ja, remember Jong Oranje... die verloren de eerste pot maar door het gelijke spel in de andere wedstrijd bleven ze zelfs na een gelijkspel in de tweede wedstrijd kansen houdenquote:
Ja, maar niet echt verdiend vind ik persoonlijkquote:
gepiekt op het juiste momentquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom fluit die De Bleeckere hier vandaag eigenlijk beter dan zijn vorige 4 seizoenen in België samen ...
Hij loopt wel een beetje in de weg steeds...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom fluit die De Bleeckere hier vandaag eigenlijk beter dan zijn vorige 4 seizoenen in België samen ...
beetje je best doen kan geen kwaad.. gewoon direct aan de bak dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
Hier gaat Nederland nog een hele kluif aan krijgen denk ik. Beide twee taaien ploegen.
Hij stond al buitenspel tijdens het shot. Daarmee haalt hij voordeel eruitquote:
Waarom heb jij nog geen Oranje-Avatar?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
tja, typisch gevalletje pechquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gepiekt op het juiste momenthet schijnt dat de Rode Duivels nu ook in topvorm zijn
Ja, we hadden dit WK op ons ene been gewonnen ... (nu spelen we de laatste jaren ook wel alsof we maar 1 been hebben, maar kom ...)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gepiekt op het juiste momenthet schijnt dat de Rode Duivels nu ook in topvorm zijn
Joost mag het weten waarom nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen Oranje-Avatar?
waarom heb jij helemaal geen avatar + oranje kleurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
inderdaad. Zo snel mogelijk eentje forceren (als het lukt)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje je best doen kan geen kwaad.. gewoon direct aan de bak dus.
Ze gaan rampeneren zometeenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef pberends het volgende:
Koné B, het broertje van Ali B?
Omdat ik uit Togo kom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
waarom heb jij helemaal geen avatar + oranje kleur
precies, maar daarna wel blijven spelen, en niet inkakkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
inderdaad. Zo snel mogelijk eentje forceren (als het lukt)
je wordt uitgezet je bent ziek?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Omdat ik uit Togo kom.
(En met mij gaat nu niet zo goed) ()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Omdat ik uit Togo kom.
(En met mij gaat nu niet zo goed) ()
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef Recovering het volgende:
[..]
(of tag)
ik denk het ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dit zal het wel blijven denk ik.
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:48 schreef indahnesia.com het volgende:
je bent ziek?
daar hebben wij niks aan hoorquote:
dát nieuws niet nee.. sorryquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?
oh dat, ja dat is kut maar ik denk dat het ook nog wel eens positief voor Togo kan uitpakken.... dat de spelers juist daarom gaan vlammenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nee, de coaches zijn weggelopen. Volg je het nieuws niet ofzo?
Jaloersquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.![]()
Ja, weer een wedstrijd erbij op je naamquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.![]()
Niet? Let op: Ivoorkust moet winnen van S+M en van Nederland op zeker door te gaan.quote:
Kalou maakt het verschil niet hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Aurelium het volgende:
Wat een teams zeg. Ben bang dat Oranje er in de poule fase al uit vliegt. Ze zullen echt moeten winnen van ivoorkust (of argentinie maar dat zie ik al helemaal niet gebeuren)
Kut verdonk
en je spelers hebben al vier dagen niet getraindquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nah, een dag voordat het begint en dan loopt je technische staf weg...
hmjah.. da's wel kut ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Recovering het volgende:
[..]
Nah, een dag voordat het begint en dan loopt je technische staf weg...
Whehehe. Bedankt voor die riem onder mijn hart, maar het gaat 'm niet worden hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
oh dat, ja dat is kut maar ik denk dat het ook nog wel eens positief voor Togo kan uitpakken.... dat de spelers juist daarom gaan vlammen
Van Ivoorkust zie ik NL wel winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Aurelium het volgende:
Wat een teams zeg. Ben bang dat Oranje er in de poule fase al uit vliegt. Ze zullen echt moeten winnen van ivoorkust (of argentinie maar dat zie ik al helemaal niet gebeuren)
Kut verdonk
aha ja ok, als je het zo bekijkt wel ja...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet? Let op: Ivoorkust moet winnen van S+M en van Nederland op zeker door te gaan.
Drogba geel tegen Nederland = niet spelen tegen S+M en dat wil hij niet lijkt me.
belgquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze moeten wel verdomme want ik heb ze op 2 staan in mijn poolquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:53 schreef Recovering het volgende:
[..]
Whehehe. Bedankt voor die riem onder mijn hart, maar het gaat 'm niet worden hoor.
Ik moet eerst ook nog maar zien hoe ze het doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Aurelium het volgende:
Kut verdonk
dan krijgen we eindelijk eens voetbal te zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef wdn het volgende:
Het zal lastig worden.
1 ding is zeker: winnen van S+M is noodzaak.
Ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
en je spelers hebben al vier dagen niet getraind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |