Ook niet echt goed neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..
Messi? dat is geen partij voor Jaliensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zou Saviola kunnen zijn aangezien die nu al geel heeft, nadeel daarvan is dat je dan Messi krijgt..
beter dan 5 minuten geen en een doelpunt waar we het niet over kunnen hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Stelletje aasgieren, allemaal een topic willen openen..
in duitslandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar gaan we nu door?
hier?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar gaan we nu door?
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:06 schreef Doezelhaar het volgende:
Stelletje aasgieren, allemaal een topic willen openen..
Voor Nederland wel jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef wdn het volgende:
Des te meer kaarten voor Argentinie des te beter
Hadden we Bergkamp mee moeten nemen..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef linuxje het volgende:
hier dus door, maarja als ik het zo bekijk moet nederland wel een goede kans hebben tegen ivoorkust, tegen argentinie winnen ze ook net als acht jaar geleden
tering?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijn
Ja van teeeerrrrrrrrrrrrrring. Deurbel enzo.quote:
Bij normale topics wel, bij dit soort snellopende dingen doet het er niet echt toequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie sluit opent lijkt me, maar het zal me verder een teringzorg zijn
wie belt er NU aan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja van teeeerrrrrrrrrrrrrring. Deurbel enzo.
KLOJO!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik trouwens nog even een compliment maken voor de sfeer hier op Fok tijdens de wedstrijden... het verloopt allemaal in goede harmonie en dat kan in VBL niet altijd gezegd worden![]()
Voorbehoudje is natuurlijk dat Oranje nog niet gespeeld heeft... maar goed dan zit ik toch in de kroeg
lekker, maar nu eerst voetbalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we hier al tering gaan roepen dan roep ik wel kut.
Voordeel is dat we nu allemaal voor oranje zijn of in ieder geval bijna iedereen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik trouwens nog even een compliment maken voor de sfeer hier op Fok tijdens de wedstrijden... het verloopt allemaal in goede harmonie en dat kan in VBL niet altijd gezegd worden![]()
Voorbehoudje is natuurlijk dat Oranje nog niet gespeeld heeft... maar goed dan zit ik toch in de kroeg
Zoals ik dus al zei, het boeit me niet, zolang er gewoon gereageerd kan worden op de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bij normale topics wel, bij dit soort snellopende dingen doet het er niet echt toe
Dan hoop ik idd dat het hier niet druk is. En nee, op zondag om 15.00 ga ik niet in een kroeg zitten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Meer kans tegen CI dan tegen ARG inderdaad. De punten moeten in de eerste 2 wedstrijden gehaald worden. Niet verliezen tegen S&M en winnen van CIquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Hier dus
De Ivorianen zijn verdedigend erg zwak hoor... beetje creatieve ploeg snijdt daar doorheen als een warm mes door de boter... Oranje heeft dus wel degelijk een grote kans
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
maak ik net een complimentje.. vliegen de tering en de kutten je om de oren
wedstrijd is wel wat ingezakt nu
Ja, mag wel weer wat meer actie komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
maak ik net een complimentje.. vliegen de tering en de kutten je om de oren
wedstrijd is wel wat ingezakt nu
klopt.. gezelligheid alom.. bijna iedereen oranjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu allemaal voor oranje zijn of in ieder geval bijna iedereen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wedstrijd topic is wel wat ingezakt nu
wat voor kut?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Als we hier al tering gaan roepen dan roep ik wel kut.
met perenquote:
die zweeft ook ergens rond jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef wdn het volgende:
Och der zit een zweed in een dip hier ergens
dat oranje in je avatar is dubiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
pffft, dat scheelde ook niet veel
vorig jaar de laatste wedstrijd, toen t nergens meer om ging, gewonnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef wdn het volgende:
Dindane? Anderlecht? Dat is dat team dat 2x de CL deed met 0 punten toch?
Ja en?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef wdn het volgende:
Dindane? Anderlecht? Dat is dat team dat 2x de CL deed met 0 punten toch?
Ik ben aan het bier, blijf kijken en blijf onlinequote:
stoofperenquote:
die zit in de hoek zichzelf te snijdenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zweeft ook ergens rond ja
stoofperen, lekker sappig en natquote:
Dat wordt dus niksquote:
je was me voorquote:
What's new?quote:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Rik_De_Saedeleerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
stoofperen, lekker sappig en nat![]()
Het is gedaan zou Rik de Saedeleer zeggen... leeft die eigenlijk nog?
nogal jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het voetbal is dus wat minder ...
quote:
"Die keeper van El Salvador moet zich nu toch in z'n thuisland wanen zoals er op 'm geschoten wordt.""quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Rik_De_Saedeleer
héél goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
Oei iedereen aan het bier.
Ik laat wel een nieuw fust komen
[afbeelding]
met dank aan snellejelle
Lekkerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
[afbeelding]
met dank aan snellejelle
Welk merk is het?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
[afbeelding]
met dank aan snellejelle
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
[afbeelding]
met dank aan snellejelle
neem je nog drie flesjesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:18 schreef Stuart het volgende:
Nou, kom op, dit nog een half uur word ik niet vrolijk van![]()
nee, het is een stuk minder iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:18 schreef Stuart het volgende:
Ivoorkust is uitgeblustquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:18 schreef Stuart het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:18 schreef Stuart het volgende:
die zwarte?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Sorry zei de neger.
die met die grote tampeloeresquote:
dat ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef wdn het volgende:
Ligt het nu aan mij of werd die argentijn amper geraakt?
Maren Haugliquote:
Hij werd nagenoeg niet geraakt die clownquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef wdn het volgende:
ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef wdn het volgende:
Wacht maar tot ze Edwin v/d Sar tegenkomen.... dan komt boontje om zijn loontjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij werd nagenoeg niet geraakt die clown
Wat deed hij dan om die gele te krijgen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
huh?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze Edwin v/d Sar tegenkomen.... dan komt boontje om zijn loontje
Mooi. Ik dacht al.quote:
maar je riep hondenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:21 schreef Recovering het volgende:
[..]
Wat deed hij dan om die gele te krijgen?
die is nog aan het bijkomen van Ecuador gisteravondquote:
ik heb m ook nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:22 schreef wdn het volgende:
Crespo wordt gespaard.
scherpquote:
of iets anders schraalsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die is nog aan het bijkomen van Ecuador gisteravond
hij zal wel schrale handen hebben![]()
Dat vond ik ook....aansteller.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:20 schreef wdn het volgende:
Nee hoor, dan zijn we allebei al gekwalificeerdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef Robocock het volgende:
Hmmz, gaat wel erg spannend worden 21 juni![]()
16 Juni is belangrijkerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef Robocock het volgende:
Hmmz, gaat wel erg spannend worden 21 juni![]()
my thoughts exactly.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef Stuart het volgende:
Zo spannend als de eerste helft was, zo saai is het nu![]()
het is Theoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef wdn het volgende:
Evert![]()
"Verkeerde plaats"
Die scheids maakte toch echt een "bal rolde nog" beweging zeg
Je mist nietsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Hoe is de tweede heldft heb meer mer een maat geouwehoerd dan gekenen ?
Niet veel gemistquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
ja, wereld van tegengesteldenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:24 schreef Stuart het volgende:
Zo spannend als de eerste helft was, zo saai is het nu![]()
Theo? Oops.quote:
Saaier en neem er nog eentje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
ik meer fok dan kijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
heb jij matenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
dat was bij de wedstrijd van zweden wel anders iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
teken aan de wand.. hier ook trouwens
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Suske en Wiske en de gedrogeerde Drogbaquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]zitten je lenzen verkeerd om Tong?
Ik denk het ook niet, bewaren tot morgen 15.08 uur... 1-0 Van the Manquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:28 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb de hele tijd al dit al onder m'n plaktoets staan:
[afbeelding]
Ik zal het denk ik niet meer nodig hebben
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]zitten je lenzen verkeerd om Tong?
haal maar weg iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:28 schreef Joeriii het volgende:
Ik heb de hele tijd al dit al onder m'n plaktoets staan:
[afbeelding]
Ik zal het denk ik niet meer nodig hebben
Het is een stuk zwakker dan in de eerste helft deed vermoedenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef -Wolf- het volgende:
Ivoorkust valt toch wel een beetje door de mand. Argentinie dringt niet echt meer aan.
Zo te zien heeft tong het nieuwe vat alweer bijna leegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
ze sparen zich beidenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:30 schreef -Wolf- het volgende:
Ivoorkust valt toch wel een beetje door de mand. Argentinie dringt niet echt meer aan.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:31 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ivoorkust mag weer snel naar huis om te klaverjassen met de blauwhelmen.
Dat kan Ivoorkust zich niet echt veroorlovenquote:
daar komen ze pas achter als het te laat isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan Ivoorkust zich niet echt veroorloven
Spelen wij morgen ook in Oranje of het uitshirt? die laatste vind ik eerlijk gezegd mooierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:32 schreef Joeriii het volgende:
Het Oranje wordt gewoon te schande gemaakt![]()
Beetje wel ja. Nu spelen ze het professioneel uit maareh, 1e helft....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Als ik zeg dat Argentinie Ivoorkust overklast dan overdrijf ik toch niet he
we spelen in duitsland dus niet thuisquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelen wij morgen ook in Oranje of het uitshirt? die laatste vind ik eerlijk gezegd mooier
bijdehandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we spelen in duitsland dus niet thuis
dat vind volgens mij 90%quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelen wij morgen ook in Oranje of het uitshirt? die laatste vind ik eerlijk gezegd mooier
We spelen uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jawelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan Ivoorkust zich niet echt veroorloven
cote du rhone?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:34 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ja, sorry, niet na een flesje witte wijn..
We spelen alle drie groepswedstrijden geheel in 't oranjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan is het beslist, die heeft 5 kansen nodig om een goal te makenquote:
kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef Joeriii het volgende:
Als je op Google zoekt op 'Speelschema', krijg je de live tussenstand te zien van deze wedstrijd.
Het is maar dat je het weet
als je op google Fifa in tikt ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef Joeriii het volgende:
Als je op Google zoekt op 'Speelschema', krijg je de live tussenstand te zien van deze wedstrijd.
Het is maar dat je het weet
Die wist ik nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je op google Fifa in tikt ook
Is wel handig als je op je mobieltje wilt checken zoals vanmiddag
Snel scoren is het devies... eigenlijk een blauwdruk van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:37 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet van dit Ivoorkust kunnen winnen![]()
Die gozer is geschift. Iedereen denkt dat het een hartkwaal was maar wij weten wel beter.quote:
soccer werkt ook, zie ik netquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je op google Fifa in tikt ook
Is wel handig als je op je mobieltje wilt checken zoals vanmiddag
ik denk nog steeds dat ie HIV heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef Recovering het volgende:
[..]
Die gozer is geschift. Iedereen denkt dat het een hartkwaal was maar wij weten wel beter.
Precies, knallen in de eerste helftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snel scoren is het devies... eigenlijk een blauwdruk van deze wedstrijd
heel slimquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef wdn het volgende:
Als we der nu vanuit gaan dat Oranje 1x verliest in de voorrondes hebben wij 9 punten
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef indahnesia.com het volgende:
wie had dit gepouled?
ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef indahnesia.com het volgende:
wie had dit gepouled?
-->SEXquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef Recovering het volgende:
JaaaaaaaH!!!!! OH MY Fuckin' God! YES YES YES!!!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:41 schreef BB-King het volgende:
Nou laat het dan maar 2-2 worden.. hup Ivoorkut.
waarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:41 schreef BB-King het volgende:
Nou laat het dan maar 2-2 worden.. hup [b]Ivoorkut[b].
Is dat echt zo ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
een gelijkspel zou eigenlijk beter zijn voor Oranje... ongeacht het resultaat morgen zijn de mogelijkheden dan nog het grootst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |