overdrijven hé, die paar spelletjes die daartussen plaatsvinden gunnen we met alle plezier de rest ...![]()
Juist. We hebben trouwens al ervaring op dat vlak met het muffificeren van de leiding van onze voetbalbond. En kijk eens naar welke grootse successen ons dat al gebracht heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:27 schreef Recovering het volgende:
[..]
En gelijk hebben jullie!
Gewoon blijven ontkennen dat hij dood is en net doen alsof hij ziek is terwijl hij al lang in een Hasselts mausoleum ligt.
En dat is ook voor het laatst in 1920 gebeurdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar beperken we onze invloed al tot degene die ze altijd open en gesloten verklaart
Ik doelde op mijn vriendelijke landgenoot en IOC-voorzitter Jacques Rogge eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat is ook voor het laatst in 1920 gebeurd
Dat begrijp ik, alleen die opent de spelen niet. Dat is een taak die de president/staatshoofd/premier/belangrijke man/vrouw van het organizerende land uitvoert.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn vriendelijke landgenoot en IOC-voorzitter Jacques Rogge eigenlijk![]()
![]()
Kijk, en dan noemen ze ons de slavenhandelaren van Europa.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er deden bij Ivoorkust vandaag toch wel heel wat spelers mee die via Belgie Europa in geraakt zijn hoor
We komen er doorheen, ik voel hetquote:Op zondag 11 juni 2006 00:09 schreef Trancelocator het volgende:
Poule C... ik kan er niet meer tegen...![]()
zeikwijf.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:09 schreef Trancelocator het volgende:
Gelukkig hebben we Huntelaar nog achter de hand als geheime wapen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:09 schreef Trancelocator het volgende:
Argetinie speelde niet zwak de tweede helft. Ze lieten Ivoorkust het spel maken en vonden het wel goed zo. Even aanzetten en het was 3-0 geworden.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:40 schreef Shreyas het volgende:
Nogmaals, Argentinië wordt overschat. In de eerste helft gingen beide ploegen gelijk op, al hadden de Argentijnen natuurlijk de beste kansen en scoorden ze ook.
In de tweede helft speelde Argentinië zwak en domineerde Ivoorkust het duel. Dat Ivoorkust dé outsider is in deze poule, was bekend, verder is Argentinië ook de favoriet natuurlijk, maar die rol maken ze niet waar. Als ze zo matig spelen als in dit duel, dan komen ze niet ver.
Naar welke wedstrijd heb jij gekekenquote:Op zondag 11 juni 2006 09:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ivoorkust wordt nog steeds onderschat in dit topic. net een beetje meer mazzel hadden ze gisteren gewoon gewonnen. argentinie krijgt veel te veel krediet. Nederland heeft meer kans tegen de argentijnen dan tegen ivoorkust.
hoe weet jij dat ze wel beter konden. Ze hebben bijzonder vaak gezwijnd. Ivoorkust was met name de eerste helft vaak zeer dreigend aanwezig in het argentijnse strafschopgebied, Het balletje viel steeds net vekeerd, of het laatste paasje was niet ok. Als de Ivorianen bovendien sneller hadden gescoord na die 2-0 dan hadden ze het nog aardig benauwd gekregen.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken![]()
Argentinië kon wel maar ze hoefden niet.
http://www.vi.nl/vi/show/id=239659/contentid=80502/sc=71c20fquote:Efficiënt Argentinië klopt beter spelend Ivoorkust
10/6/2006 23:00
Argentinië is het WK voortvarend begonnen. Tegen het lange tijd veel beter voetballende Ivoorkust bleek de ploeg van bondscoach José Pekerman heel erg efficiënt. Hernan Crespo en Javier Saviola maakten het verschil tijdens de 2-1 zege.
Al in de eerste helft forceerde Argentinië de beslissing. In de 24ste minuut was Crespo ter plekke om de bal binnen te tikken nadat Didier Drogba er niet in was geslaagd een vrije trap van Joan Roman Riquelme weg te koppen. En in de 38ste minuut ontsnapte Saviola aan de buitenspelval op assist van Riquelme, waarna El Conejito koeltjes raak schoot.
Die 2-0 voorsprong was zeer onverdiend gezien het spelbeeld in de eerste helft. Ivoorkust domineerde, was de baas op het middenveld en creëerde een flink aantal kansen. Maar Bonaventure Kalou, Didier Drogba en Abdoul Keita slaagden er niet in te scoren.
Argentinië maakte voetballend weinig indruk en moest het hebben van spelhervattingen en counters. Maar uit de weinige kansen peurden de Zuid-Amerikanen wel een hoog rendement. Ze hadden in de dertiende minuut zelfs de pech dat scheidsrechter Franck De Bleeckere weigerde een treffer toe te kennen nadat doelman Jean-Jacques Tizie een kopbal van Roberto Ayala pas achter de doellijn klemvast pakte.
Met de 2-0 voorsprong op zak controleerden de Argentijnen lange tijd de tweede helft zonder problemen. Totdat Drogba in de 82ste minuut er alsnog in slaagde te scoren. Op aangeven van Didier Zokora schoot hij vanaf vijf meter uit de draai binnen. Maar de aansluitingstreffer kwam te laat om tegen Argentinië alsnog gelijk te maken.
het ging pas mis toen dick robben wisseldequote:Op zondag 11 juni 2006 10:45 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, vergeet niet dat Nederland zijn beste wedstrijden tegen de beste tegenstanders speelt...
Mooi voorbeeld was Nederland - Tsjechië op het EK 2004, de beste wedstrijd van het EK vond ik. Nederland speelde een ijzersterk eerste kwartier waar ze 2-0 voor kwamen, alleen toen ging het mis. We moeten leren om een voorsprong eens NIET uit handen te geven.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 2 Score 1 1 Schoten op paal/lat 0 1 Schoten op paal 0 0 Schoten op lat 0 4 Schoten op doel 6 4 Schoten naast 7 1 Reddingen keeper 2 0 Lijnreddingen speler 0 3 Hoekschoppen 6 6 Buitenspel 0 17 Vrije trappen 21 15 Overtredingen begaan 17 23 Overtredingen tegen 20 0 Strafschoppen 0 3 Gele kaarten 2 0 Rode kaarten 0 49% Balbezit 51% |
Buitenspelquote:Op zondag 11 juni 2006 11:49 schreef HassieBassie het volgende:
Hoe kan het aantal Begane overtredingen lager zijn dan het aantal Overtredingen tegen?
Als die bal achter de lijn gewoon als doelpunt was goedgekeurd, was het toen al 1-0 geweest. We hebben dus niets aan als-theorieen. Het was echter wel duidelijk dat Argentinië minder speelde, maar meer momenten uitkoos. Ivoorkust was ook sterk, vooral technisch. Conclusie na gisteren: het wordt heel lastig voor Nederland om de 2e ronde te halen.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:53 schreef Chadi het volgende:
Wat een drama zeg als die pruik er gewoon 1 inschiet is het 1-1 en komt argentinie zwaar onder druk. Nederland is gewaarschuwd want ivoorkust is zeker geen slechtere ploeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |