waarom heb jij helemaal geen avatar + oranje kleurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen Oranje-Avatar?
inderdaad. Zo snel mogelijk eentje forceren (als het lukt)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje je best doen kan geen kwaad.. gewoon direct aan de bak dus.
Ze gaan rampeneren zometeenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef pberends het volgende:
Koné B, het broertje van Ali B?
Omdat ik uit Togo kom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
waarom heb jij helemaal geen avatar + oranje kleur
precies, maar daarna wel blijven spelen, en niet inkakkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
inderdaad. Zo snel mogelijk eentje forceren (als het lukt)
je wordt uitgezet je bent ziek?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Omdat ik uit Togo kom.
(En met mij gaat nu niet zo goed) ()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Omdat ik uit Togo kom.
(En met mij gaat nu niet zo goed) ()
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen Oranje-Avatar?
(of tag)
ik denk het ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dit zal het wel blijven denk ik.
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef indahnesia.com het volgende:
je bent ziek?
daar hebben wij niks aan hoorquote:
dát nieuws niet nee.. sorryquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?
oh dat, ja dat is kut maar ik denk dat het ook nog wel eens positief voor Togo kan uitpakken.... dat de spelers juist daarom gaan vlammenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |