quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Kom aan mensen, elke wedstrijd is er één op zich en Oranje kan maar beter tegen een goede tegenstander spelen, dan zijn ze op hun best
Dat denk ik ook , iedereen denkt dat het alleen maar tussen Nederland ,Argentinie en Servie ging ,maar nu ik Ivoorkust zie spelen , denk ik dat het echt moeilijk gaat wordenquote:
Als ze van Ivoorkust niet kunnen winnen kunnen ze wel naar huis gaanquote:
Sorry maar ik heb Ivoorkust op voorhand al hoger ingeschat dan Servie...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , iedereen denkt dat het alleen maar tussen Nederland ,Argentinie en Servie ging ,maar nu ik Ivoorkust zie spelen , denk ik dat het echt moeilijk gaat worden
Inderdaad, in de 2e helft deden ze niet echt veel moeitequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Argentinie solide gewonnen, geen stap teveel gezet. Ivoorkust kon me niet zo bekoren.
Niet perse. Winnen van S+M en Argentinie is genoegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze van Ivoorkust niet kunnen winnen kunnen ze wel naar huis gaan![]()
Stakker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Omdat ik Oranje een uitschakeling gun zoals West Ham dit jaar de FA-cup finale verloor. Tot twee keer toe voor komen, schitterend spelen, de gelijkmaker binnen krijgen in de allerlaatste minuut, in de verlengingen regeren , tot een paar keer toe het doelhout treffen en er dan uitgaan op de penalty's ... Dan nog het liefste tegen Duitsland.![]()
Kom je nu uit Togo of NL?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef Recovering het volgende:
[..]
Stakker.
Ik ben altijd voor jullie geweest!
Maar goed, over een paar jaar zijn jullie een provincie van ons dus dan zetten we jullie wel op je plek.
Ja, maar Argentinië lijkt mij sterker dan Nederlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet perse. Winnen van S+M en Argentinie is genoeg
Allebei. Ich bin ein Togonaar! En een Nederlander, maar tijdens het WK niet. Hoewel ik het leuker zou vinden als Nederland zou winnen.quote:
De hele poule lijkt mij sterker dan Nederlandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar Argentinië lijkt mij sterker dan Nederland
Nou, morgen maken ze denk ik nog wel een aardige kansquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De hele poule lijkt mij sterker dan Nederland
Togo - Nederland als finale.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Recovering het volgende:
[..]
Allebei. Ich bin ein Togonaar! En een Nederlander, maar tijdens het WK niet. Hoewel ik het leuker zou vinden als Nederland zou winnen.
Ik ga uit van een gelijkspel of verlies eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, morgen maken ze denk ik nog wel een aardige kans
We mogen hopen dat Ivoorkust alweer een beetje leeg is. En Argentinïe uit? Altijd lastig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Retuobak het volgende:
De hele poule lijkt mij sterker dan Nederland
Voor ons zijn jullie nog altijd onze laatste bezetter geweest hoor ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef Recovering het volgende:
[..]
Stakker.
Ik ben altijd voor jullie geweest!
Maar goed, over een paar jaar zijn jullie een provincie van ons dus dan zetten we jullie wel op je plek.
Morgen reken ik op een 2-1 overwinning voor Nederland met wat gelukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspel of verlies eigenlijk.
Nederland heeft geen sterk elftal dit jaar imho, en ze zitten in veruit de sterkste poule.
En S-M is behoorlijk vooruitgegaan sinds het laatste treffen.
Kun jij geen ban krijgen morgenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor ons zijn jullie nog altijd onze laatste bezetter geweest hoor ...![]()
![]()
Maar ik heb gewoon iets met collectief leedvermaak ... En niks leuker op dat vlak dan Nederland zien verliezen. Nee niet zomaar gewoon hoor, maar nog liever het mes diep in de wonde zien draaien ...![]()
Wat ik al zei:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar ik heb gewoon iets met collectief leedvermaak ... En niks leuker op dat vlak dan Nederland zien verliezen. Nee niet zomaar gewoon hoor, maar nog liever het mes diep in de wonde zien draaien ...![]()
quote:over een paar jaar zijn jullie een provincie van ons dus dan zetten we jullie wel op je plek.
alle krijt van de zijlijn denk ik...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Maradonna toch weer iets gesnoven
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
Hey Joost, wanneer moeten jullie eigenlijk?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
Ik vond het humorquote:
Groep I:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
Daar staan de letters WK voor Weer Kansloosquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Groep I:
België
Denemarken
Kameroen
Colombia
Doen ze niet mee dan?quote:
je wist niet dat ze niet meededenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:14 schreef Recovering het volgende:
[..]
Doen ze niet mee dan?![]()
Dus die vent die het wekelijks doet voorkomen alsof de Belgische 1e klasse het equivalent is van de Serie A lult maar wat?
Of bedoelde hij de corruptie? Hmmz, je weet het niet.
Najah, wij beperken ons tijdens het WK tot Henin die Roland-Garros wint, Boonen die de ritwinsten in de Ronde van Zwitserland en de Tour de France aan elkaar rijgt en Clijsters die Wimbledon wint.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Recovering het volgende:
K.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:15 schreef Zyggie het volgende:
praat eens over de wedstrijd man.
Zeg Joost, ik moet toch niet over de Olympische Spelen beginnen hè?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Najah, wij beperken ons tijdens het WK tot Henin die Roland-Garros wint, Boonen die de ritwinsten in de Ronde van Zwitserland en de Tour de France aan elkaar rijgt en Clijsters die Wimbledon wint.![]()
(nog een geluk, anders zouden we hier nog merken dat de wereldbeker zonder ons bezig is ook ...)
Hehehe blijft mooi, leuk dat België daar wat meer geluk in heeft want anders zou het toch wel erg zielig zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Najah, wij beperken ons tijdens het WK tot Henin die Roland-Garros wint, Boonen die de ritwinsten in de Ronde van Zwitserland en de Tour de France aan elkaar rijgt en Clijsters die Wimbledon wint.![]()
(nog een geluk, anders zouden we hier nog merken dat de wereldbeker zonder ons bezig is ook ...)
Daar beperken we onze invloed al tot degene die ze altijd open en gesloten verklaart ... We moeten niet willen overdrijven hé, die paar spelletjes die daartussen plaatsvinden gunnen we met alle plezier de rest ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:19 schreef Recovering het volgende:
[..]
Zeg Joost, ik moet toch niet over de Olympische Spelen beginnen hè?
Don't make me.
En gelijk hebben jullie!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We moeten niet willen overdrijven hé, die paar spelletjes die daartussen plaatsvinden gunnen we met alle plezier de rest ...![]()
Juist. We hebben trouwens al ervaring op dat vlak met het muffificeren van de leiding van onze voetbalbond. En kijk eens naar welke grootse successen ons dat al gebracht heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:27 schreef Recovering het volgende:
[..]
En gelijk hebben jullie!
Gewoon blijven ontkennen dat hij dood is en net doen alsof hij ziek is terwijl hij al lang in een Hasselts mausoleum ligt.
En dat is ook voor het laatst in 1920 gebeurdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar beperken we onze invloed al tot degene die ze altijd open en gesloten verklaart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |