We spelen alle drie groepswedstrijden geheel in 't oranjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelen wij morgen ook in Oranje of het uitshirt? die laatste vind ik eerlijk gezegd mooier
dan is het beslist, die heeft 5 kansen nodig om een goal te makenquote:
kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef Joeriii het volgende:
Als je op Google zoekt op 'Speelschema', krijg je de live tussenstand te zien van deze wedstrijd.
Het is maar dat je het weet
als je op google Fifa in tikt ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:35 schreef Joeriii het volgende:
Als je op Google zoekt op 'Speelschema', krijg je de live tussenstand te zien van deze wedstrijd.
Het is maar dat je het weet
Die wist ik nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je op google Fifa in tikt ook
Is wel handig als je op je mobieltje wilt checken zoals vanmiddag
Snel scoren is het devies... eigenlijk een blauwdruk van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:37 schreef Stuart het volgende:
Nederland moet van dit Ivoorkust kunnen winnen![]()
Die gozer is geschift. Iedereen denkt dat het een hartkwaal was maar wij weten wel beter.quote:
soccer werkt ook, zie ik netquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je op google Fifa in tikt ook
Is wel handig als je op je mobieltje wilt checken zoals vanmiddag
ik denk nog steeds dat ie HIV heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef Recovering het volgende:
[..]
Die gozer is geschift. Iedereen denkt dat het een hartkwaal was maar wij weten wel beter.
Precies, knallen in de eerste helftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snel scoren is het devies... eigenlijk een blauwdruk van deze wedstrijd
heel slimquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef wdn het volgende:
Als we der nu vanuit gaan dat Oranje 1x verliest in de voorrondes hebben wij 9 punten
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:40 schreef indahnesia.com het volgende:
wie had dit gepouled?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |